Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
03.11.2006 11:52 - Днес ще си мълча... ;)))- мини-хорър................
Автор: candysays Категория: Лични дневници   
Прочетен: 1731 Коментари: 5 Гласове:
0

Последна промяна: 06.11.2006 12:22


Ето ме на, и днес в нета... 
И понеже придобих навик всеки ден да поствам по нещо напоследък, та се замислих сутринта, идвайки на работа, какво да бъде днес... Обаче днес ми се очертава голяма лудница по всички фронтове. И забравих в бързината (пак се успах и закъснях, разбира се) да сложа някоя от безбройните ми книги в чантата, че да мога- ако не от себе си, поне от друг някой мъдър автор ;)- да ви "облъча" пак с малко изкуство... 
Но няма как. Днес ще си мълча... Имам много добра памет по принцип, но точно стихове и афоризми не запомням... А и не ми се измислят днес мои... Така че ще си мълча. И мълчейки си, ще напиша днес все пак един постинг- настоящия... За да не стане зловещо...
Като в "Мълчанието на агнетата" например..........;))

И понеже сме на хорър вълна, да ви споделя нещо... Един малък ужас....От "реалния" живот, както го наричат....

Моята стая е ледена. Както споделя и за неговата Митко Воев (Нова Генерация) в една песен...... Ама буквално е ледена, макар че аз съм топъл човек... Какво да се прави- нашите като са купували апартамента не е имало такива проблеми на българския народ с "Топлофикация" и не е било невъзможно да си отопляваш постоянно жилището с пуснато на макс. парно във всяка стая през цялото денонощие... Но сега е друго, както знаете... Промениха се времената... Както пее Боб Дилън... А нашия апартамент е с външна стена- накрая на блока... На края на квартала, и на края на града (София) където духа безумно винаги, заради просторните полета наоколо и високите блокове, между които ветровете само се усилват......
Та моята стая- с новите цени на Топлофикация- от една-две години стана вечно ледена през зимата. Като хладилна камера е. Сигурно наистина ако оставя вътре замразено месо, няма и да се размрази до пролетта...;)
И съответно аз отвикнах да спя в нея. В моята стая. Спя или с приятеля ми, когато прекарваме нощта заедно, или до майка ми- вкъщи, в друга стая- хола, на разпънат диван, който става като спалня за двама... А както знаете, чуждото тяло до твоето те топли, малко или много... По-добре отколкото да си сам. Топлим се взаимно като ескимосите... А не сме на северния полюс все пак... И ето - на 25 години ще стана след месец, а спя до мама още... Когато не съм до приятеля ми... Че аз не правех така като дете даже.... Боже, вдетиних се.........;)) Ама то не е срамно човек да спи и на 25 до майка си, щом тя ще го топли; все пак тази връзка казват е неразривна за цял живот... Щем, не щем... ;)
И ако се скараме някоя вечер с нея за нещо (всички се карат понякога, както знаете, и " в най-добрите семейства", както казват, а моето никога не е било такова, аз ще трябва да си отида да спя в моята ледена стая сама....В моето ледено легло. И не отговарям за последствията.......;))) Може на сутринта да ме намерят като "красив труп", замръзнал с вкочанена красота за вечността.... Както бе казал Кърт Кобейн мисля- "Умри млад, бъди красив труп".... А разни богаташи по света- чувала съм- дават луди пари за да ги замразят, и да ги размразят след много години- за да видят какво ще стане със света след сто години (примерно)...Накъде ще се развие цивилизацията.... И да постигнат така някакво -ужким- безсмъртие.... 
Та- обмислям- дали да не направя аз бизнес от това... Да взема да ги поканя (чрез обява в Интернет примерно, аз не познавам лично такива господа все пак)- да спят в моята стая- моята малка хладилна камера, и да бъдат замразени красиви трупове завинаги...... И да се събудят някой ден от слънчевите лъчи в един по-топъл и гостоприемен свят... (моята стая иначе е много слънчева сутрин, забравих да спомена)

Та такива мисли ми се въртят из главицата днес.  Понеже днес е наистина ужасно студено- и вкъщи, и навън (добре че съм на работа, а тук е по-топло...) Някакъв леден вятър, ужассссс...Поне в София де, не знам как е другаде из страната.... Снощи тук заваля и първия сняг за този сезон!.... Беше по-топло (винаги е така като вали сняг) и беше прекрасно... Много красиво и меко всичко... А валеше обилно по едно време, макар че не ми се вярваше да се сбъднат прогнозите....
Така че- Честит първи сняг и от мен на всички, макар че из страната може и да не е валял, не зная...

А днес баща ми има и рожден ден на всичкото отгоре. Оказа се, че и Надежда Захариева (зам.-министър на куртурата в момента) също е родена на този ден... 
И очилата днес ще си взема (за първи път ще слагам очила с диоптър, макар че отдавна имам малко късогледство)... И ще си мълча после по възможно най-интелигентния начин...........;))) Но като гледам как мълча, Боже опази.......

