Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
07.04.2014 15:10 - Интервюта с хора, публикуващи и в блог.бг за моя проект "Един от нас споделя"
Автор: candysays Категория: Лични дневници   
Прочетен: 3615 Коментари: 2 Гласове:
11

Последна промяна: 07.04.2014 23:35

Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg
Привет!

Тук ще публикувам линкове към досега публикуваните интервюта с хора, които познавам чрез blog.bg или съм открила, че също имат блог тук, дадени за моя проект "Един от нас споделя..." Ако ги прочетете - ще опознаете тези хора по-добре...


"Има ли място, където непременно искаш да отидеш? Не, не непременно. Все пак, ако трябва да избера една дестинация – това е Ерусалим. Бих искала да мина по стъпките на Господ Исус Христос – от залавянето Му в Гетсиманската градина, през преторията на Пилат Понтийски, през храма, пред първосвещеника Каиафа, през крясъците на разбунената тълпа лицемери, които викаха: „Разпни го!”, а само седмица преди това същите тези люде, развявайки палмови клонки, Го приветстваха с: „Осанна на Давидовия Син!”, достигайки до най-високата точка на любовта – Голгота! Не че същия този преход не се извършва и в духовния живот на човек, повярвал в Христос, който рано или късно достига до своята Голгота!"

Из интервюто с Пепа Пенева -
 
  slavei :
www.oneofusshares.com/2013/10/blog-post_14.html

~

"За какво мечтаеш? На какво се надяваш?
Мечтите, надеждата!?
Може би единствено да отгледам децата си, и да им предам обичта си."

Из интервюто с Алекси Алексиев - pevetsa

www.oneofusshares.com/2013/10/blog-post_11.html

~

"Има ли нещо, заради което би искала да можеш да върнеш времето назад? 
Да, има неща, които съм пропуснала в живота си, за които съм се събудила, но вече е било много късно. Бих искала да върна времето, когато моите баба и дядо са били живи и да ги разпитам за живота в миналото, за нашия род. Навремето никой не ни е учил на това и някои неща остават неизвестни, а бих желала да съм ги разпитвала и да съм записвала..."

Из интервюто с Цанка Велева
-
zvezdichka
www.oneofusshares.com/2013/10/blog-post_9821.html

~
За колко време напред мислиш?
О, с векове. Няма как иначе. Сега съм отдаден на една поредица от романи: „Ням свят”, първият спечели конкурс за фентъзи роман и очаквам да бъде издаден в електронен вариант, но след него ми се отприщиха много идеи и не мога да спра. Очертава се книгите да са дванадесет, а с всяка нова се прехвърлям с епохи напред в един постапокалиптичен свят."
   
Из интервюто със Стефан Кръстев -
cefulesteven , cefules
www.oneofusshares.com/2013/09/blog-post_11.html

~
 
"Коя бе най-хубавата година в твоя живот досега? Нямам определение за такава година. Това е много голям период от време, за да характеризирам така някоя от вече не малкото, които са зад гърба ми. Но спокойно мога да посоча не малко дни. Сватбеният ми ден, слънцето беше спокойно и есенно.  Денят, в който се роди синът ми.  Бях на работа в софийска проектантска организация. Беше горещ август, а аз бях докаран със сватбения си костюм, в дипломатическото си куфарче бях натъпкал десетина шишета алкохол… Или пък трети август тази година, когато сам и за пръв път се покатерих на връх Вихрен и Кончето. Девет часа и половина пълно щастие!"

Из интервюто с Любомир Николов -
lubara
www.oneofusshares.com/2013/10/blog-post_7700.html

~

"Ставам безкрайно рано – винаги в пет, дори и в почивните дни. Така имам време за всичко. И най-вече за голямата ми страст – книгите. Четенето е нещо, което не мога да заменя с нищо друго. Четенето на истински, книжни книги. Да усещам аромата на хартия и мастило, понякога да се срежа на острия ръб на страница... Понякога дори ставам нощем да чета. Моят начин да избягам от лошото и грозното в реалния свят."

Из споделеното с нас от Ралица Раева -
 
 swan16
www.oneofusshares.com/2013/11/blog-post_23.html

~
   
"Миналото, настоящето или бъдещето е най-важно за теб в момента?
Осмислям миналото и го пренареждам в съзнанието си. Опитвам се да работя за бъдещето. Но знам, че най-важният момент е настоящият. Има една американска поговорка: ”Погрижи се за днешния ден, утрешният ще се погрижи сам за себе си.”
   Из интервюто с Мина Карагьозова -
www.oneofusshares.com/2013/11/blog-post_17.html

~

"Коя бе най-хубавата година в твоя живот досега? Когато си правя житейска ретроспекция, установявам, че най-хубавите години, или най-хубавото време в моя живот са били тогава, когато съм се разделял с илюзиите, изградени в детството, средата на развитие, домашното и училищното възпитание. По този повод са изказани много мъдри мисли от типа на: „Всяка зло за добро!”, „Рано или късно животът поставя всичко на мястото му!” и т. н.."
Из интервюто с Теодор Иванов -
kobata
www.oneofusshares.com/2013/09/blog-post_22.html

