Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
01.11.2007 14:14 - Знаете ли че... (любопитни работи ;)
Автор: candysays Категория: Забавление   
Прочетен: 3088 Коментари: 18 Гласове:
0

Последна промяна: 01.11.2007 14:19


Най- напред- да пожелая на всички, които се вълнуват малко или много от днешния ден- Честит празник на народните будители! 

Ще се направя и аз малко на будител днес ;)

И така... знаете ли че...

- Около 100 милиарда човека са починали от зараждането на човечеството досега.
(коментар от мен: Боже, боже.. Колко много и най-различни съдби е видял този свят!!! И как ли са го изчислили ми е много интересно?!..)

- Двете ви очи са приблизително на едно око разстояние едно от друго.
(аре стига бе! Голям майтап ;)

- 55% от хората се прозяват до пе минути след като са видели някой друг да се прозява.
(мда, така става.. Логично. И доста забавно ;)

- За времето, в което си поемаме дъх веднъж, в света се раждат 500 деца.
(оле, колко много жени се мъчат в родилни болки, докато си дишаме ние с вас!...)

- Човек мига около 10 000 000 пъти в годината.
(хм, малко ми се вижда, като се замисля.. За цяла година... Но и така- голямо мигане пада!)

- Бедрените кости на човека са по-здрави от бетон.
(мда.. Това със сигурност е вярно. Чела съм и другаде- доказано е чрез опити, че бедрената кост- стига да е в изправено положение, а не накриво, не се троши и под огромни тежести!.. Интересна работа...)

- Страстната целувка изразходва 6,4 калории на минута.
(давайте да се целуваме! Според всички изследвания е много полезно :)
Но само от любов, не от интерес за здравето, призовавам аз! ;)

- Кожата е най-големият орган на човешкото тяло.
(без коментар. Когато фактите говорят, и аз ще си мълча. Като боговете...) ;)

-
В човешкото тяло има 10 трилиона живи клетки.
(брей! Голямо управление пада от страна на мозъка.. Той да му мисли...)

-
Брадата расте с 14см. на година.
(добре че има самобръсначки! Иначе или трябваше да има доста повече хора заети с бръснарския занаят, или мъжете да ходят все брадясали.. ;)

-
Човешката кихавица излиза от носа със 120 км./ч.
(аре стига бе!!! Това пък много ми е интересно как го изчислиха?!?..
..И да ви призная- доста кихам тия дни.. Но аз обичам да кихам, така че не се оплаквам ;) Но пък мразя да кашлям.... :(

- На 70-годишна възраст цели 73% от мъжете са все още потентни.
(аре стига бе, пак ще възкликна аз! Брей, брей... Е, поне мен не ме засяга.. Да му мислят бабите! ;))

- Общата дължина на косата, която пораства за целия живот на човек е 590 км.
(хм, това вече е неща сериозно. Предполагам че са имали предвид среднита дължина на човешкия живот, защото знаем.. доста различно дълго живеят хората.. Ех, де да растеше и моята коса толкова! Хубава коса имам, не мога да се оплача, но въпреки това.. нещо не ще да расте под една определена дължина нататък.. Не мога да си обясня защо- грижа се добре за нея мисля, мия я с балсами след шампоана, въобще..
Някой ако знае някоя рецепта- за маска, която спомага растежа на косата, моля да ми я напише в коментарите, да я сподели с мен.. Ще ви бъда благодарна! :)

-
Средно през живота си човек прекарва 3 години в тоалетната.
(Ах, ах.. какво разхищение на ценно време само!!.. А казват, че времето било пари. Ето защо повечето хора не сме богати явно.. А богатите.. те дали пък не са измислили нещо друго? Някак си да не ходят до тоалетна... ;)) 
Но -сериозно- голяма загуба на време.. Но то да беше само това. Човек си губи времето цял живот с какво ли не... С редки изключения. :(

-
През живота си човек изяжда около 30 000 килограма храна (равно на 6 слона).
(брей, голямо ядене пада на тоя свят! Ето защо толкоз време се налага да се седи после в тоалетната.. :(
Ама няма как- тъй се поддържа живота, веригата на естествените процеси го повелява...)