Та така си "мълча" днес в блога. Повече няма да се обаждам.... Наистина. Поне до утре. Обещавам!!! 

За да не ме убие някой накрая, за дето толкоз много говоря (пиша в случая).... И да не ме накара да замълча завинаги.....
Като в МЪЛЧАНИЕТО НА АГНЕТАТА....................;)))))))




Тагове:   мини,   мълча,


Гласувай:
0



1. анонимен - Mnogo mrachen material! A zasto ...
03.11.2006 12:10
Mnogo mrachen material! A zasto avtorkata se e uspala, ne se razbira mnogo...
цитирай
2. candysays - Що да е мрачен, бе човек?!?....
03.11.2006 12:14
Аз го писах за да е забавен... И в такъв стил...Не мислех, че се е получило мрачно...;))))
А "авторката" се е успала, понеже се събужда навреме, но не й се става от леглото, понеже под завивките е по-топло, както знаят всички, преживяли и една зима.... Където и да е по света. През зимата е най-трудно да ставаш рано за работа или училище.........Много хора споделят тази моя констатация....;)))
цитирай
3. sunflower - Хахаха ...
03.11.2006 12:16
е, много мълчиш, няма що. Поне ти е хубаво "мълчането" :))))))
И да знаеш, че е 100 пъти по-добре да се "вдетиниш" отколкото да си "красив труп"!!!!! :))))))
цитирай
4. candysays - Разбира се, sunflower! ;)))))))))
03.11.2006 12:25
Разбира се- ще се вдетинявам и няма да ставам красив труп... Поне засега ;)))) Ще си спя до мама, или до приятеля ми, и ще се моля да не се караме... тая зима...;)))))))))))

Колкото до "мълчането" аз си се шегувам че мълча, както се вижда и с просто око... Иронизирам се. А и никой, който ме познава няма да ми повярва, че ще мълча повече от 5 минути... Стига да не загива света, де...Като в американските филмови продукции.... При такава трагедия, може и да си замълча... ;)))))
Но то Стрелците сме си такива- мнооооого бъбриви. По-добре звучи- сладкодумни! ;))))))))))))))
цитирай
5. candysays - Права си абсолютно! :))))
06.11.2006 13:42
Преди си имах коте и си го гушках много на дивана пред ТВ-ра (и въобще си спеше при мен)- Лъки се казваше, и 13 години живя при нас, но за съжаление се разболя сериозно и умря миналата година...
А сега мама не ми дава да си вземем пак котенце, въпреки че аз много искам................:(
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: candysays
Категория: Лични дневници
Прочетен: 4297975
Постинги: 786
Коментари: 9096
Гласове: 52629
Архив
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930
Блогрол
1. Книгата ми "ПЛАНЕТАТА ЗЕМЯ Е ТЪЖНО-СИНЯ", 2014 г.
2. ЕДИН ОТ НАС СПОДЕЛЯ - мой проект за интервюта с най-различни хора за същественото в човешкия Живот
3. Аз избрах Любовта
4. Втората ми книга - "СЛЪНЧОГЛЕДИТЕ СЕ ПРЕРАЖДАТ В СЛЪНЦА"
5. Love letter to God
6. Моите залези. От една сестра /по душа/ на Малкият принц...
7. Душата ми е поле от слънчогледи...
8. Малко поток на съзнанието... Моето съзнание.
9. Нещо смислено..
10. Най-важното!...
11. За Детето - с Любов и уважение. Друга моя фейсбук-страница...
12. Един сайт, който създаде един специален човек за мен - с мои творби
13. Моят профил във Фейсбук
14. За моята книга... Един от първите отзиви след отпечатването й.
15. Мое интервю за "Новата журналистика"
16. Най-добрият начин да живееш
17. МОЯТ ПИСАТЕЛСКИ БЛОГ
18. Още един мой блог... ЗА ДОБРИТЕ ДУМИ
19. Моят профил и моите текстове в сайта ГНЕЗДОТО
20. ТРЕТАТА МИ КНИГА - ЕДИН ОТ НАС СПОДЕЛЯ, изд. Либра Скорп, 2018 /с интервюта от едноименния ми проект/
21. "ЛЮБОВТА Е ПЪРВАТА СТЪПКА КЪМ БЕЗКРАЯ" - четвъртата ми книга
22. За и от мен - в сайта на издателство "Либра Скорп", гр. Бургас
23. "БОГ И САМОТНАТА ГАРА"
24. МОЯТ ЛЮБИМ ЧОВЕК
25. Моят профил във Фото-Форум
26. Идеята за МУЗЕЙ НА ДОБРОТО
27. ВЯРА В ЖИВОТА - още един мой проект/блог
28. Статия за мен в УИКИПЕДИЯ
29. СЪКРОВИЩА...