Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
02.10.2007 20:59 - Почина астрологът Иван Станчев...
Автор: candysays Категория: Новини   
Прочетен: 8638 Коментари: 19 Гласове:
0

Последна промяна: 02.10.2007 22:03

Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg

Току-що разбрах, че известният български астролог Иван Станчев е починал...
Много жалко... Много тъжно ми стана. Харесвах го- като човек, като излъчване, а и уважавам астрологията и хората, които се занимават (сериозно) с нея... 
Гледала съм го неведнъж в по-долу споменатите ТВ предавания, и ми е допадал начина му на говорене за астрологията, и въобще... 
Мисля, че беше добър човек. Наистина.

А и зная, че неотдавна- преди три години може би- се ожени за рускиня (психолог), с която имат малко- двегодишно мисля, момиченце, което- четох наскоро в негово интервю- му е било голямата слабост...

Роден е на 19 септември 1968, и ето -отишъл си е пак през септември- на 31 септември 2007... Броени дни след рождения си ден... Случайно, или?...
Впрочем май често се случва така в живота- важните събития- раждане, смърт, често съвпадат- в рамките на живота на един човек, или на няколко близки хора...

Наистина тъжно... Такъв е живота, както казват хората... И смъртта не пита- млад ли си, стар ли си, имаш ли бъдеще, нямаш ли, имаш ли добра професия и дете или не, щастлив ли си и доволен от живота си или не. 

Живее ли ти се или не...

Ето какво прочетох в dnes.bg за това:

Иван Станчев – човекът, който дълго време правеше астрологичните прогнози по Нова телевизия, почина късно вечерта в неделя на 39 годишна възраст.

Смъртта го настигна след кратко, но тежко боледуване.

По непотвърдена информация, той е страдал от лимфом - злокачествено образувание на лимфните жлези. 

Името му стана известно с предаването "На кафе" и се утвърди, след като повечето от политическите му прогнози се сбъднаха.

През 2000 година печели състезание в Сингапур за най-висок коефициент на интелигентност. 

Член е на Американската асоциация по астрология, ръководи и собствена школа по астрология. 

В последните месеци от живота си той правеше астрологични прогнози за предаването "Здравей, България". 

Иван Станчев има и няколко книги - "Астрология" и "Анализирайте хороскопа си сами".

А ето и неговият официален сайт..- 
http://www.ivanstanchev.com/


image


Почивай в мир...



Тагове:   Станчев,


Гласувай:
0



Следващ постинг
Предишен постинг

1. innersmile - и на мен ми стана много тъжно, като ...
02.10.2007 22:09
и на мен ми стана много тъжно,като разбрах :(толкова са малко хората,които истински разбират от астрология и ... :(
присъединявам се към съболезнованията...
цитирай
2. candysays - Весе, благодаря ти..
02.10.2007 22:28
... А и виж каква прекрасна усмивка има... На тази снимка си личи много добре що за човек е, според мен...

цитирай
3. raztvoritel - Колко мъчно е да заговориш в минало време за някого, който ти липсва.
03.10.2007 03:10
Здравей отново, Канди.

Иван Станчев. Правеше впечатление на интелигентен, чувствителен човек. Не мога да повярвам, че си е напуснал телцето - беше толкова млад и жизнен. Със сигурност липсва на мнозина; голяма болка за обичното му семейство.

Баща ми също си отиде тази година. Скоро след рождения си ден на 19-и май. Това беше и последната дата, на която го видях. Ние не бяхме близки, та съм благодарна, че се срещнах с него два пъти, преди да се разделим... задълго. За мен той остава на петдесет и четири години.
цитирай
4. gerituuu - :((
03.10.2007 11:35
Лека му пръст :(
цитирай
5. candysays - Вихре,
03.10.2007 12:51
моите съболезнования...
Човек, ще, не ще, трябва да е силен в такива моменти... доколкото може. Тежко е, зная... И то за живите, за онези, които остават на Земята...

Колкото до Иван Станчев- той наистина беше много младолик, не мога да повярвам, че е бил на 39 години, струваше ми се, че е на около 30... Наистина млад и жизнен човек... И интелигентен, и можещ... И помагащ по някакъв -по своя- начин на хората...

Но това е... Съдба!

:(
цитирай
6. candysays - Гериту,
03.10.2007 12:52
благодаря ти, че се присъедини..

Да, мир на праха му...

:'(
цитирай
7. darkanion - thekeeper.blog.bg
03.10.2007 13:10
на мене също ми стана мъчно за него.
нищо, че не го познавах мн добре (от ТВ предавания), но все пак не малко пъти съм го срещал по телевизията....
и аз си мислех, че е по-млад....
силно съжалявам........
цитирай
8. candysays - Приятелю,
03.10.2007 13:12
благодаря, че ми писа и ти по тъжния повод..

Поздрави...
цитирай
9. tvoqsam - от теб научавам, не знаех...
03.10.2007 15:35
Поклон!
цитирай
10. iamallthatiam - Поклон!
03.10.2007 23:35
От името на всички колеги, искам да кажа че той беше прекрасен човек. Искренно ни липсва. Истинско удоволствие беше да работим с него.
Дълбок поклон.

И много здраве на здравната система!
цитирай
11. candysays - Благодаря за споделеното..
04.10.2007 10:48
в коментара, iamallthatiam! Ценно е за мен...