-
Най-често срещаното име в света е Мохамед.
(хм.. Нямам нищо против това име.. И против което и да е име. Но все пак- малко притеснително ми звучи тая работа..
А сред женските имена зная, че най-разпространеното е Мария. Следвано от Ана и Елена.. (сега може и да е малко по-различно положението, но в общи линии.. това ми е информацията.)

~~~

Е, надявам се че се позабавлявахте успешно с мен, и моите коментари на фактите ;)
Темата ще има продължение.. Някой ден. 
Всичко хубаво!

P.S. Иначе- по повод днешния празник на будителите- препоръчвам следния по-сериозен пост:
http://dimage.blog.bg/viewpost.php?id=128415




Гласувай:
0



1. anabel4o - Честит празник! :) Това е само ...
01.11.2007 14:52
Честит празник! :)

Това е само средно, някои ядем и повече :lol:
цитирай
2. candysays - :)))
01.11.2007 15:46
Е, да, някои хора и повече ядат ;)
Всичко тук е средно изчислено :-)
цитирай
3. feminaslim2007 - Най-напред -
01.11.2007 15:47
Чесити празник и на теб!
За фактите ми беше интересно и забавно да ги прочета, какт и коментарите ;) .
За косата - аз сега прилагам едно нещо, което на повечето хора, когато го чуят, им се вижда хем смешно, хем странно, ама съм много доволна - та това са т.н. конски витамини. Взимам си ги от една колежка, чиито мъж е ветиринарен лекар, което значи, че се намират във ветеринарните аптеки. Какво представлява - изключително силна концентрация на витамините: А, Е и D. Минусите му са, че мириша малко кофти, ама се преживява и че е мазничко, поради което, трябва да се прави на мръсна коса, преди измиване. Плюсовете - страхотно подхранва скалпа на главата, както и самите корени; косата става като конска опашка - лъскава и здрава. Лично аз го позвам вече от доста време и съм страшно доволна. Ако искаш оовече инфо за това как точно се ползва, кажи и ще ти обясня.
Поздрави за хубавич пост (както винаги, де) , лек и спорен ден! :))))))))))) :*
цитирай
4. candysays - :))*
01.11.2007 15:55
Благодаря ти много за коментара, както и за съвета, Феминка! Интересно звучи наистина ;))) Конски витамини, кой би се сетил (сам)? :)
Явно ще трябва да потърся, ако реша да ги ползвам и аз, услугите на някой ветеринар наблизо :)) Поне имам извинение- имам коте ;)
Не е кон, ама все пак... имам повод да се консултирам с ветеринар :)))

Всичко добро и ти благодаря още веднъж! Лек ден и на теб! :)*
цитирай
5. yuliya2006 - Кан, поздрави за празника!Днес си ...
01.11.2007 16:01
Кан,поздрави за празника!Днес си лъчезарна ,весела и щастлива.А на мен Кан, ми е тъжно,сиво, като страната в която живея днес.

Душата ми с птиците отлита,
на юг,на юг при топлината.
Енергия от страст да зареди,
като Феникс отново да възкръсне.

с обич на най-очарователното лице и очи ДЖУЛИЯ
цитирай
6. svetlan - На мен лично ми е трудно да повярвам, ...
01.11.2007 16:08
На мен лично ми е трудно да повярвам, че трите косъма, които си въдя ще направят и 1 км. - ама щом казваш, нема да спориме сега. Вервам ти
цитирай
7. candysays - Скъпа Джулия!..
01.11.2007 16:13
Толкова тъжно е това.. Но и красиво.
Не губи надежда..
И аз не съм чак толкова ведра и щастлива, просто съм спокойна днес и в шеговито настроение (поне на територията на блога).. Но и за вчера се чувствах много уморена и малко тъжна.. И ми беше сиво.
Както и да е. Има такива дни- нормално е..
