Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
07.05.2007 11:52 - I fell on black days... again...
Автор: candysays Категория: Лични дневници   
Прочетен: 2579 Коментари: 19 Гласове:
0

Последна промяна: 07.05.2007 12:08


....
Този пост не трябва да го пиша навярно. Но ще го напиша. Нали тук рисувам (по свое желание) портрета си във възможно най- близки до реалността и многообразни краски. Тъй че, както и досега, така и занапред, ще споделям и ще виждате от мен, и светлата и жизнерадостна (вече) моя страна, забавна, мила и лека, и онази тежката, мрачната, черната до безумие, депресивната, песимистичната, пълната със страхове  и болка моя страна, която всъщност, за добро или зло, ми е много по-присъща... Вродена ми е просто. Какво да направя... Мога само да се боря понякога с нея, и да я преодолявам в живота си с променлив успех, мога и от време на време да й се оставям да ме помете като потоп, да превземе съзнанието и сърцето ми, и да ме изпълни с болка, болезнена чувствителност и черни мисли. Понякога наистина така избива в мен, истински и мощно, че не мога да й се противопоставя ,и да й противореча, мога само да я изстрадам, да ридая, и да бесувам вътрешно, докато не ми се проясни малко пред черните очи... Докато не се успокоя, след като съм оставила да изтече чернилката от мене... Толкова истинска. 

Така че извинете ме, но ще излея сега някои мои черни мисли тук... Наистина ви се извинявам за депресивнияя пост, който ще последва... Обещавам че рядко ще правя така.....................

От три дни ме владеят пак черни мисли и страхове. За всичко и всички. Защо (точно сега) и аз не знам... Просто ми се случва периодично. Нося го в себе си. Почвам в един момент да си мисля и да чувствам, и да се страхувам, че нищо (от това, което правя) няма смисъл, че нищо няма значение- независимо щастие или болка ни сполита... Че мащабите ни са твърде ограничени. На нас, хората. Почвам да се ядосвам, колко сме слаби понякога, и че сме податливи на всякакви глупости (вкл. и аз). Почвам да си мисля, че няма да успея... Че няма да мога да направя нищо истински значимо за другите, че няма да мога да помогна в по-голям мащаб на хората, както мисля, че имам потенциал да направя... Потенциал, задушаващ се вътре в мен понякога, и искащ да излезе наяве. Но аз не знам пътя...  Ядосвам се на този свят, на това как е устроен, на това как све устроени ние самите, на всичко, на всичко почвам да се ядосвам изведнъж, и ме обзема такава дива мъка, че едвам дишам, такова черногледство, че наистина очите ми помръкват. И стават по-черни. И светлината в тях... във мен просто изчезва. Не я знам къде отива, и защо, но ме напуска временно... 
И тогава- въпреки всичко онова, което знам, и което съм постигнала като добро в ума и сърцето си, ме напуска. Остава само празната болка, страховете, безнадеждността, задушаването в себе си и във света, и черните, черните мисли. Почернени изведнъж, сякаш от невидим художник, от четка, топната обилно в болка, отчаяние и черна боя...
Тогава си мисля, че съм лъгала всички... Когато са ме мислели за светъл човек, за добър човек, за човек, притежаващ като дар свише безмерна любов, вяра и надежда. И сила. Защото понякога, аз пак ставам невероятно слаб човек, защото понякога ми липсва дори зрънце вяра, и надежда. И единственото, за което не съм лъгала и остава в мен е любовта. Разбирам го по болката, по състраданието и бесовете, които ме обхващат заради страданието на този свят. 
Така че -не ми вярвайте, когато ви казвам, че съм силен човек, и че нося много вяра и светлина в себе си. Това невинаги е вярно. Понякога те ме напускат, отиват си от мене, и оставам една празна боляща черупка... Само любовта и болката остават в мене. И желанието за по-добро... За по-добър живот и щастие за всички ни. Но не и вярата и надеждата, че това ще стане някога на този свят, така тотално и в пълен мащаб, както аз го копнея в сърцето си. Невероятно слаб човек ставам тогава. Слаби са ми ангелите навярно, не зная. Дори мога да богохулствам в такива моменти. От болка и черни мисли, не от друго. После ще моля за прошка, разбира се...

