Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
12.05.2007 16:59 - За приятелството
Автор: corvus Категория: Други   
Прочетен: 2704 Коментари: 23 Гласове:
0



Има ли приятелство между мъже и жени?Да,има.Но само в рамките на брак.Иначе не съществува истинско приятелство между мъжете и жените,защото каквото ид а си говорим мъжете ще искат от жените винаги едно и всички знаем кое е то. По същия начин не може да съществува истинско приятелство между жени,защото две жени абсолютно винаги ще намерят за какво да се конкурират,а оттам и да си завиждат и лицемерничат. В този ред на мисли съжалявам по-нежната половина на човечеството - това ги прави доста самотни и ги обрича да търсят точния и истинския партньор в брака,с който единствено ще са приятели.Не е ли гадно?Хъм..не - все пак те са причината да ни прогонят от Райската градина.И има нещо вярно - вследствие на тях ни сполитат сума перипетии в живота. - Сексист! Моля?А,да разбира се,че ще ме наречеш така.Та нали виждаш,че съм прав,а аз винаги съм прав. Както и да е.В тоя дух по темата ми е приятно да кажа,че мъжете са по-привилегировани (а и защо не? нали живеем в един мъжки свят) от гледна точка на това,че мъжко истинско приятелство съществува,доказателства за което има от зората на човешката цивилизация.Тук,разбира се,трябва да изключим тези жалки подобия на мъже - хомосексуалистите.За тях по-подробно някой друг път,като се събудя от зимен сън.Хубаво е,че човекът (мъжът) има на кого да се опре през годините,дори и в най-кофти ситуацията (тук е редно да отбележа,че родителите и съпругата влизат в този положителен кръг също,но само те). Междудругото вие знаете ли какво е приятелството между Р.Овч. и СеР ГеЙ Стани ШеФ?Ха познайте,чакам предположения. :) Сега като се почесах по главата и се сетих,че е време да слезна от клона за малко банани,така че така ще завърша първия си пост. П.С.На първия изброил правописните и пунктуационните ми грешки,ще запазя авокадо за награда. ;)



Гласувай:
0



Следващ постинг

1. анонимен - :)
12.05.2007 17:14
Има приятелство без брак и сексуални взаимоотношения...но това става само когато и двамата си падат по хора от същия отбор ако ме разбираш:):)
цитирай
2. babayaga - ухааа, колко си глупав житейски. . ...
12.05.2007 17:26
ухааа, колко си глупав житейски..:))
цитирай
3. leif - Привет. Това от собствен опит ли го ...
12.05.2007 17:34
Привет.Това от собствен опит ли го твърдиш,или си го прочел някъде?Щото повечето ми приятели са жени....
цитирай
4. corvus - кеф
12.05.2007 18:08
Т'ва за хората от същия отбор ми е малко непознато,би ли пояснил/а/о?Жега е,сори,осмислям бавно...
Иначе,аз съм напълно съгласен с втория коментар - ако бях житейски озрял нямаше да пиша,тук,нали? ;)
Инак мнението е правилно и доказало се с времето.И моля ви не давайте изключения за примери,защото именно изключенията потвърждават правилото...
цитирай
5. sibila - ~~~~
12.05.2007 18:30
Аз мисля ,че истинско приятелство и доверие между мъж и жена е невъзможно без секс. Може да има някаква разновидност на така нареченото "приятелство" между разнополови , базиращо се на общи интереси и симпатии .
цитирай
6. dqvol4e - :)
12.05.2007 20:09
Не прочетох целия постинг, извинявай!!
Само първото изречение, но мога да ти кажа, че ПО-ИСТИНСКО приятелство от това м/у момче и момиче НЯМА!!! Даже м/у момиче и момиче... ник'во приятелство не може да има... За момчетата не знам дали и при тях е така... Но приятелството м/у момче и момиче... Това е толкова често срещано... и са пълни глупости това, че се влюбвали, не знам си кво... и така нататъка.. Просто има такова приятелство и то е факт!!! Моя най-добър приятел е момче, което ме защитава и, което много държи на мен, както и аз на него! :)))

