Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
20.04.2007 15:38 - За умората....
Автор: candysays Категория: Лични дневници   
Прочетен: 5820 Коментари: 25 Гласове:
0

Последна промяна: 20.04.2007 15:43


Посвещавам този свой току-що измислен стих  (и пост) на новия ми приятел в блога- depressed... Това е за теб :) 


Умората е наш спътник и сянка,
по пътя ни, когато нозете са вече изнурени,
и ни е нужна малко дрямка,
сред зноя на живота...
Когато душата ни заспива,
и тялото я следва в съня и празнотата,
тя сваля от себе си за малко хомота,
и се връща в Райските градини на покоя,
който все стои така далече от Земята...

(днес- 20.04)

image



Гласувай:
0



1. dqvol4e - =)
20.04.2007 15:44
Хубав стих! :))
Поздрави! :))
цитирай
2. candysays - Благодаря ти, dqvol4e :)
20.04.2007 15:47
Радвам се, че ме посети пак и че ти хареса :))) :-*
цитирай
3. анонимен - Мисля че
20.04.2007 15:53
с този стих, току що загуби новия си приятел от блога.
цитирай
4. candysays - Добре,
20.04.2007 15:55
щом казваш, bbbbb (или пък tlnet?...)
Щом така мислиш... Каза си мнението, сега- беж далече ;)
Пък аз ще почакам самия depressed да се изкаже тука... ;Pp
цитирай
5. depressed - Благодаря ти, Приятелко!
20.04.2007 16:05
Знаеш ли, че си първия човек въобще, който ми посвещава стих?! :)
Не знам какво да ти кажа. Ти ме познаваш от няколко коментара за няколко часа и при все това ме имаш за свой приятел...
Мога само да ти дам моето приятелствто от цялата ми душа :)))

Ще взема да отида на почивка в този хубав залив на снимката ;)
цитирай
6. depressed - bbbbb,
20.04.2007 16:07
ти си мрачен шегаджия :-D
цитирай
7. candysays - :))))*
20.04.2007 16:15
Много се радвам, че те зарадвах така... Все в нещо трябва и аз да съм "първия човек", по дяволите, благодаря ти че ми даде възможност за това :))
Колкото до това, че те нарекох "приятел"- радвам се, че го приемаш така! Знаеш ли, понякога спонтанно и интуитивно действам с хората така, и ме заболява, когато после едва ли не ме заподозрат в прибързана... "приятелска позиция"... Тъй ми е дошло, не обмислям хубавите неща, които искам и мога да направя за някого :) Това моето е чиста проба първична добронамереност, съчетана с интуиция на кого мога да я "приложа" ;))
Така че- благодаря ти, че ме разбра правилно, без да ме подозираш в нищо....

Колкото до мистър bbbbb, така е ;P Добро определение си му дал ;-)

P.S. Никога не е излишна малко почивка :) За информация- мястото от снимката (заснето лично от мен ;) е Ахтополския плаж............ :)
цитирай
8. innersmile - depressed:) поздравявам те за н...
20.04.2007 16:46
depressed:) поздравявам те за новата ти приятелка..безценна е!:)от личен опит го казвам!
а ти,Криси:)си измислила нещо прекасно отново и много добре си го съчетала със снимките:)уникална си!:) приятен следобед ти пожелавам и нека Слънчо свети само за теб:) прегръщам те!:)
цитирай
9. wildroses - Поздрави за стиха за Умората
20.04.2007 16:51
и за снимката на местенцето...за отмора ;)))
цитирай
10. candysays - Весе, Диди, благодаря ви! :))*
20.04.2007 17:05
И двете сте ми мили... Радвам се, че имам такива приятели тук :)
Колкото до Слънчо, той нещо ми свети в очите, и не ми се нрави съвсем в момента ;))) Предпочитам да съм на друго място в друго време... ;) Но и без това след малко се прибирам вкъщи след работа, така че ще си релаксирам... с моята си прекрасна музика... по залез слънце... :)

