Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
24.04.2007 11:52 - Lovers devoted to each other forever........
Автор: candysays Категория: Лични дневници   
Прочетен: 4592 Коментари: 23 Гласове:
0

Последна промяна: 25.04.2007 16:54


Привет отново! :)
Реших да посветя един пост пък сега на безкрайната ми любов към Депеш Мод...... 
Посвещавам поста на феновете на групата сред хората в блога, за които знам, че са такива ;)- innersmiledarknesd,  pepelopes & lemonpie, bleed & forevercarrieon... :-)
Мислите ми по-долу изразяват една малка частица от всичко онова, което изпитвам към тази група, но все пак... :) Те са провокирани конкретно от страховете, които често са споделяли мои приятели- фенове като мен, от разпадане на групата... Особено покрай соловите албуми на Мартин и Дейв... Та исках да споделя и тук моето лично (и скромно ;) мнение по въпроса...


Аз лично никога не съм се страхувала, че Депеш може да се разпаднат, да прекратят съществуването си като група. И през ум не ми е минавало даже! /а иначе- държа да отбележа- съм малко параноичен тип човек, който се притеснява за щяло и нещяло... /
Все си мисля, зная... ВЯРВАМ, че това, което представлява тази група е нещо твърде специално, уникално и рядко срещано, за да може да загине и изчезне толкова лесно като феномен... Нещо повече- смея да твърдя- така го чувствам!- че тези хора /за ДМ говоря/ са благословени по някакъв начин /но аз съм вярващ човек, а не всички са.../...Че вдъхновението, онова, което ги  е събрало на едно място, което ги е създало и ги движи и което са изградили впоследствие през годините- имам чувството че всички тези неща при тях специално са някак свише... Сякаш движени, което значи и ЗАКРИЛЯНИ, от някаква по-висша сила от нашата собствена...От човешката тоест. /сега вече сигурно ви приличам на пълна откачалка, дано не спрете да четете поста ми дотук!!!  /
Искам да кажа, че те са изградили цяла "империя" в музикално отношение, нещо почти свръхочовешко са направили за толкова много хора по света... И продължават да го правят, въпреки евентуалното им изтощение понякога от всичко това... Те са създали и са нещо, което е просто ФЕНОМЕН, какъвто подозирам че може и да няма точен аналог, тъй като са прекалено много хората /и твърде разнообразни при това/, които са ги определяли като "Най-великата група на всички времена", макар същите тези хора да са меломани и да обичат купища групи и видове музика /сред които и моя милост/... Любовта на феновете им към тях, е нещо, което иненадва и самите тях понякога. Защото е изумителна. Защото не секва, не стихва... А напротив разразява се с годините, и "армията" от предани до гроб фенове на ДМ става все по-голяма с годините... А те в същото време, са си обикновени хора /уж/, които са били просто едни момчета от предградията... Едни хлапета, които не са и мечтали и сънували всичко онова, което ще изградят с годините...
Та онова, което са създали стига за много повече от един човешки живот- да го градиш, да "вграждаш" енергията, любовта, вярата и таланта си в него, и да береш плодовете от всичко това после....

И поради всичко това / и още много.../ имам сериозни основания да смятам, че те ще продължават да ни радват с невероятната си /и гениална!/ музика още дълго... Само да са живи и здрави, разбира се... И за миг не се съмнявам, че може да спрат някога! Самият Дейв казва в едно интервю, че въпреки всичките им различия и разногласия, които се появяват от време на време /неизбежно е!/, те са като стар чифт различни обувки, които обаче ти е твърде комфортно да "обуеш" и да носиш заедно... /цитирам по памет, извинете ме, ако има неточности/
А пък Мартин казва в едно свое интервю отпреди няколко години, че ако правят музика заради нещо друго, освен заради самата нея /и собственото им удовлетворение, докато я творят и изпълняват пред публика/ отдавна вече е можело да спрат... Най-малкото, тъй като са спечелили достатъчно пари дотук, и са осигурили прехраната на семействата си, както се казва. Той споделя, че продължава да прави музика, защото изпитва НЕОБХОДИМОСТ от това... И защото това умее. Затова е роден в крайна сметка /това последното е от мен добавено  /
Мартин казва още, че според самия него, в музиката, която създават Депеш има определена доза красота, а красотата е важна.
/в оригинал звучи по следния начин: "I think that in our music there is a certain amount of beauty. And beauty is important..."
Напълно съм съгласна с него! Мисля, че и всички вие ще се съгласите с това!....
Ще добавя към неговите думи следната мисъл /и мнение, и вяра!/ на любимия мой Достоевски- а именно- "Крастотата ще спаси света"........

