Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
27.08.2007 00:13 - Най-голямата ми мечта вече се е сбъднала...
Автор: candysays Категория: Лични дневници   
Прочетен: 4840 Коментари: 27 Гласове:
0

Последна промяна: 28.08.2007 15:07


~
~~~
Осъзнах, че най-голямата ми мечта вече се е сбъднала всъщност... Усещах, че има нещо такова, но сега вече ясно го осъзнах...
А съм само на 25... Ама верно съм сред късметлиите на този свят... ;) 
И не е вярно- поне в моя случай- че когато се сбъдне мечтата ти, не си щастлив в крайна сметка... а да речем- празен. Не, не е така...
Сбъдната мечта означава да чувстваш безкрайна пълнота. Себеосъществяване, каквото си искал... За каквото си се чувствал роден.

Разбира се, имам и други мечти... Кой ли няма?
Всъщност аз нямах преди.. мечти... в най-депресивните си години. Нямах като че ли нито една...

Но после се събудих... За Живот.
И започнаха да се раждат в сърцето, в душата, в съзнанието ми мечти- смътни или ясно формулирани...

И след като мина време... И чаках достатъчно дълго... И платих каквото трябваше да плащам...
Най-сетне се случи онова- най-важното за мен. Най-голямата ми мечта... И нужда...
Да имам някой до себе си, винаги, който да ми бъде опора в живота, с който да споделяме всичко- и радост, и мъка, с който да мога да прекарам целия си живот, някой с когото да ме свързва искрена, дълбока и най-вече абсолютно взаимна обич... И всичко да бъде поравно. Между нас...

И той дойде в живота ми.
В началото- цялата първа година бе трудно, много трудно дори... Минахме през ада, но не се отказахме един от друг... Никога. Може би това бе теста... Изпитанието. 
Освен това и двамата тогава бяхме сякаш на финалната права от тежките периоди в живота си. Довършихме ги заедно... Един до друг.

И се родихме сякаш отново -за ново начало. За живот... За покой и обич, за светлина и чистота във битието...

И сме заедно. И зная, усещам, че ако нещо не ни раздели, ще бъдем заедно до края на живота си. Разбрах го наскоро- на третата година от връзката ни.

До края...
На някой това може да му звучи страшно, но не и на мен. Това е най-голямата ми мечта... Беше и ще бъде...

Нищо още не сме женени. Съюза между нас е по-здрав отколкото между много хора, вече обвързани в брак...
Живот и здраве, и това ще стане. И сватбата ни...
Засега- смятаме да се сгодим на морето... След няколко дни :) 
Не зная дали трябва да имаме свидетели за годеж, или не... Но Бог ще ни бъде свидетел, ако няма някой друг наоколо...
Бог, морето, Луната и виното... 
..И шума на вълните, идващи към брега...
Към нашия бряг. Към общия ни бряг...
Защото сме на една страна, един до друг...
И ще си бъдем опора винаги... Завинаги.
Такъв съюз е свещен. Между душите... 
Намерили се след толкова дълго очакване...

~
Разбира се, имам и други мечти. Също важни за мен... 
И аз ще се боря за тях, за тяхното осъществяване в реалността... 
Но ще мога да се боря заради това, че имам някого до себе си, който ме обича безрезервно и когото аз обичам също така. Заради това, че той е до мен...
Иначе навярно нямаше да мога. Нямаше да издържа дълго...

Любовта ни, взаимната ни и чиста обич, ми дава сили да живея и да се боря. Да отстоявам себе си и нещата, в които вярвам докрай...
За него аз съм същия източник на сили- за същите неща.

image

Това наистина бе и си остава най-голямата ми мечта... И тя е сбъдната.

И всяка вечер заспивам спокойно.
Лека нощ...





Тагове:   най,   мечта,


Гласувай:
0



Следващ постинг
Предишен постинг

1. comfy - Ами,
27.08.2007 00:42
поздравления!!! :)))

... И да си запазиш някъде на хартиен носител текста на този постинг - за по-късно, когато ще ти потрябва... когато ще бъде като чудодейно лекарство... ;)))

!
цитирай
2. candysays - :)))
27.08.2007 00:44
Comfy, благодаря ти!

Ще си го запазя, непременно! :)))
Нещо се вдъхнових изведнъж тази вечер, без особена причина, и го излях на един дъх... ;)

:-*
цитирай
3. juliannikolov - :))))
27.08.2007 08:59
Браво на теб, само мога да завиждам за това чувство на "безкрайна пълнота" и да ти пожелая да го запазиш за винаги. Малцина са щастливците, които са го изпитали - то остава блян за повечето хора.
Хармонията между двама души е рядкост, в повечето случаи любовта се основава на неравенството - едната страна обича, а другата позволява или не позволява да бъде обичана...

цитирай
4. candysays - :)))))
27.08.2007 11:36
Благодаря ти, Юлиане!
