Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
22.03.2007 14:44 - Ти ми каза веднъж...
Автор: candysays Категория: Лични дневници   
Прочетен: 4098 Коментари: 20 Гласове:
0

Последна промяна: 22.03.2007 14:55


Сега, когато най-сетне се докопах до компютър на спокойствие ( :-))), ще споделя с вас какво написах снощи в метрото, докато се прибирах към вкъщи (ако нямаше места за сядане, впрочем нямаше да мога да го напиша, но това е друга тема... ;) 
А преди това бях на едно наистина приятно представяне на нова книга (на изд-во "Жанет45") с поезия, на един възрастен вече човек (набор може би на Валери Петров, който също бе там :), който е превеждал дълги години поезия, и явно в един момент, е решил и сам да напише някои стихове... Издателката разказа накратко, преди той самия да ни прочете няколко свои стихотворения, че когато му предложили да издадат негова книга, той възкликнал: "Та дори съседите ми не знаят, че пиша поезия... Името ми е съвсем неизвестно на публиката..." Скромен човека. (наистина е такъв, излъчването му, гласа му бяха някак нежни и мили, благи (е най-точната дума), мъдри, кротки...) Просто приятен човек. И поет. Името му е Първан Стефанов (а книгата му се казва "Насрещно време и други стихотворения"). Хареса ми като цяло онова, което той сам ни прочете. Имаше наистина мили и човешки неща и теми, засегнати и красиво изразени в стиховете му... Ще си купя скоро книгата (че снощи нямах достатъчно пари), и ще ви напиша тук някои негови стихове, които особено ми харесат... :))))

Та, ето какво сътвори моя милост, докато се прибираше към вкъщи, след това поетично мероприятие, което съвсем ме настрои на поетична вълна (на каквато съм, де, напоследък, както си личи от блога ми...;) Хрумнаха ми още две-три стихотворения, като се прибирах, но тях- после. Сега- онова, което написах в метрото.... На път за дома...
:)
                                     ***   ***   ***
Ти ми каза веднъж- 
(макар не във цъфналата ръж)
"Ти все се опитваш сякаш
да събудиш в мен
нещо, отдавна заспало..."
А защо не?
Нима за любовта 
времето не е някак спряло?...
Аз чувам сега 
само ударите на твоето сърце,
тук, до моето тяло...
Чувам, че с обич тупти,
както моето винаги е туптяло...
И всичко сега е блажено замряло...
Около нас, и вътре-
в моето, и в твоето тяло...
И със сърцето си виждам понякога
един друг свят,
на който с тебе принадлежим-
по-светъл от булченско бяло...

Аз чувам сега
само ударите на сърцето ти,
тук, до моето тяло...
С обич тупти и моето,
както винаги е туптяло...
И времето сякаш е спряло...

21/22. 03. 2007



Тагове:   каза,


Гласувай:
0



Следващ постинг
Предишен постинг

1. lemonpie - ***
22.03.2007 14:53
Задръж мига все така.
Поздрави,
цитирай
2. candysays - :)))*
22.03.2007 14:57
Благодаря ти, lemonpie!
И вие го задръжте! Знаете как, сигурна съм... :)
:-*
цитирай
3. radalia - :)
22.03.2007 15:10
Изпревариха ме с пожеланието :)
Но то си остава и от мен :)
цитирай
4. candysays - :) :) :)
22.03.2007 15:28
Приемам го и от теб, Радалия ;)
И аз ти желая същото... Защото наистина на този свят няма нищо по-ценно и свято от любовта между хората... От все сърце... Звучи (и е) клише, но пък не са ли клишетата клишета, тъкмо защото са най-големите истини?!... ;)
:)*
цитирай
5. chris - еххх ..
22.03.2007 15:54
само ако от време на време мериш сричките .. цена няма да имаш .. :)
а и да знаеш , че съм решил да не коментирам при теб , щото винаги има по стотина коментара на постинг , които ми пълнят пощата .. :)
цитирай
6. candysays - :)))
22.03.2007 16:19
Еххх... (да въздъхна и аз ;)
Вярно е, че каквото творя (и правя въобще), го творя спонтанно, и после почти никога не си преправям нещата, така че... Прав си навярно, че не меря сричките... Аз дори не знам как се прави това всъщност ;))) (не се шегувам...)
Иначе- и така си нямам цена ;-))) Къде си ми виждал цената?!?..... ;)*

П.С. Колкото до коментарите- едва ли са чак "стотици" при мене ;))) Има хора с доста повече коментари под техните постове (които пък на мене ми пълнят пощата ;) Аз съм някъде в "златната среда" (понастоящем)- нито съм от най-коментираните в блога, нито съм от слабо коментираните... Така че- пиши ми някой път някой и друг коментар, като ти се пише под мой постинг пак и се не бой!... ;)))
цитирай
7. slavei - Поздравления и от мен, Кенди!
22.03.2007 16:47
Хареса ми! Много!
Продължавай все така!:)))))
цитирай
8. almostanonymos - :)
22.03.2007 20:03
!!!!
цитирай
9. blagorodnik - Поздрави
22.03.2007 21:21
от мен!
цитирай
10. letisi - честита първа пролет....
22.03.2007 23:26
това е сезона който ражда новия живот нека на теб ти донесе най-голямата любов и хиляди усмивки...
цитирай
11. zvezdichka - Много е хубаво Кенди :)))
23.03.2007 00:37
Нека сърцата ви продължават да туптят едно в друго и ударите им да отмерват този красив стон на любовта, излизащ от две влюбени сърца :))).
цитирай
12. krasi7 - :-))
23.03.2007 08:16
Поздрав! :-))
цитирай
13. comfy - Ето, това ми хареса много:
23.03.2007 09:18
И със сърцето си виждам понякога
един друг свят,
на който с тебе принадлежим-
по-светъл от булченско бяло...

