Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
08.11.2007 17:52 - Ако не вярваш в душата...
Автор: candysays Категория: Изкуство   
Прочетен: 3552 Коментари: 18 Гласове:
0

Последна промяна: 08.11.2007 18:41


~
~~
~~~
Любовта е безкрила,
ако не вярваш в душата..
Ако обичаш само плътта.

Любовта е най-голямата сила,
ако имаш чиста душа...
Тогава на сърцето поникват крила,
и то може да се радва на света..

Душата трябва да бъде с отворени сетива,
трябва да бъде
като опъната тетива..

Едва тогава идва Любовта.



Гласувай:
0



1. yuliya2006 - Кен, влюбих се в тези стихове, за ...
08.11.2007 22:07
Кен, влюбих се в тези стихове, за любовта на душата , защото плътското без нея не е любов...
с обич ДЖУЛИЯ БЕЛ
цитирай
2. lilidalili - :)))))))
08.11.2007 22:36
Браво, Криси!!!
цитирай
3. feminaslim2007 - Чистотата на духа
08.11.2007 23:40
във всички сфери на живота е важна, но когато говорим за Любовта..... Тогава става О С О Б Е Н О важна!
Както казва и Апостол Павел в І-ви Коринт: "Остават тия трите - Надежда, Вяра и Любов, но най-голяма от тях е Любовта! " , а що за Любов би била, ако не е с чиста душа? Тогава се превръща в нещо точно обратното - егоистично, изпълнено със страх и дребнавост Нещо... , но не Любов!
Поздрави, прегръдки и целувки от мен! :))))))))))) :* :* :*
П. С. Малей, тоз път съм изненадващо кратка тук!!! Защото обикновено пиша цели фермани.... ;)
цитирай
4. innersmile - много е хубаво :) Любовта е н...
09.11.2007 00:12
много е хубаво :)

Любовта е най-голямата сила,
ако имаш чиста душа...
Тогава на сърцето поникват крила,
и то може да се радва на света..

.....words are very unnecessary...
поздрав с http://www.youtube.com/watch?v=YQKegElRAcA
цитирай
5. bilqnka - Много красиво
09.11.2007 00:17
Поздрави, Кенди!
Стихотворението е прекрасно! И много вярно.
цитирай
6. candysays - Много благодаря на всички ви за коментарите!!! :)*
09.11.2007 10:53
Както и за добрите думи.. Искрено се радвам, че ви е харесало стихотворението ми :))
А ми хрумна и го написах буквално за минута.. Понякога, ей така както си седя и слушам музика, и за нищо конкретно не мисля (сиреч съзнанието ми е свободно в този момент) и думите сами идват в главата ми.. Чувам ги в себе си.. И просто ги записвам. Без да зная дали пиша нещо кой знае какво (добро) или не, само зная, че е искрено и вярно- според усещанията ми, според вътрешните ми сетива и знанието ми дотук...
Та и да не е шедьовър написаното (не може винаги да е ;)), пак носи нещо.. Някакъв смисъл.

Наистина любовта към плътта не е любов, а нещо друго.. Нещо, което далеч не е толкова трайно и красиво като любовта.. между душите..

А наистина на този свят има хора с изключително красиви души!.. И как да не ги обичаш (много, много..), когато усещаш вътрешната им красота?..
Мисля, че и моята душа е красива :) Даже съм сигурна... колкото и нескромно да звучи..

Благодаря ви още веднъж! Благодаря ти и на теб за поздрава, Весе :)*

Желая ви хубав ден! Че ще е слънчев, вече е ясно ;)
цитирай
7. анонимен - Чудесни стихове!
09.11.2007 11:23
Аз засега се ограничавам с проза.
цитирай
8. candysays - @ carvulesteven,
09.11.2007 16:16
надявам се, че си искрен ;)

Иначе- и аз преди пишех само проза, ама на- живота е странно нещо! Прописах и поезия..
И все пак мисля, че малко по-силната страна ми е прозата.. Имам само няколко наистина добри стихотворения (по мое си мнение ;)

Поздрави!
цитирай
9. maymi - Много се радвам на поезията,
09.11.2007 22:01
а никога не успях да напиша лирично стихотворение. Дори в тинейджърските години, когато седнех да запиша стихотворение, защото напираше, въпреки романтичната ми нагласа и подбуди в началото, на финала се получаваше сатира...А се имам за емоционален и чувствителен човек. Не знам що така..
цитирай
10. анонимен -
10.11.2007 00:48
Не съумях да прочета стиховете ти, защото това е в разрез с принципите ми. Вярвам обаче, че са наистина стойностни. Като цяло ти си цвете на фона на приятеля ти естевен ;-)

Поздрави и от нашата гилдия!
