Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
23.11.2007 12:03 - Коледния панаир на книгата, София, НДК
Автор: candysays Категория: Новини   
Прочетен: 5522 Коментари: 30 Гласове:
0

Последна промяна: 25.11.2007 17:58

Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg

Да ви известя - традиционния Коледен на панаир на книгата в НДК, тази година ще се проведе малко по-рано от обичайното- от 5-ти до 9-ти декември (т.е. няма да е баш "коледен" ;)
Реших да ви предупредя за да не го изпусне някой, който има желание да го посети, само защото не е разбрал кога точно ще се проведе ;)

И вече няма да е в зала 3, а от приземния до третия етаж на НДК.

Досега имаше вход от 1 лев, като за ученици и студенти беше безплатен, но сега вече не зная дали въобще ще има някакъв вход J

Традиционно за Панаира е вече и литературното кафене “Хеликон”,  водено от Йордан Ефтимов, така че предполагам, че и тази година ще го има.

Освен това от миналата година, нов и съществен момент в събитието, е дискусионният клуб „Бялото канапе", в което политици, журналисти и писатели дискутират наболелите въпроси по отношение на съвременната българска книга и литература. 

На ежегодния Панаир на книгата винаги има и немалки отстъпки от коричната цена на книгите, така че който иска да си накупи повече книги или иска да намери такива за подарък, е добре да го посети. Миналата година над 130 (!) издателства са присъствали с новата си продукция на Панаира, така че разнообразието и възможността за избор са големи.

Вярно, лудницата е голяма през последните години, но пак човек успява да си проправи път през тълпата някакси ;) Жертва в името на изкуството..

 

И накрая- това ще е 17-ия Национален коледен панаир на книгата в НДК.

 

Това е от мен засега. Може пък и да се засечем там, кой знае.. 



Тагове:   ндк,


Гласувай:
0



Следващ постинг
Предишен постинг

1. benra - :-))
23.11.2007 12:08
Благодаря за полезното инфо, от което ще се възползвам!
цитирай
2. anabel4o - Надявам се да отида! Благодаря за ...
23.11.2007 13:56
Надявам се да отида! Благодаря за информацията!
цитирай
3. goran - :-) :-) :-)
23.11.2007 18:03
Значи от 5-ти до 9-ти, НДК ще бъде като една голяма книжна витрина:-) - Там съм:-)
цитирай
4. candysays - :)))
23.11.2007 19:12
Радвам се, че ви бях полезна с тази информация ;)
Надявам се да се засечем там :)))

Всичко добро ви желая! И приятен уикенд..
цитирай
5. cefulesteven - да
23.11.2007 19:21
И ще участвам.
И освен "Седем порти" , ще представя най-вероятно и още нещо, чието заглавие за сега ще премълча, но е...Нещо което знам, че ще допадне на много, много...
цитирай
6. innersmile - благодаря и аз за инфото, наистина е ...
23.11.2007 19:53
благодаря и аз за инфото,наистина е полезно и като нищо щях да изпусна този панаир,ако не беше ти:)
благодаря ти много! :) :*
цитирай
7. анонимен - И аз мисля да представя нещо свое на панаира,
23.11.2007 19:57
сборника ми "Между куче и мармот" и поемата "Мигар не съм мангизлия".
цитирай
8. annanik - Много ти благодаря :)
23.11.2007 20:17
Много ти благодаря :)
цитирай
9. candysays - @ Стеф,
23.11.2007 20:54
радвам се много за теб, знаеш :)))

Но да си призная честно, и аз може да ви изненадам с нещо (специално) на Панаира на книгата този път :) Но понеже още не е сигурно, ще запазя мълчание.. ;) Във всеки случай- стискайте ми палци!!
Да не говорим, че Панаирът тази година започва точно на другия ден след рождения ми ден (4-ти декември) :))) И може да получа подарък!