Поздрави!!!
цитирай
7. corvus - И което дълбоко в себе си таи чувства ...
12.05.2007 20:24
И което дълбоко в себе си таи чувства към теб?Бас връзвам. ;)
цитирай
8. dqvol4e - Може и да има нещо такова...
12.05.2007 20:35
... но съм сигурна, че ме смята повече за приятел, отколкото за гадже.. Макар, че аз съм чувала, че ме харесва, но ако беше така... дали нямаше да ми каже :)) И другото което е, той си има някакво гадже там, ама тя само го бъзика, но той й се кефи :)) Начиии... приятел е само :)))
цитирай
9. sibila - Честно казано ,
12.05.2007 20:41
не веднъж исках само приятелство, без секс, но нищо не се получаваше . После проучих много форуми на същата тема и се уверих в твърдението ми. Напълно съм съгласна ,че подсъзнателно между приятели /мъж и жена/винаги има желание за интимност .
цитирай
10. varg1 - значи
12.05.2007 20:55
няма лесбиики туи ли
цитирай
11. dqvol4e - :)
12.05.2007 21:03
Ами, Сибила, не знам... Него просто го познавам... прекалено много го познавам.. но май той не ме познава достатъчно много... На този свят аз го разбирам най-добре... просто като ме погледне, разбирам какво мисли... разбирам го перфектно... но също така... мога да кажа, че е нещо като предизвикателство да споделиш с момче някакви неща... като кой харесваш; че отиваш до тоалетна (ха-ха) и подобни... наистина, предизвикателство е... дори да го поканиш във вас е нещо такова.. не е ясно обаче какво ще ти поднесе живота :))
Може и да си права, но според мен такова приятелство има.. стига и двамата приятели да чувстват едно и също - разбиране!!!
цитирай
12. corvus - " ме смята повече за приятел, ...
12.05.2007 21:21
" ме смята повече за приятел, отколкото за гадже.." - начи допускаш,че те смята и за алтернатива на неговото гадже?И бас връзвам отново,че ти е приятно да си мислиш,че той понякога те гледа с очите на мъж,а не на приятел :)

"... дали нямаше да ми каже" - няма да ти каже много ясно,нали е срамежлив,как да ти го каже и да развали всичко?

"той си има някакво гадже там, ама тя само го бъзика, но той й се кефи :)) Начиии... приятел е само :)))" - мда начи си му в плановете като гадже :D

"Него просто го познавам... прекалено много го познавам." - напротив,не го познаваш,един живот не стига човек да опознае себе си,пък камо ли да опознае друг ;)

"... разбирам го перфектно..." - няма перфектни неща на тоя свят.времето ще ти покаже.Нищо де,важното е,че се чувстваш яко в момента,какво от това,че го мислиш за приятел,а след някой-друг месец той ще ти пусне ръка или ще се опита да те целуне? ;)

Темата върви добре :)
цитирай
13. fiona - Не съм съгласна с теб.
12.05.2007 22:30
Най-добрият ми приятел е мъж и не ми е съпруг. Приятели сме то 15-тина години. Не е обратен. И аз. :))
цитирай
14. corvus - Дори и да си права (не си доказала с ...
12.05.2007 22:33
Дори и да си права (не си доказала с нищо,че това е вярно),това е едно от изключенията,които потвърждават правилото :)
цитирай
15. dqvol4e - "Темата върви добре..." хаха :)))
12.05.2007 22:48
Върви добре.. определено.. :)

Тебе трябва да те бият :) Винаги имаш подготвени отговори за всичко :)

