Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
10.03.2007 00:09 - Днес...
Автор: zvezdichka Категория: Лични дневници   
Прочетен: 9414 Коментари: 17 Гласове:
0

Последна промяна: 10.03.2007 00:48


image

image

Днес съм пролет
птици пеят в сърцето ми.
       
Днес съм вихър,
вятър бяга в косите ми.

image

Днес съм бяла,
чистота искри и ме облива.
Днес съм пух,
обгърната в топлотата на прегръдка нежна.

image

Днес съм зрънце радост,
Слънце изгрява в душата ми.
Днес съм роза,
обагрена в червеното на Живота.

image

Днес съм болка,
бисерна сълза застива на лицето ми.
Днес съм птица,
устремена към височините в себе си.

image

Днес съм бойна кула,
с гордо развети знамена.
Днес съм въздишка,
изтръгната от дълбочината в мен...

image

Днес търся...
Днес очаквам...
Днес обичам...

image






Гласувай:
0



1. sashetu - ~
10.03.2007 00:36
:))
цитирай
2. sunflower - :)))
10.03.2007 00:48
Изключително красиво! :)))
цитирай
3. zvezdichka - Просто изминалия ден
10.03.2007 00:53
беше много разнолик за мен и нещата, които преминаха през мен по един или друг начин се опитах да ги изразя словом, като потърсих и съответните образи, с които да ги онагледя :))).
цитирай
4. slavei - :)))
10.03.2007 07:34
Цветно, свежо и красиво.....
цитирай
5. ninaantonova - Благодаря.
10.03.2007 07:43
Ти си олицетворението на красота, нежност и топлина в този сайт. Благодаря, че те има и, че мога да те чета. Гордея се, че познавам във виртуалния свят такава личност. Бъди жива и здрава и продължавай да ни зареждаш чрез любовта си към живота.
цитирай
6. comfy - Ти си различна! :)
10.03.2007 09:20
Днес, както и винаги, си различна - многогранна! :))*
цитирай
7. ady - :)))
10.03.2007 10:36
:)))
цитирай
8. анонимен - Днес си. . . . . . . . НЕОТРАЗИМА Ушко
10.03.2007 16:37
Днес си........ НЕОТРАЗИМА
Ушко
цитирай
9. zvezdichka - :)))
10.03.2007 19:39
Сашенце благодаря за спонтанноста :))).

sunflower радвам се, че те е впечатлило, защото и ти пишеш страхотни неща :))).

Славейче радвам се да те видя тук. Аз също обичам да чета твоите стихове. Спокойна вечер ти желая.
цитирай
10. zvezdichka - :)))
10.03.2007 19:45
Нина твоите отговори винаги сгряват.
Всеки носи искра и заряд в себе си. Важното е да го открива и да му дава израз според това, което е познал и според това, което иска да провокира и в другите. Но нещата винаги тръгват от вътрешността на човек, от това, което той намира и му дава израз и навън. Поздрави и приятна почивка ти желая :))).
цитирай
11. zvezdichka - Благодаря ти Аз :)))
10.03.2007 19:50
Караш ме да се усмихвам. Толкова мила и сърдечна :). Радвам се, че успявам да доставям радост не само на любимите си хора, но и на хората които опознавам в това пространство. Усмивки и слънчево настроение ти желая :))).
А Шадей ми е една от любимите изпълнителки още от студентските ми години.
цитирай
12. zvezdichka - :)))
10.03.2007 19:56
Да, comfy определено вече свикнах с това определение - различна... А и ми харесва между впрочем, защото ние всички сме уникални и всеки свети с различна светлинка, но когато тези светлинки се съберат на едно място тя придобива по-пълен израз, в смисъл, че се допълваме, всеки в нещата, които има да споделя, в които е потърсил и се е усъвършенствал, които са го докоснали по определен начин и е решил да ги сподели...
И прости ми за невежеството, но какво е значението на думата "многогранна". Поздрави и весело настроение ти желая.
цитирай
13. zvezdichka - :)))
10.03.2007 19:59
@Ади приятно ми е да видя твоята свежа усмивка отново :))). Приятна вечер ти желая с любимите ти хора.

@Ушко твоето мнение значи много за мен. Ти знаеш...Нека усмивката да грее и на твоето лице и душата ти да открива, това за което копнее :))).
цитирай
14. bilqnka - Звездичке :)
10.03.2007 21:48
постинга ти страшно много ме зарадва.И като се има в предвид, че пролетта ми е любим сезон.Снимките са страшно красиви. Сякаш започва нов живот.
Още повече, че сега тъкмо започват и дърветата да цъфтят...красота.Аз днес се порадвах на красотата на природата, и си набрах теменужки.Може все още да не е настъпила пролетта, но времето наподобява пролетното.А и Цветята :) Тези малки красиви теменужчици.
Подарявам ти един въображаем букет от красиви пролетни цветя, обвити в любов, към който вървят в комплект и здравето и радостта :)
поздрави!
цитирай
15. zvezdichka - Благодаря ти мила Билянче!
10.03.2007 22:51
Страхотен е този подарък, още повече, че е поднесен с любов. Аз също много обичам теменужки и всички тези мънички цветенца, който понякога са трудно забележими, но са невероятно красиви и ухещи. И много нежни при това. Много се радвам за разходката, която си успяла да направиш. Допира с природата много ни дава и зарежда!
Поздрави и от мен и красиви сънища ти желая :))).
цитирай
16. zvezdichka - Благодаря ти Вълшебница за хубавите пожелания :)))
10.03.2007 23:50
Днес може да се приеме като днес за всеки един ден, който има да изживяваме... А важното е, че това е избор, който човек има да прави всеки ден и от него зависи дали един ден ще бъде днес...
Повече вълшебни мигове ти желая с любимите за теб същества :))).
цитирай
17. bilqnka - Така е най-интересно :)
11.03.2007 00:06
аз обожавам точно тези мънички цветчета.Много обичам когато съм някъде сред природата с любими хора, да отделя време да си набера малко цветчета :)
а и така е най-интересно да се наведеш до дивите цветя и да си откъснеш тези, които ти харесват...т.е. всичките :) Букетът ми днес се състоя от теменужки и синчец, също саморасъл, които за жалост много бързо "оклюмаха". Но ще си набавя нов и по-свеж :) когато ми позволи времето.
Лека нощ и всичко хубаво :)
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: zvezdichka
Категория: Лични дневници
Прочетен: 5817194
Постинги: 496
Коментари: 6837
Гласове: 21680
Календар
«  Март, 2024  
ПВСЧПСН
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031