А догодина- обещавам (си) да представя и аз своя собствена книга на Панаира!!!
цитирай
10. candysays - @ innersmile, annanik,
23.11.2007 21:01
радвам се, че научихте от мен! :)))
Написах този пост понеже и без това вчера събирах информация за Коледния панаир, за статия, която ще бъде публикувана в декемврийския брой на сп. "Happy weekend"- сега ще започна там работа като външен автор там (такава си е традицията в това списание), пък живот и здраве, после може да ме вземат и като част от редакционния екип, на което и се надявам :)

Та- понеже разбрах за Панаира, казах си- я да кажа и на хората в блога, които ме четат кога е :))) Мои хора сте си ;)*
цитирай
11. candysays - @ carvulesteven,
23.11.2007 21:03
радвам се и за теб :)

Успех и на твоите творби! ;-)
цитирай
12. enjoy6 - Пожелавам ти
23.11.2007 22:30
много успехи и радости в новата работа!
Благодаря за инфото!
Поздрави!
цитирай
13. candysays - Благодаря ти, enjoy!
24.11.2007 14:42
Поздрави и от мен! :)*
цитирай
14. postcardsavangard - Прелестна си!
24.11.2007 17:44
Винаги с актуална информация. Приятна вечер!
цитирай
15. mmmmmmmmm - Благодаря,
24.11.2007 19:50
candysays:)
цитирай
16. boris66 - boris66
24.11.2007 20:14
Ще участвувам с книга-Истина добро красота и със мой компакт диск правен в Америка-мой проект!
цитирай
17. boris66 - boris66
24.11.2007 20:19
ПесентаЧ Ние с Боби двамата пием кафе, да ти я кача ли на диск с автографче!Ще има изненади!
цитирай
18. innersmile - успех със списанието, миличка:)мн ...
25.11.2007 02:32
успех със списанието,миличка:)мн се радвам!дано станеш член от екипа,в което не се и съмнявам:)нямам търпение да прочета нещо от теб на хартия!:)*happy weekend ти желая :)
цитирай
19. candysays - Благодаря ви и аз, приятели! :)))*
25.11.2007 13:54
@ bobi, радвам се, че и ти ще участваш със своя книга на Панаира! Това е чудесно! :))
Да, искам да ми подариш диск с автограф ;) Въобще- никога не отказвам аз подаръци! ;)))

Поздрави на всички и до нови срещи! :*
цитирай
20. apollon - благодаря
25.11.2007 17:48
благодаря
цитирай
21. damnation - Tam sam. Molq, proshtavai za lat...
25.11.2007 23:31
Tam sam.Molq,proshtavai za latinitzata,no pisha ot ofisa i nqmam fonetika tuk.Pozdravi i mersi za infoto ! :)
цитирай
22. algue - Мн хубаво
26.11.2007 00:15
Ееех, как ми се ходи и на мен ;///
цитирай
23. sparhawk - да си кажа честно
26.11.2007 09:58
Мен ми отъпя панаира на книгата. Едно време като ходих, някъде края на 90-те, всички издателства бяха там, можеше да си поговориш с "големите" шефове, да получиш адекватна и актуална информация за това какво ще излиза в близката година. Сега останаха само онези, които не са се отегчили, а техен прийом е да изпращат някоя загубена секретарка, която не знае нищо.
Не виждам голям смисъл от Панаира когато вече в София има хубави книжарници. Но от носталгия вероятно ще отида.
цитирай
24. candysays - Re:
26.11.2007 10:57
@ damnation, няма проблеми за латиницата ;)
Поздрави и от мен, и ще се радвам да се засечем там наистина! ;)))

@ algue, усмивки и от мен :)) Дано успееш!

@ sparhawk, склонна съм да ти вярвам.. Макар че аз не го посещавам толкова отдавна Панаира (предполагам, че си по-голям от мен).
Все пак не е за изпускане мероприятието, си мисля.. Най-малкото заради отстъпките от коричната цена на книгите, която не е за пренебрегване за един обичащ да чете човек ;) Макар че то като се натрупа голямо количество (книги), отстъпките отиват по дяволите- джоба пак е изтънял.. :(
Отиди. Поне от носталгия..


