Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
20.02.2007 13:08 - Кажи ми как се казваш, че да ти кажа какъв си! :))
Автор: comfy Категория: Хоби   
Прочетен: 15753 Коментари: 55 Гласове:
2



    
image  


Мислех да постна нещо по-различно за разнообразие, пък и за пълнота на изграждания от мен и вас блог. Обаче, реших, че мога да си позволя да ви зарадвам с още една интересна информацийка, която тангенциално се докосва до съвременните митове, повечето от които не са чак толкова съвременни... ;)

Но, както се казва: купонът тече! ;)

И тъй,
често сме чували, че името на човека влияе върху неговия жизнен път, поради влиянието му върху неговия характер. Някои специалисти твърдят, че за всеки от нас може да се узнае немалко даже по инициалите, образувани от трите ни имена. Ако вярваме на подобни изследвания и получените "резултати", то буквите обозначават следните неща:

А — сила и власт;

Б — способност на силни и дълбоки чувства;

В — непостоянство, отсъствие на системност;

Г — тайнственост;

Д — общителност, контактност;

Е — способност за мобилизация, жизнена устойчивост;

Ж — неувереност;

З — склонност към съмнения, неудовлетвореност;

И, Й — впечатлителност, напрегнатост;

К — големи желания, напрегнатост при достигането им;

Л — логичност, голяма изобретателност;

М — трудолюбие, педантичност;

Н — енергичност, амбиции в творчеството;

О — емоционалност, склонност към мистически преживявания;

П — скромност, дистанцираност в отношенията с хората, любов към самотата;

Р — постоянно напрежение, силна емоционалност;

С — склонност към депресии, невротичност, подтиснатост;

Т — безкрайни търсения, гонитба на идеала;

У — интуиция, склонност към чести разстройства от различен тип;

Ф — нежност, умение да се приспособява към обстоятелствата;

Х — непостоянство на чувствата, сексуални проблеми;

Ц — склонност към външно проявяване на вътрешни преживявания;

Ч — вярност;

Ш — ревност, безкомпромисност;

Щ — търсене на психологическо равновесие;

Ю — големи амбиции, отрицание на системността;

Я — интелигентност, творчески способности.


А сега, напишете инициалите си и прочетете! Е, допускам, че половината от вас ще са доволни от "съвпаденията", а другата половина ще си кажат "поредната психологическа тъпотия". Коя половина е права? ;) Отговорът на този въпрос зависи от вас.

Често ми се иска да споделя, че истината е една - тази, която приема конкретната личност. Не ме съдете строго - чувал съм вече всякакви упреци! :)))

И така, кой ще направи първото изследване за влиянието на първата буква от ника на даден блогър върху съдържанието на неговите постинги?? ;))

Приятен ден на всички! ;)



Тагове:   как,   Какъв,   кажа,   кажи,   Казваш,


Гласувай:
2



1. radalia - :)
20.02.2007 13:14
... еми... то е ясно ;)
цитирай
2. tin4e - t i n 4 е
20.02.2007 13:18
Т — безкрайни търсения, гонитба на идеала
И, Й — впечатлителност, напрегнатост
Н — енергичност, амбиции в творчеството;
Ч — вярност
Е — способност за мобилизация, жизнена устойчивост

:))))))))))))))
цитирай
3. comfy - Е-е-е-е, не мога
20.02.2007 13:21
да не отбележа хитроумното тълкуване на Тинче`то! :)))))))
цитирай
4. sunflower - Преди бяха : МДМ
20.02.2007 13:24
Сега са МДА - добре ли съм направила като съм си сменила моминското име, как мислиш? :))))
цитирай
5. comfy - Ами, Слънчо,
20.02.2007 13:30
мисля, че е супер промяната! ;)
цитирай
6. nadita - НЙТ-В
20.02.2007 13:42
енергичност, амбиции в творчеството;впечатлителност, напрегнатост;
безкрайни търсения, гонитба на идеала;
-непостоянство, отсъствие на системност;

Системета ти почти успя да ме разгадае...;)
цитирай
7. mapplethorpecala - Good God. . . . ПОРАЗИТЕЛНИ сходс...
20.02.2007 13:48
Good God....

