Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
07.06.2007 16:08 - Няколко твърде забавни новини от света ;)))
Автор: candysays Категория: Забавление   
Прочетен: 3742 Коментари: 16 Гласове:
0

Последна промяна: 20.06.2007 16:25


Само ще добавя- истински са.

И почвам:

1. Дълголетие с... цигари и ракия :))

Кой казва, че само трезвеници и непушачи живеят до пределна възраст? Нищо подобно! Столетникът Чжан Шуцин от китайската провинция Съчуан има друго обяснение за своето дълголетие, предава ИТАР-ТАСС. "Ако не бяха цигарите и ракията, досега да съм заминал", кълне се старецът (вярвам му!, само ракията я заменям с вино ;), който придобил вредните навици още от съвсем млад (като мен). Оттогава пуши всеки ден и си пийва поне по чаша концентрат на всяко ядене. (е, чак на всяко...;) Внукът на Чжан изчислил, че през дългия си живот дядо му е погълнал 15 тона оризова ракия (!) и е изпушил над 1 тон тютюн (дано не последвам примера му!). Освен тези пороци, столетникът имал и друг- обичал здравата да си хапва. Обикновено изяждал няколко пилешки бутчета или тлъсто свинско с ориз, а за десерт добавял няколко плода. С всичко това успявал да се справи за по-малко от 20 минути. (!)

Извод: И за мене значи има надежда...
:)
                   ***

2. Закон превърна скитник в милионер!

Когато преди 21 години ирландският скитник Хари Халоус се самонастанил в покрайнините на луксозния лондонски район "Хампстед Хийт", едва ли е подозирал, че това ще го превърне един ден в богаташ. Въпреки че живее в неособено угледна барака, 70-годишният мъж днес е собственик на земя за 2 млн. лири (!), пише Daily Mail. Навремето Хари вдигнал скромното си "жилище" върху парцел с размери  27 х 27 метра. Според действащ до неотдавна закон всеки, който е живял на незаета територия повече от 12 години, става неин притежател. (браво бе!) Името на Хари Халоус, обитаващ участъка от 1986г., е вписано в поземления кадастър. Мъжът не смята да продава земята си, въпреки че тя би го направила притежател на 2 млн. лири в брой. "Приличам ли ви на човек, който ще тръгне да обикаля по света оттук нататък? Ненавиждам организирания туризъм, освен това тук се чувствам чедусно!", казва Хари. Той признава, че е мързелив по природа и се нуждае от малко. "Ще завещая имота си на кралското семейство (?!),защото то е последния бастион на аристократизма в страната ни- продължава късметлията.-Напоследък се навъдиха много алчни хора и ме е страх един ден да не сложат ръка и на моето местенце."

  
Извод от тази история: Разни хора, разни... реакции... И разни идеали ;)

                  ***
3. Котарак размахва ангелски криле... (ангелски криле?!?...)

След поредицата от кучета, които раждат котки (?!? де е пък таз поредица?), и обратното (?!!), в страната на невероятностите Китай (:) се пръкна и котарак с криле (!!! Господи!). Собственичката му баба Фен (!?!:) е особено горда, че успяла да отледа такава рядка птица, пардон- котка. Пред фотограф от китайското издание  Huashang News баба Фен (!) разперва пухените крилца на своя домашен любимец, които достигат 15см. дължина. (!) Отначало на плешките му имаше две подутини, които за кратко време се преобразиха в криле." (!), разказва възрастната жена. Тя е очарована от ангелския вид на своя котарак (:). Нейното обяснение за странното явление е просто: "За всичко са виновни разгонените улични котки. (?!) Постоянно се въртяха около моя писан и го тормозеха със сексуалните си набези. Тези криле му излязоха от притеснение." 
:)))))))))

Извод: Какво ли няма по широкия свят?!... Бедна ни е фантазията просто... (поне моята бледнее на фона на всичко това... :)))


