Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
03.05.2007 16:22 - 1981
Автор: candysays Категория: Лични дневници   
Прочетен: 2764 Коментари: 19 Гласове:
0



Реших да пусна един пост набързо... Леко безсмислен може би, но карай ;)
Току-що видях, че имам в момента точно 1981 коментара в блога си :) И се сетих (;) че съм родена тъкмо през 1981 година. 
Това не би имало чак такова значение (освен за мен- за мен винаги би имало ;), че да ви го съобщавам тържествено, но рожденната ми година съвпада с 1300 години България. Странно, нали? ;) Хубаво съвпадение. Само да бях построили малко по-красив и по-малко разпадащ се паметник в чест на тази годишнина от създаването на България (и в чест на моето рождение, както аз съм си наумила ;)), отколкото този пред НДК... Няма да ви прилагам снимки сега, че нямам под ръка, пък и повечето хора го знаят. Много е зле напоследък обаче. Прогресивно се разпада. Явно е зле построен...
Аз лично си го харесвам, за разлика от 99% от хората- първо, нямам против соц-изкуството (прочуто със своята монументалност, макар че и мен ме потиска понякога...), и второ- все пак трябва да му защитя честта- на него все пак е изписана (или поне беше) рождената ми година...

Както и да е.
За това бе поста ми. Асоциации просто... Откъде тръгнах, докъде стигнах :)

П.С. Все пак- пазете се като минавате покрай този паметник. Наистина падат парчета от него, и се руши зловещо, не се шегувам...




Гласувай:
0



Следващ постинг
Предишен постинг

1. andreytcho - И аз съм през 1981 :)
03.05.2007 16:25
с моя коментар стават 1982, да пише следващия набор :)
цитирай
2. candysays - :))
03.05.2007 16:29
Ей, Андрейчо, ко става бе, наборе?!... Не съм те мяркала скоро ;)))

П.С. Да, да пише следващия... :)
цитирай
3. andreytcho - нещо не коментирам много в последно време :)
03.05.2007 16:43
иначе съм си тук :Р
цитирай
4. candysays - ;)
03.05.2007 16:47
ОК. ;Р

(от блога отърване нема... :(((( ;)
цитирай
5. timmyd - хихи,
03.05.2007 17:17
ако искаш вярвай,но първото нещо, за което се сетих като случайно погледнах броя на коментарите ти, беше ,че 5 коментара по-надолу е моята рождена година:) -1980-хихи
цитирай
6. candysays - :)))*
03.05.2007 17:20
Ей, почти сме набори с тебе! ;)))

Поздрави, и приятна вечер :)*
цитирай
7. depressed - Спокойно за паметника :)))
03.05.2007 21:56
Ограден е с ограда и няма опасност от инциденти :)))
цитирай
8. анонимен - :))
04.05.2007 09:41
Аз пък се сетих за една книга. Не знам дали сте чели "1981" на Джордж Оруел. Четох я като студентка и останах леко втрещена от това, как Оруел, който е писал романа в края на 19 век, е успял да надникне в бъдещето и да предскаже с голяма точност това, което се случваше в епохата на комунизма. Странното беше,че на повечето колеги им се беше сторила доста скучна, а аз я "глътнах" почти на един дъх. Поздрави и усмивки :)))*
цитирай
9. candysays - :)))
04.05.2007 09:51
@ Depressed, знам аз, че има ограда, ама знае ли човек?... ;) (да кажа аз, като виден черноглед ;))

@ Madliin, книгата на Оруел "1981" ли се казва?!?! Аз знаех, че заглавието й е година, но не съм забелязала въобще, че е тъкмо моята рождена!!! :)
Още едно много интересно съвпадение! ;) За съжаление, не съм я чела още, макар че съм чувала да я споменават доста често и зная, че има култов статус, така да се каже :) Благодаря ти за напомнянето! Ще си я намеря и ще я прочета вече!

Поздрави и на двама ви и приятен friday... I'm in love! ;-)))
:-*
цитирай
10. depressed - Ха, Кенди - черногледа?!:)))
04.05.2007 10:56
Ти кво? Конкуренция ли ще ми правиш ;))))))
цитирай
11. candysays - Че как?! ;)))
04.05.2007 10:57
Ти не си ли разбрал досега- аз съм ти най-голямата конкуренция по тоз показател в блога!
;-)))))*
цитирай
12. gadget - Хм...
04.05.2007 23:27
... аз май съм останал с впечатлението, че се казва 1984. И тъй като съм убеден в това - абе пускайте едно търсене в бате Гугъл за всеки случай...
А за годишнината - ела в Шумен, та да видиш паметник, посветене на годишнината на България и на твоя рожден ден, candysays! Голям, здрав, с лъв на чело, и не пада... мечта за жена! ;)
Целувки и лека вечер!!!
цитирай
13. candysays - Прав си, gadget, за заглавието на романа,
05.05.2007 19:21
благодаря ти за това важно уточнение! :) Случват се обърквации някой път ;)) Друг път ще се допитваме до "бате Гугъл", обещавам ;)))
Колкото до паметника- непременно ако ходя към Шумен, ще го потърся да го видя :))))