ПОРАЗИТЕЛНИ сходства!
това е много трудно да се рационализира..предполагам става дума за митологически връзки..
как се обяснява това

при Дънов бях чел някакви подобни неща....
направо ми прималя.

не знам дали не направих така ,че да помогна натова да си попаднат едно в друго...

интересно ми е как се транскрибира да кайем

Р във R И в I

или пък
Христо ,който примеро става
Christo ..to est "на мястото Х нямаме Н , C"

дали имате да предложите обяснение..
много съм любопитен..

Ономастиката е доста различна система за обяснение на характера на озвучеността и звукоподражаването.

още повече има няколко езикови групи -индо-евр,не -индоевр, и т.н
цитирай
8. comfy - Обясненията са
20.02.2007 14:06
различни - поне няколко, но можем да ги групираме в следните две близки по рода си групи:
1. Транскрибирането - когато буквите съвпадат със звука не се променя нищо, т.е. интерпретацията е по същия начин. Когато буквата (дори една и съща) изразява друг звук, то зачита се резултат по звука. Както е случая с Christo, Cimmerman, Chipy, например, където звуците са съответно К, С, Ч. Обаче, много често се постъпва по-комплексно, което означава, че дадения тест се апробира, стандартизира за съответната страна и/или култура и съответния език.
2. Група специалисти обясняват по друг начин нещата - щом в България примерно е Христо, а в Щатите, да кажем Кристо, тогава трябва да се гледат двете различни буки, защото двамата Христовци/Кристовци живеят в различни общества и култури. По този начин те имплицитно свеждат своите идеи до първата група - апробиране, стандартизация, съобразяване с конкретните особености на културата и традициите в дадено общество/страна...
И всичко това е в ПЪРВО приближение - най-често, защото такива изследвания освен, че са трудоемки, са свързани и с по-сериозни финансирания, а резултатът - очаквания резултат, в края на краищата, не удовлетворява инвеститора: "толкова пари на вятъра"....

Биха финансирали повече в зодиите! ;)))
цитирай
9. wildroses - истината е една - тази, която приема конкретната личност
20.02.2007 14:10
подкрепям :)

ДЙД
а в блога- ДР, У (дива роза или уайлроуз)
цитирай
10. comfy - Диди,
20.02.2007 14:15
Благодаря за подкрепата! Оценявам жеста!! :)*

Приятен ден! ;)
цитирай
11. comfy - Да, Надита,
20.02.2007 14:45
системата е толкова всеобхватна...:))), като във филма "Бразилия"...

Поздрави! ;)
цитирай
12. comfy - Не тъгувай, Радалия!
20.02.2007 14:49
Използвай силната си емоционалност - тя влияе много и разнообразно върху всички хора!!! ;)
цитирай
13. pilcho - Хм
20.02.2007 14:49
Че съм изобретателна и с логично мислене, си знам. Че съм способна на силни и дълбоки чувства - сега откривам. Но за трудолюбието отказвам да се съглася!!! Нещо грешно има. А ужким е важна тая буква...
цитирай
14. comfy - Привет, pilcho!
20.02.2007 14:56
... Ами, игнорирай го това трудолюбие - не може да съвпада всичко за всички 100%:))))

;)
цитирай
15. ady - Aди
20.02.2007 15:29
А- сила, власт
Д- общителност и контактност
И- впечатлителност, напрегнатост
само за първото някак си не се чувствам толкова властна, ама знам ли?:)))))
цитирай
16. comfy - Привет, Ади!
20.02.2007 15:35
Много зависи от ситуацията, в която ще попаднеш - като ги строиш всички по двама, по трима - ще видят те, а-а-а-а!!! :)))))))))))))))))))))))
цитирай
17. comfy - forevercarrieon, разсмя ме истински! :))))
20.02.2007 15:42
Разбира се, че за някои ще е "дрънн дрънн", това вече го минахме, но... нямам нищо против да дойдеш да се прегледаш! :))))))))))

;)
цитирай
18. bleed - Хммммм
20.02.2007 15:44
ВДТ
- непостоянство, отсъствие на системност - емиии напротив, голям инат съм и съм доста системна в повечето случаи
- общителност, контактност - аз ако съм общителна и контактна, не знам! Пълно несъответствие...
- безкрайни търсения, гонитба на идеала - виж тук съм съгласна... :))
цитирай
19. mapplethorpecala - предполагам, comfy, сте наясто ...
20.02.2007 15:47
предполагам ,comfy ,сте наясто защо съм така удивен.

