Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
17.07.2007 19:59 - За една благородна кауза- да помогнем на Стефан...
Автор: candysays Категория: Лични дневници   
Прочетен: 2119 Коментари: 5 Гласове:
0

Последна промяна: 17.07.2007 22:26


Уважаеми съблогъри, здравейте.

Обръщам се към Вас с молба да подкрепите инициативата на novax в подкрепа на писателя Стефан Кръстев- с ник cefulesteven, както повечето от вас знаят.

Аз лично подкрепям тази инициатива, и действам по въпроса да му помогнем вече.
Има достатъчно много хора, които го обичат и ценят, и се надявам и сред Вас, които ще прочетете този ми пост да има такива. И се надявам да можете да му помогнете също- макар и с малко. По-добре малко добро отколкото никакво.
А и както гласи поговорката- капка по капка, вир става.

Та затова е и този призив, тази инициатива в подкрепа на Стефан, който се намира в трудно положение в момента.

Ще копирам сега част от поста на novax тук:

"В петък един от най-талантливите и четени блогери cefulesteven се обърна към хипотетични Главни Редактори и открито попита за работа,че дори нарече постъпката си крайна. В коментарите се разбра, че той има публикувана книга, която се нарича "Бяс и рози".

Няма да преразказвам постинга вече, можете да го прочетете и сами

Предложих (в коментарите след горепосочения постинг) и предлагам отново лесен начин да му помогнем. Нека всеки от нас закупи по 2-3 бройки от неговата книга. Занасяме ги по книжарници, книжни пазари и изобщо навсякъде, където могът да бъдат продавани. Вярвам, ще се намерят добри хора, които ще приемат да продават книгата. И парите си може да върнете и на cefulesteven да помогнете. Ако ги продадете успешно, може е пак да повторите действието.

Ако не можете да закупите 2-3 книги, закупете една - прочете и насладете и се и я споделете с ваши приятели.

Знам, че много от вас ще попитат: "Защо точно на cefulesteven да помогнем - в блога има много още талантливи поети и писатели?".

Ами защото той си призна. И не помоли за помощ, а за работа. Е, работа за сега няма. По случайност се сетих за тази идея (оригинала не е мой), можеше да хрумне на всеки от нас, така че не си я присвоявам, а само я разпространявам, защото вярвам, че може да заработи и най-вече, защото cefulesteven се съгласи с нея. Не исках да съм автора на този постинг, но в крайна сметка пиша го, продъжавам да се надявам, че ще предизвика действия и също вярвам, че някои по-кадърни от мен ще напишат още неща по въпроса. Ето, че най-накрая класациите могат да бъдат наистина полезни.

Нека забравим за момент за личните си дразги (ако имате такива в Блога изобщо), нека забравим за момент и философията на региона, в който живеем (перифразирам: „Защо другия, а не аз......ако не може за мен, не може и за него!!!").

Нека видим дали можем да помогнем заедно.

Утре вие може да имате нужда."


Ето тук можете да прочетете целият й пост.
Аз вече го познавам лично (покрай премиерите на неговата книга в София) и мога само да кажа, че освен великолепен и гениален (дори!) писател е и прекрасен, много мил и естествен човек.
Той има нужда от нашата/ моята/ Вашата подкрепа сега...
И я заслужава.


Предварително ви благодаря.



Тагове:   кауза,


Гласувай:
0



1. breathe - Мила Кенди, и всичко останали, днес ...
18.07.2007 19:33
Мила Кенди, и всичко останали, днес съм щастлив! Много! Защо ли? Защото си получих книгата на cefulesteven! :))) Искам да споделя с вас, че всичко стана изключително бързо - както пристигането на пощенския запис в Асеновград, така и доставянето на колетчето в районната ми пощенска станция! Даже се учудих колко лесно и бързо стана цялата работа, при условие, че използвахме пословичните родни пощенски услуги! Бях изненадан приятно от тях, още повече, че таксата за обикновения пощенски запис от подател в София до получател в Асеновград за сумата от 9.00 лв, е само 65 ст!!!