И аз завиждах преди (благородно, де ;) на двойки, които имат подобна хармония помежду си... Наистина е рядко срещано явление, за съжаление... Иначе света би бил по-щастливо и добро място за живеене, както се казва...
Но може би малцина са узрели за това, знам ли...
Истина е, че обикновено единия обича повече другия, прави повече компромиси и страда повече в името на връзката... А това е тъжно, много тъжно... И на мен ми се е случвало също.

Все пак остава надеждата, че ще се случи на онези, които го желаят така силно в сърцето си, че всичко друго остава на заден план... Както е при мен.

Поздрави и всичко най-добро! :)*
цитирай
5. darkanion - :)
27.08.2007 12:20
ей, дойде време да те прочета, както отдавня не бях правил, и на колко хубав постинг попаднх?! На ужасно добър, оптимистичен и радостен :):)
Браво Криси, желая ви всичко най-хубаво!!

Иначе и аз така си мисля - че осъществи ли се нещо, човек би почувствал живота си по-пълен..
Все пак нали това са мечтите ни - пътеводители; те ни показват пъя, който искаме да изминем, за да ги достигнем. Не е ли това Живота ни - мечти и желания? (в повечето случаи..) ...
......
цитирай
6. candysays - :)))
27.08.2007 12:33
Така е, Дарканион, това е Живота ни май... поне на онези, които могат да мечтаят... ;)))

Благодаря ти за прекрасното пожелание!
Радвам се много, че ти е харесал поста ми :)
:-*
цитирай
7. melsun - Много се радвам за вас!:))
27.08.2007 13:34
Желая ви цялото щастие на света и продължавайте да се обичате дори,когато животът отново ви изправи пред трудности и предизвикателства!А това неминуемо ще стане!
цитирай
8. candysays - Благодаря ти, melsun :)))*
27.08.2007 18:58
Зная, че пак ще се изправяме пред трудности и проблеми (зная, че е неизбежно...), и съм сигурна, че ще продължим да се обичаме и тогава, и че ще се справим с всичко, ще намерим начин, щом сме заедно... :)

Поздрави и всичко добро, Мел! :-*
цитирай
9. vasisid7 - Запазете разстоянието между вас!
28.08.2007 09:59
Звезден път ви пожелавам!
цитирай
10. svoboda64 - Амин.
28.08.2007 12:29
Задръж състоянието:)) Днес е Богородица... по стар стил. Дано бди над съюза ви и го благослови с бъднини и плод...
С обич
цитирай
11. slavei - О, как бих искала да чета повече такива постинги!
28.08.2007 14:37
И много, много повече хора да споделят колко са щастливи! Това пък е моя мечта....
Кенди, няма да добавя нищо друго, освен бъдете много щастливи и не се страхувайтe! Каквито и бури да дойдат в живота ви, ще ги преодолеете, защото притежавате най-важното - Любовта!
Усмивки и целувки за вас!:))***
Страхотна двойка сте! Радвам ви се!:)))
цитирай
12. candysays - :))))
28.08.2007 15:21
@ goran, vasisid, благодаря ви от сърце! :-))

@ svoboda, на теб също! :) Дано, дано... И аз това желая от цялото си сърце... Бъднини и плод да имаме... И достоен път, който да извървим заедно, помагайки си в трудните моменти (дано не са твърде много и твърде тежки, се моля...)

@ скъпа Славей, и на теб ти благодаря за прекрасните думи и пожелания, както винаги! Знаеш че и моето отношение към теб е подобно на твоето към мен, и аз също много се радвам за теб- че имаш и ти така нужните топлина и любов, и уютно семейно огнище, така нужни в нелекия живот... Нека и над теб и твоите близки хора бди Господ, и да е живот и здраве!
И нека се сбъдне и твоята мечта, която си споделила тук!... :*

Вие сте чисти хора, щом можете да се радвате така на чуждото щастие! Благодаря ви още веднъж! Прегръдки и усмивки и от мен! :-))*

С обич,
цитирай
13. viovioi - hapi,hapi)))
28.08.2007 16:55
Браво , радвам се за теб.Ето един човек да не мрънка,а да е щастлив и доволен от живота. Разкош.Все да е така с теб от сърце ти го желая)))

ps.Канди, много е красив.Дръж го настрана от шокръкави приятелки. Че аз знам една песен "Приятелко невернице върни ми го.." Затова никакви приятелки, ама най-сериозно ти говоря)))
цитирай
14. candysays - :)))))
28.08.2007 17:04
@ viovioi, благодаря ти :*
Но да ти кажа няма нужда да го пазя- той просто не проявява интерес към други персони от моя пол, така ми е верен!... ;)

Поздрави и всичко хубаво и на теб! :)))

П.С. Но да ти кажа, мен си ме бива доста в мрънкането... ;-))) Досега съм се намрънкала за два-три живота напред ;))))))
цитирай
15. temenuga - Споделените чувства са истински благослов!
28.08.2007 17:47
Спомням си неволно една мисъл, прочетена в някакво списание:
"Да не забравяме, че любовта винаги е не еднопосочен път, а магистрала, в която задължително посоките са две".
