Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
18.12.2006 12:37 - ЗА 16-ти декември- Панаира на книгата в НДК... :)
Автор: candysays Категория: Лични дневници   
Прочетен: 2441 Коментари: 6 Гласове:
0

Последна промяна: 21.12.2006 12:39


Айде, викам си, и аз да се включа с един постинг по темата, макар и с известно закъснение след Cefulesteven & Sunflower :)))

Вече сте разбрали от техните постинги сигурно, че и аз бях там, и се срещнахме... Запознахме се... и в "реалния свят", както се казва...
Трябва да ви кажа, че те са прекрасни и двамата!... Видях го с очите си... и с душата си... го почувствах :)
Много са чисти, и са душици наистина и двамата, както всъщност са си го казали и те, разменяйки си по един "виртуален" комплимент след срещата ни на Панаира... ;) Дори имам и 2-3 прекрасни снимки за спомен с cefule..., но трябва да го питам дали ще му е приятно и ще ги публикувам тия дни в блога си и тях :) Със Съни не успяхме да се заснемем за спомен (тя бързаше заради детенцето си най-вече- между другото невероятно създание е нейната дъщеря! :))), но споменът със сигурност ще остане нейде запечатан в съзнанието ни...
Толкова емоционално не съм си прекарвала никога досега на Панаир на книгата (въпреки че го посещавам за малко почти всяка година, макар че винаги разбирам някак късно за него...) Беше чудесно изживяване. И мнооого се радвам за Cтефчо и неговата книга! Той наистина заслужава това... И така се радваше- като дете, да знаете, на високите продажби на книгата си... Не го бе очаквал явно, и беше приятно изненадан... 
Той е много мил и със сигурност- много чувствителен и талантлив човек, с доста труден живот, както той самия ми (раз)каза накратко, но той "обича живота си, такъв какъвто е... и не го сменя с друг..."- така ми каза. Ето (още) едно общо нещо между мен и него...и Съни (sunflower) ... 
Ние тримата бяхме да ви кажа сигурно с много странно излъчване на едно място, както се събрахме... Нещо май има... зад нас... в миналото много назад... Де да знам, може пък да се познаваме от минали животи... ;) Но мисля, че имахме много силно, енергийно и позитивно излъчване накуп тримата... Може и някое ангелче невидимо да се е радвало на нашата среща... 
(ама и аз как описвам само, дано някой чете още налудничавите ми размишления.... :)
Та така. Видяхме се. И със сигурност това няма да е единствената ни среща. Тоест надявам се да не е единствената, защото имаме още мнооооого какво да си кажем... Да си споделим... И докато очакваме нови срещи в "реалността", ще продължаваме да си пишем, четем и споделяме тук... Въобще- виртуално :)

Съжалявам само, че не успях да се срещна и запозная и с другите хора от блога, които са посетили нашия писател Cefulesteven на щанд №39... Разбрах, че е бил и Принца (noir), на който Стефчо също много се е радвал, както на нас със Съни, но не се уцелихме на щанда явно с него по едно и също време... Други не знам кои са успели да отидат. Бяха заявили желание и готовност още някои хора от блога (meimei, wildroses и др.), както прочетох тук, но не можах да се видя с тях... По-нататък надявам се, ще се случи и това :)

Накрая- малко да ви споделя и за Панаира на книгата, таз година... Лудницата си беше същата, както всяка година (тясно е пространството, предоставено на този панаир, на Книгата въобще, и става малко меле покрай толкова щандове с толкова книги, продавачи, мотаещи се хора и тълпи от купувачи (колкото и странно да звучи това:), и на мен само това ме отблъсква от този Панаир. Обичам спокойствието и да разглеждам книгите, и всичко онова, което се предлага на спокойствие... А не надничайки през още 10 човека над щанда... Така нищо не става. Затова в събота само Стефчо и щанда, на който беше неговата прекрасна (наистина!, довечера почвам да я чета :) книга, и въобще не погледнах встрани, по другите книжни "средища", но пък в неделя, когато пак минах за малко през панаира, да си кажем довиждане с Cefu и да пием по едно кафе заедно, успях да се разходя по спокойно, да разгледам щандовете и да си похарча набързо немногото пари, които имах в себе си (и аз съм от тези, които харчат всичко, което имат, когато влязат в книжарница или на подобно място ;), защото народа беше доста по-малко (беше това и последния ден на Панаира- той е кратък, според моите разбирания- 4-5 дни само, от които 3 работни :( А човек докато се ориентира... Както пише Съни... Минава си времето. Тя добре, че ни намери... там горе, на последния етаж на НДК-то, докъдето стига последния ескалатор... :))) Много ми хареса впрочем онова, което е забелязала тя и е написала в своя постинг за панаира- че книгите, както им се полага, тъй като са духовна храна (или поне добрите сред тях) бяха най-нависоко разположени... Над всичките му там битови стоки, дрехи, чанти-манти, обувки, коледни украси и прочие и прочие безкрайни стоки на Коледния базар, който течеше същевременно в НДК... :)