Така че- не бойте се /никога!/, soul-sisters & soul-brothers- DM ще ги бъде! Ще ги има...

Защото са ЕДНО ЦЯЛО. ЗАЩОТО СА ДЕПЕШ МОД.
А НИЕ СМЕ ТЕХНИТЕ ФЕНОВЕ...

Lovers devoted to each other forever...........



П.С. ето тук можете да видите темата- публикувах това преди време в depeche-mode.org...

P.S. Добавям към феновете, и онези, на които този пост е посветен още:
blueneo

magrathea

dressy

gioia.....

Ако има още, обаждайте се! ;)




Гласувай:
0



Следващ постинг
Предишен постинг

1. blueneo - ;)
24.04.2007 12:14
има още фенове :):):)

поздрав ;)
цитирай
2. candysays - :)))) Радвам се, blueneo ;)
24.04.2007 12:17
Значи трябваше да те пиша и теб ;) (но не знаех...)
Значи се увеличаваме с още един ДМ-феновете в блога ;))) Колкото повече, толкова повече, както казва Мечо Пух ;-)*

Поздрави и от мен...
цитирай
3. innersmile - разбира се, че има фенове! :) п...
24.04.2007 13:05
разбира се,че има фенове! :)
поздрави отново за прекрасната тема!:)и според мен Депеш са нещо твърде специално,за да спре съществуването си!не и на този така успешен етап от тяхната кариера:)както казва скъпият ни Анди:) - никога не сме били по-популярни:)
в момента си ги представям как си почиват(противно на слуховете за нови записи) и everything counts:) шегувам се:)
а ние оставаме да чакаме новите им неща и да слушаме отново и отново старите и така любими!like all soulsisters and soulbrothers :))))))
поздрави!one caress от мен :)))))))))
цитирай
4. candysays - Благодаря ти за коментара, миличка Весе!... :)))
24.04.2007 13:08
Как можах да те пропусна теб в поздравените?! Прости ми!... :)
Да, слушаме ги отново и отново, това поне е сигурно! ;-)))

Поздрави и целувка и от мен :-**
цитирай
5. magrathea - :)))))
24.04.2007 13:48
Ще може ли да впишеш и мен към феновете?! :)))
Поздрави с някоя от песните им - по твой избор!:)
цитирай
6. candysays - Разбира се, че може, magrathea :))))
24.04.2007 13:57
Веднага ще те включа ;)
И благодаря за поздрава... Избора е достатъчно богат!..... ;-)))*
цитирай
7. miacarra - еее
24.04.2007 15:48
Депеш са си Депеш :)))))
цитирай
8. candysays - :)))))
24.04.2007 15:51
И ти ли ги обичаш?! :))) Ох, пак ще добавям ;-)*
цитирай
9. dressy - *
24.04.2007 17:06
само една думичка,candy...........HOME......ТИ ЗНАЕШ..!
цитирай
10. candysays - ***
24.04.2007 17:33
Да, dressy!...................ЗНАЯ................. Уцели (ме) впрочем право в десятката!... С "Home" прослушах Депеш... Невероятна, уникално силна и специална е тази песен за мен... Гениална е просто... Кара те да настръхнеш... но- по красивия начин...