не става дума за моите три букви,въпреки ,че това,което се чете срещу тях е доста ласкателно,но аз бях много отдавна нещо близко до това...

наскоро разбрах,че като съм унищожавал дадеността съм се стремял да се сдобия с нещо отвъд,с нещо след...но то няма такова "повече" ..posthume е най-близкото и далечното ..

така стана,че аз се опитвах да направя неприятелят в мен мой нного добър приятел.

като си мислех,че той много повече се харесва на другите и следователно той много трябваше да ми харесва на мен..тпва същество обаче се оказваше напоследък,че е доста далеч от мен,когато ми трябва,а доста близо,когато не ми трябва..
изразявам се образно разбира се..много поетически,но има страшно много истина в поетическото това.

неприятелят трудно се подава на контрол и той причини произволи,които са страшно разрушителни...сега трябва да го омилостивя и да го помоля да кротне малко,лудената.

тук обаче има нещо много по-важно...
вие сам можете да се убедите ,като видите буквите на това ,което ме прави щастлив.

тези букви сигурно съответстват на няквки поетически форми ,озвучавания -
поток ,клисура,долина,ПОЧВА ..почване,..листопад,есен,лято юндол ,ято ,ябълка,чистилище.
цитирай
20. comfy - Приятелю, mapplethorpecala!
20.02.2007 16:29
Мен също ме радват посочените букви, но защото те съвпадат, както казваш ти, със същността - това е чудесно, пък дори и да е само едно "случайно" съвпадение! ;)

Поздрави и благодаря за поредния ПК! ;)
цитирай
21. comfy - forevercarrieon, разбира се, че
20.02.2007 16:33
преглеждам!! Само че не в Пловдив, а къде?
Това може да се разбере, ако човек се поразрови в блогрола ми (не е на показ съвсем - трябва да се положи усилие!).
Излиза, че отпада разходката до Пловдив - до друго място ще е, а остава и да се вземе решението за преглеждането! :))
Винаги, освен това, всеки може да ми зададе какъвто и да е въпрос на лични - ще отговоря! ;)

Следователно, варианти - много, само да иска човек... ще намери! ;)

Поздрави! :))
цитирай
22. comfy - bleed, здравей! :))
20.02.2007 16:38
Радвам се, че си тук. Благодаря ти за вниманието!! :)))

... Радвай се, уважаема, че поне една трета съвпада - какво да кажат другите, при които нищо не съвпада (аз подозирам какво казват, ама нейсе). Мисля, че ще трябва да отпразнуваш упоритостта си, с която гониш идеала си!!! Това си струва да се отпразнува - колко хора се оплакват, че даже нямат идеали...

Поздрави и идвай пак, ОК? ;)
цитирай
23. viki02 - моето
20.02.2007 16:44
съвпада:-))))))))))))))))),
а второто ми е б.......................
цитирай
24. comfy - viki02, радваме се всички за теб,
20.02.2007 16:49
но не чуваме радостните възгласи - викай смело и весело: СЪВПАДА-А-А-А-А-А!:))))

Радвам се за теб! Идвай пак тук! :)))