Преведох парите в понеделник, Стефан Кръстев ги получи във вторник, а книгата пристигна днес! :) Между другото, да споделя нещо ОТ ЛИЧЕН ОПИТ, което е наистина важно - г-н Кръстев е един от най-коректните хора, с които съм имал взаимоотношения! "Речено - сторено", това е водещ принцип при него, смея да твърдя, защото видях това. Свалям шапка на такива хора, ако имаше повече като него в България, щяхме да цъфтим, ей!!! :)
цитирай
2. candysays - :)))
18.07.2007 19:39
Много се радвам да чуя всичко това, скъпи ми breathe :)))
Не съм се и съмнявала, че Стефан е коректен човек- вече написах в поста по-горе мнението си за него и личните си впечатления от макар и малкото срещи на живо с него :)

Аз също му пратих запис, сега чакам и аз още негови книги- вече имам за себе си, но ще ми прати още, за да давам и на други хора... Вярвам, че ще бъде от полза това :)

П.С. Колкото до родните пощенски станции- аз и за миг не съм се съмнявала в тях :))) Ползвам ги редовно, и всичко винаги е било наред, нищо не се губило, за щастие :) Така че едва ли ще ви изненадат неприятно...
цитирай
3. breathe - Нямал съм повод от доста време насам ...
18.07.2007 21:27
Нямал съм повод от доста време насам да използвам услугите им за нещо наистина важно, и съм впечатлен от начина, по който работят, въпреки старичките им методи. Хората бяха перфектни, както и г-н Кръстев!
цитирай
4. mimoza92 - Дано помогне
18.07.2007 22:23
Успех на инициативата .Много се надявам да успее,той е невероятен талант.
цитирай
5. candysays - :)
19.07.2007 08:02
@ breathe :)))

@ mimoza92, благодаря ти за пожеланието :)
Радвам се, че и ти смяташ така за Стефан :))
Аз лично му помагам, и ще продължа да му помагам винаги, когато има нужда и имам възможност да го направя...

Поздрави и лек ден :)

П.С. И се пазете от жегите тия дни ;)
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: candysays
Категория: Лични дневници
Прочетен: 4280800
Постинги: 786
Коментари: 9096
Гласове: 52603
Архив
Календар
«  Март, 2024  
ПВСЧПСН
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031
Блогрол
1. Книгата ми "ПЛАНЕТАТА ЗЕМЯ Е ТЪЖНО-СИНЯ", 2014 г.
2. ЕДИН ОТ НАС СПОДЕЛЯ - мой проект за интервюта с най-различни хора за същественото в човешкия Живот
3. Аз избрах Любовта
4. Втората ми книга - "СЛЪНЧОГЛЕДИТЕ СЕ ПРЕРАЖДАТ В СЛЪНЦА"
5. Love letter to God
6. Моите залези. От една сестра /по душа/ на Малкият принц...
7. Душата ми е поле от слънчогледи...
8. Малко поток на съзнанието... Моето съзнание.
9. Нещо смислено..
10. Най-важното!...
11. За Детето - с Любов и уважение. Друга моя фейсбук-страница...
12. Един сайт, който създаде един специален човек за мен - с мои творби
13. Моят профил във Фейсбук
14. За моята книга... Един от първите отзиви след отпечатването й.
15. Мое интервю за "Новата журналистика"
16. Най-добрият начин да живееш
17. МОЯТ ПИСАТЕЛСКИ БЛОГ
18. Още един мой блог... ЗА ДОБРИТЕ ДУМИ
19. Моят профил и моите текстове в сайта ГНЕЗДОТО
20. ТРЕТАТА МИ КНИГА - ЕДИН ОТ НАС СПОДЕЛЯ, изд. Либра Скорп, 2018 /с интервюта от едноименния ми проект/
21. "ЛЮБОВТА Е ПЪРВАТА СТЪПКА КЪМ БЕЗКРАЯ" - четвъртата ми книга
22. За и от мен - в сайта на издателство "Либра Скорп", гр. Бургас
23. "БОГ И САМОТНАТА ГАРА"
24. МОЯТ ЛЮБИМ ЧОВЕК
25. Моят профил във Фото-Форум
26. Идеята за МУЗЕЙ НА ДОБРОТО
27. ВЯРА В ЖИВОТА - още един мой проект/блог
28. Статия за мен в УИКИПЕДИЯ
29. СЪКРОВИЩА...