:*
цитирай
11. dressy - *
24.04.2007 17:53
в къщи....знам...:)
цитирай
12. gioia - Канди,
25.04.2007 08:10
добави ме в отбора :) моля...
Чуден и слънчев ден от мен! :))))
цитирай
13. candysays - ***
25.04.2007 10:58
@ Dressy, да... знаем и двете явно :))
цитирай
14. candysays - @ Gioia,
25.04.2007 10:59
вече си добавена в отбора ;-)))*
Слънчев ден ти желая и аз! :)
цитирай
15. flavie - :)
25.04.2007 12:35
само и аз да спомена че съм фенка да ДМ (мн мн ги обичам. Кенди не знаех ти и ти ги харесваш :):)
целуФки и мн усмиФки
:)***
цитирай
16. candysays - Обожавам ги даже!!!!!!.........
25.04.2007 13:34
Не просто ги харесвам ;)))))
Била съм на три концерта досега... От 2000-та година точно живея ежедневно, дишам и обичам с тяхната музика (като съпорт и саундтрак на живота ми :)

Радвам се, че и ти си им фен, ей сега те добавям ;) Чувствай се поздравена впрочем с този пост (и с всички други постове, посветени на групата и песни на ДМ в блога ми) и ти! :-)) :-*
цитирай
17. candysays - :))
25.04.2007 17:58
Ти си си в клуба, зная за теб ;-P

Forever, да!!!.........................
цитирай
18. danistar - :)
25.04.2007 19:44
обичам музиката им,затова пиши и мен :) весел ден :)
цитирай
19. candysays - :)))
26.04.2007 09:42
ОК! Нямаш проблеми ;)*
цитирай
20. radihache - в унисон с моето настроение днес звучи:
26.04.2007 14:04
Vows are spoken
To be broken
Feelings are intense
Words are trivial
Pleasures remain
So does the pain
Words are meaningless
And forgettable
цитирай
21. candysays - Radihache!... Знаеш ли как се радвам да те открия тук! :)))
26.04.2007 14:32
Да, при мен "Enjoy the silence" e винаги вв унисон с настроението ми......... :)

Поздрави! Надявам се по-често да ми идваш "на гости" в блога, и да ми оставяш коментари ;))
цитирай
22. radihache - харесва ми да ти гостувам
26.04.2007 14:49
дори и да е тихо и понякога почти незабележимо :)

Но всъщност рядко оставам безмълвна, така че и коментари ще има :)
цитирай
23. candysays - :)))
26.04.2007 14:54
Ще се радвам много, да знаеш! :))*

Значи- до нови срещи тук.... ;)
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: candysays
Категория: Лични дневници
Прочетен: 4307242
Постинги: 786
Коментари: 9096
Гласове: 52636
Архив
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930
Блогрол
1. Книгата ми "ПЛАНЕТАТА ЗЕМЯ Е ТЪЖНО-СИНЯ", 2014 г.
2. ЕДИН ОТ НАС СПОДЕЛЯ - мой проект за интервюта с най-различни хора за същественото в човешкия Живот
3. Аз избрах Любовта
4. Втората ми книга - "СЛЪНЧОГЛЕДИТЕ СЕ ПРЕРАЖДАТ В СЛЪНЦА"
5. Love letter to God
6. Моите залези. От една сестра /по душа/ на Малкият принц...
7. Душата ми е поле от слънчогледи...
8. Малко поток на съзнанието... Моето съзнание.
9. Нещо смислено..
10. Най-важното!...
11. За Детето - с Любов и уважение. Друга моя фейсбук-страница...
12. Един сайт, който създаде един специален човек за мен - с мои творби
13. Моят профил във Фейсбук
14. За моята книга... Един от първите отзиви след отпечатването й.
15. Мое интервю за "Новата журналистика"
16. Най-добрият начин да живееш
17. МОЯТ ПИСАТЕЛСКИ БЛОГ
18. Още един мой блог... ЗА ДОБРИТЕ ДУМИ
19. Моят профил и моите текстове в сайта ГНЕЗДОТО
20. ТРЕТАТА МИ КНИГА - ЕДИН ОТ НАС СПОДЕЛЯ, изд. Либра Скорп, 2018 /с интервюта от едноименния ми проект/
21. "ЛЮБОВТА Е ПЪРВАТА СТЪПКА КЪМ БЕЗКРАЯ" - четвъртата ми книга
22. За и от мен - в сайта на издателство "Либра Скорп", гр. Бургас
23. "БОГ И САМОТНАТА ГАРА"
24. МОЯТ ЛЮБИМ ЧОВЕК
25. Моят профил във Фото-Форум
26. Идеята за МУЗЕЙ НА ДОБРОТО
27. ВЯРА В ЖИВОТА - още един мой проект/блог
28. Статия за мен в УИКИПЕДИЯ
29. СЪКРОВИЩА...