!!!!!!!!!!
цитирай
14. candysays - :-))))))))))))))))))**
23.03.2007 11:19
Благодаря ви от сърце НА ВСИЧКИ за коментарите, за милите думи и пожелания... Радвам се, че ви е харесало моето скромно "метро"-творение ;-))))

А сега- и индивидуално да ви почета и спомена :)))
* Slavei4e- радвам се! Ще продължавам все така! Само ще гледам малко още да се усъвършенствам... ;))*

* Almostanonymos- :)))))) страшно ме радва присъствието ти в блога ми (отново...) непрестореното ти, искрено присъствие... :))
цитирай
15. candysays - И още...
23.03.2007 11:25
* Blagorodnik- поздрави и на теб! Радвам се, че се отби... :))

* Letisi- благодаря за чудесното пожелание... И на теб същото желая! Но аз... аз няма нужда да чакам пролетта да ми носи най-голямата любов, защото аз я имам вече!... Тя гори във мене... :)))

* Zvezdichke- благодаря ти! :-*

* Krasi7- поздрав и на теб! Явно ти е харесало... Пак заповядай! :)

* Comfy- скъпи ми приятелю, идеално си уцелил в десятката!!!... Тъкмо това бе най-важното, центъра, който му хрумна и хареса най-напред, и заради който (и около който) написах и "завъртях" стихотворението... И на мен тази строфа най- ми харесва...

ОЩЕ ВЕДНЪЖ- ПОЗДРАВИ НА ВСИЧКИ (и въздушни целувки ;) :))))))) :-*********
цитирай
16. sis - :):):)
23.03.2007 13:19
"И всичко сега е блажено замряло...
Около нас, и вътре-
в моето, и в твоето тяло..."
цитирай
17. candysays - ;) :) :)
23.03.2007 13:37
Явно ти е харесало онова, което си цитирала, скъпа ми sis ;))) Сега, като го прочетох, цитирано от теб тъкмо това, и ми се стори, че долявам тишината... блажената тишина в този стих.... Странно е (когато сам си го писал... и ти въздейства някакси....)

:-*
цитирай
18. adjna - ...
23.03.2007 13:56
да...
времето наистина е спряло
пред любовта ви е замряло
в очакване на първата целувка
разнежено-притихнало...
забравило се...

целуни очите му...
по-топла целувка за мен от тази няма.. :)
цитирай
19. candysays - ... :)
23.03.2007 14:11
Аджна, радвам се, че го прочете... :)*
Да, така е- по-топла целувка няма...
Зная го, защото той е целувал моите.........

:-*
цитирай
20. candysays - :)))*
23.03.2007 21:10
Така е... Благодаря ти за оценката... Искрено се радвам, че ти е харесало...
:-*
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: candysays
Категория: Лични дневници
Прочетен: 4280254
Постинги: 786
Коментари: 9096
Гласове: 52603
Архив
Календар
«  Март, 2024  
ПВСЧПСН
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031
Блогрол
1. Книгата ми "ПЛАНЕТАТА ЗЕМЯ Е ТЪЖНО-СИНЯ", 2014 г.
2. ЕДИН ОТ НАС СПОДЕЛЯ - мой проект за интервюта с най-различни хора за същественото в човешкия Живот
3. Аз избрах Любовта
4. Втората ми книга - "СЛЪНЧОГЛЕДИТЕ СЕ ПРЕРАЖДАТ В СЛЪНЦА"
5. Love letter to God
6. Моите залези. От една сестра /по душа/ на Малкият принц...
7. Душата ми е поле от слънчогледи...
8. Малко поток на съзнанието... Моето съзнание.
9. Нещо смислено..
10. Най-важното!...
11. За Детето - с Любов и уважение. Друга моя фейсбук-страница...
12. Един сайт, който създаде един специален човек за мен - с мои творби
13. Моят профил във Фейсбук
14. За моята книга... Един от първите отзиви след отпечатването й.
15. Мое интервю за "Новата журналистика"
16. Най-добрият начин да живееш
17. МОЯТ ПИСАТЕЛСКИ БЛОГ
18. Още един мой блог... ЗА ДОБРИТЕ ДУМИ
19. Моят профил и моите текстове в сайта ГНЕЗДОТО
20. ТРЕТАТА МИ КНИГА - ЕДИН ОТ НАС СПОДЕЛЯ, изд. Либра Скорп, 2018 /с интервюта от едноименния ми проект/
21. "ЛЮБОВТА Е ПЪРВАТА СТЪПКА КЪМ БЕЗКРАЯ" - четвъртата ми книга
22. За и от мен - в сайта на издателство "Либра Скорп", гр. Бургас
23. "БОГ И САМОТНАТА ГАРА"
24. МОЯТ ЛЮБИМ ЧОВЕК
25. Моят профил във Фото-Форум
26. Идеята за МУЗЕЙ НА ДОБРОТО
27. ВЯРА В ЖИВОТА - още един мой проект/блог
28. Статия за мен в УИКИПЕДИЯ
29. СЪКРОВИЩА...