Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
01.11.2006 13:18 - "Зодия Скорпион"- стихотворение на баща ми, и поздрав за всички тук от тази зодия ;)
Автор: candysays Категория: Изкуство   
Прочетен: 4154 Коментари: 6 Гласове:
1



Това е едно стихотворение на баща ми, който също пише (като мен ;) стихове (или поне пишеше в един период от живота си, макар че напоследък си изкарва хляба като таксиметров шофьор...), и който вдругиден- на 3-ти ноември- има рожден ден... Той много се гордее със зодията си, и е посветил и стихове на нея дори ;) Та ако има хора в блога, които са също родени през настоящия месец и са "хванали" зодия Скорпион, ги поздравявам с тези негови стихове. Не че са кой знае какво, де... Той самият смята че пиша по-добре от него........

П.С. Аз лично се радвам, че съм родена през следващата (и прелестна!) зодия Стрелец...;)))

ЗОДИЯ СКОРПИОН

Ти възкръсваш 
като птицата Феникс.
Възкръсваш от Смъртта.
Възкръсваш от Вечността...
Възкръсваш дори от дупката,
в която Съдбата те запрати!

Защото си вечно неблагодарното дете
на Господа...
Защото винаги си искал
звездите да покориш.
Защото си много по-различен.
Защото си много по-особен 
и човешките правила 
не важат за теб.
Защото искаш до Слънцето 
да стигнеш,
и светлината му да скриеш!...
Защото искаш звездите
да са твоята последна спирка...

Защото не се задоволяваш 
с трохите на Божията любов!
Защото душата ти тръпне
от несбъднати мечти...

Но запомни,
че някой ден 
Вселената ще покориш
и до Бога 
ще се доближиш!...

 



Тагове:   скорпион,   баща,   зодия,


Гласувай:
2



Следващ постинг
Предишен постинг

1. ady - Благодаря
01.11.2006 13:34
чудесно е. :))))
цитирай
2. killu -
01.11.2006 13:47
...да харесва ми при условие че съм скорпион....
цитирай
3. storminside - баща ти
01.11.2006 13:50
е описал прекрасно основния тон и нишка на нашата скорпионска порода. сигурна съм, че и той си го знае прекрасно.
цитирай
4. candysays - Ох, да...
01.11.2006 14:10
Вашата скорпионска природа е едни води дълбоки......
Ама вие си знаете как да плувате в тях... ;)
Пожелавам ви приятно плуване и занапред! ;)))
цитирай
5. esen - Чудесно е!
01.11.2006 19:45
Скорпионът е малко трудна зодия, но сега я виждам като търсеща, което ми допада.
А зодията, която най-много ми допада е Стрелец.
цитирай
6. candysays - Вярно- трудна зодия е Скорпиона,
02.11.2006 10:18
но и търсеща, както много правилно си казала скъпа esen... И са доста силни личности, с много качества, заради което заслужават уважение...

Радвам че зодията,която най-много ти допада е Стрелец- ей ме на, може и затова да ме харесваш, макар да сме се срещали само във виртуалния свят...;)))
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: candysays
Категория: Лични дневници
Прочетен: 4281031
Постинги: 786
Коментари: 9096
Гласове: 52603
Архив
Календар
«  Март, 2024  
ПВСЧПСН
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031
Блогрол
1. Книгата ми "ПЛАНЕТАТА ЗЕМЯ Е ТЪЖНО-СИНЯ", 2014 г.
2. ЕДИН ОТ НАС СПОДЕЛЯ - мой проект за интервюта с най-различни хора за същественото в човешкия Живот
3. Аз избрах Любовта
4. Втората ми книга - "СЛЪНЧОГЛЕДИТЕ СЕ ПРЕРАЖДАТ В СЛЪНЦА"
5. Love letter to God
6. Моите залези. От една сестра /по душа/ на Малкият принц...
7. Душата ми е поле от слънчогледи...
8. Малко поток на съзнанието... Моето съзнание.
9. Нещо смислено..
10. Най-важното!...
11. За Детето - с Любов и уважение. Друга моя фейсбук-страница...
12. Един сайт, който създаде един специален човек за мен - с мои творби
13. Моят профил във Фейсбук
14. За моята книга... Един от първите отзиви след отпечатването й.
15. Мое интервю за "Новата журналистика"
16. Най-добрият начин да живееш
17. МОЯТ ПИСАТЕЛСКИ БЛОГ
18. Още един мой блог... ЗА ДОБРИТЕ ДУМИ
19. Моят профил и моите текстове в сайта ГНЕЗДОТО
20. ТРЕТАТА МИ КНИГА - ЕДИН ОТ НАС СПОДЕЛЯ, изд. Либра Скорп, 2018 /с интервюта от едноименния ми проект/
21. "ЛЮБОВТА Е ПЪРВАТА СТЪПКА КЪМ БЕЗКРАЯ" - четвъртата ми книга
22. За и от мен - в сайта на издателство "Либра Скорп", гр. Бургас
23. "БОГ И САМОТНАТА ГАРА"
24. МОЯТ ЛЮБИМ ЧОВЕК
25. Моят профил във Фото-Форум
26. Идеята за МУЗЕЙ НА ДОБРОТО
27. ВЯРА В ЖИВОТА - още един мой проект/блог
28. Статия за мен в УИКИПЕДИЯ
29. СЪКРОВИЩА...