Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
06.04.2011 12:08 - Животът е..
Автор: candysays Категория: Лични дневници   
Прочетен: 7662 Коментари: 23 Гласове:
44

Последна промяна: 06.04.2011 12:23

Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg
"Представи си, че шофираш през нощта. Фаровете на твоята кола могат да осветят не повече от тридесет или петдесет метра напред, ала въпреки това ти си в състояние да изминеш с нея целия път от Калифорния до Ню Йорк, шофирайки в мрака, защото не ти е нужно да виждаш повече от следващите тридесет метра. По същия начин се разгръща пред нас и животът. Ако просто вярваме, че тези тридесет метра ще се разгръщат пред нас, а после следващите тридесет и по-следващите тридесет, животът ни ще се разгъва като свитък плавно и сигурно. Накрая този свитък ще те доведе до това, което наистина искаш - независимо какво е то - просто защото го искаш."
Джак Канфийлд

Красиво е шофирането през нощта.. Наистина е като метафора на живота. Освен това човек тогава се чувства достатъчно сам и със себе си. С пътя си.. Ако някога се науча да шофирам, ще е най-вече, заради тази представа..

"Имах кошмари и мечти. Преодолях кошмарите, благодарение на мечтите."
Робин Шарма

Е, и аз имам кошмари и мечти. Мисля, че повечето хора имат. И със сигурност всички по-емоционални, като мен. Малцина са тези, които живеят със завидно спокойствие, някъде по средата..
Аз все още не мога да твърдя за себе си и живота си думите от цитата. Макар че искам, разбира се.. Може би ще успея.. И аз..
Някои хора с кошмари и мечти успяват, други - не.. От какво точно зависи успехът или провалът не зная.. Твърдят - от желанието, от това какво надделее, от вярата - в успеха, в мечтите.. Може би най-вече - в себе си. И в Живота...

"Животът не е нито удоволствие, нито мъка, а една трудна задача, с която сме натоварени и която сме длъжни да довършим с чест за себе си."
Балзак..

Длъжни сме да я довършим... Достойно...

"Всеки човек е Вселена, която се е родила с него и с него умира. Под всеки надгробен камък е погребана цялата всемирна история."
Хайнрих Хайне

Вярно е... Животът просто е...






Тагове:   животът,


Гласувай:
44



Следващ постинг
Предишен постинг

1. therainss - Хубав постинг
06.04.2011 12:17
:)
цитирай
2. sparotok - !
06.04.2011 13:10
Започваме да живеем едва тогава когато осъзнаем, че не трябва да губим време в напразно чакане, а е достатъчно да потърсим кросотата във всеки миг!

Поздрави!
цитирай
3. candysays - Благодаря, therainss..
06.04.2011 13:41
@ sparotok - благодаря ти за допълнението! Има много мъдри слова, казани и написани но въпроса.. Най-генералния въпрос за Човека може би - самият Живот!

Сърдечни поздрави от мен..
цитирай
4. demar - Привет, Кристина!
06.04.2011 14:00
Красиво е ....много е красиво шофирането нощем...
и...не е толкова важно къде отиваш...самото пътуване е тръпка...
а и оставаш насаме с мечтите си...
Хубав ден ...и се научи да караш...преживяването си струва!
цитирай
5. candysays - Привет, Марине!
06.04.2011 14:08
Радвам се, че прочете.. Сигурна съм, че преживяването си струва, но преди това трябва да се науча на други неща..

Поздрави!
цитирай
6. magicktarot - Много хубави и полезни мисли и визии! :)
06.04.2011 21:36
понякога си мисля - добре е да обичаш живота, за да те обича и той... Макар че е възможно да съществува и нещастна любов между човека и живота. И от нея определено не печели животът (независимо кой обича и кой не обича). Обаче оттам - и въвлеченият човек е на загуба - защото животът - това е човека! Поздрави!
цитирай
7. candysays - Благодаря ти за така смисления коментар, magicktarot! :)
07.04.2011 09:52
Вярно е, че има и такава нещастна връзка, от която човек губи.. Животът също.. Мисля, че аз се опитвам да променя собствената си такава връзка с Живота, нещастна, заради моите страхове (не съм само аз, определени хора.. сякаш по рождение си носят нещо) и затова пиша подобни постинги - като един вид заявяване на моята "нова" воля, на моето желание за живот (както и да създам живот, да създавам въобще, да бъда съзидателна, да помагам на хората и да радвам, а не да натъжавам и наранявам).. Един вид автотерапия. Дано успея..

Още веднъж - благодаря, че се отби и заповядай пак, ще се радвам :)) Лек ден и всичко добро!
цитирай
8. zaw12929 - По тридесет, по тридесет- хайде до ...
07.04.2011 13:35
По тридесет, по тридесет- хайде до 150 пожелавам го!
цитирай
9. candysays - zaw,
07.04.2011 18:31
не са ли множко 150? :)))
И аз ти ги пожелавам!!! Всичко най-добро :)
цитирай
10. georgibogdanow - Много силни думи! На всичкото от...
08.04.2011 11:35
Много силни думи! На всичкото отгоре и харесвам Депеш Мод :)
цитирай
11. candysays - Радвам се, че ти хареса прочетеното и чутото тук, Георги :)
08.04.2011 18:27
Отбивай се пак тогава! Всичко добро! :)
цитирай
12. magicktarot - candysays , радвам се, че споделяш! :) Аз също имам/имах много страхове,
08.04.2011 18:50
които ми пречеха/пречат ужасно много - и се стремя постоянно и всячески да правя връзката си с Живота възможно най-щастлива!:) Може би си приличаме... От сърце ти желая успех в това приключение! Знам, че който има смелост да заяви желанията си - той има огромна възможност и да ги реализира! Поздрави!:)
цитирай
13. nicodima - За шофирането нощем...
08.04.2011 20:10
http://www.youtube.com/watch?v=aepBpZ3kXek&feature=player_embedded

Поздрави!

