Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
26.01.2007 13:46 - за малката русалка...... :)
Автор: candysays Категория: Лични дневници   
Прочетен: 4820 Коментари: 6 Гласове:
0

Последна промяна: 26.01.2007 14:04


Обичам приказки... И тази за малката русалка също... :)

Имам една моя снимка (от последното засега лято), на която наистина приличам на русалка... И аз не знам как и защо, но се е получил такъв ефект, без да е търсен умишлено ;)
Ето я и снимката ми, можете да прецените сами :)))

image

Един човек, който видя тази снимка, ми каза дори, че съм била по-истинска и от "оригинала", който бил видял в Копенхаген... Всъщност той е имал предвид (разбрах впоследствие аз) статуята на Малката русалка (приказната героиня на Андерсен), която е символ на града... На Копенхаген. 
Ето какво само успях да намеря в Мрежата като нейно изображение... (нещо в момента имам достъп само до google.bg, не и до google.com, не знам защо.... :(

image     image

Ужас... Нищо се не види... Провалих ми се идеята на постинга... Ама карай да е весело ;)))

А сега идва любииимата ми музикална част- за озвучаване на този постинг избрах "OCEANS" на PEARL JAM!

"Please stand by the shore...
I will be there... once more..."

(той Еди Ведър си е сърфист човека... Освен вокал и фронтмен на група.... И една нощ, докато е сърфирал сам в океана, близо до брега... в необикновено разположение на духа, са му хрумнали и е написал наведнъж 3 песни, които стават абсолютни... хитове, нека ги наречем, по-късно.... А песните са: "Оnce", "Alive" & "Black", ако не ме лъже паметта..........................................;)





Тагове:   малката,   русалка,


Гласувай:
0



1. wildroses - :)))))
26.01.2007 14:58
Снимки и клип- добро преливане се е получило :)

The seaweed is always greener
In somebody else's lake
You dream about going up there
But that is a big mistake
Just look at the world around you
Right here on the ocean floor
Such wonderful things surround you

И един морски поздрав:
http://www.youtube.com/watch?v=-ftGVv91cn4
:)))
цитирай
2. innersmile - we are allowed to dream of the next time we touch...
26.01.2007 16:30
Снимката е прекрасна, песента-също!Благодаря ти че ги сподели....
много добре си излязла на нея и наистина приличаш на рускалка...и има много рязко противопоставяне на ангелското ти излъчване и острите камъни около теб:)
цитирай
3. candysays - Благодаря ви, мили мои :)))
26.01.2007 17:36
за хубавите думи... С вас съм, и вие сте с мен, има ли по-хубаво от това?! :))))))))))

Колкото до песента- да, така е текста... скъпа моя innersmile :)
цитирай
4. candysays - :)
29.01.2007 08:23
:))))))))))))
цитирай
5. dilyantski - ха ха, неочаквана среща, скок по...
13.02.2007 15:35
ха ха,неочаквана среща,скок подскок и позната русалка;поздрави от твой друг който изчезва в друго поприще:)
цитирай
6. candysays - Хехе!!! Каква изненада ме чака тука! :)))
13.02.2007 15:57
Дилянски, това ти ли се, бе?! Ама кой друг ще е... (отговорих си аз сама, и ти писах едно лично съобщение за "добре дошъл" в блога ;-))))))))))
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: candysays
Категория: Лични дневници
Прочетен: 4282282
Постинги: 786
Коментари: 9096
Гласове: 52603
Архив
Календар
«  Март, 2024  
ПВСЧПСН
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031
Блогрол
1. Книгата ми "ПЛАНЕТАТА ЗЕМЯ Е ТЪЖНО-СИНЯ", 2014 г.
2. ЕДИН ОТ НАС СПОДЕЛЯ - мой проект за интервюта с най-различни хора за същественото в човешкия Живот
3. Аз избрах Любовта
4. Втората ми книга - "СЛЪНЧОГЛЕДИТЕ СЕ ПРЕРАЖДАТ В СЛЪНЦА"
5. Love letter to God
6. Моите залези. От една сестра /по душа/ на Малкият принц...
7. Душата ми е поле от слънчогледи...
8. Малко поток на съзнанието... Моето съзнание.
9. Нещо смислено..
10. Най-важното!...
11. За Детето - с Любов и уважение. Друга моя фейсбук-страница...
12. Един сайт, който създаде един специален човек за мен - с мои творби
13. Моят профил във Фейсбук
14. За моята книга... Един от първите отзиви след отпечатването й.
15. Мое интервю за "Новата журналистика"
16. Най-добрият начин да живееш
17. МОЯТ ПИСАТЕЛСКИ БЛОГ
18. Още един мой блог... ЗА ДОБРИТЕ ДУМИ
19. Моят профил и моите текстове в сайта ГНЕЗДОТО
20. ТРЕТАТА МИ КНИГА - ЕДИН ОТ НАС СПОДЕЛЯ, изд. Либра Скорп, 2018 /с интервюта от едноименния ми проект/
21. "ЛЮБОВТА Е ПЪРВАТА СТЪПКА КЪМ БЕЗКРАЯ" - четвъртата ми книга
22. За и от мен - в сайта на издателство "Либра Скорп", гр. Бургас
23. "БОГ И САМОТНАТА ГАРА"
24. МОЯТ ЛЮБИМ ЧОВЕК
25. Моят профил във Фото-Форум
26. Идеята за МУЗЕЙ НА ДОБРОТО
27. ВЯРА В ЖИВОТА - още един мой проект/блог
28. Статия за мен в УИКИПЕДИЯ
29. СЪКРОВИЩА...