Във всеки случай се надявам да ти мине скоро, да се ободриш, и се надявам че поне малко и моя майтапчийски пост е допринесъл за това..

Прегръщам те!
С обич- Криси
цитирай
8. candysays - Светлане, приятелю драги,
01.11.2007 16:14
нема да спориме, добре ;)))
Ама ти сигурен ли си все пак че са три? Има надежда и повечко да са.. Или пък да завъдиш в бъдеще- кой знае, стават чудеса на този свят!
;-)))*
цитирай
9. candysays - А на верния ми анонимен фен
01.11.2007 16:17
(както сам той се бе определил в коментара си до мен, който изтрих), ще кажа само, че оставям на него овчите коментари ;) Бива го в тях и без това ;)))

Моите са идиотски в случая, признавам, но нарочно и очевадно- защото са написани за майтап, за веселие, и така трябва да се приемат- с чувство за хумор, а не със злоба.
Но- твой проблем!
Дори не ми е жал за злобарите..
цитирай
10. анонимен - feminaslim2007,
01.11.2007 18:18
и аз за тях първо се сетих! Бяха ми казали,че има нещо във ветеринарните аптеки,но аз като не знаех как да си ги поискам( и как се казват също не знаех) и измислих вдъхновяващата история за съседката ми,на която й трябва нещо за овча вълна ,а продавачката чисто и просто ми се изсмя,обяснявайки,че служат за овчи разплод (сега знам ,че са си само витамини) ,но от тогава им остана името-сперма от коч. Може би само не ги ползвам правилно ,щото косата ми пак не расте много .Ще се радвам да разясниш за употребата,плс:)
цитирай
11. nefer7i7i - Много...
01.11.2007 18:26
интересно ми беше да изчета този пост и се смях много на онова за 70-годишните дядковци.Тъкмо палавите бабки няма да скучаят ...:D
цитирай
12. anubhis - :))
02.11.2007 07:44
приятна и полезна информация:))благодаря:))а това за прозявката-моето бебенце така сладко се прозява,че неможе да не я последваш и ти:))много е весело като видиш петима души струпани около нея се прозяват един след друг-много сладка верижна реакция:))))))))))
цитирай
13. candysays - @ nefer7i7i,
02.11.2007 15:34
заповядай пак в блога ми, щом ти е било интересно :)
цитирай
14. candysays - @ anubhis,
02.11.2007 15:35
да, и аз мисля, че това е една много сладка верижна реакция ;-)))

Да ти е живо и здраво бебчето! :)*
цитирай
15. feminaslim2007 - За витамините - конски:
03.11.2007 15:45
ами така са най-известни, макар да се използват не само за коне. На шишенцето има нарисувани и други животни - крава, овца, куче, прасе, кокошка. Няма наименование, само пише кои са витамините. Искам да направя малка редакция - сега видях, че витамините са A, D3 и E, а не като бях писала по-горе само D. Фирмата на тези, които ползвам аз е: "Вет Пром" АД на гр. Радомир.
Как ги ползвам - първите 2-3 пъти ги ползвах един път седмично, после преминах на 1 път за 2 седмици, а сега вече съм един път в месеца. Какво е важно да се спазва - преди да си измиете главата със шампоан си правите масаж с витамините, който трябва да продължи поне 20 минути. Колкото повече, толкова по-добре. Аз си сипвам на няколко пъти по малко в шепата и първо слагам в корените, започвам масажа и карам така 30 мин. , после си сипвам още и размазвам по цялата коса и понякога дори я оставям след това да попива още 10-ина минутки, но вече без масаж. Сега важно е да се има предвид, че всеки трябва да се съобрази и със собствената си коса и кожа на главата. Аз лично съм с много суха коса и си позволявам да слагам