Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
26.09.2006 20:40 - Ще рисувам, ще пиша, ще ТВОРЯ!... :))))
Автор: candysays Категория: Лични дневници   
Прочетен: 1372 Коментари: 4 Гласове:
0

Последна промяна: 28.09.2006 19:07


Привет от мен отново!

Не знам защо днес /току-що всъщност/ реших да публикувам мои стари и тъжни стихове- тогава- преди!- си бях доста тъжен човек наистина!... Един от най-тъжните на света... По рождение... И затова -логично- и пишех доста тъжни неща- стихове, дневници /не в блога, де- още го е нямало тогава/...

Но искам да споделя ДНЕС колко съм щастлива... Колко все по-добре се чувствам в кожата, и в живота си... (като в eдно стихотворение на любимия ми Вапцаров- "...искам да ти кажа/ колко днес съм бодър..."- нещо подобно беше :)))
От сутринта преливам от щастие... От дни наред всъщност... Никога не ми се е случвало подобно нещо... Подобна жизнерадост! ;))) Странно е малко за мен, но е факт. И понеже не знам как да реагирам, на сполетелите ме изневиделица положителни емоции, се държа леко налудничаво /приятно налудничаво мисля ;)))- тоест когато съм си сама вкъщи предимно си пускам музика /обожавам да слушам любими мои песни- това е едно от най-любимите ми неща на света!.../ и си пея, и си танцувам сама като откачена... 
Много е приятно! Наистина :))))) И си мисля, че тази моя радост- когато я изпитвам, това мое добро настроение са толкова чисти... толкова искрени, почти чувам и виждам как ангели ми се радват отгоре... Гледат ме и си пеят и танцуват и те като мен...- едно човешко същество, което много, наистина много е страдало, но сега е пречистено, с чисто сърце и чисти чувства и се радва... С най-чистата радост на света!... Ей на това му викам аз добро настроение... ;))) 
Имам чувството че СЪРЦЕТО МИ ПЕЕ :)))) А тялото ми не може да спре да танцува заради това... ;))) Направо мога да припадна от радостно изтощение... ;))) Дано вече не ме мислите съвсем за луда... Но реших да споделя това си настроение в блога, защото е просто прекрасно... :))))

Вчера пък си купих- ей така- разни скицници /боички си имам вкъщи, още не са свършили/ и смятам да рисувам тия дни... Нещо ми се e дорисувало ;)))
И ми се пише, но това /поне за мен/ изисква малко повече усилия и се улавям в мързел... Много неприятно ;))) По принцип често ми хрумват идеи и за стихове, и за разкази, които трябва да седна и да развия, за да станат завършени произведения на изкуството така да се каже, но все не мога да се наканя напоследък да си пиша разказите, за които отдавна вече имам идеи... По-бързо разбира се мога да напиша едно стихотворение, и затова продължавам с поезията, и още не мога да превключа на вълна проза... Но ще го направя някой ден, обещавам /си/ ;)))

Иначе се опитвам да вдъхновя моя приятел да прорисува пак, защото той -всички, които са виждали негови рисунки, казват така- е рисувал много хубаво преди, но тъй като не го е правил отдавна, твърди, че вече е загубил тренинг, и дори дарбата си /според него/... Твърди че вече не може да рисува, и понеже е свикнал последните години само на компютър да пише и рисува... С разни програми...
 Но аз не му вярвам. Отказвам да повярвам, че човек може да загуби дарбата си... С която е надарен по рождение /например/... Вярно, че човек трябва да поддържа и развива уменията и талантите си за да не ги загуби, но аз вярвам, че никога не ги губи съвсем / ако е роден с тях/, а те просто "събират прах" така да се каже, когато не са използвани...(досущ като вещите... ;)
И ЧОВЕК САМО ТРЯБВА ДА ПОИЗТУПА ПРАХА ОТ УМЕНИЯТА СИ И ДА ГИ ИЗВАДИ ОТНОВО НА БЯЛ СВЯТ...

Така че - решила съм- ще го вдъхновя някак да рисува отново... Поне от време на време... Да си възвърне формата... ;)))
Може да рисуваме и заедно... В някой хубав слънчев есенен ден на пейка в парка например... :)) 
И ще пиша!... 
И ще снимам! (засега само с фотоапарат, понеже все още нямам видеокамера...)
И ще пея! 
И ще танцувам!... 
До припадък и премала, ако трябва... ;)))

С една дума- ЩЕ ТВОРЯ!!!...

