Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
05.01.2007 10:46 - За ОГНЕНИТЕ... :))
Автор: candysays Категория: Лични дневници   
Прочетен: 2779 Коментари: 17 Гласове:
0

Последна промяна: 05.01.2007 12:02


image

Снощи, преди да заспя (пред телевизора;) гледах Алена (астроложката на BTV), която бе на гости в шоуто на Слави. И ето какво интересно нещо каза тя (и галещо хприятно слуха ми;)- а именно- че през вече настоящата 2007-ма година- ОГНЕНИТЕ знаци (сиреч- СТРЕЛЕЦ, ЛЪВ И ОВЕН) ще бъдат най-целеустремени и успешни, заради огнената сила на Марс, който щял да "властва" (или нещо подобно) тази година на небосклона... :)))А другите знаци (земни, въздушни и водни) ще трябва да внимават... в картинката ;) Това не го казвам аз, каза го астроложката ;)
В тази връзка, давам кратък (и сигурно неизчерпателен) списък на хората, с които си общувам и сме си приятели тук в блога, които знам, че са ОГНЕНИ, като мен :))) 
Ето на: СТРЕЛЦИ като мен са още: 
sunflower, desify, kveten, darknesd, dragonslayer, piccola, zero, nio  и други... които сега не се сещам, но ще добавя ;)
ЛЪВЧЕТА са: wildroses, gabi, noir, zvezdichka, jones, gazza... и засега не се сещам други...
А ОВНИ- ??? ще ги проуча кои са :))) -отркрих я- моята приятелка в блога pti- тя е Овен :))))) Както и скъпата ми esen! :)

Така че- по този повод- на предстоящата Марсова огнена сила, която ще ни прави мнооого успешни през тази година- поздравявам от сърце всички ОГНЕНИ тук с тази снимка, която направих през лятото- това е отражение на залязващото слънце в отсрещния блок..... Красиво е, нали? ;)))