Още толкова много мога да ви пиша за причините... За мислите, които ме обзеха тия дни. Но ще напиша само това:

Не искам да виждам повече осакатени души или осакатени тела на този свят. А ще виждам...

Не искам да има все някъде драми, и болки... Толкова съм уморена от тях...

Не искам да има вечно крайности и противоположности (противоречия) на този свят- нито болка, нито удоволствия (крайни) . Искам да има само едно постоянно, тихо и  спокойно чувство за щастие, духовна радост или тъга понякога, обич и несамота, в сърцата и умовете на ВСИЧКИ. 

Искам хората да са чисти и щастливи, а не грешни, объркани и объркващи се в този труден живот, и страдащи (навярно заради минали грехове, или за да се доказва силата на човека на този свят)... Искам ВСИЧКИ ДА СА ЧИСТИ И ЩАСТЛИВИ ЕДНОВРЕМЕННО. А не едни така, други иначе, писна ми от постоянния противоречив и контрастен кръговрат на този свят. Ненавиждам го понякога. 

Искам да няма грехове (осъзнати или не), и телата и душите ни да са в хармония, в безгрижна щастлива хармония, а не в този луд дисонанс, който владее страшно много хора по света...
Не искам да има болни и осакатени. Не искам да се доказва СИЛА. или да се преодолява слабост. (повтарям се вече, извинете ме) Знам ,че за това е този свят създаден, за доказване и усъвършенстване силата на духа, и е УЧИЛИЩЕ за душите, повече от всичко друго, но ми писва от това понякога. Защото съм като оголен нерв, и ме боли за всеки, който страда по някакъв начин. И усещам и виждам всичко... Не искам повече... Понякога. Нямам сили. Понякога... Мразя цялата тая история, въпреки че я приех, разбрах и обикнах преди време... Понякога...

Проблемът ми е, че обичам този свят с болка. Че го обикнах с цялото си сърце, и се привързах към него, но никога няма да се примиря вътрешно, и никога няма да приема че не може да има (и че няма) по-добър свят, на който принадлежат душите ни. И който усещам като свой дом, и понякога така копнея да си отида оттук... Да се върна там... Където всичко е поравно. И е справедливо. И е несамотно. И е спокойно и светло. И е... още толкова много неща... Сърцето ми, истинския ми дом е там. Както и на всеки, който (все още) има душа, и не я е изгубил съвсем в тоя... объркан и отвратително (за мен) противоречив свят... 
И единственото общо между тези два свята е любовта... И душата.

Проблемът е че го обикнах , и се привързах към него, към този свят, въпреки всичко... И винаги ще ме боли малко или много, залади това... Че има там и тук. Че аз го усещам... )Че понякога искам да остана, и решавам, че ще остана, докато не реши Бог друго, а понякога така искам да си отида оттук... Знам че няма да го направя по своя воля, но ме боли по дяволите. Искам си хармонията. Искам си светлината в очите. В душата ми. Не я ща тая чернилка и тревога, която ме връхлита тук периодично...

Затова тъкмо чувствам толкова близък човек като Достоевски. Защото и той е обичал този свят с болка... Винаги с болка. И е усещал всичко, като оголен нерв, реагиращ на всеки трепет, на всяко докосване... Защото е принадлежал на един друг, по-добър свят, и го е знаел. И е знаел, че трябва да потърпи, да изтърпи страданията тук, и несправедливостите... щом се е родил. 
Не, не само аз и той усещаме така този свят, зная има още много, много хора... души... Просто давам пример с него. И със себе си.

Толкова много (ли) искам, по дяволите... Просто всички да са чисти по сърце и душа (и в телата си) и да са щастливи, без ужасни грижи, драми, тегло и бреме... Още тук на този свят. Знаете ли какво е да чувстваш че най-съкровеното ти желание, най-вероятно никога няма да стане реалност... По дяволите... Как да не ми причернява от време на време. Не, не ми достига вяра понякога. Нямам и достатъчно надежда. Имам само дълбока обич, и болка... И страдание, и състрадание.... И страх. И от живота, и от смъртта... Понякога....