Ами, ти от къде си сигурен, че е срамежлив :) Напротив, каквото има си го казва направо! Точно това ми харесва в неговия характер. Не всички са способни на това. Може това да не е точния пример за приятелство м/у момиче и момче... но пък съмнявам се изобщо, че стане нещо м/у нас и то да не е приятелство :)) Ако стане нещо друго ще те уведомя и ще ти поискам съвет :)))
цитирай
16. corvus - Ми ще стане, как да не стане. И ти като ...
12.05.2007 23:14
Ми ще стане,как да не стане.И ти като го отрежеш,ще му стане гадно и вече няма да си споделя с теб,щото ще те чувства близка.Виждаш ли,аз даже мога да предвиждам ;)
цитирай
17. dqvol4e - :)
12.05.2007 23:18
Ама ти какъв си... Нещо.. медиум, ала-бала... Я, дай ... гледай ми на ръка, к'во виждаш? :РР

Ми, попринцип е така, както ти казваш... :)) Аа, нее... сигурна съм, ти си някакъв медиум :))) Но в това няма лошо, де :)) Само кажи, колко пари? :)))
Поздрави!!! :))

П.П.: Дано нашата песен спечели на Евровизия. Гледам го сега, затова споделям ;)))
цитирай
18. lycki - -R-
13.05.2007 09:22
Мисля че е възможно такова приятелство, но то е много рядко срещано.Винаги в подсъзнанието и на двамата ще изплуват еротични помисли. :))

http://jivotyt.com/
цитирай
19. corvus - Не съм медиум, просто съм психолог. ...
13.05.2007 09:53
Не съм медиум,просто съм психолог.Все пак както казах няколко пъти,има и изключения,но те само потвърждават правилото.За повече въпроси - на розовия ми телефон.

П.С.Пети сме,не е зле.
цитирай
20. leif - Тъжно е. . . . ако виждате в прияте...
13.05.2007 12:59
Тъжно е....ако виждате в приятелството шанс за зближаване и вероятност за секс.Много от нас само се заблуждават че имат приятели...наистина тъжно
цитирай
21. avril4ety - :)
13.05.2007 21:38
xa naistina ne sa6testvyvat mn priqteli maj i jena no az imam takav priqtel no mejdydrygoto moga i da si imam gadje a pak toi pak 6te si mi e priqtel :)))
цитирай
22. vorpax - "Lord, I have a problem. &q...
27.05.2007 10:41
"Lord, I have a problem."

"What's the problem, Eve?"
"I know that you created me & provided this beautiful garden and all of these wonderful animals, as well as that hilarious comedic snake, but I'm just not happy."
"And why is that Eve?"
"Lord, I am lonely, and I'm sick to death of apples."
"Well, Eve, in that case, I have a solution. I shall create a man for you."
"Man? What is that Lord?"
"A flawed creature, with many bad traits. He'll lie, cheat and be vain; all in all, he'll give you a hard time. But he'll be bigger, faster and will like to hunt and kill things. I'll create him in such a way that he will satisfy your physical needs. He will be witless and will revel in childish things like fighting and kicking a ball about. He won't be as smart as you, so he will
also need your advice to think properly."
"Sounds great," says Eve, with ironically raised eyebrows, "but what's the catch Lord?"
"Well.....you can have him on one condition."
"And what's that Lord? "
"As I said, he'll be proud, arrogant and self-admiring.. so you'll have to let him believe that I made him first. And it will have to be our little secret........ you know, woman to woman."

Случайно да се сещаш защо ти пействам това?
цитирай
23. funkytowel - Оле мале
02.06.2007 00:02
А за теб всяко момиче ли е сексуален обект Corvus?Или просто няма толкова момичета около теб.
Лично имам доста приятелки с които не искам нищо друго освен да сме приятели и да си лафим.
А не се заблуждавайте че момче и момиче могат да са приятели ако свалят един и същ пол.Един гей винаги ще смята жените за конкоренция,а една истинска лезбиика пък има по големи шансове от повечето мъже(за съжаление не приемат опцията "тройка")
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: corvus
Категория: Лични дневници
Прочетен: 97145
Постинги: 56
Коментари: 95
Гласове: 200
Архив
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930