цитирай
14. candysays - magicktarot,
09.04.2011 19:12
обичам споделянето и намирам смисъл в него :) Например - намирането на сродни души!
Сърдечни поздрави и от мен! До четене/писане :)))
цитирай
15. candysays - Благодаря ти за поздрава, nicodima! :)
09.04.2011 19:14
Зная, че обичаш Дейвид Бауи.. Има защо! :)
цитирай
16. planinitenabulgaria - За постинга,
23.04.2011 16:17
Благородно Създание,
Съвсем скоро подарих старата си кола,Шкода,на едно момиче,което нямаше кола.Колата бе с вид като на една жена на 16 години.Преди година подарих най-страта си кола,пак Шкода,има я в блога ми пред Кадемлийското пръскало,на едно семейство.
Защо така късно,обявяваш в блога си,че Ти предстои да се научиш да караш кола и вероятно нямаш.Щях да я подаря на Теб,пишеш толова хубаво....
Привет,
Коста
цитирай
17. candysays - Привет, Коста :)
26.04.2011 09:43
Ни най-малко не се тревожи за колата - едва ли някога ще пристъпя наистина към това занимание, някак не е за мен или поне така си мисля.. Освен това, дори и да реша да се науча да шофирам някой ден, няма да има проблем с това да си намеря кола - мъжът ми има и лична, и служебна (така че не кара почти личната през седмицата, а само през уикендите), а и можем да си позволим да купим друга кола (е, може би на старо все пак).
Благодаря ти все пак за вниманието и добрите думи - трогната съм наистина!..
Всичко добро желая на теб и близките ти хора по случай празниците!
Поздрави,
Кристина
цитирай
18. bizcocho - А може би част от кошмарите ни тикат ...
07.06.2011 18:54
А може би част от кошмарите ни тикат към действия? Не винаги правилни, но безгрешните не са на земята.
цитирай
19. sestra - Да караш цяла нощ
07.06.2011 20:12
за да достигнеш мечта - много хубава метафора :)

http://www.youtube.com/watch?v=1iDTv7Odtso&feature=related
цитирай
20. candysays - Жени,
08.06.2011 11:13
много си права!
Поздрави от мен, с пожелание за най-красивото коляно ;)
цитирай
21. candysays - Сестра,
08.06.2011 11:15
радвам се, че се отби :) Наистина е красива метафората.. Както и някои истински моменти от живота ни, наситени с красива емоция...
Благодаря ти за поздрава!
Бъди щастлива по твоя път! :)))
цитирай
22. kite333 - обичам
28.06.2011 13:16
метафорите :)
цитирай
23. aidriell - Кой път да поема оттук ? -Попита А...
09.10.2011 18:38
Кой път да поема оттук ? -Попита Алиса
Зависи къде искаш да стигнеш -Отговори Усмихващият се котарак .
Няма значение -Отвърна Алиса .
Тогава няма значение и кой път ще поемеш -усмхна се загадъчно котаракът
....ммм Стига да стигна някъде -добави Алиса .
О,това със сигурност ще се случи ,каза котаракът ,Стига да вървиш достатъчно дълго ."

"алиса в страната на чудесата "
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: candysays
Категория: Лични дневници
Прочетен: 4280895
Постинги: 786
Коментари: 9096
Гласове: 52603
Архив
Календар
«  Март, 2024  
ПВСЧПСН
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031
Блогрол
1. Книгата ми "ПЛАНЕТАТА ЗЕМЯ Е ТЪЖНО-СИНЯ", 2014 г.
2. ЕДИН ОТ НАС СПОДЕЛЯ - мой проект за интервюта с най-различни хора за същественото в човешкия Живот
3. Аз избрах Любовта
4. Втората ми книга - "СЛЪНЧОГЛЕДИТЕ СЕ ПРЕРАЖДАТ В СЛЪНЦА"
5. Love letter to God
6. Моите залези. От една сестра /по душа/ на Малкият принц...
7. Душата ми е поле от слънчогледи...
8. Малко поток на съзнанието... Моето съзнание.
9. Нещо смислено..
10. Най-важното!...
11. За Детето - с Любов и уважение. Друга моя фейсбук-страница...
12. Един сайт, който създаде един специален човек за мен - с мои творби
13. Моят профил във Фейсбук
14. За моята книга... Един от първите отзиви след отпечатването й.
15. Мое интервю за "Новата журналистика"
16. Най-добрият начин да живееш
17. МОЯТ ПИСАТЕЛСКИ БЛОГ
18. Още един мой блог... ЗА ДОБРИТЕ ДУМИ
19. Моят профил и моите текстове в сайта ГНЕЗДОТО
20. ТРЕТАТА МИ КНИГА - ЕДИН ОТ НАС СПОДЕЛЯ, изд. Либра Скорп, 2018 /с интервюта от едноименния ми проект/
21. "ЛЮБОВТА Е ПЪРВАТА СТЪПКА КЪМ БЕЗКРАЯ" - четвъртата ми книга
22. За и от мен - в сайта на издателство "Либра Скорп", гр. Бургас
23. "БОГ И САМОТНАТА ГАРА"
24. МОЯТ ЛЮБИМ ЧОВЕК
25. Моят профил във Фото-Форум
26. Идеята за МУЗЕЙ НА ДОБРОТО
27. ВЯРА В ЖИВОТА - още един мой проект/блог
28. Статия за мен в УИКИПЕДИЯ
29. СЪКРОВИЩА...