Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
12.07.2007 14:40 - 3 пъти УРА! Отново съм online! Отново съм connected!:)))
Автор: candysays Категория: Лични дневници   
Прочетен: 3356 Коментари: 13 Гласове:
0

Последна промяна: 13.07.2007 13:31


Privet otnovo! 
Na vseki, koito se radva da me "vidi" otnovo v bloga, otnovo na liniq...:)

Ve4e imam Internet- tozi put ne ot rabotata, a vkushti :)))
U doma...
A kakvo po-hubavo ot tova? ;)

Ta taka...
I dokato si razglejdah kakvo novo iz bloga (ili "blogosferata" taka narechena ;)) i se natuknah na slednoto (nai-novo i prqsno) opredelenie na bolka za men:

"candysays.blog.bg - тя е полуангел, паднал от Марс на Мелмак и се отбил за малко на земята да види как се гушкат простосмъртните"

:)))

E kak da ne vi obi4am? :)
Beshe mi domuchnqlo za vas, no eto me otnovo tuk...
A ot opredelenieto na bolka za moq milost sum napravo o4arovana! Naistina :))
Tova e edno ot nai-prekrasnite opredeleniq, koito sum 4uvala naposleduk za sebe si...:)

Vijdam- dobre ste, tuk ste si ;) Tova moje samo da me radva...:)
Sviknah s vas i mi e priqtna vashata kompaniq (na pove4eto...;)
Ide mi da vi razpregrushtam, ama ne moga prez ekrana... :)

Ina4e i az sum dobre. Naslajdavam se na "bezrabotieto" si v momenta, na noviq si prekrasen dom i na velikolepnata prostorna gledka kum Vitosha... S 4a6a kafe ili vino v ruka ;)

No da znaete, 4e nqma samo na komputyra da sedq...
Trqbva i da pisha i 4eta... Ne za izpiti, u4ilishte ili universitet (minah gi tezi etapi ot 4oveshkoto razvitie ;), a za sebe si... :) Po svoe sobstveno usmotrenie, kakto se kazva...
Nqkolko moi otdnashni idei za razkazi sa ve4e dosta otlejali i e kraino vreme da gi napisha...
Osven tova v momenta (nai-setne namerih vreme!) 4eta i edna 4udesna biografiq na Van Gog (no za neq po-natatuk...:)
I na more se nadqvam da uspeem da idem s moeto mom4e po nqkoe vreme tova lqto...
I vuobshte vsi4ko e tip-top za momenta ;)

(tova ne mi e ot nai-smislenite postove, no shte me razberete nadqvam se ;) Vulnuvam se, zatova... :)
I ako sled malko um off-line, da znaete, 4e otivam na pazar... ;)))

4ao i do skoro!

S obi4: candysays

P.S. izvinete me za latinicata, no neshto ne moga da prevklu4a na kirilica, kakto i da opitvam...



Тагове:   online,   Отново,


Гласувай:
0



Следващ постинг
Предишен постинг

1. andreytcho - Аз викам съм изпуснал някак времето и
12.07.2007 15:04
те е нямало месец, а то само 6 дни :))
цитирай
2. candysays - da, andreytcho :))
12.07.2007 15:05
Samo 6 dni... ;)
цитирай
3. viovioi - ))
12.07.2007 15:29
Добре тогава да се залавяме за работа)))
цитирай
4. zombayo - .
12.07.2007 16:03
Добре дошла отново и успех с разказите :) Оооо и да си оправиш кирилицата !!!
цитирай
5. candysays - :)))
12.07.2007 20:07
viovioi,
zombayo,
:)))

П.С. Вече я оправих кирилицата, но беше сложно в случая... :)
цитирай
6. анонимен - лелееее
12.07.2007 23:01
напиши пост, как я оправи, моля те...ще ми е интересантно
цитирай
7. candysays - :)))
12.07.2007 23:03
Nqma puk!

;)
цитирай
8. анонимен - Тц,
12.07.2007 23:06
тогава пък, аз ще напиша!!!
и то усмивеателен!Пък!

