Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
11.12.2006 18:00 - Един безумен (и малко известен) кавър на "Tainted love"- на COIL
Автор: candysays Категория: Лични дневници   
Прочетен: 1937 Коментари: 6 Гласове:
0

Последна промяна: 14.12.2006 09:40


Това е много емоциален спомен за мен- тази група, тази песен (кавър т.е.), този клип- всичките ги свързвам с един човек, с едно момче, в което бях безнадеждно и отчаяно влюбена... Обичах го, и още го обичам впрочем... А и живеем в съседни блокове на всичкото отгоре...
Както и да е. Това е минала история, преживяна някак (от мен), и сега всичко е наред вече...
Но имам наистина болезнени спомени от тази си любов... 
И този мрачен кавър и клип идеално пасват на чувството, което изживях... На любовта, която питаех... Надявам се да хареса на някого...Да открие този (тежък емоционално) вариант на песента чрез мен...

П.С. Сега сме приятели с него............. Наистина....

И се радвам, че сме имали тази близост помежду си, макар тя да е била болезнена за мен (а дори и за него понякога). Мисля, че и той ме обича по някакъв начин... Във всеки случай, зная и ми го е казвал, че ме цени много като човек... Усеща ме със сигурност правилно. И ме е наричал "ангел"... 
Радвам се, че когато е имал нужда от топлина и безмълвно разбиране (което е обич всъщност винаги), е идвал при мен, гушвал се е (свит като новородено) в мен, и е намирал утеха и топлота в ръцете ми, в скута ми, във отворените ми обятия...
Беше красиво.

Ето и текста на песента впрочем:

                              "TAINTED LOVE"- 
                                       lyrics

Sometimes I felt
I had to run away,
I had to get away
from the pain you drove
into the heart of me...

The love we shared
seems to go nowhere
And I lost my life
for I tossed and turned,
I couldn"t sleep at night...

Once I ran to you,
Now I run from you...
This tainted love you"ve given...
I gave you all 
a boy could give you...
Take my tears 
and that"s not nearly...

Oh, tainted love

Now, I know I"ve got to run away,
I"ve got to get away...
You don"t really want anymore from me
to make things right...
You need someone 
to hold you tight...
And you say
to love is to pray,
but I"m sorry 
I don"t pray that way...

Once I ran to you...
Now I run from you...
This tainted love you"ve given,
I gave you all 
a boy could give you...
Take my tears
and that"s not nearly...

Don"t touch me, please,
I can"t stand tha way you tease...
I love you 
though you hurt me so,
Now I"m gonna pack my things
and go...

Tainted love...

Touch me, baby...
Tainted love...
Touch me with your
tainted love....







Тагове:   love,   малко,   кавър,


Гласувай:
0



1. darknesd - ..ако знаеш само
13.12.2006 12:44
как те разбирам...същия съм в това отношение, определена група/клип/песен ги свързвам с някой човек и всичко продобива по-различен смисъл....и се радвам, че още сте приятели с него, много малко хора остават приятели след подобни взаимоотношения...но чувството определено си заслужава, зная го....
цитирай
2. candysays - Радвам се... :)
13.12.2006 13:26
че ме разбираш... Заслужава си,да... Всеки го знае, който е изживял нещо подобно...

Надявам се да си си пуснал и клипа/ песента, която добавих към този постинг- мисля, че би ти харесала... :)
цитирай
3. darknesd - ..ами в момента нямам
13.12.2006 13:50
техническата възможност да си го пусна, имам някакви предположения какво ще е...иначе сигурно ще го харесам....ммммдааа.....усмих...
цитирай
4. candysays - Непременно го гледай!!!
13.12.2006 14:23
Дори и друг път да е. Много държа :) И после да споделиш с мен впечатлението си... :)

...усмих... :))
цитирай
5. darknesd - ...бръм,бръм,бръм..
14.12.2006 23:13
...стъписах се...първо, свързвам тази песен с Менсън и едно-две (май?) други имена..представи си..освен това...реших че е кавър на Lacuna Coil, които така или иначе от доста време не съм слушал...изобщо...хлъц...но...все пак...интересна и хубава интерпретация...
цитирай
6. candysays - Знаех си аз,
15.12.2006 09:33
че ще се изненадаш, и ще е нещо, което не си виждал/ чувал досега..... :Р
Радвам се, впрочем, че си успял да го гледаш... :)))
Да ти кажа честно, като търсих в YouTubе, откъдето е клипа, този кавър при изпълнител/ група, на име Coil, и 90% от резултатите, които излязоха, бяха на Lacuna Coil именно /те между другото, са направили кавър и на "Enjoy the silence".../, но аз лично не си падам особено по този тип музика- да речем- готик и т.н. /както и разните видове метъл/, защото обичам нещата да са колкото е възможно и до болка истински, а в тези стилове музика /макар да са дарк, което само харесвам/ има прекалено много "грим" във всякакъв смисъл- и в музиката им, и в погледа им върху реалността сякаш... Та затова не са ми любими.

Но това парче /което е в постнига ми/ ми е адски любимо... Отговаря на критерия ми "истина до болка"..............................................................

Поздрави :)
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: candysays
Категория: Лични дневници
Прочетен: 4298167
Постинги: 786
Коментари: 9096
Гласове: 52630
Архив
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930
Блогрол
1. Книгата ми "ПЛАНЕТАТА ЗЕМЯ Е ТЪЖНО-СИНЯ", 2014 г.
2. ЕДИН ОТ НАС СПОДЕЛЯ - мой проект за интервюта с най-различни хора за същественото в човешкия Живот
3. Аз избрах Любовта
4. Втората ми книга - "СЛЪНЧОГЛЕДИТЕ СЕ ПРЕРАЖДАТ В СЛЪНЦА"
5. Love letter to God
6. Моите залези. От една сестра /по душа/ на Малкият принц...
7. Душата ми е поле от слънчогледи...
8. Малко поток на съзнанието... Моето съзнание.
9. Нещо смислено..
10. Най-важното!...
11. За Детето - с Любов и уважение. Друга моя фейсбук-страница...
12. Един сайт, който създаде един специален човек за мен - с мои творби
13. Моят профил във Фейсбук
14. За моята книга... Един от първите отзиви след отпечатването й.
15. Мое интервю за "Новата журналистика"
16. Най-добрият начин да живееш
17. МОЯТ ПИСАТЕЛСКИ БЛОГ
18. Още един мой блог... ЗА ДОБРИТЕ ДУМИ
19. Моят профил и моите текстове в сайта ГНЕЗДОТО
20. ТРЕТАТА МИ КНИГА - ЕДИН ОТ НАС СПОДЕЛЯ, изд. Либра Скорп, 2018 /с интервюта от едноименния ми проект/
21. "ЛЮБОВТА Е ПЪРВАТА СТЪПКА КЪМ БЕЗКРАЯ" - четвъртата ми книга
22. За и от мен - в сайта на издателство "Либра Скорп", гр. Бургас
23. "БОГ И САМОТНАТА ГАРА"
24. МОЯТ ЛЮБИМ ЧОВЕК
25. Моят профил във Фото-Форум
26. Идеята за МУЗЕЙ НА ДОБРОТО
27. ВЯРА В ЖИВОТА - още един мой проект/блог
28. Статия за мен в УИКИПЕДИЯ
29. СЪКРОВИЩА...