Поздрави! ;)
цитирай
25. anahata - Даааа:)
20.02.2007 17:23
Древното знание за вибрацията на гласните и съгласните звуци в един език, както и за влиянието на комбинацията им, която е специфична за всяко име:)
Поздравления за постинга!
Никът ми е с четири гласни - срещу три съгласни. И четирите гласни са "А". Трябва да си призная, че не съм правила предварителни изчисления - избрах го спонтанно, от раз :)
цитирай
26. phoenix2000 - Xa Xa
20.02.2007 17:24
Това май сме го виждали. Добре поне, че събра статистиката. Поздрави!
цитирай
27. comfy - Анахата, благодаря ти,
20.02.2007 18:19
че си тук, както и за оценката! :))
А това, че има много А-та в Анахата - хм, едва ли е случайно!! :)))*
цитирай
28. comfy - phoenix2000, приятелю,
20.02.2007 18:21
и на мен ми казаха, че се пресичаме по темата, но едва когато вече бях я публикувал... Гледните ни точки са малко по-различни, обаче...;)
... Но... интересно е съвпадението, все пак!!

Поздрави! :))
цитирай
29. sigrina - [S]
20.02.2007 20:03
Виктория - непостоянство, отсъствие на системност;
Тихомирова - безкрайни търсения, гонитба на идеала;
Иванова - впечатлителност, напрегнатост;
Донякъде е вярно :)
цитирай
30. esen - Какво ще кажеш? Съвпада ли?
20.02.2007 20:24
Е — способност за мобилизация, жизнена устойчивост;
С — склонност към депресии, невротичност, подтиснатост;
Е — способност за мобилизация, жизнена устойчивост;
Н — енергичност, амбиции в творчеството;
цитирай
31. comfy - Sigrina, Вики,
20.02.2007 20:54
щом донякъде е вярно, то следва въпроса - докъде, все пак? ;)
:)))
Радвам се, че си тук и си съпричастна на купона! ;)
цитирай
32. comfy - DVD, както си подобава за теб
20.02.2007 20:58
много умуваш и караш хората да се позамислят... ;)

За вярването говорихме вече - спомни си за Нилс Бор, а ако не си чела постинга - прочети го: "Вярваш ли?" :))))

... Всъщност и аз съм склонен да разглеждам повече имената като носители на горната инфо, ако въобще е приложим този подход достоверно! С една дума - съгласен! Съгласен съм с теб, защото и мен ме гризат същите съмнения, както и тебе! ;)

Приятна вечер! ;)
цитирай
33. comfy - Есен, за теб въобще не съвпада!! Гледай сега:
20.02.2007 21:01
З - склонност към съмнения, неудовлетвореност;

Л - логичност, голяма изобретателност;

А - сила и власт;

Т - безкрайни търсения, гонитба на идеала;

Н - енергичност, амбиции в творчеството;

А - сила и власт.


Този вариант май съвпада повече!! ;)*
цитирай
34. esen - И повече ми харесваа!
20.02.2007 21:44
Знаеш ти! Знаеш.

Ще добавя само:
К — големи желания, напрегнатост при достигането им;

М — трудолюбие, педантичност;

все мои букви;-)

Усмихна ме! Желая и на теб усмивки!:)))*

цитирай
35. copycat - може ли да питам...
20.02.2007 22:15
моминското или другото?

сиреч Г И Я или Г И Д?
цитирай
36. comfy - Копи, и двете пробвай,
20.02.2007 22:35
така ще знаеш кога е било по-добре! ;)
цитирай
37. comfy - Знам, Златна,
20.02.2007 22:36
знам... ;)
цитирай
38. rossi01 - :))))
20.02.2007 22:47
Р — постоянно напрежение, силна емоционалност;

О — емоционалност, склонност към мистически преживявания;
С — склонност към депресии, невротичност, подтиснатост :(((
И, Й — впечатлителност, напрегнатост

ХАХА все напржение и емоции, може и да има защо :))) Благодаря за интересната информация :)

цитирай
39. comfy - Радвам се, Росси01, че
20.02.2007 22:51
съвсем спокойно приемаш подредбата на звездите и прогнозата за времето - така и трябва! ;)))

Благодаря ти, че беше тук - идвай пак! ;)

Поздрави! :)
цитирай
40. sunset - Привет-мривет!
20.02.2007 22:54
Аз пък съм:
- тайнственост;
- сила и власт;
- енергичност, амбиции в творчеството;

