Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
17.10.2008 11:01 - Here is a plea from my heart to you...
Автор: candysays Категория: Музика   
Прочетен: 3792 Коментари: 4 Гласове:
0

Последна промяна: 17.10.2008 17:30


I"m not going down on my knees,
Begging you to adore me
Can"t you see it"s misery
And torture for me
When I"m misunderstood
Try as hard as you can, I"ve tried as hard as I could
To make you see
How important it is for me

Here is a plea
From my heart to you
Nobody knows me
As well as you do
You know how hard it is for me
To shake the disease
That takes hold of my tongue
In situations like these

Understand me

Some people have to be
Permanently together
Lovers devoted to
Each other forever
Now I"ve got things to do
And I"ve said before that I know you have too
When I"m not there
In spirit I"ll be there

Here is a plea
From my heart to you
Nobody knows me
As well as you do
You know how hard it is for me
To shake the disease
That takes hold of my tongue
In situations like these

Understand me


"Shake the disease"...

Толкова прекрасни, толкова години вече..
Толкова прекрасни!!!! 
И толкова "мой тип" ;)
И не само мой, де........
Милионите ги обичат, също като мен, което е просто уникално.
:)




Тагове:   heart,   my,   Here,


Гласувай:
0



1. candysays - http://www.youtube.com/watch?v=l-w_1YK9CVM
17.10.2008 11:20
И това е един не лош вариант (кавър) на песента, отначало не го възприех, но когато го изслушах докрая се оказа, че ми е харесал наистина, макар че е с доста по-тежко и различно звучене от оригинала...
:)
цитирай
2. candysays - И това е прекрасно...
17.10.2008 17:31
http://www.youtube.com/watch?v=ak4Nh0T88fM&feature=related

Самия Мартин на концерт пее същата тази песен.. която обожавам.
цитирай
3. innersmile - толкова я обичам тази песен и тол...
20.10.2008 19:23
толкова я обичам тази песен и толкова се радвам,че я чухме през 2006!айде дано и догодина така :)
цитирай
4. candysays - И аз, и аз!!!
21.10.2008 10:23
Обожавам я :))) И наистина не знам точно защо ме грабва така, всеки път, когато я чуя, но наистина усещам, че има магия в нея.. Красива магия!!! Истинска магия...
И тия дни постоянно я слушам, във най-различните й варианти, и странно, но всички те ми харесват :)

Целувки, мила! Дано, дано и догодина я чуем на живо :*
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: candysays
Категория: Лични дневници
Прочетен: 4295549
Постинги: 786
Коментари: 9096
Гласове: 52628
Архив
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930
Блогрол
1. Книгата ми "ПЛАНЕТАТА ЗЕМЯ Е ТЪЖНО-СИНЯ", 2014 г.
2. ЕДИН ОТ НАС СПОДЕЛЯ - мой проект за интервюта с най-различни хора за същественото в човешкия Живот
3. Аз избрах Любовта
4. Втората ми книга - "СЛЪНЧОГЛЕДИТЕ СЕ ПРЕРАЖДАТ В СЛЪНЦА"
5. Love letter to God
6. Моите залези. От една сестра /по душа/ на Малкият принц...
7. Душата ми е поле от слънчогледи...
8. Малко поток на съзнанието... Моето съзнание.
9. Нещо смислено..
10. Най-важното!...
11. За Детето - с Любов и уважение. Друга моя фейсбук-страница...
12. Един сайт, който създаде един специален човек за мен - с мои творби
13. Моят профил във Фейсбук
14. За моята книга... Един от първите отзиви след отпечатването й.
15. Мое интервю за "Новата журналистика"
16. Най-добрият начин да живееш
17. МОЯТ ПИСАТЕЛСКИ БЛОГ
18. Още един мой блог... ЗА ДОБРИТЕ ДУМИ
19. Моят профил и моите текстове в сайта ГНЕЗДОТО
20. ТРЕТАТА МИ КНИГА - ЕДИН ОТ НАС СПОДЕЛЯ, изд. Либра Скорп, 2018 /с интервюта от едноименния ми проект/
21. "ЛЮБОВТА Е ПЪРВАТА СТЪПКА КЪМ БЕЗКРАЯ" - четвъртата ми книга
22. За и от мен - в сайта на издателство "Либра Скорп", гр. Бургас
23. "БОГ И САМОТНАТА ГАРА"
24. МОЯТ ЛЮБИМ ЧОВЕК
25. Моят профил във Фото-Форум
26. Идеята за МУЗЕЙ НА ДОБРОТО
27. ВЯРА В ЖИВОТА - още един мой проект/блог
28. Статия за мен в УИКИПЕДИЯ
29. СЪКРОВИЩА...