Лека вечер и на теб! :-*
цитирай
14. cyrix - Колкото до паметника в Шумен то ще ...
06.05.2007 08:36
Колкото до паметника в Шумен то ще питам нещо gadget - Защо пропусна факта, че паметника потъва и леко се свлича по склона? А колкото до 1981 г. - мда това беше една много хубава година в която май сме се пръкнали много генийчета :D САмо, че аз съм малко по-голям с няколко дена - 21.04.1981 г.
цитирай
15. gadget - Ами...
06.05.2007 15:05
... не съм писал за свличането, защото не знаех. Повече ме е привличала крепоста. За паметника знам повече от приказки на хора и за едно зелено камъче в брадата на Кирил от стенописа. И то го научих тук, в blog.bg. За това къде и какво се случва може да се пише много. По-важното е, че все още има паметник... макар че щом се свлича може да стигне до центъра на града по някое време! Можех само да спомена, че според повечето хора стъпалата са 1300 до него!!!
цитирай
16. cyrix - Кофти комунистическо стройтелство
06.05.2007 22:04
Основите му не са много добри, бавно но сигурно се свлича по склона към Шумен :) Е, няма като шейна да го видиш да се спуска, но все пак има движение. НАскоро една моя бивша колежка ми каза, че сега искали и такса на входа!!!
цитирай
17. candysays - Cyrix, gadget, радвам се,
07.05.2007 10:13
че сте обсъждали такива важни въпроси в моя блог :))) Благодаря ви и за информацията, нямах представа за тези неща...
И винаги сте добре дошли да ги обсъждате пак ;)*

Поздрави и на двама ви от мен, желая ви приятен ден и хубава седмица :)*

P.S. Ей, cyrix, и ти си ми набор, оказа се! ;))))))
цитирай
18. cyrix - Поздрави на всички 81 набор!
07.05.2007 11:38
Мда, наборчета сме :) 81 набор според мен си е последния нормален набор, след него нататак изглеждат все едно са сменяли пръчките с Уран 238 в 4 блок на АЕЦ :D Нищо лично против по-малките, но някак си ми е странно това бързо развитие при следващите набори. НАправо като rash на zerg :) Приятна и спорна седмица на всички! Шалом!
цитирай
19. candysays - :)
07.05.2007 12:03
Има нещо вярно в това, което казваш за по-малките... за съжаление....

Спорна и на теб!
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: candysays
Категория: Лични дневници
Прочетен: 4305399
Постинги: 786
Коментари: 9096
Гласове: 52635
Архив
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930
Блогрол
1. Книгата ми "ПЛАНЕТАТА ЗЕМЯ Е ТЪЖНО-СИНЯ", 2014 г.
2. ЕДИН ОТ НАС СПОДЕЛЯ - мой проект за интервюта с най-различни хора за същественото в човешкия Живот
3. Аз избрах Любовта
4. Втората ми книга - "СЛЪНЧОГЛЕДИТЕ СЕ ПРЕРАЖДАТ В СЛЪНЦА"
5. Love letter to God
6. Моите залези. От една сестра /по душа/ на Малкият принц...
7. Душата ми е поле от слънчогледи...
8. Малко поток на съзнанието... Моето съзнание.
9. Нещо смислено..
10. Най-важното!...
11. За Детето - с Любов и уважение. Друга моя фейсбук-страница...
12. Един сайт, който създаде един специален човек за мен - с мои творби
13. Моят профил във Фейсбук
14. За моята книга... Един от първите отзиви след отпечатването й.
15. Мое интервю за "Новата журналистика"
16. Най-добрият начин да живееш
17. МОЯТ ПИСАТЕЛСКИ БЛОГ
18. Още един мой блог... ЗА ДОБРИТЕ ДУМИ
19. Моят профил и моите текстове в сайта ГНЕЗДОТО
20. ТРЕТАТА МИ КНИГА - ЕДИН ОТ НАС СПОДЕЛЯ, изд. Либра Скорп, 2018 /с интервюта от едноименния ми проект/
21. "ЛЮБОВТА Е ПЪРВАТА СТЪПКА КЪМ БЕЗКРАЯ" - четвъртата ми книга
22. За и от мен - в сайта на издателство "Либра Скорп", гр. Бургас
23. "БОГ И САМОТНАТА ГАРА"
24. МОЯТ ЛЮБИМ ЧОВЕК
25. Моят профил във Фото-Форум
26. Идеята за МУЗЕЙ НА ДОБРОТО
27. ВЯРА В ЖИВОТА - още един мой проект/блог
28. Статия за мен в УИКИПЕДИЯ
29. СЪКРОВИЩА...