(източник- сп."Паралели", днешния брой ;)

E,
осигурих ви доза забавление от сърце в днешния ден, нека ви бъде хубав! :)))

http://youtube.com/watch?v=2K7VCGwf-K0



Тагове:   новини,


Гласувай:
0



1. sis - ми...
07.06.2007 16:17
ти не си ли забелязала. Всички столетници, които ги снимат потелевизията - тук у нас - всеки казва, че пие по една ракия всеки ден.
Важно е доброто настроение за дълголетието! /поне според мен/

:):):):):)
цитирай
2. candysays - :)))
07.06.2007 16:20
Ахъм, ахъм...

П.С. Ако всеки ден съм като днес... ехей... не сто, ами триста години ще живея!... ;-)))))))
Ама то аз и не ща триста...
Нито сто.
(ако трябва да бъдем сериозни ;)
Искам да съм... forever young.. :)*

Апропо, sis, не ти ли направи най-много впечатление историята с котарака с криле?! Тя мен ме порази най-много!!!
:)))
цитирай
3. svetlan - мила моя ти ме покори истина пр...
07.06.2007 16:25
мила моя ти ме покори
истина прекрасна ми откри
дето дълго съм таил надежда
палци стискал съм
и пръст съм връзвал с червена прежда
хапвам здраво и попийвам
все упрекват ме че си намирам
повод ежедневно да поливам
тръпнех ежесутрешно в хлад
че ще си ида още недозрял и млад
а така от днес нататък
без почивка без остатък
ще живея аз на оборот
без да ме притиска тоз живот

същото на тебе пожелавам
поздрав и усмивка давам :-)
цитирай
4. candysays - :))))))))))
07.06.2007 16:28
Ох, ох, прекрасна новина нали?! :)))*
Благодаря ти за чудесния стих, Светлане, много ме зарадва и трогна с него... Най-точно казано- о ч а р о в а м е!!!
:)*

Добре дошъл гост си ти в блога ми, да знаеш! :)))
цитирай
5. viovioi - хайде да направим клуб"щастлие и дълголетие с ракийка"
07.06.2007 16:49
не е лоша идеята и ще има последователи.А този котарак искам да го видя.Направо нямам думи.Крилцата му не вярвам да са от притеснение??Гледах снощи господарите, те си правят бъзик с рубриката на рояци.ком, като осмиват нета.Даваха клип как куче /пуделче/ яха една едра гъска.Без майтап.Много ме развесели с този пост.Мерси
цитирай
6. candysays - Аз съм ЗА! :)))
07.06.2007 16:53
За основаването на такъв клуб де! ;)
Благодаря ти за коментара, viovioi :))
Радвам се, че съм те развеселила с поста :))) И на мен ми беше доста забавно и приятно докато го пишех :) Явно е заразно настроението ;-))))))))))
цитирай
7. inti - ---
07.06.2007 16:58
Ех, че смях му ударих тук! За първата новина не се учудвам, защото пра-дядо ми си пушеше по два пакета арда на ден, а доживя до 94 години!!! (аз не смятам да следвам примера)

Обаче другите новини направо ме удариха в земята! Отивам да се заселвам като скитник в Лондон!!! :)))))))

Благодаря за смеха! :)))*
цитирай
8. candysays - :))) Моля, моля :)*
07.06.2007 17:00
Наистина и на мен ми беше много приятно, докато ги преписвах от списанието в блога ми... предвкусвайки смеха ви.. от сърце :))* Просто не можех да не ги споделя, уникални са...

:-* {}
цитирай
9. magrathea - :)))
07.06.2007 17:01
Това ми звучи като да лекуваш болно гърло с кола и сладолед...:))))
цитирай
10. inti - ---
07.06.2007 17:05
И помага! Аз така се лекувам като ме боли гърлото :)))
цитирай
11. candysays - :)))
07.06.2007 17:06
Ами, magrathea, какво да ти кажа... Всичко е възможно!!! Вече нищо не ме учудва на този свят...