Тагове:   Огнените,


Гласувай:
0



1. anahata - Снимката е невероятна!
05.01.2007 10:58
Добре че си написала, че е отражение. И на мен така ми се стори, но се усъмних:)
А за огнените знаци - пожелавам ви да проявите позитивните аспекти на Марс. Че имам един Овен у дома. . .
цитирай
2. candysays - Благодаря ти, anahata! :)))
05.01.2007 11:02
Отражение е, да... Както каза един приятел- някой може да си помисли, че има пожар у комшиите ;)))
Иначе- и аз имам- за добро или зло- един Овен вкъщи- мама.... ;)
цитирай
3. esen - Много хубава стимка!
05.01.2007 11:16
Казва ти го един огнен Овен:)))
Хубав, хубав ден!!!
цитирай
4. candysays - О, esen- и ти ли си Овен?!
05.01.2007 11:19
Супер, веднага те добавям в постинга :))))
Благодаря ти, и аз ти желая хубав ден!!!
цитирай
5. sunflower - Дай Боже да е успешна ...
05.01.2007 11:45
... и не само за нас! :)))
цитирай
6. candysays - Разбира се, sunflower-
05.01.2007 11:54
НЕ САМО ЗА НАС!.... Това исках да кажа и аз, но май забравих.... :)
цитирай
7. candysays - Мерси :))))
05.01.2007 12:33
И на теб успех!!! На всички ни е нужен той... Независимо дали сме огнени, водни, въздушни или земни.... ;) Колко е красиво че сме така "шарени"... Sunflower и с различен цвят на шрифта ни е подредила в нейния пост за зодиите в блога... :)))
А предсказанията... хм... няма как да се сбъдват без хората... Както напр. филмът- без главните действащи лица :)
цитирай
8. wildroses - Благодаря
05.01.2007 13:13
:))) Дано и нашето отражение да е светло и хубаво :))) И както каза Алена, да използваме градивно силата на Марс, че има и др аспекти ;)
цитирай
9. candysays - има и други аспекти, да... ;)
05.01.2007 13:34
Но ще лавираме.... между капките... и дано ги избегнем... негативните аспекти :) Макар че то плюс без минус няма...
Поздрави! :-)
цитирай
10. vesan - Великолепна снимка!
05.01.2007 14:18
Смайваща!
Казва ти го един не огнен Скорпион!:)))
цитирай
11. candysays - :)))
05.01.2007 14:20
Радвам се- хората я намират впечатляваща таз моя снимка (и във Фотофорума)- навярно е по-необичайна гледка... Но- ще повторя пак- аз живея на запад... при красивите залези... :-)
И баща ми е Скорпион, скъпи ми vesan :) Тъй че- не ми е непозната вашата зодия.... ;)
цитирай
12. vilify - оооо
05.01.2007 14:46
това определено ще е моята година:))) зодия Овен съм и съм родена в годината на Глигана...
цитирай
13. darknesd - ..ами поздрави от
05.01.2007 14:48
още едно огнено чадо, нека 2007 засипе с успехи и любов всички....и....да, безмълвен съм пред тази снимка....
цитирай
14. candysays - :))))
05.01.2007 14:49
Още една Огнена персона явно имаме на хоризонта...;)
Колкото до Глигана, vilify- надявам се, че той няма да бъде агресивен през тази година... Че иначе трябва да бегаме надалече.... ;)))
цитирай
15. candysays - Darknesd...
05.01.2007 14:52
...ти май винаги оставаш безмълвен (както сам казваш) когато си на гости в блога ми ;) Радвам се :)))
Поздравявам те с някоя песен, която обичаш... Като си я пуснеш, чувствай се, моля те, поздравен- от мен :)
цитирай
16. pti - :)))
05.01.2007 22:55
Много красива снимка!
сега се зарових в блога иии.. затова чак сега виждам постинга :)))
а у дома сме дори два овена(с любовта ми) - вероятнооо ще се трошат стени и прегради хехеееее
Дай Боже да е успешна за всички :))))
цитирай
17. zvezdichka - На мен на първо
08.01.2007 23:30
четене ми се видя, че е пожар. Но впоследствие като ми стана ясно и се загледах отново, този път видях някакви си там невзрачни блокове, но интересно, че стаите му бяха от злато :))).
Невзрачен блок със златни стаи :))) Ауу... Какви съкровища криел само :))).
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: candysays
Категория: Лични дневници
Прочетен: 4306386
Постинги: 786
Коментари: 9096
Гласове: 52636
Архив
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930
Блогрол
1. Книгата ми "ПЛАНЕТАТА ЗЕМЯ Е ТЪЖНО-СИНЯ", 2014 г.
2. ЕДИН ОТ НАС СПОДЕЛЯ - мой проект за интервюта с най-различни хора за същественото в човешкия Живот
3. Аз избрах Любовта
4. Втората ми книга - "СЛЪНЧОГЛЕДИТЕ СЕ ПРЕРАЖДАТ В СЛЪНЦА"
5. Love letter to God
6. Моите залези. От една сестра /по душа/ на Малкият принц...
7. Душата ми е поле от слънчогледи...
8. Малко поток на съзнанието... Моето съзнание.
9. Нещо смислено..
10. Най-важното!...
11. За Детето - с Любов и уважение. Друга моя фейсбук-страница...
12. Един сайт, който създаде един специален човек за мен - с мои творби
13. Моят профил във Фейсбук
14. За моята книга... Един от първите отзиви след отпечатването й.
15. Мое интервю за "Новата журналистика"
16. Най-добрият начин да живееш
17. МОЯТ ПИСАТЕЛСКИ БЛОГ
18. Още един мой блог... ЗА ДОБРИТЕ ДУМИ
19. Моят профил и моите текстове в сайта ГНЕЗДОТО
20. ТРЕТАТА МИ КНИГА - ЕДИН ОТ НАС СПОДЕЛЯ, изд. Либра Скорп, 2018 /с интервюта от едноименния ми проект/
21. "ЛЮБОВТА Е ПЪРВАТА СТЪПКА КЪМ БЕЗКРАЯ" - четвъртата ми книга
22. За и от мен - в сайта на издателство "Либра Скорп", гр. Бургас
23. "БОГ И САМОТНАТА ГАРА"
24. МОЯТ ЛЮБИМ ЧОВЕК
25. Моят профил във Фото-Форум
26. Идеята за МУЗЕЙ НА ДОБРОТО
27. ВЯРА В ЖИВОТА - още един мой проект/блог
28. Статия за мен в УИКИПЕДИЯ
29. СЪКРОВИЩА...