Зная, скоро ще се успокоя. Ще се избристрят и прояснят отново очите ми. Успокоявам се рано или късно, и отново приемам нещата и живоат тук каквито са, без повече протести, бунт и ропот... До следващия път, когато избие чернотата в мен... И изпадна в такова черно умонастроение...
Но няма да съжалявам че съм написала всичко това, нито ще го изтрия този пост... Това е част от мен. Трябва да стои тук, трябва да ес знае....

Извинете ме, още веднъж за този черноглед пост. Скоро ще ви пиша пак други- красиви, или забавни, но светли... Обичам дза мога да давам на хората нещо добро... Красота... обич... зрънце вяра... поне малко надежда... 

...Егати човека съм и аз.... По дяволите... Нямам думи..........




P.S. Вчера просто видях нещо, което съвсем ме закотви и завъртя в порочния кръг от черни мисли и болка... Беше Гергьовден вчера, както знаете, и аз по традиция, бях на гости на едни поднини по майчина линия, в едно село, след Своге, в красивия Балкан, в красивото Искърско дефиле. Там ежегодно (почти) на този ден, се виждаме с някои роднини, събираме се доста хора на едно място. 
Имаше отново попълнения- бебета, рода се увеличава още... Всичко въобще прекрасно. С изключение на едно нещо. Най-голямото дете от децата в родата, с които се виждаме там,  е едно хубаво момче, на име Никола. Винаги е бил страшно пъргав, палав, жизнен и нестоящ на едно място... Страхотно хлапе. Растеше много бързо. С всяка година- все по-бързо сякаш... 
И вчера, вчера на всички ни се свиваха сърцата, като го гледахме... Около Нова година са му отрязали единия крак (догоре), без коса беше- разболял се е тежко. Диагнозата е била тумор в крака (на костите май), и да му отрежат крака е било единствения начин. Плюс химиотерапия, диети, лекарства и всичко останало. Сега ходи с патерици, още няма протеза (изкуствен крак), но скоро ще му направят сигурно. Но са видели и петна в белите му дробове (а и го видях, че кашляше на няколко пъти, макар че палеше от време на време цигара, въпреки всичко...) Тоест моеж би има разсейки, и може би ще умре, освен че вече е загубил крака си,  и шанса за нормално развитие и бъдеще. 
Знаете ли, приличаше на ветеран от война... А дори няма война. Той е още дете, просто едно дете... Макар че се държи доста мъжки, и не показва страдание... С тези патерици, леко прегърбен, с тази гола глава, напълно зрял сякаш, с цигара в устата, точно ми приличаше на момче, върнало се от фронта, и осакатено завинаги. Въпреки че живеем в мирно време, и родителите му, баба му, всички дават всичко, за да го спасят. Дори не се знае дали ще живее, и още колко му остава...
А знаете ли как спокойно гледаше и се държеше. Съвсем кротко, приятелски, сякаш нищо фатално не е станало. И колко се радваше на бебетата, и малките деца, които бяха също там... Негови братовчедчета... Дори ги забавляваше нещо. Сви ми се сърцето. Та и той е дете като тях още.... А изглежда толкова зрял. Преждевременно порастнал. И дори не е само той... Кой знае колко още деца по света, име се налага да порастнат преждевременно.... И най-изумителното за мен е, че те не се оплакват дори. Толкова силни духом изглеждат. (и са, вярвам). 
Имаше светлина в очите му, по дяволите (за разлика от моите, в момента)... Толкова спокойно и светло гледаше момчето... И куцукаше с патериците насам- натам... Или сядаше да изпуши една цигара замислено и отенесено някъде, и гледаше как децата се гоянт и тичат по поляната наоколо. Нещо ,което и той е правил, но вече няма да може никога. Поне не в този живот.......

Говорят за деца-индиго, за нова генерация деца, за децата-старци (остаряват много бързо- на 13 години вече са като 60-годишни старци като организъм- това е някаква рядка болест, не зная дали нова или стара...) Говорят и пишат за тези деца. Изследват ги може би... Странното е, че те са толкова силни по дух. и сякаш стари по дух... Може би настина са. И толкова светли и чисти... Без гняв приемат нещата, дори мисълта за смъртта си,  итова че им е отказан живота... Толкова кротко, мъдро и спокойно приемат всичко. Като ангели. 
Не мисля, че мога като тях да проявя такава сила в подобна ситуация. Боли ме за тях. Не мога да го приема това да им се случва, дори и те да могат да го приемат....