Прегръщам ви и аз {} Приятна вечер ви желая....
цитирай
11. miacarra - :)))))))))
20.04.2007 17:53
"ако до едно добро същество застане поне още едно
тогава... ах тогава"
поздрави и от меен :-*))))))))))))))))))))
цитирай
12. анонимен - .
20.04.2007 19:30
love is all around me ,its everywhere I go
If you really love me ,come on and let it show
lalalalalalala
цитирай
13. анонимен - wow
20.04.2007 19:35
скок-под-скок и хоп бездна....
стига сте бесили и колили!!!
нов приятел
стар приятел
глупусти без бреме
що ли на мене не ми дреме!
цитирай
14. depressed - хихи..
20.04.2007 22:09
Става ми все по-весело и май ще трабва да си сменя името на happy...
Добре че са bbbbb и bolka, за да дават цвят на живота. Който не е познал самотата, не усеща вкуса на приятелството. Който не познава тъгата, не може да усети тръпката на радостта.
Трябва да знаете, че хора като candysays са безценни, защото хората днес имат нужда да се научат да общуват бидейки приятели, а не врагове. Хората имат нужда да излязат от черупките си и да се хвърлят с главата надолу в безусловното приятелство. Вярно, че може впоследствие приятелството ни да изстине и да станем безразлични, но какво от това? Елате при мене в дупката на депресията и ще видите, че това няма значение. Ще видите какво е да ви липсва нещо и ще цените само сегашния момент, когато имате...
цитирай
15. анонимен - Hubavo e da ima6 priateli!
21.04.2007 09:17
Istinski !
I da gi pe4eli6 s lekota!
Tova ne vseki umee izkustvo si e !
Vesel den!
цитирай
16. анонимен - depressed
21.04.2007 10:46
dude, виж мисля че депресията ти се дължи на факта ,че приятелите ти са като канди.
цитирай
17. candysays - Хехе... почнах да се разсънвам вече...
21.04.2007 10:50
И какво виждам станало тук... разразил се диалог- за чудо и приказ! Ей сега ще отговоря на всички :-))))
цитирай
18. candysays - @ Най-напред- Miacarra, Sekira, Depressed-
21.04.2007 10:53
Благодаря ви! За хубавите (прекрасните дори!) думи, за подкрепата, за всичко... Най-вече за разбирането :)) И доброто отношение :)))

Целувки въздушни ви пращам (макар и по Мрежата) и до нови срещи - скоро, обещавам ви... :-)))*

P.S. Sekira, Miacarra- прави сте абсолютно... И за това, че е изкуство да печелиш с лекота приятели (аз наистина придобих това умение, за моя голяма радост), и за доброто същество... Както пееше Богдана Карадочева мисля... :)
цитирай
19. candysays - @ bbbbb, bolka, честно казано...
21.04.2007 11:02
въобще не мога да ви схвана (въпреки цялата си природна интелигентност ;))) мисълта... И смисъла, който искате да ми внушите (на мен и другите мои ...приятели :)) Изплъзва ми се някак нещо... А може би защото във вашите думи не прозира някакъв особен смисъл и внушение, та няма какво толкоз да схващам?! ;-) (въпреки че- признавам си- много ми се спи в момента, нали е събота, пък работен ден днеска, и умирам за сън :(

Първо, bolka, каква е тази бездна, кой коли и беси тука съвсем не разбирам?!?... Явно това е някакво твое видение (апокалиптично) в твоята главица само... За което ти състрадавам най-искрено... Не е хубаво човек да има подобни визии... Нещо те е разстроило явно...
Колкото до новите и старите приятели- обичам си ги всичките! :))) А за какво ти дреме, и какви са тези "глупости без бреме" също не разбрах, съжалявам...

@ bbbbb, това какво мнение имаш за мен (и другите свестни хора тука) вече го разбрахме всички, када си го... Сега си доволен (доволна), надявам се :) Искам само да ти кажа, че всеки следващ твой коментар ще го трия без никакви угризения на съвестта ;-))) То бива либерализъм, бива, ама аз не ща... И да ме обвинят в цензура, отдавна не ме интересува... Мое си пространството (както и живота), и ще правя с него каквото намеря за добре!
Това имах да ви кажа на вас двамата ;)
цитирай
20. candysays - Накрая, искам да ти кажа нещо само на теб, depressed...
21.04.2007 11:09
Благодаря ти от сърце за твоите думи за мен... И въобще. Някак те разбирам толкова добре във всичко онова, което казваш... Бих се изразила по същия начин, като теб... Нещо сродно явно има помежду ни, не зная... Нещо сродно в пътищата, които сме извървели, в душите, мислите и сърцата... И винаги е красива срещата между двама души с нещо сродно помежду си... В това е човешкото, в крайна сметка... Човещината... Приятелското отношение... То също е вид обич, вярвам. И не само аз, ами още много, много хора по света...

