Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
05.06.2007 13:00 - ПРОТИВООТРОВА...
Автор: candysays Категория: Лични дневници   
Прочетен: 2908 Коментари: 33 Гласове:
0

Последна промяна: 05.06.2007 14:15


Така... 
Сега ще си напиша тук едни неща... дето  единствено имат значение за мене, и дето с тишината си могат да надвият и най-оглушителния лай  и бълвоч из запенените усти на някои... хм... "хора"...

Онова, което има значение за мен на този свят, и което изгражда моя свят са...

* чест/ност

* истина

* благородство (благо-роден)

* достойнство

* вяра...

* взаимопомощ

* разбиране

* страдание

... и пречистване

* душа...

* чистота...

* емпатия...

* ...любов....

* красота...

* свободно творчество...

* зачитане личността и правата на другия

* незачитане и нетолериране на унижаването и плюенето по другия...

* и пак... 

...любов... разбиране... 

Аз не съм ангел. Но доста приличам на такъв....
Заради вярата си (най-малкото) в гореизброените неща...

... ценности ... за онези, които могат да ценят.

***

"I don"t wanna die,
but sometimes I wish I haven"t been born at all...
Carry on, carry on...
Nothing really matters to me......." 


http://youtube.com/watch?v=irp8CNj9qBI




Гласувай:
0



1. darkanion - Кенди,
05.06.2007 14:32
ти просто си един прекрасен хуманист.. Светица си..
цитирай
2. candysays - ... благодаря ти за тези думи, приятелю...
05.06.2007 14:36
Но не съм светица, а съм просто истински Човек. Каквито някои някак не могат да бъдат... по някаква причина...
Да, хуманист съм! Винаги ме е вълнувал хуманизма... И вярата в човечеството...

И понякога ми трябват огромни количества противоотрова, защото отровни "змии" на този свят, колкото щеш... Но аз имам достатъчно... Ще изцедя винаги достатъчно противоотрова от сърцето и душата си...

Благодаря ти още веднъж... Прегръщам те... :-*
цитирай
3. slavei - Прекрасно е това, което си написала, Кенди!
05.06.2007 15:08
Радвам се да прочета този пост, защото това показва какво има в сърцето ти! Откъде знам ли?:)
От този стих, записан в Библията: " От изобилието на сърцето, говори устата! "
Нека Бог да ти дава сили и мъдрост, за да не забравяш никога това, мила!
Повярвай ми, ще ти носи само благоденствие и благословение!:)

Усмивки и прегръдка!:)))
цитирай
4. candysays - Славейче, благодаря ти от сърце!!! :*
05.06.2007 15:12
За мен е важно да намирам подкрепа... Особено сега, когато много се ядосах на някои хора тук :(
Но човек остава накрая винаги само с това, което носи в себе си, в душата и сърцето си... Затова не ме е страх за мене си... Доброто е по-силно, твърдо вярвам...

Прегръдки и от мен, миличка! :-* {}
цитирай
5. viovioi - ))
05.06.2007 15:29
поздрави за твоите ценности...но има ли някой който да е така съвършен? Това дори не е необходимо..Това е малко крайно, дори бих казала алтруизъм.Това е един кристално чист и невъзможен свят, но да се стремим към него е хубаво..Още веднъж поздрави!!
цитирай
6. candysays - @ viovioi, благодаря ти за коментара...
05.06.2007 15:39
и че се отби :))
Не зная дали това е "един кристално чист и невъзможен свят", но зная, че е заложено дълбоко в същността ми, в сърцето и душата ми, да се стремя тъкмо към един такъв свят... И никога да не преставам!
Това е, което има значение...

Поздрави и на теб :)*

цитирай
7. fenix - Кенди, душа...
05.06.2007 16:32
Ти ми напомняш с думите си за онова стихотворение на Петя Дубарова... По - скоро за няколко нейни стихотворения... Сещам се за "Раздаване" :)))
цитирай
8. анонимен - Кенди,нека сме градивни за момент
05.06.2007 16:34
ти не си нито Ангел ,нито Светица....първо трябва да умреш и после от Ватикана да те канонизират:)
Но шегата на страна, няма човек на земята който да притежава тези ценности...просто няма...едното се появява от липсата на другото
цитирай
9. candysays - @ fenix,
05.06.2007 16:39
благодаря ти.

