Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
09.02.2007 13:57 - Eдин по-ведър постинг днес ;)
Автор: candysays Категория: Лични дневници   
Прочетен: 4911 Коментари: 21 Гласове:
0

Последна промяна: 01.07.2008 15:56


Здравейте! :) 
Реших днес да публикувам в блога си пак някои мои снимки с малко придружителен текст, макар че сложих вече линк към профила ми във Фотофорума, но все пак :))) 
Малко красота и снимки 
отново в блога си да въведа ;))


image
(Тъмнина & светлина" или 
"Ние сме си тук, но съседите ги няма... или спинкат вече ;)))


image
("Clouds & sunshine"- снимах това от балкона вкъщи ;)Така величествена и красива е природата, нали?!.....)



image
(като картина от японска градина... Нощем... :)


image
(Красота може да има навсякъде... Дори и в една баня в мизерно общежитие в хостел в Загреб ;)) (там бях за концерт на Депеш;))))) Всъщност с тази лепенка с пеперуда са прикрили пукнатината в плочката ;-))


image
... Шшт... Тихо... Какво ли си говорят там горе... приведени едно към друго?... Нещо мъдро ще да е... Като одушевените дървета от "Властелина..." :)


image
...Ела по-близо, моля те... Имам да ти кажа още нещо... Но нека си остане само между нас двамата...."Защото това е тайна....Шшшшт..." :))


image
...Трите куки... ...една за вярата, една за надеждата и една за любовта... може би... Защото тези трите удържат от "увисване" човешките съдби....


image
С отворена книга в ръце и четящ...завинаги... във парка...:) (Това е скулптура, поставена в градинката, която се намира точно срещу Ректората /Софийския Университет/ и до Националната художествена академия... /Това е част от серията ми "Вкаменени..."(2)- в случая "Вкаменен читател"/)

                          

image
пейзаж от моя прозорец вкъщи отново... Не е ли това красота също?!... :)))

                               ****  ****  ****

И накрая.... Моя милост, ladies & gentlemen!.... :)

image

Край реката...на село... В една от любимите ми рокли... (обичам и реки, и слънчогледи...:))

"Here we are... by this river... You and I... Underneath the sky that"s ever falling down, down, down..." 

(Martin Gore- който прави кавър на "By this river) 
(за съжаление не зная оригинала на кой е, нито мога да ви намеря сега песента в youtube, за да я чуете и вие, защото е прекрасна... Но ако не сега... то някой ден :)))


Бъдете живи  и здрави! Усмихнати и с късмет! :)
И се надявам виртуалната "разходка" из моите творения, да ви е била приятна.....
Лек ден! И петък вечер.... :))



Тагове:   постинг,


Гласувай:
0



1. wildroses - Не само приятна,
09.02.2007 14:46
ами и зареждаща!
Красотата наистина я има в ежедневните неща..особена пеперудата- практично и пъстро. А трите куки- много оригинална интерпретация..изобщо красотата спасява ;)
цитирай
2. candysays - Тъй, тъй....:)))) Сиреч- така си е ;-)
09.02.2007 14:49
Благодаря ти, дива розичке :) Радвам се, че са ти харесали нещата ми... :))

