Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
15.09.2006 19:49 - Върнах се! И сега ще ви пиша за културата... ;)
Автор: candysays Категория: Лични дневници   
Прочетен: 1780 Коментари: 2 Гласове:
0


Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg Постингът е бил сред най-популярни в Blog.bg

image


Привет, приятели!
Ето и първия ми постинг след успешното ми завръщане в родния ми град- по случайност и столица на България ;))
Прекарах повече от прекрасно, вълшебно, незабравимо и каквото още ви хрумне в този ред, на морето. С моя приятел наистина се почувствахме като в рая! ... Но затова ще пиша по-нататък, в други постинги... /И след малко в нов постинг ще публикувам и някои от прекрасните снимки, които направихме на морето :)/
Но сега искам да споделя друго.  Докато бях в Ахтопол с моя човек, мама ми се обади за да ми съобщи, че най-сетне са излезли резултатите от една програма за млади безработни висшисти, завършили скоро университета, по която кандидатствах, по простата причина че цяла година от завършването ми стоя без работа- от миналия септември досега... И са ме взели- дори ме класирали на първо място /заради високия ми успех явно/ в цели две министерства /тя програмата си е за 9- месечен "стаж" все в държавната администрация, на постоянна заплата /тя си е минимална, ама нейсе.../ - в Министерството на културата и в Министерството на околната среда и водите... И -следвайки естествената логика на нещата- избрах да работя от октомври в Министерството на културата, тъй като е най-подходящо за мен, моето образование и интереси /завърших "културология" в СУ/...   Дори след тези девет месеца може да остана там на работа, ако има място за мен и се харесаме взаимно... Та така. "Шеф" така да се каже, ще ми е Стефан Данаилов- министър на културата понастящем... Поне е свестен човека, доколкото знам, и е творческа личност. Както и зам.-министрите му- една от тях е поетесата Надежда Захариева, вдовица на поета Дамян Дамянов, която бегло познавам и лично /макар че тя едва ли ме помни/. 
Та тъй... Ще прокарвам- ако имам шанс и ми дадат достатъчно свобода- и малко по-революционни идеи... Ще работя за доброто на... Абе и аз не знам. За добро ще работя, надявам се. И дано има смисъл от работата ми... Само това искам. Парите никога не са ме вълнували прекалено много...

Та- да се върнем на морето- та значи, разбирам аз, че са ме приели и ще работя след месец в Министерството на културата, и по някаква симпатична и забавна  случайност, на мизерните и с допотопна обстановка общи бани /разделени само на "мъже" и "жени", и без никакви завеси м/у хората, които се къпят и прочие вътре/, принадлежащи на бунгалата /също доста мизерни/ в които бяхме отседнали с моя приятел, стоеше отпред закована на стената табелата, чиято снимка /автора й съм аз!/ публикувах тук- в началото на постинга- и чийто надпис, както виждате и сами- бодро и свежо /както звучат май всички соц. лозунги/ гласи:
"ХИГИЕНАТА Е МЯРКА ЗА КУЛТУРАТА НА ЧОВЕКА"... 
Прекрасен надпис за банята, в която ще се къпе един културолог като мен ;))))
Просто умирам за тия лозунги... Не че в този няма доза истина ;))) Но все пак от него човек може да си направи извода, че колкото по-често се къпе един човек, толкова е по-културен... Което май невинаги е така... Ето ви тема за размисъл ;) 
Мисля и да направя в блога една такава тема- т.е. да ви помоля- да ми пишете в коментарите някакви такива яки и невероятно "мислени" лозунги от недалечното ни комунистическо минало / което си е забавно от някои гледни точки.../ Ако знаете такива, разбира се... И ако ги помните.
Предварително ви благодаря :))))

 P.S. Между другото, след като цяла година стоях без работа и се мъчех да си намеря такава, и пробвах на разни места, но все не се получаваше... - сега изведнъж в рамките на една седмица /7-14 септември- впрочем на 14-ти имах имен ден- Кръстовден/ ме "пожелаха" от три места да работя за тях- и трите държавни, сериозни институции /двете министерства за които споменах, и БТА- за списание "Паралели"/!.. И то след като вече си мислех едва ли не дали не трябва да се пробвам като проститутка дори, за да изкарам някакви пари... Шегувам се, де... Не чак проститутка, но сервитъорка при всичките ми дипломи щях да ставам вече...
Така е то в живота. Май при всеки човек така се получава. 
Както се казва в един виц, който брат ми ми разказа снощи:
"Нема, нема, па си ебе майката..." 
(с тази "невероятна" реплика полицай обяснявал на свой колега що е това "заря" ;)))))




Гласувай:
0



Следващ постинг
Предишен постинг

1. slavei - Поздравявам те, candysays!!! :)
15.09.2006 22:32
Успешен старт и още по-успешна реализация!!!
Пожелавам ти от все сърце!
...че ще работиш за Доброто, вярвам в това...

Успех и много любов! :)
цитирай
2. candysays - Много ти благодаря, slavei4e,
16.09.2006 14:27
за прекрасните пожелания! :)))))))
Още повече- щом са от сърце! ;)
А аз вярвам в това.... :))))))))
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: candysays
Категория: Лични дневници
Прочетен: 4281595
Постинги: 786
Коментари: 9096
Гласове: 52603
Архив
Календар
«  Март, 2024  
ПВСЧПСН
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031
Блогрол
1. Книгата ми "ПЛАНЕТАТА ЗЕМЯ Е ТЪЖНО-СИНЯ", 2014 г.
2. ЕДИН ОТ НАС СПОДЕЛЯ - мой проект за интервюта с най-различни хора за същественото в човешкия Живот
3. Аз избрах Любовта
4. Втората ми книга - "СЛЪНЧОГЛЕДИТЕ СЕ ПРЕРАЖДАТ В СЛЪНЦА"
5. Love letter to God
6. Моите залези. От една сестра /по душа/ на Малкият принц...
7. Душата ми е поле от слънчогледи...
8. Малко поток на съзнанието... Моето съзнание.
9. Нещо смислено..
10. Най-важното!...
11. За Детето - с Любов и уважение. Друга моя фейсбук-страница...
12. Един сайт, който създаде един специален човек за мен - с мои творби
13. Моят профил във Фейсбук
14. За моята книга... Един от първите отзиви след отпечатването й.
15. Мое интервю за "Новата журналистика"
16. Най-добрият начин да живееш
17. МОЯТ ПИСАТЕЛСКИ БЛОГ
18. Още един мой блог... ЗА ДОБРИТЕ ДУМИ
19. Моят профил и моите текстове в сайта ГНЕЗДОТО
20. ТРЕТАТА МИ КНИГА - ЕДИН ОТ НАС СПОДЕЛЯ, изд. Либра Скорп, 2018 /с интервюта от едноименния ми проект/
21. "ЛЮБОВТА Е ПЪРВАТА СТЪПКА КЪМ БЕЗКРАЯ" - четвъртата ми книга
22. За и от мен - в сайта на издателство "Либра Скорп", гр. Бургас
23. "БОГ И САМОТНАТА ГАРА"
24. МОЯТ ЛЮБИМ ЧОВЕК
25. Моят профил във Фото-Форум
26. Идеята за МУЗЕЙ НА ДОБРОТО
27. ВЯРА В ЖИВОТА - още един мой проект/блог
28. Статия за мен в УИКИПЕДИЯ
29. СЪКРОВИЩА...