Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
20.09.2006 19:06 - Спокойствие и силна храна... ;)))
Автор: candysays Категория: Лични дневници   
Прочетен: 2379 Коментари: 3 Гласове:
0



Този път ще почна без разни предисловия... ;)
 
Тоя лаф да ви кажа- "спокойствие и силна храна", ми е любим откакто го чух за пръв път от един приятел, който пък го чул от някакъв дядо (явно веселяк и с чувство за хумор :). Някак си ми действа успокояващо като израз дори само...
А и някак невероятно точно описва възможно най-сбито и синтезирано всичко онова (или поне най-важното) от което се нуждае един съвременен човек за да оцелее в този все по-налудничав свят ;))) Или поне такова е моето "скромно" мнение ;)
И аз- като един средно статистически нормален (или опитващ се да бъде такъв)  човек- се нуждая и се стремя към същото... ;))) 
Навярно, това що е "спокойствие" всеки си го дефинира сам, и то сигурно му дава различни дефиниции през различните етапи от живота си (включително и аз), но  да ви призная - въпреки, че обичам да похапвам всичко едва ли не (адски непретенциозен човек съм в това отношение, а май и във почти всички останали отношения)- първото нещо, което ми хрумва като чуя израза "силна храна" е крем- карамелът, под влияние на баба, лека й пръст, която така ми е казвала... -защото в крем карамелът има висока концентрация на "подсилващи" организма неща- мляко, захар, яйца... ;)))

Така че- вкратце- моят (най-добронамерен) съвет към вас е:
"Хапвайте по-често крем-карамел (ако обичате, разбира се, и ако не ви е забранено поради болест),  осигурявайте си по някакъв начин и доколкото ви е възможно спокойствие- според вашите разбирания за това какво представлява то...

С две думи - препоръчвам ви "спокойствие и силна храна"- пък току-виж сме поживели някоя и друга година повече на този свят ;)))




Гласувай:
0



Следващ постинг
Предишен постинг

1. sunflower - Абсолютно!!!
20.09.2006 19:24
Само ако може да не е карамел а шоколадче нещо и салатки ... и плодчетаааа, че крем-карамела го мразя от детската градина по Бог знае кви причини. :))))))
А за спокойствието - естествено - всички болести идват от нервите. :)))
цитирай
2. ananji - СПОКОЙСТВИЕ И ТОПЛА ХРАНА
20.09.2006 19:41
това е девиза и на Карлсон който живее на покрива:)))абсолютно подкрепям:)
цитирай
3. candysays - :)))))))
21.09.2006 19:09
Абе, всичко може- кой каквото обича... ;) То да си призная, скъпа sunflower, и аз като дете хич не обичах крпем-карамел /даже го мразех/, защото бях адски злоядо дете, и мен ме постоянно тормозеха да ям, когато не искам в детската градина... :( Ама те много деца са така, за съжаление...
Но с времето няка станах абсолютно "всеядно" животинче ;))) И аз обичам и гореспоменатите салатки, плодчета, шоколадче... въобще всичко :)))
Слава Богу, че съм от тези създания, които и много да ядат си стоят слаби, по някаква причина /хем въобще не спортувам.../ -явно бърз метаболизъм. Поне засега ;) Даже много по-лесно слабея, отколкото пълнея...
Колкото до Карлсон- явно и той обича тоя лаф ;) Който е много стар, между другото, май...
Но някак "силна храна" ми звучи по-"заковаващо" и от "топла храна"... ;)))
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: candysays
Категория: Лични дневници
Прочетен: 4280948
Постинги: 786
Коментари: 9096
Гласове: 52603
Архив
Календар
«  Март, 2024  
ПВСЧПСН
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031
Блогрол
1. Книгата ми "ПЛАНЕТАТА ЗЕМЯ Е ТЪЖНО-СИНЯ", 2014 г.
2. ЕДИН ОТ НАС СПОДЕЛЯ - мой проект за интервюта с най-различни хора за същественото в човешкия Живот
3. Аз избрах Любовта
4. Втората ми книга - "СЛЪНЧОГЛЕДИТЕ СЕ ПРЕРАЖДАТ В СЛЪНЦА"
5. Love letter to God
6. Моите залези. От една сестра /по душа/ на Малкият принц...
7. Душата ми е поле от слънчогледи...
8. Малко поток на съзнанието... Моето съзнание.
9. Нещо смислено..
10. Най-важното!...
11. За Детето - с Любов и уважение. Друга моя фейсбук-страница...
12. Един сайт, който създаде един специален човек за мен - с мои творби
13. Моят профил във Фейсбук
14. За моята книга... Един от първите отзиви след отпечатването й.
15. Мое интервю за "Новата журналистика"
16. Най-добрият начин да живееш
17. МОЯТ ПИСАТЕЛСКИ БЛОГ
18. Още един мой блог... ЗА ДОБРИТЕ ДУМИ
19. Моят профил и моите текстове в сайта ГНЕЗДОТО
20. ТРЕТАТА МИ КНИГА - ЕДИН ОТ НАС СПОДЕЛЯ, изд. Либра Скорп, 2018 /с интервюта от едноименния ми проект/
21. "ЛЮБОВТА Е ПЪРВАТА СТЪПКА КЪМ БЕЗКРАЯ" - четвъртата ми книга
22. За и от мен - в сайта на издателство "Либра Скорп", гр. Бургас
23. "БОГ И САМОТНАТА ГАРА"
24. МОЯТ ЛЮБИМ ЧОВЕК
25. Моят профил във Фото-Форум
26. Идеята за МУЗЕЙ НА ДОБРОТО
27. ВЯРА В ЖИВОТА - още един мой проект/блог
28. Статия за мен в УИКИПЕДИЯ
29. СЪКРОВИЩА...