Може би... Нямам достатъчно вяра все още. Нямам достатъчно надежда. Само обич и болка... Страдание и състрадание.... Явно са ми слаби ангелите още... Не съм достатъчно силен човек, освен на моменти. Успявам да направя две големи и съществени крачки напред в развитието си,  и винаги правя крачка (и)  назад. Иначе вече щях да съм толкова далече напред... Но не съм.

Може би иначе също щях да се родя като едно от тези деца- старци... Ако ми бяха силни ангелите, и вярата. 

А сега съм едно адски объркано на моменти, нормално- ненормално (зависи от момента пак), слабо-силно същество... Красиво момиче на всичкото отгоре. С нормално физическо развитие, но не и с нормално душевно-психически-емоционално такова...

Какво да се прави... Всеки с кръста си..........................................

ВСЕКИ С КРЪСТА СИ...............................................................................................

BLACK HOLE SUN, WON"T YOU COME
AND WASH AWAY THE PAIN....






Гласувай:
0



Следващ постинг
Предишен постинг

1. анонимен - И аз се ядосвам на живота дори написах стихо и то не едно
07.05.2007 11:58
за живота и мен самата!
Но живот е и трябва да се живее най пълноценно!
Желая и на тебе пълноценен живот, красив, смислен!
Бъди!
цитирай
2. candysays - Благодаря ти, Ани....
07.05.2007 11:59
Просто ми се струва адски трудно понякога, да си човек на този свят....
цитирай
3. miacarra - Всеки има такива дни сладка
07.05.2007 12:07
А красотата на живота върви ръка за ръка с тъгата, нещастието. Shit happens... И за съжаление ние не можем да направим кой знае какво по въпроса, но това не ни пречи да се опитваме. Тъмната страна ще си остане в нас/всички имаме такава/ и от време навреме ни напомня за себе си. Важното е да не е много често!
Усмихни и се напук! Ти знаеш как :-*))))))))))))))))
цитирай
4. candysays - Зная, миличка, зная, че всеки има...
07.05.2007 12:10
такива дни... такава страна в себе си....
Колкото и да не ми се иска на мене...................

Благодаря ти за думите, за подкрепата. Много е важно това. Особено като се чувстваш пълен парцал...

Благодаря ти! Ще се опитам... (да се усмихна)...
За теб- :-** {}
цитирай
5. radalia - Кенди,
07.05.2007 12:19
Изчетох поста ти няколко пъти. Всеки има такива моменти... Такива сме - слаби и силни.... обичаме с болка, до болка... и мисля, че това е единствения възможен начин, единствения истински начин. Затова сме Човеци...
Никола... убедена съм, че болката във всички вас - неговите близки е много по-голяма, отколкото в него самия. Вие го гледате, съжалявате, страдате от това, че няма начин да му се помогне. А той е намерил по някакъв начин себе си, приле е това, което му се случва, постигнал е хармония и мисля, че живее всеки миг по най-пълноценния начин.
И друго си мисля - искаш да правиш добро, да направиш така, че този свят да бъде едно по-добро място. Знам, че го можеш! Просто започни от себе си, от най-близките си - дарявай им своята искрена усмивка, стопли ги с дума и жест...
цитирай
6. radalia - Валери Петров го е казал:
07.05.2007 12:23
Тинтявата

Бих го взел преди известно време
тоя стар турист с голо теме,
услужлив и мек съм общо взето
возил съм мнозина по шосето,
пък сега надолу слизах празен
и навярно по - разнообразен
моят път би бил и бих узнал
нещо извън своя си квартал –
но спирачките натиснал вече
порива ми изведнъж пресече
лоша мисъл: от таблото вчера
някой ми свали електромера,
завчера един ме нагруби -
откъде да зная, може би
да е именно от тях и тоя?...
И не спрях, и гледах до завоя
стария човек да се смалява.
А държеше китка от тинтява
и навярно беше не от тия,
дето ще ти сторят мръсотия.
И си казах, леко огорчен:
- Утре ще си спомни той за мен
как съм го отминал и на други
ще откаже своите услуги,
и така нататък до безкрая...
Дребен случай, но след него зная
как и ние, меките, учтивите
ставаме от грубите и дивите,
ставаме железни, нелюбезни
със беззвездни във душата бездни.
Хора на доброто не умирайте!
Първите си пориви не спирайте!
Още сме едни във други сплетени!
Още е тинтявата в ръцете ни!
цитирай
7. candysays - Благодаря ти, Радалия!!!... Благодаря ти...
07.05.2007 12:26
Права си. Точно така е. Просто ме хващат бесовете понякога... Като всеки навярно...