Така че- благодаря ти. И съвсем накрая- няма да изстине приятелството ни, обещавам :) Няма защо да изстива... А и на мен не ми отдава безразличието, мога да обичам, и да мразя (макар и рядко, и за кратко, слава Богу, и омразата също мога да превръщам след време в добро чувство, ако не чак любов), но безразличие не изпитвам :-)

P.S. Бих се радвала много, ако си смениш ника на happy, но и така си те харесвам- depressed ;-))))
цитирай
21. weasell - :)))))))
21.04.2007 11:27
"Умората е наш спътник и сянка,
по пътя ни, когато нозете са вече изнурени,
и ни е нужна малко дрямка,
сред зноя на живота..."
много хубав стих:))))поздрави:)
цитирай
22. candysays - Благодаря ти, weasell :)))
21.04.2007 11:38
Радвам се, че ти е харесало творението ми :)
Поздрави... :-))*
цитирай
23. candysays - Благодаря ти, Цени! :)
21.04.2007 14:55
С радост приемам да се присъединиш към нашата "компания" ;))) Няма нужда да питаш дали може, винаги си добре дошла :-*
цитирай
24. lycki - - R -
26.04.2007 08:48
Мъдро е...Поздрав!
цитирай
25. candysays - Благодаря ти, lycki!
26.04.2007 09:49
Поздрав и от мен :))
Идвай пак....................:*
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: candysays
Категория: Лични дневници
Прочетен: 4296562
Постинги: 786
Коментари: 9096
Гласове: 52629
Архив
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930
Блогрол
1. Книгата ми "ПЛАНЕТАТА ЗЕМЯ Е ТЪЖНО-СИНЯ", 2014 г.
2. ЕДИН ОТ НАС СПОДЕЛЯ - мой проект за интервюта с най-различни хора за същественото в човешкия Живот
3. Аз избрах Любовта
4. Втората ми книга - "СЛЪНЧОГЛЕДИТЕ СЕ ПРЕРАЖДАТ В СЛЪНЦА"
5. Love letter to God
6. Моите залези. От една сестра /по душа/ на Малкият принц...
7. Душата ми е поле от слънчогледи...
8. Малко поток на съзнанието... Моето съзнание.
9. Нещо смислено..
10. Най-важното!...
11. За Детето - с Любов и уважение. Друга моя фейсбук-страница...
12. Един сайт, който създаде един специален човек за мен - с мои творби
13. Моят профил във Фейсбук
14. За моята книга... Един от първите отзиви след отпечатването й.
15. Мое интервю за "Новата журналистика"
16. Най-добрият начин да живееш
17. МОЯТ ПИСАТЕЛСКИ БЛОГ
18. Още един мой блог... ЗА ДОБРИТЕ ДУМИ
19. Моят профил и моите текстове в сайта ГНЕЗДОТО
20. ТРЕТАТА МИ КНИГА - ЕДИН ОТ НАС СПОДЕЛЯ, изд. Либра Скорп, 2018 /с интервюта от едноименния ми проект/
21. "ЛЮБОВТА Е ПЪРВАТА СТЪПКА КЪМ БЕЗКРАЯ" - четвъртата ми книга
22. За и от мен - в сайта на издателство "Либра Скорп", гр. Бургас
23. "БОГ И САМОТНАТА ГАРА"
24. МОЯТ ЛЮБИМ ЧОВЕК
25. Моят профил във Фото-Форум
26. Идеята за МУЗЕЙ НА ДОБРОТО
27. ВЯРА В ЖИВОТА - още един мой проект/блог
28. Статия за мен в УИКИПЕДИЯ
29. СЪКРОВИЩА...