;-)))*
цитирай
12. candysays - Да, inti, magrathea,
07.06.2007 17:07
помага наистина! (аз за сладоледа говоря, кола не обичам особено ;)
цитирай
13. magrathea - не...
07.06.2007 17:09
не оспорих факта, просто казвам, че ми е забавно цялото това противоречие :)
в интерес на истината и аз практикувам този метод. но не защото съм забелязала да ми помага, а защото страшно обичам и сладолед и кола и не позволявам на никакви причини да ми забранят удоволствието...;)))))
цитирай
14. candysays - :)*
07.06.2007 17:10
Браво на теб! :)))
цитирай
15. depressed - хехе
07.06.2007 18:27
това показва, че дълголетието не зависи нито от цигарите, нито от алкохола. има и други нито да пият или пушат и пак стигат до 90-100 години :))))
цитирай
16. candysays - :))))
08.06.2007 09:47
Разбира се, че не зависи от цигарите и алкохола ;)) В случая странното е, че те не са попречили на това... Иначе, всеки знае, много по-големи шансове за дълголетие имат непушачите и въздържателите... Но... това е личен въпрос, който всеки решава някак сам за себе си- дали да пуши и пие или не... За някои това не е кой знае каква "жертва" (даже никаква), за други въздържанието е огромна жертва...

Както и да е. Важното е да сме живи и здрави, и щастливи от време на време (по възможност) :)
Радвам се, че ме посети отново, приятелю :)*

цитирай
Търсене

За този блог
Автор: candysays
Категория: Лични дневници
Прочетен: 4297226
Постинги: 786
Коментари: 9096
Гласове: 52629
Архив
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930
Блогрол
1. Книгата ми "ПЛАНЕТАТА ЗЕМЯ Е ТЪЖНО-СИНЯ", 2014 г.
2. ЕДИН ОТ НАС СПОДЕЛЯ - мой проект за интервюта с най-различни хора за същественото в човешкия Живот
3. Аз избрах Любовта
4. Втората ми книга - "СЛЪНЧОГЛЕДИТЕ СЕ ПРЕРАЖДАТ В СЛЪНЦА"
5. Love letter to God
6. Моите залези. От една сестра /по душа/ на Малкият принц...
7. Душата ми е поле от слънчогледи...
8. Малко поток на съзнанието... Моето съзнание.
9. Нещо смислено..
10. Най-важното!...
11. За Детето - с Любов и уважение. Друга моя фейсбук-страница...
12. Един сайт, който създаде един специален човек за мен - с мои творби
13. Моят профил във Фейсбук
14. За моята книга... Един от първите отзиви след отпечатването й.
15. Мое интервю за "Новата журналистика"
16. Най-добрият начин да живееш
17. МОЯТ ПИСАТЕЛСКИ БЛОГ
18. Още един мой блог... ЗА ДОБРИТЕ ДУМИ
19. Моят профил и моите текстове в сайта ГНЕЗДОТО
20. ТРЕТАТА МИ КНИГА - ЕДИН ОТ НАС СПОДЕЛЯ, изд. Либра Скорп, 2018 /с интервюта от едноименния ми проект/
21. "ЛЮБОВТА Е ПЪРВАТА СТЪПКА КЪМ БЕЗКРАЯ" - четвъртата ми книга
22. За и от мен - в сайта на издателство "Либра Скорп", гр. Бургас
23. "БОГ И САМОТНАТА ГАРА"
24. МОЯТ ЛЮБИМ ЧОВЕК
25. Моят профил във Фото-Форум
26. Идеята за МУЗЕЙ НА ДОБРОТО
27. ВЯРА В ЖИВОТА - още един мой проект/блог
28. Статия за мен в УИКИПЕДИЯ
29. СЪКРОВИЩА...