И ако обичаш пиши на кирилица(българи сме все пак)
;-)
цитирай
9. candysays - :)
12.07.2007 23:07
Пиши бе, кой те спира? ;)
цитирай
10. анонимен - Ама после...
12.07.2007 23:10
да не пускаш пак ЛС на 99% от блогерчетата да се оплачеш от мен(как наранявам "ангелската" ти душевност)
нали?:)
цитирай
11. candysays - ааа, не обещавам... ;)
12.07.2007 23:19
И защо ще ти е да ме нараняваш? (отново?)
цитирай
12. imobilare - :)))
13.07.2007 00:31
"candysays.blog.bg - тя е полуангел, паднал от Марс на Мелмак и се отбил за малко на земята да види как се гушкат простосмъртните"

Така като гледам на снимката ...лекинко ми навяваш на ала Аланис Морисет ...ако не те бърка. Аз много и се радвам ... но във всички случаи не приличаш на полуангел ?!?!?! ДОри не ги знам защо са написали така ... всичките жени сте ангели ...жалко, че в днешно време повечето са бая от онези ругите ...падналите ангели.

И все пак ... ако летиш обратно към Мелмак вземи малко от котките на Земята и ги занеси там ...на Мелмак. Ще им се зарадват. Аз харесвам повече кучетата. Лека вечер и лек път :)
цитирай
13. candysays - imobilare,
13.07.2007 12:02
не приличам на нея ;) И не я харесвам особено...

Както и да е :)
Но защо пък реши, че не приличам на "полуангел"? Поне?... Снимката си е снимка, аз съм си аз ;)
А това определение им е хрумнало от най-горното изречение, написано на блога ми- "аз съм и човек, и ангел"... :)
Сега разбра, надявам се ;)

П.С. Даам, ще занеса на Мелмак котки, ще им се зарадват сто процента ;))) Освен това ще са ми приятна (мяукаща) компания по време на междугалактическия полет...
;)))
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: candysays
Категория: Лични дневници
Прочетен: 4305899
Постинги: 786
Коментари: 9096
Гласове: 52636
Архив
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930
Блогрол
1. Книгата ми "ПЛАНЕТАТА ЗЕМЯ Е ТЪЖНО-СИНЯ", 2014 г.
2. ЕДИН ОТ НАС СПОДЕЛЯ - мой проект за интервюта с най-различни хора за същественото в човешкия Живот
3. Аз избрах Любовта
4. Втората ми книга - "СЛЪНЧОГЛЕДИТЕ СЕ ПРЕРАЖДАТ В СЛЪНЦА"
5. Love letter to God
6. Моите залези. От една сестра /по душа/ на Малкият принц...
7. Душата ми е поле от слънчогледи...
8. Малко поток на съзнанието... Моето съзнание.
9. Нещо смислено..
10. Най-важното!...
11. За Детето - с Любов и уважение. Друга моя фейсбук-страница...
12. Един сайт, който създаде един специален човек за мен - с мои творби
13. Моят профил във Фейсбук
14. За моята книга... Един от първите отзиви след отпечатването й.
15. Мое интервю за "Новата журналистика"
16. Най-добрият начин да живееш
17. МОЯТ ПИСАТЕЛСКИ БЛОГ
18. Още един мой блог... ЗА ДОБРИТЕ ДУМИ
19. Моят профил и моите текстове в сайта ГНЕЗДОТО
20. ТРЕТАТА МИ КНИГА - ЕДИН ОТ НАС СПОДЕЛЯ, изд. Либра Скорп, 2018 /с интервюта от едноименния ми проект/
21. "ЛЮБОВТА Е ПЪРВАТА СТЪПКА КЪМ БЕЗКРАЯ" - четвъртата ми книга
22. За и от мен - в сайта на издателство "Либра Скорп", гр. Бургас
23. "БОГ И САМОТНАТА ГАРА"
24. МОЯТ ЛЮБИМ ЧОВЕК
25. Моят профил във Фото-Форум
26. Идеята за МУЗЕЙ НА ДОБРОТО
27. ВЯРА В ЖИВОТА - още един мой проект/блог
28. Статия за мен в УИКИПЕДИЯ
29. СЪКРОВИЩА...