Със собственото име и фамилията съм напълно съгласна, но за бащиното - не съм! Напротив - доста съм лабилна психически в последните 6 г. - имам едно заболяване, дето ми действа на нервите...:(((

Като добавим, че главно използвам собственото име и фамилията си, въобще не се учудвам защо бащиното ме дъни... :)))

Поздрави за интересната тема! :)
цитирай
41. comfy - Здравей, Залез-Sunset!
20.02.2007 23:00
Радвам се, че си тук и си съпричастна на написаното - благодаря ти! :))
Всъщност... ако искаш, на лични можеш да ми пишеш за споменатото заболяване...Може пък да има решение...
Поздрави и приятна вечер! :)
цитирай
42. sunset - Благодаря за гостоприемството...
20.02.2007 23:07
и за предложението, comfy!
Ще се възползвам веднага да ти пиша на ЛС, а ти ми отговори, когато имаш възможност. Ще ми бъде интересно да "чуя" още едно мнение по проблема ми (посещавам психоаналитик, а и чета де що ми попадне за самоусъвършенстването...), но винаги съм отворена за новото! :)

Благодаря още веднъж и лека вечер!
цитирай
43. comfy - Be welcome, Sunset!
20.02.2007 23:17
До писане... :)
цитирай
44. sis - :):):)
21.02.2007 12:47
като четях какво пише срещу всяка буква, и през ума си прехвърлих няколко имена - има нещо вярно! Странно е :):):)
цитирай
45. comfy - Странно, но вярно! ;)
21.02.2007 12:51
Радвам се, че си ми на гости, Сис, при това продължително време - приятно е! ;)

Идвай пак! :))
цитирай
46. viki11 - comfy, comfy
21.02.2007 14:13
какви радостни възгласи, я виж за В...
цитирай
47. viki11 - viki11+viki02=
21.02.2007 14:19
на едно и също.
цитирай
48. comfy - Вики, какво му е на "В"-то?
21.02.2007 14:51
Това е само една от многото ти характеристики - а и ти можеш да я променяш, когато вече знаеш за нея! ;)

... Можеш и името да си смениш! ;)))
цитирай
49. viki11 - а, не,
21.02.2007 14:58
мина времето, когато си мразех името. А тази черта я познавам (отнякъде;-)), променям я, когато мога, по малко. Името - НЕ, което си е мое, мое си е.
цитирай
50. comfy - Ами, ще трябва да
21.02.2007 15:41
попаднеш в съответна ситуация, Лара, и да провериш! ;)

Поздрави! ;)
цитирай
51. mechtatelka - много точно
22.02.2007 10:57
за истинските инициали
-впечатлителност
-скромност, дистанцираност в отношенията с хората, любов към самотата;
-тайнственост;
Психоаналитика има ли някаква идея как да променя второто :))
цитирай
52. comfy - Уважаема, Мечтателко,
22.02.2007 12:45
"Психоаналитика" има много идеи, можеш да не се съмняваш в това, как да промениш "второто"...
Ако намерението е сериозно, пиши ми на лични...
цитирай
53. mechtatelka - "Психоаналитика"
22.02.2007 12:59
Това беше задачка закачка :))))
и така съм си добре поне си се чувствам добре
едва ли ще мога да променя нещо а и тази буквичка ще си оказва влияние :) не мога да я сменя!
цитирай
54. comfy - Мечтателко,
22.02.2007 13:13
трябва ли да напомням древногръцкото "панта рей" - всичко се променя, всичко - включително и разбиранията ни за това, че всичко се променя! ;)
цитирай
55. comfy - Разбира се, че си си ти!!!
24.02.2007 10:46
Виж колко е интересно: АZ това си ТИ! ;)
цитирай
Вашето мнение
За да оставите коментар, моля влезте с вашето потребителско име и парола.
Търсене

За този блог
Автор: comfy
Категория: Хоби
Прочетен: 3326256
Постинги: 233
Коментари: 6881
Гласове: 61739
Спечели и ти от своя блог!
Календар
«  Март, 2024  
ПВСЧПСН
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031