 Това са намеренията ми тия дни... Споделих ги с вас! Доста разхвърляно и емоционално, но пък искрено!... ;))))
Не ме съдете /строго/- вече ви казах- просто напоследък СЪРЦЕТО МИ ПЕЕ, А АЗ НЕ МОГА ДА СПРА ДА ТАНЦУВАМ... :))))))))))))))




Гласувай:
0



Следващ постинг
Предишен постинг

1. sunflower - Да, да, да и пак да
26.09.2006 20:43
направи го :)))))
Сърцето ти е изпълнено с любов и любовта те прави свободна и вдъховена ... възползвай се и запомни това чувство добре, ако се опита да се заизхабява трябва да намериш начин да го върнеш. :))))))
цитирай
2. candysays - Благодаря ти, слънчице!... :)))
26.09.2006 20:51
Вярно е това, което казваш /пишеш... ;)
Но то се е опитвало да се поизхаби... То винаги се опитва /чувството, де/- при всеки човек, който някога го е изпитвал...
Но аз се научих, наистина... и зная как да го задържам, поддържам и въобще да го подхранвам и то да е все така ЖИВО у мене... Да си остава все същото, почти постоянно...
Някак си се усъвършенствах в това...
И вече не може да ми избяга... Изградих си съвършена почти система да го ЛОВЯ... ;))))))))))
Нали знаеш-
"аз завинаги ще бъда
ЛОВЕЦЪТ НА СЪРЦА"...
Безсмъртните стихове на Митко Воев- един от безсмъртните поети... ;))))
цитирай
3. sunflower - Брей, бреййй :)))
26.09.2006 21:04
Браво на теб!!! Не мислех, че си толкова напреднала :))))))))
цитирай
4. candysays - Може и да не съм...
26.09.2006 21:13
най-напреднала, но поне знам, че съм напредничав човек, ако мога така да се изразя ;)))))))))
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: candysays
Категория: Лични дневници
Прочетен: 4307116
Постинги: 786
Коментари: 9096
Гласове: 52636
Архив
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930
Блогрол
1. Книгата ми "ПЛАНЕТАТА ЗЕМЯ Е ТЪЖНО-СИНЯ", 2014 г.
2. ЕДИН ОТ НАС СПОДЕЛЯ - мой проект за интервюта с най-различни хора за същественото в човешкия Живот
3. Аз избрах Любовта
4. Втората ми книга - "СЛЪНЧОГЛЕДИТЕ СЕ ПРЕРАЖДАТ В СЛЪНЦА"
5. Love letter to God
6. Моите залези. От една сестра /по душа/ на Малкият принц...
7. Душата ми е поле от слънчогледи...
8. Малко поток на съзнанието... Моето съзнание.
9. Нещо смислено..
10. Най-важното!...
11. За Детето - с Любов и уважение. Друга моя фейсбук-страница...
12. Един сайт, който създаде един специален човек за мен - с мои творби
13. Моят профил във Фейсбук
14. За моята книга... Един от първите отзиви след отпечатването й.
15. Мое интервю за "Новата журналистика"
16. Най-добрият начин да живееш
17. МОЯТ ПИСАТЕЛСКИ БЛОГ
18. Още един мой блог... ЗА ДОБРИТЕ ДУМИ
19. Моят профил и моите текстове в сайта ГНЕЗДОТО
20. ТРЕТАТА МИ КНИГА - ЕДИН ОТ НАС СПОДЕЛЯ, изд. Либра Скорп, 2018 /с интервюта от едноименния ми проект/
21. "ЛЮБОВТА Е ПЪРВАТА СТЪПКА КЪМ БЕЗКРАЯ" - четвъртата ми книга
22. За и от мен - в сайта на издателство "Либра Скорп", гр. Бургас
23. "БОГ И САМОТНАТА ГАРА"
24. МОЯТ ЛЮБИМ ЧОВЕК
25. Моят профил във Фото-Форум
26. Идеята за МУЗЕЙ НА ДОБРОТО
27. ВЯРА В ЖИВОТА - още един мой проект/блог
28. Статия за мен в УИКИПЕДИЯ
29. СЪКРОВИЩА...