Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
31.12.2013 01:10 - 2013 - МОЯТА РАВНОСМЕТКА
Автор: candysays Категория: Лични дневници   
Прочетен: 5285 Коментари: 8 Гласове:
21

Последна промяна: 31.12.2013 11:16

Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg

 

Не че някой ме пита, но аз да споделя :) Не защото е мода, а защото за първи път чувствам такава вътрешна необходимост.

- Разчиствах у дома и направихме няколко дарения на различни места – на стари дрехи, книги и списания. Почувствах се отлично! Почувствах лекота от даването, която ми позволи да действам с добра енергия и заряд през цялата година нататък.

 

 

- Правих много подаръци, на най-различни хора – и всички ги направих от сърце, с голямо желание и емоция.

 

-  С мъжа ми посадихме на село напролет две овощни дръвчета – една круша и една кайсия. Посветихме ги на сина ни, тоест на бъдещето. Имах отдавна идея и желание за това. Развиват се добре!

image


- Съвсем спрях да ям (нито готвя) месо. Най-сетне! Не ми липсва.

 

- Финалът на мой отзив за „РАЙ” на Радослав Гизгинджиев бе цитиран на корицата на романа при второто му издание... После се запознах на кафе с автора. Още в началото на срещата се прегърнахме, сякаш сме стари приятели...

 

- Написах нов разказ, за който също имах отдавна идея – „Музиката на Живота” (моите разкази са от дългите, и са поетична проза, общо взето)

 

- След това успях най-сетне да избера и реша какво да бъде съдържанието на първата ми книга от всичко написано от мен досега. И след като писах на повечето български издателства, които са ми известни,  намерих и издател на книгата си – „Захарий Стоянов”. Получих и подкрепата на семейството си, за да мога да я публикувам. Най-вероятно през февруари, живот и здраве, книгата ще бъде готова и отпечатана и ще започна да я представям.

 

- Заедно със съпруга ми, бяхме част от публиката и от емоцията на два прекрасни концерта – на Депеш Мод (не за първи път!) и на Роджър Уотърс. Танцувах много на концерта на Депеш...

 

- Двама писатели, Стефан Кръстев и Калин Терзийски, написаха , прекрасни отзиви за разказите ми... Скоро ще ги споделя с вас.

 

- Заведохме за първи път сина ни на море през септември... Плувах отново...

 

- Срещнах във Фейсбук, а после се запознах и на живо, с хора, които ме помнят от минали животи... За първи път.

 

- Известно време след като ми хрумна идеята, създадох през август проекта „Един от нас споделя...” Разбрах, че правя точно това, което трябва да направя...

 

- За по-малко от половин година, докато детето ми спи, осъществих и публикувах в него 67 интервюта с най-различни хора... Повечето непознати до този момент за мен.

 

- Общувах със стотици нови хора и се сприятелих истински с десетки.  Този път чрез Фейсбук. С някои се запознах и на живо, в София. Започнах отново да споделям...

 

- И всеки Божи ден прекарах до двегодишното ми дете - Любомир, в грижи и обич към него, към дома и семейството си, а и въобще... И спокойна, че той се чувства и развива чудесно, защото аз съм до него. И не само аз, разбира се, но основно засега – аз. Като всяка майка правя десетки неща всеки ден за него, а и за дома (не без ценната помощ на съпруга ми), но нищо не ми тежи, а напротив – зарежда ме! Престраших се и започнах да го къпя сама...

- Любчо проговори през лятото - тоест на година и половина - и вече не спира да бърбори :) Струва ми се, че има богат речник за двегодишно дете.... Както и богата библиотека с детски книжки вече :))
 

- Купихме (семейно) за първи път елхичка в саксия за зимните празници. Ще я посадим напролет, както и други дръвчета... А може и наесен.

 

- Хрумнаха ми още много добри идеи през тази година и смятам да ги осъществя в близко бъдеще!

 

- Живях и дишах тази година за първи път в живота си с голяма лекота, а често пъти и с една естествена радост! Успявах да присъствам през повечето време „тук и сега”, което също не ми се беше случвало преди, освен в редки моменти... Изпитвах искрена благодарност за всичко онова, което имам в живота си (за първи път) и много любов (това поне си ми е присъщо отпреди). Оставих себе си на заден план и това някак ми помогна да се съсредоточа в себе си всъщност и да бъда още по-всеотдайна и по-открита към другите и техните чувства и нужди, като цяло. Мисля, че това - а всъщност не мога да изброя всичко - никак не е зле за човек, който години наред е бил в депресия и си е губил времето - това винаги ме е карало да страдам...

 

Нямам време, а и желание, за никакви вредни навици вече. Не си почивам, но имам много повече енергия отпреди! Като цяло, ям малко и спя добре.

Имам време само, за да кажа - а и чуя/прочета - отново и отново „Благодаря” и „Обичам те”.

П.С. И за кафе :) 

Защото през 2013-та се радвах на всяка чаша кафе, всяка сутрин и всеки следобед, сякаш кафето наистина ме събуждаше за ЖИВОТ...

А може би ме събуди Душата ми...

Сега съм себе си.

Накратко - това бе най-хубавата година в живота ми досега!





