Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
04.05.2007 14:41 - Self- interactive ;)
Автор: candysays Категория: Лични дневници   
Прочетен: 2606 Коментари: 9 Гласове:
0

Последна промяна: 04.05.2007 14:42


Дойде времето да направя и пост с линкове към мои собствени постове, които си харесвам особено и ги смятам за ценни по някакъв начин, и които бих се радвала да прочетете, ако сте ги пропуснали... Надявам се да ви е от полза, все пак е трудно да се ровиш из 19 (вече!) страници из блога (ми), и се пропускат някои хубави неща.
Приятно четене! :) За който желае да (ме) чете, разбира се ;) 
(ще актуализирам по-нататък списъка, ако трябва... А линк към този пост, ще добавя в блогрола ми за улеснение :)

Мои постове с изповеден характер... Конфиденциални ;)


* Аз избрах любовта... Завинаги. 

* За любовта ми към Депеш Мод- за фенове!!! ;)

* In memorium- за Вонегът... 

* Няколко лични истории по повод петък 13-ти ;)

* Някои мои размисли за Човека, живота и смъртта...

* So much love...

* Аз съм Герда... :)))

* За "Лунната соната"...

* За насилието над деца...

* 5 мои любовни истории,...

* и други петици- заради "щафетата" в блога ;)

* Suffer well...

* Живот ли бе да го опишеш...

* За Лейн Стейли...

* Хубаво е да си вярващ...

* За едно чудо, което се случило на Коледа преди години...

* За Коледния панаир на книгата в НДК ...

* "Tainted love"...любовна история пак...

* За очите и сърцето... мое ...есе да речем :)

* В памет на Стив Ъруин...

* За майка ми...

* Залез плюс няколко думи на Достоевски...

* Post Scriptum...

* Моят най-важен принцип...

* ...Ангелче с рогца... ;)

* Спокойствие  и силна храна... ;)))

* За сезоните...

* СПИСЪК НА НЕЩА, КОИТО ОБИЧАМ... :))

* Радвам се че съм тук, в блога... :)

* Мое есе от 2000 г.

* Моята "Ода за човека"...

* За музиката, която обичам...

* НАЧАЛОТО... Моят приятел го постави всъщност :)


                ********************************

Засега това е. Трябва да сложа линкове и за стиховете, които най си харесвам, и за два-три мои разказа, и за неща на други хора, които съм публикувала тук, и са ценни.... Но просто нямам сили сега за това. То не било лесна работа... да се оправиш с почти 300 поста...  Малко по-нататък...

:)



Тагове:   Self,


Гласувай:
0



Следващ постинг
Предишен постинг

1. candysays - :))))
04.05.2007 17:17
Напротив, каза, каза нещо, forevercarrieon ;))) Разбрах те отлично :) Благодаря ти........... :*
цитирай
2. katju6a - Това определено ще ми е много пол...
04.05.2007 19:17
Това определено ще ми е много полезно.... Благодаря ти!
цитирай
3. mmmmmmmmm - :)
05.05.2007 13:11
Чудесно си се сетила- пряк път:)))
цитирай
4. candysays - Katju6keeee!!! Така се радвам да те видя тук отново!!!
05.05.2007 19:24
Много се радвам наистина :))) Помислих си, че си ни изоставила и ми беше много тъжно за това :((
Но си тук пак! Много целувки и прегръдки за теб!!! :-*** {} {} {}

П.С. Радвам се, и че ще ти е полезен този пост, както и да почетеш пак мои неща, които си пропуснала... Гуш.............{}
цитирай
5. candysays - @ mmmmmmmmm,
05.05.2007 19:25
Благодаря ти! Да, улеснение е прекия път ;)))
Много поздрави и за теб, и приятен уикенд! :*
цитирай
6. miacarra - благодаря
06.05.2007 23:31
аз и без това си ги наобикалям но сега е по синтезирано :))))))))))))))
успешна седмица и слънчево настроение от мен !
цитирай
7. candysays - Благодаря ти, миличка!
07.05.2007 10:10
Винаги се радвам, да те "видя" в блога ми, miacarra ;)))

Целувки :-**
цитирай
8. анонимен - :))) Umno!
07.05.2007 10:42
Ti si opravno momi4e!
Pozdravlenia!
цитирай
9. candysays - :))))
07.05.2007 11:55
Благодаря ти, Анита! :)*

Всичко най-добро............
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: candysays
Категория: Лични дневници
Прочетен: 4297926
Постинги: 786
Коментари: 9096
Гласове: 52629
Архив
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930
Блогрол
1. Книгата ми "ПЛАНЕТАТА ЗЕМЯ Е ТЪЖНО-СИНЯ", 2014 г.
2. ЕДИН ОТ НАС СПОДЕЛЯ - мой проект за интервюта с най-различни хора за същественото в човешкия Живот
3. Аз избрах Любовта
4. Втората ми книга - "СЛЪНЧОГЛЕДИТЕ СЕ ПРЕРАЖДАТ В СЛЪНЦА"
5. Love letter to God
6. Моите залези. От една сестра /по душа/ на Малкият принц...
7. Душата ми е поле от слънчогледи...
8. Малко поток на съзнанието... Моето съзнание.
9. Нещо смислено..
10. Най-важното!...
11. За Детето - с Любов и уважение. Друга моя фейсбук-страница...
12. Един сайт, който създаде един специален човек за мен - с мои творби
13. Моят профил във Фейсбук
14. За моята книга... Един от първите отзиви след отпечатването й.
15. Мое интервю за "Новата журналистика"
16. Най-добрият начин да живееш
17. МОЯТ ПИСАТЕЛСКИ БЛОГ
18. Още един мой блог... ЗА ДОБРИТЕ ДУМИ
19. Моят профил и моите текстове в сайта ГНЕЗДОТО
20. ТРЕТАТА МИ КНИГА - ЕДИН ОТ НАС СПОДЕЛЯ, изд. Либра Скорп, 2018 /с интервюта от едноименния ми проект/
21. "ЛЮБОВТА Е ПЪРВАТА СТЪПКА КЪМ БЕЗКРАЯ" - четвъртата ми книга
22. За и от мен - в сайта на издателство "Либра Скорп", гр. Бургас
23. "БОГ И САМОТНАТА ГАРА"
24. МОЯТ ЛЮБИМ ЧОВЕК
25. Моят профил във Фото-Форум
26. Идеята за МУЗЕЙ НА ДОБРОТО
27. ВЯРА В ЖИВОТА - още един мой проект/блог
28. Статия за мен в УИКИПЕДИЯ
29. СЪКРОВИЩА...