повечко, но ако някой е с мазна или много мазна коса, ще трябва да слага значително по-малко. Това вече е въпрос на ексеримент и налучкване. Освен това, някои смятат, че е достатъчно само да си намажат главата и да постоят малко и това е... Е, да, ама - не. Много е важен масажа, защото с него се подобрява кръвообръщението и витамините се усвояват бързо и изцяло. В другия случай, просто само си мазниш малко косата и нищо не правиш. Казват, че това помага дори и за леки форми на псориазис... или себорея - не помня на кое от двете) , ама аз не мога да го гарантирам.
Сега се сетих и още нещо, което да се има предвид - ако косата е нормална или суха, е добре след масажа да се измие със шампоан само 1 път, а ако е мазна - може 2 пъти, но не повече, защото пак ще се изгуби ефекта.
Ох, пак стана километричен коментар, ама се постарах да съм максимално изчерпателна. В тази връзка, Светльо - разбира се, че не може да се очаква косата да стане 1км. , особено, ако са само 2-3 косъма ;) , но действително много се разхубавява косата и започва да расте, но не със скоростта на светлината :)
Айде, стига толкова,че Криси ще ми спре коментарите, поради превишаване на максимално допустимата дължина ;)
Поздрави на всички! :*
цитирай
16. candysays - Миличка, няма проблем за дължината..
03.11.2007 18:00
на коментара :))
Пиши си колкото дълги искаш коментари при мен- няма да изтрия нищо! :)*

Благодаря ти за изчерпателната информация, и че така активно се включваш в темите в блога ми :)))
Винаги си ми добре дошла! :)

Лека вечер на всички и от мен!
цитирай
17. boris66 - boris66
04.11.2007 21:55
Честит празник на народните будители дано да се събудим и ние!
цитирай
18. candysays - Дано, Боби, дано..
05.11.2007 11:54
Но някои все пак са по-будни от други.. вече ;)
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: candysays
Категория: Лични дневници
Прочетен: 4298151
Постинги: 786
Коментари: 9096
Гласове: 52630
Архив
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930
Блогрол
1. Книгата ми "ПЛАНЕТАТА ЗЕМЯ Е ТЪЖНО-СИНЯ", 2014 г.
2. ЕДИН ОТ НАС СПОДЕЛЯ - мой проект за интервюта с най-различни хора за същественото в човешкия Живот
3. Аз избрах Любовта
4. Втората ми книга - "СЛЪНЧОГЛЕДИТЕ СЕ ПРЕРАЖДАТ В СЛЪНЦА"
5. Love letter to God
6. Моите залези. От една сестра /по душа/ на Малкият принц...
7. Душата ми е поле от слънчогледи...
8. Малко поток на съзнанието... Моето съзнание.
9. Нещо смислено..
10. Най-важното!...
11. За Детето - с Любов и уважение. Друга моя фейсбук-страница...
12. Един сайт, който създаде един специален човек за мен - с мои творби
13. Моят профил във Фейсбук
14. За моята книга... Един от първите отзиви след отпечатването й.
15. Мое интервю за "Новата журналистика"
16. Най-добрият начин да живееш
17. МОЯТ ПИСАТЕЛСКИ БЛОГ
18. Още един мой блог... ЗА ДОБРИТЕ ДУМИ
19. Моят профил и моите текстове в сайта ГНЕЗДОТО
20. ТРЕТАТА МИ КНИГА - ЕДИН ОТ НАС СПОДЕЛЯ, изд. Либра Скорп, 2018 /с интервюта от едноименния ми проект/
21. "ЛЮБОВТА Е ПЪРВАТА СТЪПКА КЪМ БЕЗКРАЯ" - четвъртата ми книга
22. За и от мен - в сайта на издателство "Либра Скорп", гр. Бургас
23. "БОГ И САМОТНАТА ГАРА"
24. МОЯТ ЛЮБИМ ЧОВЕК
25. Моят профил във Фото-Форум
26. Идеята за МУЗЕЙ НА ДОБРОТО
27. ВЯРА В ЖИВОТА - още един мой проект/блог
28. Статия за мен в УИКИПЕДИЯ
29. СЪКРОВИЩА...