Тагове:   равносметка,   2013,


Гласувай:
21



Следващ постинг
Предишен постинг

1. katan - Здравей, мила Криси!
31.12.2013 09:32
Твоята равносметка на отминаващата 2013-та е зашеметяваща!
В тези 364 /още един ден остана:)/ ти си свършила толкова добри неща, за които на някои хора не биха им стигнали години!
Пропуснала си едно много добро дело, което с помощта на Васко - съпруга ти, извършихте на 08.11. - донесохте радост за празника на Мишел и на всички ни!
Благодаря ти!
Ще те цитирам с твое позволение:
"Нямам време, а и желание, за никакви вредни навици вече. Не си почивам, но имам много повече енергия отпреди!"
Искам отново да ти кажа БЛАГОДАРЯ! и ОБИЧАМ ТЕ, Криси!

Щастлива, пълна и благодатна да е Новата 2014-та за теб и семейството ти!
цитирай
2. candysays - Благодаря ти, Кате!
31.12.2013 09:38
Прегръщам те сърдечно!

Нека бъде щастлива и благодатна Новата година и за теб и твоето семейство, мила!!! Нека е хубава за всички ни!
цитирай
3. mirandolina - Чудесна година !
31.12.2013 13:21
Нека новата бъде ПРЕКРАСНА и пак ЗАПОМНЯЩА СЕ ! Здраве на всички у дома и успех във всяко начинание !
цитирай
4. tanelia - Миличка, радвам се за теб!
01.01.2014 13:46
Изкачила си с лекота поредното стъпало в своето духовно израстване!
И нека първата ти най-хубава година в живота ти досега бъде основата, върху която да надграждаш безброй и още по хубави нови години занапред!
Честита и 2014 година! Пожелавам здраве, дълголетие, късмет и много щастливи усмивки на теб и цялото ти семейство!Прегръщам те!
цитирай
5. candysays - Благодаря ви най-сърдечно!
01.01.2014 23:37
Прегръщам ви и аз, и ви желая всичко най-хубаво през Новата 2014-та година! За много години! *
цитирай
6. hel - ЧНГ, Криси! Трогателна и щастлива е ...
02.01.2014 00:41
ЧНГ, Криси! Трогателна и щастлива е твоята равносметка! Радвам ти се! Дай, Боже, всекиму такова щастие!
Нека 2014 ти донесе още повече любов, щастие, успехи и късмет!
цитирай
7. makont - Нека 2014 бъде още по-хубава за теб, в здраве, обич и разбирателство, с много творческо вдъхновение!
02.01.2014 10:38
Успех и усмивки!
цитирай
8. candysays - Благодаря ви от все сърце!
02.01.2014 15:48
Много сте мили! И аз ви желая всичко най-добро, не само през Новата година, ами въобще! Здраве и вдъхновение, сили и обич за сбъдване на всичко, за което сърцето и душата копнеят! Много уютни и щастливи мигове! *

цитирай
Търсене

За този блог
Автор: candysays
Категория: Лични дневници
Прочетен: 4281721
Постинги: 786
Коментари: 9096
Гласове: 52603
Архив
Календар
«  Март, 2024  
ПВСЧПСН
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031
Блогрол
1. Книгата ми "ПЛАНЕТАТА ЗЕМЯ Е ТЪЖНО-СИНЯ", 2014 г.
2. ЕДИН ОТ НАС СПОДЕЛЯ - мой проект за интервюта с най-различни хора за същественото в човешкия Живот
3. Аз избрах Любовта
4. Втората ми книга - "СЛЪНЧОГЛЕДИТЕ СЕ ПРЕРАЖДАТ В СЛЪНЦА"
5. Love letter to God
6. Моите залези. От една сестра /по душа/ на Малкият принц...
7. Душата ми е поле от слънчогледи...
8. Малко поток на съзнанието... Моето съзнание.
9. Нещо смислено..
10. Най-важното!...
11. За Детето - с Любов и уважение. Друга моя фейсбук-страница...
12. Един сайт, който създаде един специален човек за мен - с мои творби
13. Моят профил във Фейсбук
14. За моята книга... Един от първите отзиви след отпечатването й.
15. Мое интервю за "Новата журналистика"
16. Най-добрият начин да живееш
17. МОЯТ ПИСАТЕЛСКИ БЛОГ
18. Още един мой блог... ЗА ДОБРИТЕ ДУМИ
19. Моят профил и моите текстове в сайта ГНЕЗДОТО
20. ТРЕТАТА МИ КНИГА - ЕДИН ОТ НАС СПОДЕЛЯ, изд. Либра Скорп, 2018 /с интервюта от едноименния ми проект/
21. "ЛЮБОВТА Е ПЪРВАТА СТЪПКА КЪМ БЕЗКРАЯ" - четвъртата ми книга
22. За и от мен - в сайта на издателство "Либра Скорп", гр. Бургас
23. "БОГ И САМОТНАТА ГАРА"
24. МОЯТ ЛЮБИМ ЧОВЕК
25. Моят профил във Фото-Форум
26. Идеята за МУЗЕЙ НА ДОБРОТО
27. ВЯРА В ЖИВОТА - още един мой проект/блог
28. Статия за мен в УИКИПЕДИЯ
29. СЪКРОВИЩА...