Да, така е. И ви пожелавам да извървите - с обич, нежна взаимоотдаденост и преданост - но не като директива, а като вътрешна необходимост! - пътя към вашата звезда на щастието, която ви очаква, защото я заслужавате:)))))!
Мислено съм с вас, знам какво е това щастие, макар да го загубих...С цялото си същество се стремя към него - отново, само тогава животът ми би бил истински пълнокръвен...
Много, много светлина в душите ви - орисани да бъдат заедно!
цитирай
16. ady - Честито
28.08.2007 20:04
:)
цитирай
17. depressed - ..
28.08.2007 21:01
Бъдете благословени!
:-)
цитирай
18. candysays - ~
28.08.2007 23:20
@ temenuga,
@ depressed,
благодаря ви от сърце...
Бъдете благословени и вие!
И дано намерите... и вие...
:-*

@ ady, благодаря..
цитирай
19. letisi - много късмети усмивки ти пожелавам....
28.08.2007 23:27
бъди винаги много щастлива толкова колкото си в момента:))))))))))))))
цитирай
20. candysays - :))*
29.08.2007 00:07
Благодаря ти, letisi... И на теб- подобно! :))
цитирай
21. marchemence - :-)
29.08.2007 10:48
Бъдете щастливи, преследвайте и останалите си мечти и винаги, когато има нужда, си напомняйте тези редове!
цитирай
22. danistar - :)
29.08.2007 12:57
колко прекрасно чувство... :)

мисля че и аз го изпитвам сега /вярвам-завинаги/ :)
цитирай
23. candysays - :))
29.08.2007 12:59
@ marchemence,
@ danistar,
благодаря ви от сърце!
Желая и на вас подобни -прекрасни- емоции само!!!

:)*
цитирай
24. innersmile - прекрасно!това е прекрасно :)м...
29.08.2007 14:03
прекрасно!това е прекрасно :)много се радвам,че си го осъзнала и си се почувствала много щастлива :)поздрав с това - http://www.youtube.com/watch?v=zr_Q4WHf1V4
целувам те :)
цитирай
25. candysays - :)))
29.08.2007 14:33
Благодаря ти, Весенце!!! :)
Много си мила, както винаги :)
И на теб ти желая много щастие!...

Вече слушам песента... :*
цитирай
26. tvoqsam - Много ми хареса как си описала чу...
11.09.2007 01:42
Много ми хареса как си описала чувствата си.
Бъдете щастливи заедно!
цитирай
27. candysays - :))
11.09.2007 18:16
@ tvoqsam, благодаря ти!

Щастие ти желая и аз! :)*
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: candysays
Категория: Лични дневници
Прочетен: 4280748
Постинги: 786
Коментари: 9096
Гласове: 52603
Архив
Календар
«  Март, 2024  
ПВСЧПСН
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031
Блогрол
1. Книгата ми "ПЛАНЕТАТА ЗЕМЯ Е ТЪЖНО-СИНЯ", 2014 г.
2. ЕДИН ОТ НАС СПОДЕЛЯ - мой проект за интервюта с най-различни хора за същественото в човешкия Живот
3. Аз избрах Любовта
4. Втората ми книга - "СЛЪНЧОГЛЕДИТЕ СЕ ПРЕРАЖДАТ В СЛЪНЦА"
5. Love letter to God
6. Моите залези. От една сестра /по душа/ на Малкият принц...
7. Душата ми е поле от слънчогледи...
8. Малко поток на съзнанието... Моето съзнание.
9. Нещо смислено..
10. Най-важното!...
11. За Детето - с Любов и уважение. Друга моя фейсбук-страница...
12. Един сайт, който създаде един специален човек за мен - с мои творби
13. Моят профил във Фейсбук
14. За моята книга... Един от първите отзиви след отпечатването й.
15. Мое интервю за "Новата журналистика"
16. Най-добрият начин да живееш
17. МОЯТ ПИСАТЕЛСКИ БЛОГ
18. Още един мой блог... ЗА ДОБРИТЕ ДУМИ
19. Моят профил и моите текстове в сайта ГНЕЗДОТО
20. ТРЕТАТА МИ КНИГА - ЕДИН ОТ НАС СПОДЕЛЯ, изд. Либра Скорп, 2018 /с интервюта от едноименния ми проект/
21. "ЛЮБОВТА Е ПЪРВАТА СТЪПКА КЪМ БЕЗКРАЯ" - четвъртата ми книга
22. За и от мен - в сайта на издателство "Либра Скорп", гр. Бургас
23. "БОГ И САМОТНАТА ГАРА"
24. МОЯТ ЛЮБИМ ЧОВЕК
25. Моят профил във Фото-Форум
26. Идеята за МУЗЕЙ НА ДОБРОТО
27. ВЯРА В ЖИВОТА - още един мой проект/блог
28. Статия за мен в УИКИПЕДИЯ
29. СЪКРОВИЩА...