И за Никола си прав, и аз такова чувство имам за момчето. И е вярно, така вярно, че когато сам страдаш е по-различно, и че близките ти всъщност се измъчват повече... Онези, които те обичат...Тях ги боли по-различно. По-лошо. От безсилие...

Да, ще дарявам... Ще се опитвам и в бъдеще да правя добро. Зная, че го мога (както и ти... и толкова още хора...) Просто понякога ми се струва недостатъчно. Това е лошото. Иначе всичко има значение... Дълбоко в себе си го зная.....................

Прегръщам те... Благодаря ти... за напомнянето. {}
цитирай
8. candysays - P.S. Сега прочетох и стиха!...
07.05.2007 12:28
Благодаря ти и за него, Радалия! Разкошен е... Истински. Майстор на словото е този човек... На думите, казани с чувство и мъдрост....

Така е...
"Още сме едни във други сплетени!
Още е тинтявата в ръцете ни!"

Още веднъж- прегръдка.............{}
цитирай
9. zombayo - Много добре те разбирам...
07.05.2007 12:30
И на мен ми става много гадно като видя нещастията на другите.Просто понякога ми се струва,че сме наказани да живеем ...
Вчера или не помня кога вече,тук близо до нас на бул. България станала катастрофа заради някакъв пиян и 17 годишно момиче умряло ... богохулствах и продължавам да богохулствам и хич не съжалявам да ти кажа ...
цитирай
10. candysays - ........Благодаря ти и на теб, zombayo...
07.05.2007 12:47
Така е, ужасно е като стават такива неща. Даже си мисля (както и други хора), че по-добре е да умреш, отколкото да си осакатен за цял живот... Но ние рядко избираме...
Знаеш ли, един мой приятел, когото много обичам, веднъж нарече живота ни тук "чистилище"... Аз все пак се опитвам да вярвам, че е "училище" (малко по-меко е, и обнадеждаващо е), но знам ли и аз...
цитирай
11. анонимен - :))
07.05.2007 18:14
... мисля,че добре познавам това чувство на безнадежност, за което говориш, Кенди.. И знам,че е неизбежно...просто периодично попадам в лапите му и няма спасение. Понякога имам усещането,че небето ме притиска..и че нямам сили дори да заплача. В такива моменти ..понякога влизам в църквата. Ако вътре няма никого, още по-добре. Мога да стоя вътре с часове..сама с мислите си..Друг път пък ме избива на поезия.....Малко е поизтъркана тази мъдрост, но аз вярвам,че човек трябва да бъде силен ,за да промени това,което може, да бъде смирен ,за да приеме това,което не може да промени, и да е мъдър,за да различи едното от другото. Поздрави и усмивки! :))*
цитирай
12. magrathea - Знам....
07.05.2007 18:34
че от позицията на страничен човек е лесно, но все пак си мисля, че съжалението и състраданието не са най-добрите варианти. Знам също така, че е много трудно да гледаш близък на теб човек да страда, но за да може по-лесно той да приеме трудностите, които животът ме у поднесъл е най-добре ти самият да впрегнеш волята и търпението си, да не показваш пред него, че съпреживяваш болката му....а вместо това да си силен с него и да правиш така, че той да не мисли за нея. Повярвай ми, никак не е трудно да накараш някой да се почувства по-добре! Стига да го поискаш и да намериш правилния начин! Сигурна съм, че това ти го знаеш по-добре от всеки друг.
Надявам се да се отърсиш бързо от шока, който си преживяла! И се замисли върху думите ми.
Поздрави! :)
цитирай
13. lava - Вярвай в себе си
08.05.2007 09:09
Исках да ти кажа: "Светът е съвършен такъв, какъвто е". Исках да ти разкажа каква нечовешка мъка преживявах дълги години и докато се вайках колко съм такава и онакава, то накрая се оказа, че изпитанията извадиха от мен такава исполинска сила, каквато никога не съм допускала, че имам.
После мислех да те посъветвам да отидеш в болница и да видиш колко страдания има, за да бъдеш благодарна за всичко, което имаш. После изтръпнах, заради Никола.
Моят син също беше болен от рак преди две години. Бях жестока може би, но му казах; "За твоите 27 години ти си преживял много повече, отколкото други са преживели за 90 години. Ти си щастлив човек". А той ми отговори: "Майко, мен Бог ме обича и няма да ме убие. Просто ми изпраща изпитание, което да ме накара да си преосмисля живота и да намеря най-правилния път напред".
Оказа се, че е излишно да ти казвам каквото и да било. Болният Никола ти е дал най-добрия урок излъчвайки сила, приемайки съдбата си.
Моята рибешка душа също копнееше за свят хармоничен, без болка и изпълнен само с любов. След многото изпитания, които преживях знам, че това би бил скучен и безинтересен свят, защото в него няма да има развитие, няма да има начин да открием себе си, да повярваме в силата си, да открием неподозираните си възможности. Ще деградираме седейки да едно място (светът около нас е пълен с такива, нима са приятна картина?)
От цялото си сърце желая на Никола да оцелее. Аз бих се радвала, че той се е родил, че е живял, че е носил радост на близките си и на себе си, че е бил истински, че винаги ще носим в сърцата си светлината на неговото вълшебно присъствие. Вместо да се правя на Бог и да определям колко трябва да живее или да страдам, че няма да докара до 90.
Когато човек иска да дава, а не да взема, да определя, да контролира, да ръководи....тогава той дава и се радва на света, приема го такъв, какъвто е, живее в хармония със себе си и е щастлив.
Много дълго описваш тъмната си страна. Това не е истината за теб. Ти си нещо много повече и много по-светло. Права съм без да те познавам.
Не е важно каква си, а каква искаш да бъдеш и ДА ГО СЪТВОРИШ.
Успех!
цитирай
14. candysays - ***
08.05.2007 09:51
Благодаря ви за прекрасните коментари на всички ви! Благодаря, че показвате съпричастност и че споделяте с мен, както аз с вас... :)