:))) :-*
цитирай
10. anially - Да, тия хора не могат да накърнят ...
05.06.2007 16:41
Да, тия хора не могат да накърнят тези неща, нали :-)
Могат само да ги накарат да заблестят още по-силно :-)
цитирай
11. candysays - @ sexybecksi,
05.06.2007 16:42
аз също казах че не съм ;)
Но за разлика от теб, аз пък мисля, че на земята има хора, които притежават тези ценности... накуп! Едното не се появява от липсата на другото... не и в този случай, не и при гореизброените от мен :) Те следват едно от друго, и са свързани... в обща верига... В обща мрежа... Зная че няма да ми повярваш, защото явно живееш в малко по-различна реалност от моята, но аз пак си го твърдя ;)))

П.С. Обаче има в мене ангелски момент... за разлика от други хора ;-P
цитирай
12. candysays - @ anially, миличка,
05.06.2007 16:43
благодаря ти и на теб :)*
Да, така е... но е много уморително да се бориш с вятърни мелници понякога...
Но и това ще мине...

:-*
цитирай
13. анонимен - ОК...НЕКА ТИ НАПРАВЯ ТОГАВА ЕДНА КЛАСАЦИЙКА:
05.06.2007 16:57
ЧЕСТ/НОСТ - МЪСТ/ЗАВИСТ

ИСТИНА - ЛЪЖА

ВЯРА - БЕЗВЕРИЕ

ВЗАИМОПОМОШ - ЛИПСА НА МНЕНИЕ

СТРАДАНИЕ - ТЪГА

РАЗБИРАНЕ - НЕРАЗБИРАНЕ

ДУША - СЪРЦЕ

Давам ти сези примери, защото е явно, че като много хора и ти не ме разбираш по правилния начин.Направих нещо като таблица, за да ти е по-лесно.И така с това искам да кажа,че от липсата на едното се разда другото и от съществуването на едното е нормално да се появи и другото.
Сега разбра ли ме?
Нормално е щом ти намираш нещо ангелско в себе си, да има и хора които да намират нещо дяволско в себеси.Така има равновесие!
И обратното някой може да те възприема като дявол,както ти тях,но друг като ангел-повечето от коментарите от твоите посетители.
Различни хора различни гледни точки!
Надявам се, че този път си ме разбрала правилно
цитирай
14. anially - А нужно ли е наистина да се бориш?. . . ...
05.06.2007 16:58
А нужно ли е наистина да се бориш?... Не може ли просто да ги отминеш?
Или ако е необходимо някакво взаимодействие с тях, да останеш незасегната...
Те си имат свои проблеми, затова са вятърни мелници... Но техните проблеми, не са твои, не ги пускай в живота си, не позволявай да го заливат ТЕХНИТЕ негативни емоции... Не ги приемай в себе си, превърни се в гладка повърхност, която да ги отрази...
цитирай
15. candysays - @ sexybecksi,
05.06.2007 17:17
съжалявам но и този път не те разбрах... Явно разбираме различни неща под тези думи...
Например аз не мога да противопоставя душата на сърцето, те са едно... те са свързани :)
Колкото до равновесието- да, има го...И у всеки има (заложено) и добро, и зло... Това ми е пределно ясно. Но въпроса е кое ще развиеш у себе си... На кое ще дадеш ПРЕИМУЩЕСТВО, разбираш ли? Затова човек има свободна воля.

Както и да е... Моля те, не се хаби повече да ми обясняваш виждането си, няма особен смисъл...
;)*
цитирай
16. candysays - @ anially, разбира се,
05.06.2007 17:20
че варианта, който описваш (на реакция, или по-точно на липса на такава) е по-добрия вариант :)
Но на мен понякога ми е невъзможно... Кръвта ми кипва, все пак съм огнена зодия, по дяволите!...
(и тези неща имат значение.... всичко има значение...)

Няма да ги приема в себе си, не се тревожи :) Не знам дали ще стана гладка повърхност, в която да се отразят... но ще остана далече...

...Много далече...

