Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
12.11.2006 14:19 - Някои неща за здравето на родените през лятото... :)
Автор: candysays Категория: Технологии   
Прочетен: 1006 Коментари: 0 Гласове:
0

Последна промяна: 12.11.2006 14:24


ЗА РОДЕНИТЕ ПРЕЗ

ЮЛИ, АВГУСТ И СЕПТЕМВРИ

  ЗДРАВЕ- Слабите звена на летните бебета са костите и зъбите. Те са доста склонни към остеопороза, счупвания и кариеси. Костите се развиват през четвъртия месец от бременността, а тогава за децата, родени през лятото, е зима. Организмът на майката изпитва недостиг от слънце. А слънчевата светлина е много важна за здравината на костната система, защото под нейно влияние се синтезира витамин Д. Затова на юлските бебета се препоръчва всеки ден да излизат на разходка поне един час на ден (за заздравяване на костите). Както и храни, богати на калций (млечни продукти напр.)

Добрата новина е, че летните бебета са пощадени от болестите на цивилизацията (депресии, повишен холестерол). Сърдечносъдовата им система е много здрава. Специално при родените през юли рискът от инфаркт е минимален. При юлските и августовските бебета лекарите диагностицират много по-рядко и ракови заболявания.

ТАЛАНТИ- Не всички летни деца са еднакви. Родените през юли и август са заредени със слънчев оптимизъм още от люлката. Те са много комуникативни и умеят да разбират другите. Децата, родени през септември, са с повече тестостерон в кръвта, вследствие на което са по-рационални, по-аналитични, преследват много последователно целите си. Но за съжаление не са изпълнени с много увереност. (което наистина е характерно за Девите, според астрологията, а те тъкмо са родени през септември...)



Тагове:   неща,


Гласувай:
0



Няма коментари
Търсене

За този блог
Автор: candysays
Категория: Лични дневници
Прочетен: 4298530
Постинги: 786
Коментари: 9096
Гласове: 52630
Архив
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930
Блогрол
1. Книгата ми "ПЛАНЕТАТА ЗЕМЯ Е ТЪЖНО-СИНЯ", 2014 г.
2. ЕДИН ОТ НАС СПОДЕЛЯ - мой проект за интервюта с най-различни хора за същественото в човешкия Живот
3. Аз избрах Любовта
4. Втората ми книга - "СЛЪНЧОГЛЕДИТЕ СЕ ПРЕРАЖДАТ В СЛЪНЦА"
5. Love letter to God
6. Моите залези. От една сестра /по душа/ на Малкият принц...
7. Душата ми е поле от слънчогледи...
8. Малко поток на съзнанието... Моето съзнание.
9. Нещо смислено..
10. Най-важното!...
11. За Детето - с Любов и уважение. Друга моя фейсбук-страница...
12. Един сайт, който създаде един специален човек за мен - с мои творби
13. Моят профил във Фейсбук
14. За моята книга... Един от първите отзиви след отпечатването й.
15. Мое интервю за "Новата журналистика"
16. Най-добрият начин да живееш
17. МОЯТ ПИСАТЕЛСКИ БЛОГ
18. Още един мой блог... ЗА ДОБРИТЕ ДУМИ
19. Моят профил и моите текстове в сайта ГНЕЗДОТО
20. ТРЕТАТА МИ КНИГА - ЕДИН ОТ НАС СПОДЕЛЯ, изд. Либра Скорп, 2018 /с интервюта от едноименния ми проект/
21. "ЛЮБОВТА Е ПЪРВАТА СТЪПКА КЪМ БЕЗКРАЯ" - четвъртата ми книга
22. За и от мен - в сайта на издателство "Либра Скорп", гр. Бургас
23. "БОГ И САМОТНАТА ГАРА"
24. МОЯТ ЛЮБИМ ЧОВЕК
25. Моят профил във Фото-Форум
26. Идеята за МУЗЕЙ НА ДОБРОТО
27. ВЯРА В ЖИВОТА - още един мой проект/блог
28. Статия за мен в УИКИПЕДИЯ
29. СЪКРОВИЩА...