Благодаря ви за коментарите и поздрави на всички!
цитирай
25. danistar - :)
29.11.2007 08:56
здравей,криси :)
коледният панаир на книгата до сега се е засичал с коледния базар .ето защо той се е провеждал в зала 3 на 7 етаж на НДК. По принцип отново ще има вход като билетите ще се продават на входа на НДК :)
Много от издателствата няма да присъстват тази година /няма да дооточнявам причините :( / -бих искала Егмонт -България също да е на този панаир, но не съм сигурна ...на пролетния отказаха да участват...За съжаление тази година ще съм и аз само зрител :( ,но се надявам да намеря интересни и любопитни неща :) До скоро ,криси :) ще се видим на панаира -аз ще съм там на 8 декември след 14 часа :)
цитирай
26. candysays - :)))
29.11.2007 12:05
Благодаря ти за допълнителната информация, Дани, полезна ми е :)
Надявам се много да се засечем там! До скоро тогава :)))*
цитирай
27. valens - още интересни събития...
30.11.2007 00:21
Sister, блогът ти, освен интересен, е и много полезен.. и приятен, разбира се :) и пълен с хубава музика.. направо мед ми капе ;)
И понеже си страшен фен на фотографията, ето ти още едно интересно събитие - на 3 декември от 18:30 в галерия Сезони (в дома на културата Средец, известен още и като Лиляна Димитрова) ще бъдат изложени най-добрите 105 фотографии от Фото-форум. Не знам защо са точно 105, а не 100, напр.., но това не е толкова важно.. Новината е обявена и на http://photo-forum.net/. Аз ще направя всичко възможно да съм там, че следващите няколко дни заминавам командировка и ще пропусна едно много важно за мен и теб събитие :( Надявам се да се видим на изложбата..
Целувки
Brother
цитирай
28. candysays - Оооо, добре че ми каза!!! :)
30.11.2007 11:45
Щях да го пропусна иначе сигурно..
Непременно ще се видим там, живот и здраве.
Аз често си влизам във ФотоФорума, ама на- от няколко дни не съм, и щях да пропусна датата..

А за другото "събитие"- не се тревожи :))) И по-късно може да се отпразнува, "на патерици" както се казва ;) Особено ако има хубав резултат и от онзи конкурс, в който участвам...

А ти, разбрах от мама, че за Белград заминаваш командировка! Блазе ти, аз още не съм разглеждала тази съседна и интересна столица.. Отсега да ти пожелая- лек път, да е по-меко времето, да остане време за разходки пак,.. и още едно подаръче за мен :)))

Hugs!
Little sister
цитирай
29. fenor - И от мен Благодаря,
03.12.2007 17:18
ше се възползвам от информацията. Надявам се да е добро преживяване, и полезно.
цитирай
30. candysays - :)
03.12.2007 20:47
Със сигурност ще е полезно, fenor.

Добре дошъл в блога, видях че си отскоро тук, както и че си публикувал много интересни постинги, които ще прочета по-късно- аз се вълнувам също от подобни теми- културолог съм по образование :)

Поздрави!
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: candysays
Категория: Лични дневници
Прочетен: 4281087
Постинги: 786
Коментари: 9096
Гласове: 52603
Архив
Календар
«  Март, 2024  
ПВСЧПСН
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031
Блогрол
1. Книгата ми "ПЛАНЕТАТА ЗЕМЯ Е ТЪЖНО-СИНЯ", 2014 г.
2. ЕДИН ОТ НАС СПОДЕЛЯ - мой проект за интервюта с най-различни хора за същественото в човешкия Живот
3. Аз избрах Любовта
4. Втората ми книга - "СЛЪНЧОГЛЕДИТЕ СЕ ПРЕРАЖДАТ В СЛЪНЦА"
5. Love letter to God
6. Моите залези. От една сестра /по душа/ на Малкият принц...
7. Душата ми е поле от слънчогледи...
8. Малко поток на съзнанието... Моето съзнание.
9. Нещо смислено..
10. Най-важното!...
11. За Детето - с Любов и уважение. Друга моя фейсбук-страница...
12. Един сайт, който създаде един специален човек за мен - с мои творби
13. Моят профил във Фейсбук
14. За моята книга... Един от първите отзиви след отпечатването й.
15. Мое интервю за "Новата журналистика"
16. Най-добрият начин да живееш
17. МОЯТ ПИСАТЕЛСКИ БЛОГ
18. Още един мой блог... ЗА ДОБРИТЕ ДУМИ
19. Моят профил и моите текстове в сайта ГНЕЗДОТО
20. ТРЕТАТА МИ КНИГА - ЕДИН ОТ НАС СПОДЕЛЯ, изд. Либра Скорп, 2018 /с интервюта от едноименния ми проект/
21. "ЛЮБОВТА Е ПЪРВАТА СТЪПКА КЪМ БЕЗКРАЯ" - четвъртата ми книга
22. За и от мен - в сайта на издателство "Либра Скорп", гр. Бургас
23. "БОГ И САМОТНАТА ГАРА"
24. МОЯТ ЛЮБИМ ЧОВЕК
25. Моят профил във Фото-Форум
26. Идеята за МУЗЕЙ НА ДОБРОТО
27. ВЯРА В ЖИВОТА - още един мой проект/блог
28. Статия за мен в УИКИПЕДИЯ
29. СЪКРОВИЩА...