Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
15.11.2006 14:48 - Още един красив залез ви "подарявам"... Плюс няколко думи от Достоевски...
Автор: candysays Категория: Изкуство   
Прочетен: 5705 Коментари: 4 Гласове:
0



image

"Често споделях, че отдавна съм предчувствал всичко това, че цялата тая радост и слава съм изпитвал още на нашата земя като зов на някаква тъга, достигаща понякога до непоносима скръб; че съм предусещал всички тях и тяхната слава в същината на сърцето си, и в мечтите на своя разум, че честичко на нашата земя не съм могъл да съзерцавам без сълзи залеза на слънцето… Че омразата ми към хората на нашата земя винаги е съдържала тъга – защо не мога да ги обичам, без да ги мразя? Те ме слушаха и личеше, че не могат да си представят онова, за което говорех, но аз не съжалявах, че съм им казал всичко това- знаех, че те разбират цялата ми мъка по ония, които съм оставил."

(от разказа на ДОСТОЕВСКИ- "Сънят на смешния човек", който може да намерите публикуван целия в някой от по-старите постинги в блога ми)



Тагове:   още,   плюс,


Гласувай:
0



Следващ постинг
Предишен постинг

1. katju6a - Преди да заспим
18.11.2006 16:44
Залезите са невероятни. Това е онова сънено състояние на света, при което природата, града и ние притваряме очи, за да видим и създадем красивото...
цитирай
2. candysays - така е Катюша!
19.11.2006 17:53
Абсолютно!...
Преди време написах един вълшебен разказ за това...
Можеш да го прочетеш, ако искаш- в постингите "Най-добрата ми творба досега" ;)
цитирай
3. katju6a - Търсенето е трудно нещо
19.11.2006 19:30
Само ми кажи страницата. При избор от 145 постинга е трудно да се спреш само на един. Между другото на мен също много ми харесва Достоевски, но признавам, че не съм чела "Сънят на смешния човек", но явно си струва де се прочете.
цитирай
4. candysays - да, права си,
19.11.2006 19:39
съжалявам...
Можеш да намериш моя разказ, за който стана въпрос в 3 последователни постинга на стр.9 в момента при преглед на блога ми, а на стр.8 можеш да намериш пък в 2 /също последователни/ постинга и разказа на Достоевски, който съм цитирала тук- целия го преписах от книга и го публикувах в блога ми.
Дано вече те ориентирах по-добре :))

Поздрави и до скоро!
/наистина ще се радвам да ги прочетеш!:) /
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: candysays
Категория: Лични дневници
Прочетен: 4296131
Постинги: 786
Коментари: 9096
Гласове: 52629
Архив
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930
Блогрол
1. Книгата ми "ПЛАНЕТАТА ЗЕМЯ Е ТЪЖНО-СИНЯ", 2014 г.
2. ЕДИН ОТ НАС СПОДЕЛЯ - мой проект за интервюта с най-различни хора за същественото в човешкия Живот
3. Аз избрах Любовта
4. Втората ми книга - "СЛЪНЧОГЛЕДИТЕ СЕ ПРЕРАЖДАТ В СЛЪНЦА"
5. Love letter to God
6. Моите залези. От една сестра /по душа/ на Малкият принц...
7. Душата ми е поле от слънчогледи...
8. Малко поток на съзнанието... Моето съзнание.
9. Нещо смислено..
10. Най-важното!...
11. За Детето - с Любов и уважение. Друга моя фейсбук-страница...
12. Един сайт, който създаде един специален човек за мен - с мои творби
13. Моят профил във Фейсбук
14. За моята книга... Един от първите отзиви след отпечатването й.
15. Мое интервю за "Новата журналистика"
16. Най-добрият начин да живееш
17. МОЯТ ПИСАТЕЛСКИ БЛОГ
18. Още един мой блог... ЗА ДОБРИТЕ ДУМИ
19. Моят профил и моите текстове в сайта ГНЕЗДОТО
20. ТРЕТАТА МИ КНИГА - ЕДИН ОТ НАС СПОДЕЛЯ, изд. Либра Скорп, 2018 /с интервюта от едноименния ми проект/
21. "ЛЮБОВТА Е ПЪРВАТА СТЪПКА КЪМ БЕЗКРАЯ" - четвъртата ми книга
22. За и от мен - в сайта на издателство "Либра Скорп", гр. Бургас
23. "БОГ И САМОТНАТА ГАРА"
24. МОЯТ ЛЮБИМ ЧОВЕК
25. Моят профил във Фото-Форум
26. Идеята за МУЗЕЙ НА ДОБРОТО
27. ВЯРА В ЖИВОТА - още един мой проект/блог
28. Статия за мен в УИКИПЕДИЯ
29. СЪКРОВИЩА...