Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
10.07.2006 21:06 - "Всичко. Достатъчно ли е това?"- стихове...
Автор: candysays Категория: Изкуство   
Прочетен: 1973 Коментари: 3 Гласове:
1

Последна промяна: 12.06.2007 15:01


ВСИЧКО. ДОСТАТЪЧНО ЛИ Е ТОВА?

Чувствам сега-
с цялата си душа-
искам да мога да направя за теб
всичко на света…

Но не зная колко мога-
зная само- не мога да бъда повече 
от това, което съм и винаги ще бъда-
както пееше се в една тъжна песен…
Животът никога не е бил лесен…

Не зная- което мога за теб да направя-
достатъчно ли би било това?…
Повече от това, което навярно имам -
повече искам да ти дам…
Всичко на света! 
Но това, което съм, което мога-
достатъчно ли е това?…

Това чувство…-не е ли това
един от кръстовете на любовта…
Да искам дори от себе си 
да те освободя…
За да имаш всичко-
и ако не мога да ти го дам-
да те пусна на свобода…
И да се питам- достатъчно ли е това?…
Това ли е любовта?

И да слушам някоя от най-красивите
и тъжни песни на земята,
с мисълта за теб единствено в душата.
И ронят се отново сълза след сълза...
От една смутена душа…

И - въпреки всички 
спечелени битки-
мисля си понякога,
че да бъда най-тъжното същество на света
е това, което най-добре умея…

Но за теб ще опитам да направя всичко-
ще пея, ще се смея…
А хората за мен казват толкова хубави неща-
че притежавам красота, нежност и доброта…
Но достатъчно ли е това?…
Достатъчно ли е за да ти дам 
всичко на света?…
В ръцете ти да поднеса
цялата възможна красота?…
Да ти дам всичко, което ти можеш
и трябва да имаш на света…

Едно зная- 
както няма последна вълна,
устремена към брега-
така няма и последна сълза…
Но въпреки че понякога мисля,
че да бъда най-тъжното същество на света,
е това, което най-добре умея-
за да не те натъжавам-
сълзите си ще скрия,
ще изтрия,
за теб от сърце ще пея,
и от сърце за теб ще се смея…

И когато слушам най-красивата
и тъжна песен на света,
само за теб ще мисля и живея…
И навярно ще се отрони отново-
никога последната-
сълза…

Но после пак- за теб ще запея,
за теб- ще се смея…
Ще живея.

                                                                          11.02.2002




Гласувай:
1



Следващ постинг
Предишен постинг

1. nightlight - Ами аз ги рисувам тези които са рисувани.
10.07.2006 21:20
Ами има едни които съм ги свалил и други които аз съм рисувал!
Ти знаеш ли на колко години съм?:)
Аз съм на 14!
Роден 92 ти на колко си?
цитирай
2. candysays - Ти си младеж, бре... ;)))
12.07.2006 22:05
Аз в сравнение с теб съм от старата генерация- на 25 ще стана тая година (през декември, родена съм 81-ва) ;)
цитирай
3. анонимен - тици ми пеят, очи се смеят, уста н...
23.08.2007 20:38
тици ми пеят,
очи се смеят,
уста немеят,
звездици греят,
душа ми плаче
от радост, драга,
за мене ти си
царска награда!
Злато, Златице,
ти гълъбице,
дай ми любов,
с теб живот нов!

http://zazz.bg/play:6761546a

























































































































































































































тици ми пеят,
очи се смеят,
уста немеят,
звездици греят,
душа ми плаче
от радост, драга,
за мене ти си
царска награда!
Злато, Златице,
ти гълъбице,
дай ми любов,
с теб живот нов!

http://zazz.bg/play:6761546a

цитирай
Търсене

За този блог
Автор: candysays
Категория: Лични дневници
Прочетен: 4292098
Постинги: 786
Коментари: 9096
Гласове: 52624
Архив
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930
Блогрол
1. Книгата ми "ПЛАНЕТАТА ЗЕМЯ Е ТЪЖНО-СИНЯ", 2014 г.
2. ЕДИН ОТ НАС СПОДЕЛЯ - мой проект за интервюта с най-различни хора за същественото в човешкия Живот
3. Аз избрах Любовта
4. Втората ми книга - "СЛЪНЧОГЛЕДИТЕ СЕ ПРЕРАЖДАТ В СЛЪНЦА"
5. Love letter to God
6. Моите залези. От една сестра /по душа/ на Малкият принц...
7. Душата ми е поле от слънчогледи...
8. Малко поток на съзнанието... Моето съзнание.
9. Нещо смислено..
10. Най-важното!...
11. За Детето - с Любов и уважение. Друга моя фейсбук-страница...
12. Един сайт, който създаде един специален човек за мен - с мои творби
13. Моят профил във Фейсбук
14. За моята книга... Един от първите отзиви след отпечатването й.
15. Мое интервю за "Новата журналистика"
16. Най-добрият начин да живееш
17. МОЯТ ПИСАТЕЛСКИ БЛОГ
18. Още един мой блог... ЗА ДОБРИТЕ ДУМИ
19. Моят профил и моите текстове в сайта ГНЕЗДОТО
20. ТРЕТАТА МИ КНИГА - ЕДИН ОТ НАС СПОДЕЛЯ, изд. Либра Скорп, 2018 /с интервюта от едноименния ми проект/
21. "ЛЮБОВТА Е ПЪРВАТА СТЪПКА КЪМ БЕЗКРАЯ" - четвъртата ми книга
22. За и от мен - в сайта на издателство "Либра Скорп", гр. Бургас
23. "БОГ И САМОТНАТА ГАРА"
24. МОЯТ ЛЮБИМ ЧОВЕК
25. Моят профил във Фото-Форум
26. Идеята за МУЗЕЙ НА ДОБРОТО
27. ВЯРА В ЖИВОТА - още един мой проект/блог
28. Статия за мен в УИКИПЕДИЯ
29. СЪКРОВИЩА...