Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
16.09.2017 15:25 - Изгубена
Автор: krassko Категория: Изкуство   
Прочетен: 7571 Коментари: 12 Гласове:
14

Последна промяна: 16.09.2017 18:09

Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg Постингът е бил сред най-популярни в Blog.bg




     Как искам пак да си говорим
     без сълзи да чувам твоя смях
     и мълчаливо, без дори да спорим,
     да крачим към поредния си грях.

     Решила, че всичко е възможно
     замина, напусна моя свят,
     и чувствата родили се неволно
     до днес сърцата ни гневят.

     В небето гледам със надежда
     да видя сред новите звезди
     съдбата как се преподрежда
     и чувствата ще прероди.

     Не искам пориви случайни
     и с думи неказани дори
     живота да ни събере нехайно
     за няколко щастливи дни.





Тагове:   изгубена,


Гласувай:
15



Следващ постинг
Предишен постинг

1. vesever - Срещи и раздели. . . Много е силно, ...
16.09.2017 16:53
Срещи и раздели...
Много е силно, Краси!
цитирай
2. krassko - Благодаря, Весе...
16.09.2017 17:22
vesever написа:
Срещи и раздели...
Много е силно, Краси!

Радвам се, че ти хареса. От далеч се вижда по добре:)
цитирай
3. vesever - Съвършено е, липсва само музика ...
16.09.2017 17:39
Съвършено е, липсва само музика :)
https://www.youtube.com/watch?v=ItfyuQCl7w0
цитирай
4. krassko - Успях да кача клипа който ми прати
16.09.2017 18:19
vesever написа:
Съвършено е, липсва само музика :)
https://www.youtube/watch?v=ItfyuQCl7w0

Но имам проблеми с компютъра. Трябва да се инсталира аудиоустройство. Все още не чувам клиповете, но това било проблем при уиндоуз 7. Сам си сложих кирилицата снощи, а днес и уорд инсталирах, но нещо не съм направил като хората, защото не може да запомни написаното и като затворя страницата всичко изчезва. Най лошото е че като пусна клип процесора се товари на 100% .
цитирай
5. vesever - Ако искаш пробвай с различни бра...
16.09.2017 19:48
Ако искаш пробвай с различни браузъри, да видиш от кой може да се чува.
И аз не знам какво точно липсва, за да не се чува от някои.
Аз съм с хрома и го чувам по подразбиране, нищо не съм инсталирала..

Много хубаво е с озвучаване :)

Трябва да си настроиш автоматичното записване в уърд.
Става в "Опции на Уърд", най-горе вляво като отвориш символа на уърд, излиза падащо меню и най-долу вдясно имаш "Опции на уърд". Кликваш на "запиши" и ти се дава опция на колко минути да ти записва автоматично документът, за да не ти се губи. Моите се записват на всеки 5 минути, но можеш и на всяка минута да си настроиш..
цитирай
6. troia - Краско,
18.09.2017 23:20
чудесно стихотворение си написал.
Много ми хареса. Според мен живота обича да ни изненадва, може от нехайно събирането да е трайно.:)
цитирай
7. krassko - Весе, нещата са много по сложни:)
19.09.2017 18:58
В уиндоуз 7 архивирането е различно. Утре ще го преинсталираме с уиндоуз екс пи за да имам музика. Казват че дори ще работи по бързо. Но ако мога да слушам музика, да качвам снимки от телефона и да пиша - повече не ми трябва.
цитирай
8. krassko - 6. troia ,
19.09.2017 19:06
troia написа:
чудесно стихотворение си написал.
Много ми хареса. Според мен живота обича да ни изненадва, може от нехайно събирането да е трайно.:)


В живота също има приказни неща, както и в приказките има много неща от живота.
А поезията е някъде между приказките и живота.
Може да се изненадаш , но и в интернет стават изненадващи и приказни неща с малко магия и много търпение:)

цитирай
9. troia - :))
26.09.2017 12:52
Може да се изненадаш , но и в интернет стават изненадващи и приказни неща с малко магия и много търпение...

Стана ми любопитно какво по-точно имаш в предвид под "изненадващи и приказни неща с малко магия" и след седмица се реших да те попитам.:)
цитирай
10. krassko - Става въпрос за търпението:)
26.09.2017 20:34
Ако човек е достатъчно търпелив, това което не успява да направи в живота, може да го направи в интернет. И обратно, това което не се получава в интернет става в реалния живот. Но трябва да бъде търпелив и да дочака магията... която изпълнява желанията така както го прави златната рибка:)
Разбира се има магьосници при които тези неща стават много по бързо отколкото при хората. Но при тях има строги правила какво може и какво не може да си пожелава един магьосник, докато обикновения човек може да си пожелае всичко...
Важното е, че нещата се получават...:)))
И все пак внимавай какво си пожелаваш, за да не стане като в приказката на Ани.
цитирай
11. troia - Интересна
26.09.2017 23:20
гледна точка спрямо интернет имаш.
За мен тук е само забавление, но виждам реално как някои се обвиват в магически плащове и играят роли.:) Е, трябва търпение наистина, за да се разпадне магията и да се покажат в целият си "блясък" и "величие".
За мен нета не е толкова златна рибка, а повече златна акула, която е много, много гладна.:)
Ти сигурно имаш други впечатления. Можеш да ги споделиш като стих или проза.:) Ще ми е изключително интересно.
цитирай
12. cinderellathespy - За желанията между виртуала и реалността...
01.10.2017 11:58
Здрасти, Краси!
От собствен опит съм се убедила, че Вселената сбъдва желанията ни, но за съжаление не точно по начина по който очакваме. Вероятно това е някакво бързо сбъдване без да се отдава голямо значение на детайлите в желанието. Вече ако желаеш желанието да се сбъдне в детайли мисля, че наистина се изисква голямо търпение и вяра и не трябва да се отчайваш от препятствията, които се налага да преодолееш по пътя към сбъдване на мечтата. И според мен си прав, че това което не се случи във виртуала рано или късно се случва в реалността. Аз лично залагам на нея! Стихчето ти е хубаво. Припомни ми нещо писано преди години. "Изгубен" се казваше. Ако го намеря ще мина да ти го постна заедно с една песничка със същото име!:)
Поздрави, Краси!

Ели
цитирай
Вашето мнение
За да оставите коментар, моля влезте с вашето потребителско име и парола.
Търсене

За този блог
Автор: krassko
Категория: Изкуство
Прочетен: 2208454
Постинги: 645
Коментари: 5145
Гласове: 19473
Календар
«  Март, 2024  
ПВСЧПСН
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031