Защото в моя свят цари любов и чистота...
цитирай
17. fenix - не по темата...
05.06.2007 17:41
коя зодия си ? :)
цитирай
18. darkanion - :)
05.06.2007 17:42
Да ти кажа, Кенди, когато написах "светица" първия път го написах в кавички (както сега), но се подвоумих и ги махнах.
Исках просто да ти кажа, че тъй като не са много хората в днешно вреем, които обръщат внимание на гореизложените (душевни) качества. А ти си и дойста дейна, така че, по скАлата и по подреждането на сравнението с "тях" (лошите)(които са по-многобройни) ти си се явявш светица.
Това е моето мнение. И дори "светица" да не е толкова "подходяща" (мисля, че знам защо е в кавички думата), все пак е вярно, че си на такова духовно равнище, че... много трудно някой може да го постигне.. А и не познавам друг като теб..,
От гореизложените качества и аз много се интересувам, но напоследък не се опитвам а ги намирм у хората. Просто ми е омръзнало от еднообразието им (поне тия около мен..).. Искам да кажа, че наистина смятам, че всички* те са в основата и същността на добрия човек, този, който заслужава Дясната ръка на Бог..

P.S. сложих (*) защото не знам значението само на "емпатия".. ако може да ми го обясниш?
цитирай
19. candysays - Феникс,
05.06.2007 17:46
зодия Стрелец съм ;)*

И от време на време хвърлям огън и жупел наляво надясно ;)))
цитирай
20. fenix - Защо ли и аз...
05.06.2007 17:47
Сигурно защото и аз съм стрелчо :)
цитирай
21. candysays - Darkanion, благодаря ти :)
05.06.2007 17:52
Трогната съм че мислиш така за мен, и вярвам че си съвсем искрен :)

Веднага ще ти обясня какво значи думата "емпатия":
Знаеш значението на доста по-разпространените (и противоположни по смисъл) думи "симпатия" и "антипатия"... Емпатията има нещо общо с тях (доколкото е чувство, което изпитваме към някого...), но и нещо трето, съвсем различно и отделно... Стои на различно и по-висше (според мен) ниво от тях... Най-общо казано значи "вчувстване", "вживяване" (в нечия чужда кожа и емоции), "съпреживяване"...
На практика значи да умееш (или да ти идва отвътре) да се поставиш на мястото на другия, да видиш света през неговите очи, да почувстваш как той се чувства (в дадена ситуация или по принцип). Абе просто (за малко поне) да можеш да си в неговата (респективно- нейната) кожа...

Това е, надявам се, че го обясних добре и че ме разбра :)

Поздрави и до скоро... Лека вечер :-*
цитирай
22. candysays - :))))))
05.06.2007 17:53
Знаех си аз!!! То и затова и двете харесваме Феникса като символ, както и огъня и пречистващата му сила- все пак сме Огнена зодия ;-)))))

:-***
цитирай
23. анонимен - Аз съм ти казал какво мисля за теб! И ...
05.06.2007 19:07
Аз съм ти казал какво мисля за теб! И продължавам да си го мисля :-)) Стрелците сме свободолюбиви хора и обичаме справедливостта! Освен това сме и много верни приятели!:-)))
Когато веднъж срещнали единия от двамата свети братя - Методий и го попитали защо е толкова потен и изглежда тъй изморен, той им отвърнал "Спорих с невежа!"
Е, моето пожелание никога да не се потиш и зморяваш:-)))
Кураж, приятелко! Предизвикателствата са за това, за да се преодоляват!
цитирай
24. exilia - цункам :)
05.06.2007 23:08
цункам :)
цитирай
25. monologa - и истинските хора
06.06.2007 08:38
грешат.Особено - не говори сама за себе си, колко си истинска! Да, имаш идеали, в които вярваш и това е прекрасно, не го оспорвам. Аз съмщо имам ценности и вярвам в тях. Ценностите сами по себе си не правят човека истински и стойностен, повярвай ми!

И само да вярваш не е достатъчно, за съжаление! Трябва и да живееш според вярата си.

