Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
31.08.2006 16:36 - Искам да живея!!!...
Автор: candysays Категория: Изкуство   
Прочетен: 1513 Коментари: 2 Гласове:
0


Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg Постингът е бил сред най-популярни в Blog.bg

ИСКАМ ДА ЖИВЕЯ

Искам да живея,
още да горя,
все така,
дори в болка и тъга…

Искам песните,
които слушам и чувствам
в своята душа
да мога нейде нежно да изпея…

Искам трескаво красивите 
и почти неуловими моменти 
да се стремя да уловя-
все така,
както досега…

Искам още да давам-
без да очаквам нещо в замяна-
късчета от свойта топлота,
когато мога в себе си 
да ги защитя и съхраня,
от вечно връхлитащата жестокост 
на света,
усетена понякога в моята душа…

Да обичам все така, 
да помня,
безгрешно- ангелски- 
пак да греша
не можейки противоречията, 
които чувствам в себе си 
да разреша…

Да живея, да изгоря-
със или без мечта…
Да е пълна моята душа,
запазвайки светостта 
на болката и любовта…

Сега искам да живея, 
както преди исках да умра-
болката си за да приспя!…

Принуждаваха ме 
жестоките правила 
на живота и света,
принуждаваха ме –преди-
раните на моята душа,
да искам да умра!…

Но после- изведнъж- поисках
в треска- 
да живея!
В живота да изгоря,
въпреки че останаха всички причини
да искам да умра…

Така започна 
най- жестоката борба
в моята душа-
за желанието да искам да живея,
пък ако ще в тоя живот 
да изгоря!
Да дам докрай свойта топлота-
ненужна ми е- да я пазя в мене
и би била погубена,
ако умра…

Някак намерих смисъл 
тук да остана, да живея,
намерих красота- 
макар болезнена понякога-
в това, което виждам-
в живота и в света…

Затова туй желание в мен-
въпреки всичко преживяно-
и дори с двойна сила-
надделя…

15.09.2002




Гласувай:
0



Следващ постинг
Предишен постинг

1. eddie - eddie
01.09.2006 00:42
Пишеш много емоционално ;):)
цитирай
2. candysays - Sad but true, нали знаеш ;)
01.09.2006 16:16
вярно е, и се гордея с това на всичкото отгоре! ;)))

П.С. Ще се радвам много да прочетеш, когато имаш време и стихотворението ми "По пътя", което е наистина добро, както и моят разказ "Феникс" (в 3 постинга е- "Моята наи-добра творба досега"-1, 2 и 3)- сигурна съм че ще ти хареса, а и току виж те вдъхновил да нарисуваш някакви илюстрации към него (тои отприщва въображението, според мен, тъи като е като приказка)- бих била щастлива от това ;)))
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: candysays
Категория: Лични дневници
Прочетен: 4280617
Постинги: 786
Коментари: 9096
Гласове: 52603
Архив
Календар
«  Март, 2024  
ПВСЧПСН
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031
Блогрол
1. Книгата ми "ПЛАНЕТАТА ЗЕМЯ Е ТЪЖНО-СИНЯ", 2014 г.
2. ЕДИН ОТ НАС СПОДЕЛЯ - мой проект за интервюта с най-различни хора за същественото в човешкия Живот
3. Аз избрах Любовта
4. Втората ми книга - "СЛЪНЧОГЛЕДИТЕ СЕ ПРЕРАЖДАТ В СЛЪНЦА"
5. Love letter to God
6. Моите залези. От една сестра /по душа/ на Малкият принц...
7. Душата ми е поле от слънчогледи...
8. Малко поток на съзнанието... Моето съзнание.
9. Нещо смислено..
10. Най-важното!...
11. За Детето - с Любов и уважение. Друга моя фейсбук-страница...
12. Един сайт, който създаде един специален човек за мен - с мои творби
13. Моят профил във Фейсбук
14. За моята книга... Един от първите отзиви след отпечатването й.
15. Мое интервю за "Новата журналистика"
16. Най-добрият начин да живееш
17. МОЯТ ПИСАТЕЛСКИ БЛОГ
18. Още един мой блог... ЗА ДОБРИТЕ ДУМИ
19. Моят профил и моите текстове в сайта ГНЕЗДОТО
20. ТРЕТАТА МИ КНИГА - ЕДИН ОТ НАС СПОДЕЛЯ, изд. Либра Скорп, 2018 /с интервюта от едноименния ми проект/
21. "ЛЮБОВТА Е ПЪРВАТА СТЪПКА КЪМ БЕЗКРАЯ" - четвъртата ми книга
22. За и от мен - в сайта на издателство "Либра Скорп", гр. Бургас
23. "БОГ И САМОТНАТА ГАРА"
24. МОЯТ ЛЮБИМ ЧОВЕК
25. Моят профил във Фото-Форум
26. Идеята за МУЗЕЙ НА ДОБРОТО
27. ВЯРА В ЖИВОТА - още един мой проект/блог
28. Статия за мен в УИКИПЕДИЯ
29. СЪКРОВИЩА...