Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
08.10.2006 16:03 - Специален поздрав за sunflower! :))))
Автор: candysays Категория: Изкуство   
Прочетен: 880 Коментари: 2 Гласове:
1

Последна промяна: 08.10.2006 16:17


image

"SUN IS SHINE, SUN IS MINE..."

Както вече съм споменавала в моя блог, аз обожавам слънчогледите- като растения, и като вечен символ за човека, изпълнен с красота и мъдрост...

Обичам "Слънчогледите" на Ван Гог... Обичам и обикновените слънчогледи в полята на България, придаващи неповторимо очарование на лятото... (и  слънчогледа на снимката е такъв- снимах го това лято- през юли :)

Ще цитирам сега и самата себе се ;))), понеже аз съм автора на следните редове, които са част от моя разказ- приказка "Феникс" (публикуван в 3 постинга в блога ми целия):

"А особено скъпи на душата (и очите) на птицата бяха слънчогледите. Защото чувстваше в тях нещо сродно…Чувстваше, че те са нещо като метафора на самата нея. Защото със своя предан поглед, те следят пътя на слънцето (и на живота може би) по небето. От изток на запад…И на тях то бе нужно- както и на нея. “Може би наблюдавайки слънчогледите, на древните хора им е хрумнало да почитат Слънцето като бог…Защото на различни места по света то наистина въплъщава най-древната идея за Бог. Ако в древността въобще е имало слънчогледи…Но сигурно е имало. Щом има Слънце, трябва да има и слънчогледи…Такава е логиката, която движи този свят.” Така си мислеше веднъж птицата. Защото тя освен че чувстваше безкрайно много, умееше и да разсъждава разумно понякога…"




Гласувай:
1



Следващ постинг
Предишен постинг

1. sunflower - Благодаря ти, миличка! :)))))
08.10.2006 16:08
И аз и заради Ван Гог обичам слънчогледите.
И заради други неща :))))))
Дори самото име на английски в буквален превод е страхотно - слънчево цвете ... леле, леле как се сетих само така да се кръстя, кефя си се пак ... :)))))))
цитирай
2. candysays - И аз харесвам твоя ник много :)
08.10.2006 16:21
Даже е едно от имената, които самата аз бих си избрала за ник, но така или иначе в блога се кръстих другояче... Някой ден скоро ще посветя един постинг на "разбулването" на онова, което се крие зад моето име тук- candysays... (идва от заглавието на една тъжна песен, която много обичам)...

П.С. Добавих още нещо в постинга- прочети го и него... ;))))
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: candysays
Категория: Лични дневници
Прочетен: 4295329
Постинги: 786
Коментари: 9096
Гласове: 52628
Архив
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930
Блогрол
1. Книгата ми "ПЛАНЕТАТА ЗЕМЯ Е ТЪЖНО-СИНЯ", 2014 г.
2. ЕДИН ОТ НАС СПОДЕЛЯ - мой проект за интервюта с най-различни хора за същественото в човешкия Живот
3. Аз избрах Любовта
4. Втората ми книга - "СЛЪНЧОГЛЕДИТЕ СЕ ПРЕРАЖДАТ В СЛЪНЦА"
5. Love letter to God
6. Моите залези. От една сестра /по душа/ на Малкият принц...
7. Душата ми е поле от слънчогледи...
8. Малко поток на съзнанието... Моето съзнание.
9. Нещо смислено..
10. Най-важното!...
11. За Детето - с Любов и уважение. Друга моя фейсбук-страница...
12. Един сайт, който създаде един специален човек за мен - с мои творби
13. Моят профил във Фейсбук
14. За моята книга... Един от първите отзиви след отпечатването й.
15. Мое интервю за "Новата журналистика"
16. Най-добрият начин да живееш
17. МОЯТ ПИСАТЕЛСКИ БЛОГ
18. Още един мой блог... ЗА ДОБРИТЕ ДУМИ
19. Моят профил и моите текстове в сайта ГНЕЗДОТО
20. ТРЕТАТА МИ КНИГА - ЕДИН ОТ НАС СПОДЕЛЯ, изд. Либра Скорп, 2018 /с интервюта от едноименния ми проект/
21. "ЛЮБОВТА Е ПЪРВАТА СТЪПКА КЪМ БЕЗКРАЯ" - четвъртата ми книга
22. За и от мен - в сайта на издателство "Либра Скорп", гр. Бургас
23. "БОГ И САМОТНАТА ГАРА"
24. МОЯТ ЛЮБИМ ЧОВЕК
25. Моят профил във Фото-Форум
26. Идеята за МУЗЕЙ НА ДОБРОТО
27. ВЯРА В ЖИВОТА - още един мой проект/блог
28. Статия за мен в УИКИПЕДИЯ
29. СЪКРОВИЩА...