~

"Кой човек или кои хора са ти оказвали най-голяма подкрепа или влияние в живота ти? 
     Поети и писатели /живи и мъртви/..."   Из интервюто с Марин Тачков - mt46
www.oneofusshares.com/2013/09/blog-post_17.html

~
  "Коя бе най-трудната година в живота ти? Не е цяла година. И слава Богу! :) Но най-трудно в живота на всеки, мисля, че е когато губи. Или поне си мисли, че губи. В моят живот е когато загубих безвъзвратно близки. Вярвам, че вечността ни е заложена. Че вътрешно знаем, че не сме тленни и че нещата не свършват просто тук и сега. Затова и ни е толкова трудно да понесем и да се примирим със смъртта. Цялото ни същество се бунтува срещу нея."
Из интервюто с Людмила Попкръстева -
blagovestie
www.oneofusshares.com/2013/09/blog-post_24.html

~
"...Хората са ме интересували винаги – във всеки възможен аспект. Това ме накара да избера медицината пред професията на «летец от гражданската авиация», за което ме навиваха от аероклуба в Шумен. Надявам се да са ми простили бързо и безболезнено. … Спомням си, че някъде в детството ми в мен се загнезди мисълта «Никога не се отчайвай!», която ми помага и досега"

Из интервюто с Кирил Кирилов -
comfy
http://www.oneofusshares.com/2013/09/blog-post_2656.html

~

  "Обичаш ли Живота?   Живот е относително понятие, съобразно реалията, която възприемаме. Специално земният вариант има и от положителните, и от негативните страни..."
Из интервюто с Нео Нула -

universalnite000
www.oneofusshares.com/2013/08/blog-post_2258.html

~
  "Какъв съвет би дал, според житейския си опит, на едно дете или на другите хора въобще?   Да не търсят вината в света и в другите. Детето рита с краче предмета, в който се е ударило, но не съзнава, че не предметът е виновен за това, а самото то. Такава постъпват и много възрастни – боли ги, а не разбират кой ги налага. Трябва човек да се опитва да вижда света не само от ограничената гледна точка на собствената си камбанария, а да търси първопричините за явленията, събитията, проявите."

Из интервюто със Славимир Генчев -
parasol , slavimirgenchev1953
www.oneofusshares.com/2014/01/blog-post.html

~
  "В какво вярваш? Вярвам в какво ли не и в кого ли не, мислейки си, че си заслужава, въпреки разочарованията, които обаче при мен са значително по-малко от очарованията."

Из споделеното с всички нас от Красимир Едрев -
henzelski
www.oneofusshares.com/2013/09/blog-post_26.html

~

Засега - това е! Приятно четене..
Кристина
София, 7 април 2014





Гласувай:
13



1. kobata - Според моето скромно мнение, това ...
07.04.2014 23:39
Според моето скромно мнение, това отдавна вече не трябва да се нарича "проект". То си е утвърдена институция!
Успехи и здраве ти желая!
цитирай
2. candysays - Благодаря ти, Тео!!!
08.04.2014 15:32
Подобни пожелания и от мен! :)
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: candysays
Категория: Лични дневници
Прочетен: 4280893
Постинги: 786
Коментари: 9096
Гласове: 52603
Архив
Календар
«  Март, 2024  
ПВСЧПСН
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031
Блогрол
1. Книгата ми "ПЛАНЕТАТА ЗЕМЯ Е ТЪЖНО-СИНЯ", 2014 г.
2. ЕДИН ОТ НАС СПОДЕЛЯ - мой проект за интервюта с най-различни хора за същественото в човешкия Живот
3. Аз избрах Любовта
4. Втората ми книга - "СЛЪНЧОГЛЕДИТЕ СЕ ПРЕРАЖДАТ В СЛЪНЦА"
5. Love letter to God
6. Моите залези. От една сестра /по душа/ на Малкият принц...
7. Душата ми е поле от слънчогледи...
8. Малко поток на съзнанието... Моето съзнание.
9. Нещо смислено..
10. Най-важното!...
11. За Детето - с Любов и уважение. Друга моя фейсбук-страница...
12. Един сайт, който създаде един специален човек за мен - с мои творби
13. Моят профил във Фейсбук
14. За моята книга... Един от първите отзиви след отпечатването й.
15. Мое интервю за "Новата журналистика"
16. Най-добрият начин да живееш
17. МОЯТ ПИСАТЕЛСКИ БЛОГ
18. Още един мой блог... ЗА ДОБРИТЕ ДУМИ
19. Моят профил и моите текстове в сайта ГНЕЗДОТО
20. ТРЕТАТА МИ КНИГА - ЕДИН ОТ НАС СПОДЕЛЯ, изд. Либра Скорп, 2018 /с интервюта от едноименния ми проект/
21. "ЛЮБОВТА Е ПЪРВАТА СТЪПКА КЪМ БЕЗКРАЯ" - четвъртата ми книга
22. За и от мен - в сайта на издателство "Либра Скорп", гр. Бургас
23. "БОГ И САМОТНАТА ГАРА"
24. МОЯТ ЛЮБИМ ЧОВЕК
25. Моят профил във Фото-Форум
26. Идеята за МУЗЕЙ НА ДОБРОТО
27. ВЯРА В ЖИВОТА - още един мой проект/блог
28. Статия за мен в УИКИПЕДИЯ
29. СЪКРОВИЩА...