цитирай
11. candysays - @ maymi,
10.11.2007 18:36
съжалявам, че не ти се получава..
Но все пак хората сме си надарени с различни умения и това е хубаво! Щеше да е неприятно всички да умеехме да правим едно и също добре, а други неща да няма кой да свърши.. Всичко е разпределено по някакъв начин, предполагам.
Аз не твърдя, че умея да пиша добре стихове, но има хора, които ми ги харесват.. Пиша от време на време. Сами идват. Иначе пиша и проза, и повече проза съм чела в живота си. Поезията я открих наскоро като читател..

А що се отнася до това: "А се имам за емоционален и чувствителен човек."- нищо не пречи да си такава, и без да пишеш поезия. Важното е, че умееш да й се наслаждаваш, да я четеш, да извличаш нещо от нея за себе си..

..Такива неща исках да ти пиша в отговор ;)
Поздрави от мен и всичко добро! :)
цитирай
12. candysays - @ carvulesteven,
10.11.2007 18:39
брей, не знаех, че чак е в разрез с твоите принципи.. ;-)))
Но все пак- благодаря за вярата, че са стойностни. :)
А защо смяташ, че съм "цвете" на фона на моя приятел (и чудесен човек и писател) Стефан Кръстев, това ще си остане загадка за мен...

Поздрави и от ..моята гилдия (която и да е тя)! ;-)))
цитирай
13. boris66 - boris66
10.11.2007 20:55
И аз го разбрах и аз плаках много, независимо, че съм твърд мъж и на възраст. Любовта е велика сила която отваря златни врати!
цитирай
14. sensation - Много красиво и чисто чувство!
11.11.2007 11:38
Поздрави, мила, candysays!!!
цитирай
15. candysays - @ Bobi,
11.11.2007 13:32
радвам се, че си го разбрал..
Това някой да е "твърд мъж", не пречи на нежността на душата..
цитирай
16. candysays - @ скъпа sensation,
11.11.2007 13:33
благодаря ти :)))

Поздрави и от мен! :*
цитирай
17. анонимен - "Душата е любима
16.11.2007 08:38
плътта любовница"
цитирай
18. candysays - Така е,
16.11.2007 12:50
simpleman, така е...
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: candysays
Категория: Лични дневници
Прочетен: 4306405
Постинги: 786
Коментари: 9096
Гласове: 52636
Архив
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930
Блогрол
1. Книгата ми "ПЛАНЕТАТА ЗЕМЯ Е ТЪЖНО-СИНЯ", 2014 г.
2. ЕДИН ОТ НАС СПОДЕЛЯ - мой проект за интервюта с най-различни хора за същественото в човешкия Живот
3. Аз избрах Любовта
4. Втората ми книга - "СЛЪНЧОГЛЕДИТЕ СЕ ПРЕРАЖДАТ В СЛЪНЦА"
5. Love letter to God
6. Моите залези. От една сестра /по душа/ на Малкият принц...
7. Душата ми е поле от слънчогледи...
8. Малко поток на съзнанието... Моето съзнание.
9. Нещо смислено..
10. Най-важното!...
11. За Детето - с Любов и уважение. Друга моя фейсбук-страница...
12. Един сайт, който създаде един специален човек за мен - с мои творби
13. Моят профил във Фейсбук
14. За моята книга... Един от първите отзиви след отпечатването й.
15. Мое интервю за "Новата журналистика"
16. Най-добрият начин да живееш
17. МОЯТ ПИСАТЕЛСКИ БЛОГ
18. Още един мой блог... ЗА ДОБРИТЕ ДУМИ
19. Моят профил и моите текстове в сайта ГНЕЗДОТО
20. ТРЕТАТА МИ КНИГА - ЕДИН ОТ НАС СПОДЕЛЯ, изд. Либра Скорп, 2018 /с интервюта от едноименния ми проект/
21. "ЛЮБОВТА Е ПЪРВАТА СТЪПКА КЪМ БЕЗКРАЯ" - четвъртата ми книга
22. За и от мен - в сайта на издателство "Либра Скорп", гр. Бургас
23. "БОГ И САМОТНАТА ГАРА"
24. МОЯТ ЛЮБИМ ЧОВЕК
25. Моят профил във Фото-Форум
26. Идеята за МУЗЕЙ НА ДОБРОТО
27. ВЯРА В ЖИВОТА - още един мой проект/блог
28. Статия за мен в УИКИПЕДИЯ
29. СЪКРОВИЩА...