Поздрави и всичко добро!

П.С. Сигурна съм, че ви липсва искрено, както и че е бил прекрасен човек- и аз така го усещах, макар да не съм го познавала лично- затова и написах този пост в негова памет..
Колкото до здравната ни система- наистина никаква я няма.. Просто е трагично!
цитирай
12. iamallthatiam - Скъпа candysays,
04.10.2007 21:42
възмутен съм от нещата който днес бяха публикувани във в.24 часа. В статията се казва че И.Станчев е починал от спин. Няма такова нещо!!! Той за почина само и единствено заради лекарската некомпетентност в Република България. Затова вмъкнах и последния ред, в предишния си коментар. Вместо статията да беше базирана на свободни съчинения, можеха да попитат просто за реалната причина. Както и да е, лека му пръст.
цитирай
13. alison - Иван Станчев ,
04.10.2007 22:47
Така като никой друг ,излъчваше положителна енергия дори през екрана на телевизора ,откъдето ,всъщност ,го познавам и невярвайки на тази мрачна новина ,ще кажа :
Светла му памет!
За нас си остава едно Слънчево момче!
цитирай
14. candysays - @ iamallthatiam, съжалявам за това,
05.10.2007 07:49
което пишат по вестниците..
Наистина е грозно. Не стига, че им е достатъчно тежко на хората, които са го загубили- като член на семейството си, и като приятел, ами и да пишат подобни простотии... Но, за съжаление, и у нас, а и по света (но там- малко по-умерено) пишат какви ли не глупости за известните хора- само защото са известни... То си е гавра, вбесяващо е!

Както и да е. Бъди сигурен, че паметта му ще остане неопетнена и светла за хората..
С времето нещата се изчистват, и остава само най-важното...

Поздрави!
цитирай
15. candysays - @ alison,
05.10.2007 07:50
радвам се, че и ти мислиш така.. И аз като теб го познавам само от телевизионния екран, но и това е достатъчно за да усетиш що за човек е някой...

Благодаря ти за коментара и изказаната съпричастност.
цитирай
16. martiniki - Не знаех
08.10.2007 21:16
Съжалявам за момчето. Светла му памет!
цитирай
17. candysays - ...
09.10.2007 11:49
Да..
цитирай
18. boris66 - boris66
23.10.2007 11:29
Да, загубата е голяма! Почина и моят най- добър преподавател по мореходна астрономия в морско училище К-н Неделчев и моят научен ръководител
на аспирантската ми защита ст. н. с. астроном оптик и
компютърен специалист Кирил Велков, който също беше женен за рускиня ,която е казала, че иска само
стенният часовник от стената .Това ме накара да напиша трактата си за времето .Дъщеря му е компютърен специалист в Москва и ни подава доста ценна информазия .Той не е умрял ,той е
сред звездите които толкоз дълго изследваше!
цитирай
19. candysays - Съгласна съм с теб, Борис..
23.10.2007 11:33
Мир на праха им.. Какво друго да каже човек?
Но спомена за хубавите хора, ще остане!...

Поздрави и благодаря за коментара.
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: candysays
Категория: Лични дневници
Прочетен: 4296562
Постинги: 786
Коментари: 9096
Гласове: 52629
Архив
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930
Блогрол
1. Книгата ми "ПЛАНЕТАТА ЗЕМЯ Е ТЪЖНО-СИНЯ", 2014 г.
2. ЕДИН ОТ НАС СПОДЕЛЯ - мой проект за интервюта с най-различни хора за същественото в човешкия Живот
3. Аз избрах Любовта
4. Втората ми книга - "СЛЪНЧОГЛЕДИТЕ СЕ ПРЕРАЖДАТ В СЛЪНЦА"
5. Love letter to God
6. Моите залези. От една сестра /по душа/ на Малкият принц...
7. Душата ми е поле от слънчогледи...
8. Малко поток на съзнанието... Моето съзнание.
9. Нещо смислено..
10. Най-важното!...
11. За Детето - с Любов и уважение. Друга моя фейсбук-страница...
12. Един сайт, който създаде един специален човек за мен - с мои творби
13. Моят профил във Фейсбук
14. За моята книга... Един от първите отзиви след отпечатването й.
15. Мое интервю за "Новата журналистика"
16. Най-добрият начин да живееш
17. МОЯТ ПИСАТЕЛСКИ БЛОГ
18. Още един мой блог... ЗА ДОБРИТЕ ДУМИ
19. Моят профил и моите текстове в сайта ГНЕЗДОТО
20. ТРЕТАТА МИ КНИГА - ЕДИН ОТ НАС СПОДЕЛЯ, изд. Либра Скорп, 2018 /с интервюта от едноименния ми проект/
21. "ЛЮБОВТА Е ПЪРВАТА СТЪПКА КЪМ БЕЗКРАЯ" - четвъртата ми книга
22. За и от мен - в сайта на издателство "Либра Скорп", гр. Бургас
23. "БОГ И САМОТНАТА ГАРА"
24. МОЯТ ЛЮБИМ ЧОВЕК
25. Моят профил във Фото-Форум
26. Идеята за МУЗЕЙ НА ДОБРОТО
27. ВЯРА В ЖИВОТА - още един мой проект/блог
28. Статия за мен в УИКИПЕДИЯ
29. СЪКРОВИЩА...