@ Madliin, Magrathea- така е, прави сте абсолютно...Благодаря ви! :*

@ Lava, благодаря и на теб за споделяното, за хубавите и верни думи, и вниманието към мен :)
Права си, така стоят нещата в общи линии... Въпреки че с едно-две неща не бих се съгласила с теб (не мисля, че светът би бил скучен и безинтересен, ако хората са щастливи и чисти... зная, че на този свят хората се учат и се развиват чрез болката и страданието най-вече, зная го не по-зле от теб, но просто понякога копнея за друг свят и друг ред на нещата... където развитието е позавършено може би, или всички са вече достатъчно преболели, открили силата и любовта в себе си, и болката и изпитанията като път за развитие са станали... излишни вече... това по-скоро исках да опиша... този свой моментен душевен (или дори духовен) копнеж... зная че няма да стана скоро, и дори може би на Земята никога няма да стане в пълна степен, но не мисля че би бил скучен един хармоничен свят! Никога!!!...)
Тъй като в този пост наистина (както рядко правя) реших да описвам целенасочено и само тъмната си страна, (или част от нея), той не е "представителен" за мен като цяло, това много правилно си уловила и забелязала, за което се радвам :) Ако имаш време и желание, много бих се радвала да прочетеш следния мой пост:
http://candysays.blog.bg/viewpost.php?id=64354,
където ще ме видиш в много по-пълноценна светлина, и ще разбереш по-добре що за човек съм... и какво е узнала душата ми... защото и аз съм преживяла огромно страдание, и съм виждала много и у другите (тъй че не е нужно да посещавам болница, за да осъзная какво имам... а и съм била в болница вече... на посещение, и заради самата себе си...), и ще разбереш, че вече зная всичко онова, което ти се е приискало да ми кажеш когато си прочел този ми (рядко-депресивен) пост...