П.С. Колкото до "трите куки"- хрумна ми много ненадейно за заглавие на този случаен кадър, и аз се учудих от хрумката си даже, но ми хареса и затова така остана... Много оригинално, нали? ;-))
цитирай
3. wildroses - Случайните неща
09.02.2007 14:56
в тях се улавят много неща...и кадърът, и заглавието са...с две думи "страшна" символика :)
И най- хубавото е, че без първоначален замисъл какво точно да бъде, излизат много повече скрити неща- в случая с трите куки...и три идеи в една, макар че значенията могат да бъдат и доста повече..зависи от наблюдението :))) Вяра, надежда и Любов..какво по- хубаво послание..и така като гледам има по нещо от тях във всяка от снимките ;)
Накратко, просто исках да кажа да продължаваш да улавяш моментите, пък те после да "говорят" за това, което крият.
цитирай
4. babs - :)
09.02.2007 14:57
Много красиво!
цитирай
5. candysays - Thanx! :)))
09.02.2007 15:05
Както обичам да казвам и аз (и други хора)- благодаря ви от дъното на бездънната си душа... ;-))))))))
цитирай
6. dosheva - :):):)
09.02.2007 15:17
тая с облаците още оня ден си я харесах най-много. Всичките са хубави :):):)
цитирай
7. candysays - :):):)
09.02.2007 15:48
dosheva, благодаря ти! :)))
цитирай
8. betoveni - Последната снимка
09.02.2007 15:51
ми хареса най-много
цитирай
9. candysays - :))
09.02.2007 15:58
Благодаря (свенливо се усмихнах аз :))
цитирай
10. slavei - :)
10.02.2007 07:58
Определено и на мен последната ми хареса най-много!:)))
цитирай
11. tanque - ***
10.02.2007 09:36
Мдам, последната снимка усмихва най- много:)
цитирай
12. bamby13 - Чъдесни снимки!!
10.02.2007 14:41
Япоснската градина и Трите Куки са знаменити!!!
цитирай
13. анонимен - :)))
10.02.2007 21:44
Мдам, последната снимка усмихва най- много:)
цитирай
14. candysays - Благодаря ви много, на всички! :-))))))))
11.02.2007 18:43
Мили мои, аз се усмихвам на вашите коментари :))
И ще продължаваме с усмивките и занапред... :)
цитирай
15. tsvetamak - Последната:)
11.02.2007 21:19
Слънчево момиче:)))
Много са хубави снимките, успяла си да "уловиш" момента.
цитирай
16. анонимен - Има добри попадения
12.02.2007 02:56
Втората снимка особено ми хареса, напомня ми с нещо мрачните и загадъчни пейзажи на Германия с обитаващите ги езически богове и герои. Последната не е за изхвърляне, представеният екземпляр е смесица от динарско-средиземноморски и арийски тип и е пряка улика за срещата на европеидните под-раси по тези земи.
За първата снимка какво друго да кажа, освен че ми напомня за гара Елин Пелин с цялата й ведра сиромашия. А дърветата отразяват битието на българите- останали са едните корени и уродливо издължени дънери без намек за нови приливи на живот под формата на филизи и разклонения.
цитирай
17. candysays - :))))
12.02.2007 10:27
Благодаря ви! :-)

Никога не ми е минавало през ума, че някой може да види в моя снимка това:
"представеният екземпляр е смесица от динарско-средиземноморски и арийски тип и е пряка улика за срещата на европеидните под-раси по тези земи."
...но ми стана забавно, със сигурност ;-))))))))
цитирай
18. syntez - Страхотна си!
12.02.2007 14:16
Страхотна си!
цитирай
19. candysays - :)))
12.02.2007 14:19
Благодаря... (отново свенливо се усмихвам аз) :)
цитирай
20. tera - облаците
22.02.2007 12:55
са супер!
:)))
цитирай
21. candysays - Благодаря ти, tera :)
22.02.2007 13:03
Радвам се, че са ти харесали... И аз си ги обичам ;)))
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: candysays
Категория: Лични дневници
Прочетен: 4305763
Постинги: 786
Коментари: 9096
Гласове: 52636
Архив
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930
Блогрол
1. Книгата ми "ПЛАНЕТАТА ЗЕМЯ Е ТЪЖНО-СИНЯ", 2014 г.
2. ЕДИН ОТ НАС СПОДЕЛЯ - мой проект за интервюта с най-различни хора за същественото в човешкия Живот
3. Аз избрах Любовта
4. Втората ми книга - "СЛЪНЧОГЛЕДИТЕ СЕ ПРЕРАЖДАТ В СЛЪНЦА"
5. Love letter to God
6. Моите залези. От една сестра /по душа/ на Малкият принц...
7. Душата ми е поле от слънчогледи...
8. Малко поток на съзнанието... Моето съзнание.
9. Нещо смислено..
10. Най-важното!...
11. За Детето - с Любов и уважение. Друга моя фейсбук-страница...
12. Един сайт, който създаде един специален човек за мен - с мои творби
13. Моят профил във Фейсбук
14. За моята книга... Един от първите отзиви след отпечатването й.
15. Мое интервю за "Новата журналистика"
16. Най-добрият начин да живееш
17. МОЯТ ПИСАТЕЛСКИ БЛОГ
18. Още един мой блог... ЗА ДОБРИТЕ ДУМИ
19. Моят профил и моите текстове в сайта ГНЕЗДОТО
20. ТРЕТАТА МИ КНИГА - ЕДИН ОТ НАС СПОДЕЛЯ, изд. Либра Скорп, 2018 /с интервюта от едноименния ми проект/
21. "ЛЮБОВТА Е ПЪРВАТА СТЪПКА КЪМ БЕЗКРАЯ" - четвъртата ми книга
22. За и от мен - в сайта на издателство "Либра Скорп", гр. Бургас
23. "БОГ И САМОТНАТА ГАРА"
24. МОЯТ ЛЮБИМ ЧОВЕК
25. Моят профил във Фото-Форум
26. Идеята за МУЗЕЙ НА ДОБРОТО
27. ВЯРА В ЖИВОТА - още един мой проект/блог
28. Статия за мен в УИКИПЕДИЯ
29. СЪКРОВИЩА...