Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
12.11.2006 14:29 - За здравето на родените през зимните месеци
Автор: candysays Категория: Технологии   
Прочетен: 945 Коментари: 0 Гласове:
0



ЗА РОДЕНИТЕ ПРЕЗ

ЯНУАРИ, ФЕВРУАРИ И МАРТ

ЗДРАВЕ- Те трябва повече от другите да спазват здравословен начин на живот, защото са родени през зимата- сезона, когато на пазара липсват сезонни плодове и зеленчуци. През последните две седмици в утробата на майка си те изпитват остър дефицит от жизненоважни за човешкия организъм хранителни вещества. Точно по тази причина рискът да се разболеят от рак е по-висок. Но ако живеят здравословно (т.е. не пушат, спортуват и се хранят балансирано), това няма да се случи! Родените през март деца освен към ракови заболявания са предразположени и към инфаркт. Затова препоръките за здравословен начин на живот важат с двойна сила за тях. Зимните бебета също така страдат често от сенна хрема, защото когато се разхвърчат полените, тяхната имунна система е все още неукрепнала и не може да се справи с предизвикателството. Точно затова тя реагира със свръхреактивност към летящите пухчета и в бъдеще.

ТАЛАНТИ- Зимните деца са много комбинативни и са надарени с пространствено мислене. Защото дясната им мозъчна половина е по-развита от лявата. По същата причина те притежават и много “мъжки” качества. За съжаление са склонни към песимизъм, което им пречи да реализират всичките си начертани планове. За сметка на това изпъкват като неформални лидери във всякаква работна среда. Специално мартенските бебета притежават една особеност- щом производството на тестостерон в организма им спадне, намалява и тяхната креативност.



Тагове:   месеци,


Гласувай:
0



Няма коментари
Търсене

За този блог
Автор: candysays
Категория: Лични дневници
Прочетен: 4297324
Постинги: 786
Коментари: 9096
Гласове: 52629
Архив
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930
Блогрол
1. Книгата ми "ПЛАНЕТАТА ЗЕМЯ Е ТЪЖНО-СИНЯ", 2014 г.
2. ЕДИН ОТ НАС СПОДЕЛЯ - мой проект за интервюта с най-различни хора за същественото в човешкия Живот
3. Аз избрах Любовта
4. Втората ми книга - "СЛЪНЧОГЛЕДИТЕ СЕ ПРЕРАЖДАТ В СЛЪНЦА"
5. Love letter to God
6. Моите залези. От една сестра /по душа/ на Малкият принц...
7. Душата ми е поле от слънчогледи...
8. Малко поток на съзнанието... Моето съзнание.
9. Нещо смислено..
10. Най-важното!...
11. За Детето - с Любов и уважение. Друга моя фейсбук-страница...
12. Един сайт, който създаде един специален човек за мен - с мои творби
13. Моят профил във Фейсбук
14. За моята книга... Един от първите отзиви след отпечатването й.
15. Мое интервю за "Новата журналистика"
16. Най-добрият начин да живееш
17. МОЯТ ПИСАТЕЛСКИ БЛОГ
18. Още един мой блог... ЗА ДОБРИТЕ ДУМИ
19. Моят профил и моите текстове в сайта ГНЕЗДОТО
20. ТРЕТАТА МИ КНИГА - ЕДИН ОТ НАС СПОДЕЛЯ, изд. Либра Скорп, 2018 /с интервюта от едноименния ми проект/
21. "ЛЮБОВТА Е ПЪРВАТА СТЪПКА КЪМ БЕЗКРАЯ" - четвъртата ми книга
22. За и от мен - в сайта на издателство "Либра Скорп", гр. Бургас
23. "БОГ И САМОТНАТА ГАРА"
24. МОЯТ ЛЮБИМ ЧОВЕК
25. Моят профил във Фото-Форум
26. Идеята за МУЗЕЙ НА ДОБРОТО
27. ВЯРА В ЖИВОТА - още един мой проект/блог
28. Статия за мен в УИКИПЕДИЯ
29. СЪКРОВИЩА...