Поздрави.
цитирай
26. candysays - @ Turbo,
06.06.2007 09:38
благодаря ти...
Имаш моето рамо... макар че много хора може да се "откажат" от мен заради това...
цитирай
27. candysays - @ exilia... :))))
06.06.2007 09:38
Цункам и аз! :-*** :)*
цитирай
28. svetlan - вярата в човека ни за миг не съм из...
06.06.2007 09:38
вярата в човека ни за миг не съм изгубил
нищо че с години съм се чудил
що за пошлост мъка и неспрведливост
що за хора ни обграждат - към душите си без капка милост

радвам се че те открих и съществуваш
искренна си - зная не хитруваш
повечко човеци като теб да има
вервай - няма вече студ и зима
цитирай
29. candysays - @ monologa,
06.06.2007 09:45
усещам тона на отговора ти...
Но си ме разбрала погрешно... за съжаление...
Никога не съм казвала, че истинските хора не грешат (и те!), за Бога, още по малко съм твърдяла някога, че аз не греша!... Явно не си чела достатъчно мои неща, и не си ме опознала достатъчно...
И мисля, че човек има право да каже за себе си какъв е, след като е преживял доста неща, опознал е сам себе си, и е видял някои неща в себе си, а и другите са потвърдили абсолютно тази себеоценка (следователно е трезва и обективна!)

Зная, че "ценностите сами по себе си не правят човека истински и стойностен", но СТРЕМЕЖА КЪМ ТЯХ, вродения, носения в душата и сърцето и разпалван през живота стремеж, ГО ПРАВИ ТАКЪВ! Повярвай ми!... Особено когато си жертвал немалко заради този същия стремеж...

И накрая- естествено, че живея според вярата си!!! Какво значи това "само да вярваш не е достатъчно"?!... Всеки, който е минал по този път, значи че това е началото... Необходимото начало. В душата и сърцето на човек. Действията, поведението, делата... идват после.

Поздрави и от мен.

P.S. Извини ме за малко крайния тон на моя отговор, но някак... не можах по друг начин... Тежко ми е отново напоследък...

:-*
цитирай
30. candysays - @ krissi1,
06.06.2007 09:46
благодаря ти от все сърце!!! :))*
За мен ти си достоен човек, и истински приятел!
Прегръдка- {}

:-*
цитирай
31. candysays - @ Svetlane... :)))
06.06.2007 09:47
БЛАГОДАРЯ ТИ!...

:)*
цитирай
32. darkanion - :)
06.06.2007 15:00
Благодаря ти, Кенди, за обяснението. Дам.. Много е важна емпатията..
цитирай
33. candysays - :)
06.06.2007 15:01
:))) :-*
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: candysays
Категория: Лични дневници
Прочетен: 4297425
Постинги: 786
Коментари: 9096
Гласове: 52629
Архив
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930
Блогрол
1. Книгата ми "ПЛАНЕТАТА ЗЕМЯ Е ТЪЖНО-СИНЯ", 2014 г.
2. ЕДИН ОТ НАС СПОДЕЛЯ - мой проект за интервюта с най-различни хора за същественото в човешкия Живот
3. Аз избрах Любовта
4. Втората ми книга - "СЛЪНЧОГЛЕДИТЕ СЕ ПРЕРАЖДАТ В СЛЪНЦА"
5. Love letter to God
6. Моите залези. От една сестра /по душа/ на Малкият принц...
7. Душата ми е поле от слънчогледи...
8. Малко поток на съзнанието... Моето съзнание.
9. Нещо смислено..
10. Най-важното!...
11. За Детето - с Любов и уважение. Друга моя фейсбук-страница...
12. Един сайт, който създаде един специален човек за мен - с мои творби
13. Моят профил във Фейсбук
14. За моята книга... Един от първите отзиви след отпечатването й.
15. Мое интервю за "Новата журналистика"
16. Най-добрият начин да живееш
17. МОЯТ ПИСАТЕЛСКИ БЛОГ
18. Още един мой блог... ЗА ДОБРИТЕ ДУМИ
19. Моят профил и моите текстове в сайта ГНЕЗДОТО
20. ТРЕТАТА МИ КНИГА - ЕДИН ОТ НАС СПОДЕЛЯ, изд. Либра Скорп, 2018 /с интервюта от едноименния ми проект/
21. "ЛЮБОВТА Е ПЪРВАТА СТЪПКА КЪМ БЕЗКРАЯ" - четвъртата ми книга
22. За и от мен - в сайта на издателство "Либра Скорп", гр. Бургас
23. "БОГ И САМОТНАТА ГАРА"
24. МОЯТ ЛЮБИМ ЧОВЕК
25. Моят профил във Фото-Форум
26. Идеята за МУЗЕЙ НА ДОБРОТО
27. ВЯРА В ЖИВОТА - още един мой проект/блог
28. Статия за мен в УИКИПЕДИЯ
29. СЪКРОВИЩА...