Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
23.08.2006 16:48 - "Пуловерът"
Автор: candysays Категория: Изкуство   
Прочетен: 1429 Коментари: 3 Гласове:
0



Това също не е мое стихотворение (и за него наистина нямам никаква представа на кого е, за съжаление), но също адски много ми харесва, и затова го публикувам в моя блог (и не плагиатствам, защото изрично споменавам, че не е писано от мен ;)). Сигурна съм, че ще ви хареса... :)
(Него също го имам от една (друга) моя приятелка, която го беше намерила много странно- написано на откъснат лист, забражен някъде... Тя го беше приела като знак от съдбата (обръщаики поредната си чаша вино, или каквото там пиеше), и може би наистина е бил такъв...)

П.С. Прекрасно е стихотворението, нали?

                      ПУЛОВЕРЪТ

Студено ми е- каза ти.
Замръзвам.
Стопли ме някак, моля те,
отново…
И аз със чувство на вина
побързах
да изплета най-топлия пуловер.

Не го приемай като вещ, 
която 
за тялото ти е предназначена.
С ръце го плетох.
Ала и с душата.
За твоята.
Нали й е студено.

И ако можеш плетки да
разчиташ,
пуловерът- ще видиш-
е изпъстрен 
с тежка дрямка,
слепваща очите,
с изтръпнали от преумора
пръсти.

И всяка примка би те
заглушила
с вика си, 
че едва ли има нещо,
което би се мерило по сила
на тоя свят със обичта
човешка.

Дочуе ли вика, аз зная,
непременно душата ти
студа ще надделее.

Не го ли чуе-
значи тя към мен е
изстинала,
не мога да я сгрея… 




Гласувай:
0



Следващ постинг
Предишен постинг

1. анонимен - Поздрав за неизвестния автор!
03.09.2006 11:18
Който и да е написал това стихотворение,
заслужава поздравления!
Много, много ми харесва! :) :) :)

Белоснежка :)
цитирай
2. candysays - Радвам се, че ти е харесало Белоснежке...
03.09.2006 14:59
...стихотворението, макар че не е мое ;)))
Но доброто изкуство си е добро (и нужно на света и хората), който и да го е създал, според мен!...
цитирай
3. анонимен - ...
27.10.2008 00:41
На Надежда Захариева е... влязох в google да го потърся, за да го прочета отново...и попаднах на това...и....на Надежда Захариева е....
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: candysays
Категория: Лични дневници
Прочетен: 4281246
Постинги: 786
Коментари: 9096
Гласове: 52603
Архив
Календар
«  Март, 2024  
ПВСЧПСН
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031
Блогрол
1. Книгата ми "ПЛАНЕТАТА ЗЕМЯ Е ТЪЖНО-СИНЯ", 2014 г.
2. ЕДИН ОТ НАС СПОДЕЛЯ - мой проект за интервюта с най-различни хора за същественото в човешкия Живот
3. Аз избрах Любовта
4. Втората ми книга - "СЛЪНЧОГЛЕДИТЕ СЕ ПРЕРАЖДАТ В СЛЪНЦА"
5. Love letter to God
6. Моите залези. От една сестра /по душа/ на Малкият принц...
7. Душата ми е поле от слънчогледи...
8. Малко поток на съзнанието... Моето съзнание.
9. Нещо смислено..
10. Най-важното!...
11. За Детето - с Любов и уважение. Друга моя фейсбук-страница...
12. Един сайт, който създаде един специален човек за мен - с мои творби
13. Моят профил във Фейсбук
14. За моята книга... Един от първите отзиви след отпечатването й.
15. Мое интервю за "Новата журналистика"
16. Най-добрият начин да живееш
17. МОЯТ ПИСАТЕЛСКИ БЛОГ
18. Още един мой блог... ЗА ДОБРИТЕ ДУМИ
19. Моят профил и моите текстове в сайта ГНЕЗДОТО
20. ТРЕТАТА МИ КНИГА - ЕДИН ОТ НАС СПОДЕЛЯ, изд. Либра Скорп, 2018 /с интервюта от едноименния ми проект/
21. "ЛЮБОВТА Е ПЪРВАТА СТЪПКА КЪМ БЕЗКРАЯ" - четвъртата ми книга
22. За и от мен - в сайта на издателство "Либра Скорп", гр. Бургас
23. "БОГ И САМОТНАТА ГАРА"
24. МОЯТ ЛЮБИМ ЧОВЕК
25. Моят профил във Фото-Форум
26. Идеята за МУЗЕЙ НА ДОБРОТО
27. ВЯРА В ЖИВОТА - още един мой проект/блог
28. Статия за мен в УИКИПЕДИЯ
29. СЪКРОВИЩА...