Много сърдечни поздрави от мен... :*
цитирай
15. candysays - P.S. Съжалявам за болестта на сина ти...
08.05.2007 09:53
Надявам се, че вече е по-добре...
цитирай
16. depressed - Мисля че говорихме по някакъв повод
08.05.2007 14:41
и те питах дали си опитвала да обичаш страха или лошото. Не помня какво беше/
Сега ще ти кажа пак подобно нещо. Обичай тъмната страна. Само така ще я осмислиш като част от себе си и ще я направиш светла. Човек се дели на две и отхвърля едната си половина (тъмната). Разделянето не е любов.
Почти всеки е писал, че има кофти периоди като твоите. значи важи са всички. Не отхвърляйте тъмната си страна. Тя ви е необходима, за да бъдете цялостни. Затова аз съм depressed.
цитирай
17. candysays - Разбирам те отлично :)
08.05.2007 15:11
По-добре отколкото можеш да си представиш дори... Тези думи (твоите) сякаш аз съм ги казала... :) И аз зная в сърцето си, че пътя е това- тъмната страна (у всеки и всичко) да я обикваме също (въпреки болката) и да я превръщаме по някакъв чуден начин във светла (защото когато това става, наистина е Чудо!)... Просто понякога съм много уморена вече от този същия процес... Затова роптая (понякога ;) Не че не разбирам, а просто в един момент решавам като малко дете, глупаво и наивно, напук да не приемам онова, което очевидно не може да бъде другояче... После ми минава (този детински инат).

...Иначе знам аз, всичко знам..... (и аз не знам откъде обаче пък знам толкова много........;)
Зная и че ми вярваш ;)*
цитирай
18. depressed - :)))))
08.05.2007 15:25
И аз си помислих за твоя пост, все едно аз съм го писал, ама си викам айде да не се бутам в А група. ;)
КАк се разбираме само. Даже вече няма нужда от много думи :)))
цитирай
19. candysays - :)))
08.05.2007 15:28
Ахъ, ахъ, точно тъй е ;)))*

П.С. ама с това много ме развесели: "И аз си помислих за твоя пост, все едно аз съм го писал, ама си викам айде да не се бутам в А група. ;)" Не знаех че съм А група, но щом казваш... ;-))))
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: candysays
Категория: Лични дневници
Прочетен: 4305698
Постинги: 786
Коментари: 9096
Гласове: 52635
Архив
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930
Блогрол
1. Книгата ми "ПЛАНЕТАТА ЗЕМЯ Е ТЪЖНО-СИНЯ", 2014 г.
2. ЕДИН ОТ НАС СПОДЕЛЯ - мой проект за интервюта с най-различни хора за същественото в човешкия Живот
3. Аз избрах Любовта
4. Втората ми книга - "СЛЪНЧОГЛЕДИТЕ СЕ ПРЕРАЖДАТ В СЛЪНЦА"
5. Love letter to God
6. Моите залези. От една сестра /по душа/ на Малкият принц...
7. Душата ми е поле от слънчогледи...
8. Малко поток на съзнанието... Моето съзнание.
9. Нещо смислено..
10. Най-важното!...
11. За Детето - с Любов и уважение. Друга моя фейсбук-страница...
12. Един сайт, който създаде един специален човек за мен - с мои творби
13. Моят профил във Фейсбук
14. За моята книга... Един от първите отзиви след отпечатването й.
15. Мое интервю за "Новата журналистика"
16. Най-добрият начин да живееш
17. МОЯТ ПИСАТЕЛСКИ БЛОГ
18. Още един мой блог... ЗА ДОБРИТЕ ДУМИ
19. Моят профил и моите текстове в сайта ГНЕЗДОТО
20. ТРЕТАТА МИ КНИГА - ЕДИН ОТ НАС СПОДЕЛЯ, изд. Либра Скорп, 2018 /с интервюта от едноименния ми проект/
21. "ЛЮБОВТА Е ПЪРВАТА СТЪПКА КЪМ БЕЗКРАЯ" - четвъртата ми книга
22. За и от мен - в сайта на издателство "Либра Скорп", гр. Бургас
23. "БОГ И САМОТНАТА ГАРА"
24. МОЯТ ЛЮБИМ ЧОВЕК
25. Моят профил във Фото-Форум
26. Идеята за МУЗЕЙ НА ДОБРОТО
27. ВЯРА В ЖИВОТА - още един мой проект/блог
28. Статия за мен в УИКИПЕДИЯ
29. СЪКРОВИЩА...