...Айде стига толкоз писах, да не ви стане досадно вече от нашите постинги и емоции покрай този паметен и прекрасен 16-ти декември (2006), който описахме тройно в блога... (аз, най-накрая естествено, понеже се мотая, и sunflower & cefulesteven- напълно синхронно и едновременно, както ми сподели той :)))))

Да сме живи и здрави, и догодина, на следващия Коледен панаир на книгата, дано и аз мога да ви поканя на представяне на моя книга, както сега направи Стефчо... И пак да се срещнем по такъв красив повод... Все хубави хора... Оттук и оттам. Разстоянието за нас (в блога ;) няма значение..............................
Имат значение най-вече душите ни.
Още веднъж- прекрасни сте и питая най-топли чувства към вас... двамата... И към останалите хубави хора тук... :)



Тагове:   ндк,


Гласувай:
0



1. sunflower - @-)
18.12.2006 13:17
Нямам думи. :)
Аз се въздържах да споделя по-личните си впечатления и еуфорията в моя пост, но виждам, че ти си го направила и за мен :)))))
Много се радвам, че те видях .... :)))
цитирай
2. candysays - :-))))))))))
18.12.2006 13:44
Ех, ама и ние сме едни.... човечета... не е за разправяне.... ;))))))
цитирай
3. wildroses - Съжалявам, че
18.12.2006 20:44
сме се разминали, но след този описателен постинг- мога само да се радвам на емоциите ви...били сме на едно място, но по различно време :)))
Може би пък ще се засечем на официалната премиера, дано да е скоро :)))
цитирай
4. candysays - Ами, следващия път вече...
19.12.2006 10:01
...трябва да се срещнем и запознаем и с теб, wildroses! :)))
цитирай
5. cefulesteven - Отново го отварям и пак и пак ме ра...
27.02.2007 17:34
Отново го отварям и пак и пак ме радва.
:)))
цитирай
6. candysays - :)))
27.02.2007 17:40
Много се радвам! ;-)
(че с такава лекота успях да внеса радост в деня ти)

Пак ще се срещаме, надявам се, приятелю...Само да е живот и здраве...
:-*
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: candysays
Категория: Лични дневници
Прочетен: 4295593
Постинги: 786
Коментари: 9096
Гласове: 52628
Архив
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930
Блогрол
1. Книгата ми "ПЛАНЕТАТА ЗЕМЯ Е ТЪЖНО-СИНЯ", 2014 г.
2. ЕДИН ОТ НАС СПОДЕЛЯ - мой проект за интервюта с най-различни хора за същественото в човешкия Живот
3. Аз избрах Любовта
4. Втората ми книга - "СЛЪНЧОГЛЕДИТЕ СЕ ПРЕРАЖДАТ В СЛЪНЦА"
5. Love letter to God
6. Моите залези. От една сестра /по душа/ на Малкият принц...
7. Душата ми е поле от слънчогледи...
8. Малко поток на съзнанието... Моето съзнание.
9. Нещо смислено..
10. Най-важното!...
11. За Детето - с Любов и уважение. Друга моя фейсбук-страница...
12. Един сайт, който създаде един специален човек за мен - с мои творби
13. Моят профил във Фейсбук
14. За моята книга... Един от първите отзиви след отпечатването й.
15. Мое интервю за "Новата журналистика"
16. Най-добрият начин да живееш
17. МОЯТ ПИСАТЕЛСКИ БЛОГ
18. Още един мой блог... ЗА ДОБРИТЕ ДУМИ
19. Моят профил и моите текстове в сайта ГНЕЗДОТО
20. ТРЕТАТА МИ КНИГА - ЕДИН ОТ НАС СПОДЕЛЯ, изд. Либра Скорп, 2018 /с интервюта от едноименния ми проект/
21. "ЛЮБОВТА Е ПЪРВАТА СТЪПКА КЪМ БЕЗКРАЯ" - четвъртата ми книга
22. За и от мен - в сайта на издателство "Либра Скорп", гр. Бургас
23. "БОГ И САМОТНАТА ГАРА"
24. МОЯТ ЛЮБИМ ЧОВЕК
25. Моят профил във Фото-Форум
26. Идеята за МУЗЕЙ НА ДОБРОТО
27. ВЯРА В ЖИВОТА - още един мой проект/блог
28. Статия за мен в УИКИПЕДИЯ
29. СЪКРОВИЩА...