Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
29.03.2007 11:43 - За "Seattle night"- на 26 март.....
Автор: candysays Категория: Лични дневници   
Прочетен: 3670 Коментари: 14 Гласове:
0

Последна промяна: 29.03.2007 13:38

Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg Постингът е бил сред най-популярни в Blog.bg

Днес реших да споделя с вас за последния път, когато бях на парти. Аз ходя доста рядко (особено напоследък вече) на партита, и по клубове, но онази вечер бях на едно –много специално. Бях на Seattle nightв клуб „Алкохол” (в София). Беше наистина прекрасно. Бях с приятели (видях някои случайно там…) Запознах се и с един много приятен човек. Пихме, пушихме, говорихме си… Но най-вече слушахме музика. Нашата любима музика. От началото на 90-те- „ерата” на грънджа J За много хора, това наистина е нещо много специално. Музиката на Сиатълските групи  е много специална. И не се забравя никога… чувството, ако някога си ги слушал въобще, и ако си им станал фен. Това е музика, par excellence за душата… (и е първата ми голяма любов в музикално отношение, втората е Депеш Мод (и уейва)) Адски емоционална, с много чиста, първична (но не в онзи, пънкарския смисъл) енергия… Музика, която докосне ли те, остава в сърцето ти завинаги. Музика, която може да променя живота ти, да влияе на емоциите ти. Да ти помогне да израснеш духовно, и ако трябва да минаваш през някакъв житейски ад, ти помага да не се чувстваш сам в него, а да чувстваш споделеност. Музика, която се „татуира” в душата ти завинаги. Не я жигосва, или дамгосва, а именно я татуира. „All’s been washed in black… Tattooed everything… All that I am… All Ill be…” както пее Еди Ведър в една незабравима за цяло поколение песен…

Тази музика е любов. И означава адски много за хората, които я слушат. Това се усещаше и на партито, на което бях онази вечер. И изграждаше неговата атмосфера. Усещаше се в хората, в песните- изпълнени на живо, от разни наши групи- фенове на Сиатълската музика, и в оригиналните записи, които пускаха, преди и след музиката на живо. Една обща енергия, една обща любов, се усещаше във всичко онази вечер. Множество нишки, които се събират в едно общо въже, което е силно, което не може да се скъса. Защото (можем да) съпреживяваме. Защото можем да бъдем заедно. В болка и радост. В тежки и в слънчеви времена. (както гласи и брачната клетва, която хората си казват пред олтара). Радвам се, че тази музика я има, и че в България се случват такива партита. Все още- макар че годината е 2007-ма, и хората доста се отдалечиха от магията на 90-те.

Музиката винаги е играла и ще играе изключително важна роля в живота ми. 

P.S. Ето още по темата- от innersmile, с която бяхме заедно там... Поздравявам ви с песента, която тя е сложила в блога си по този повод....... :)

                                   *** *** ***

(By the way, това реших да го разкажа снощи, на първата сбирка, която аз лично посещавам на "Лигата на разказвачите", организирана от "Капитал light" всяка последна сряда от месеца в  "Gramophone" ;) Темата този път беше: "Последния път, когато..." За пръв път говорих пред публика от непознати май, и то с микрофон... Но се справих добре, мисля :) Бях с мама (тя искаше да дойде също, и си прекарахме чудесно вечерта там...) Има и награда от 250 лв. за онзи, чиято история спечели журито, и публикация на историята в "Капитал light"... Плюс бутилка водка като "награда на публиката". Абе майтап... Аз изпих три чаши вино, и ме хвана сценична треска, от нещо толкова елементарно като изява...Мисля да ида пак, и другия път вече, ще си вземе агитка с мене (приятели), и ще черпя всички, ако спечеля ;))) 
...И ще им изпея песен..... :)



Тагове:   night,   март,


Гласувай:
0



Следващ постинг
Предишен постинг

1. innersmile - still alive! :)
29.03.2007 11:57
о,Криси....мед ми капе на душата като чета тези твои думи!още съм на вълна понеделник вечер и не искам да я забравя...беше толкова красиво и силно!радвам се,че я споделихме заедно!хората са се отдалечили от магията на 90-те,но тази вечер ни сближава всички,затова е толкова ценна за мен!поздрави :)
цитирай
2. candysays - :)))
29.03.2007 12:03
Поздрави и от мен, Весенце, целувки и прегръдки...
:-** {}

П.С. Пак ще бъдем заедно...
"Please, stand by the shore...
I will be there.... once more...." :)
цитирай
3. innersmile - да!ще бъдем!I will be there once ...
29.03.2007 12:14
да!ще бъдем!
I will be there once more too!:)целувки и прегръдки и от мен! :)носи все така в сърцето си красотата!:)
цитирай
4. candysays - :)))
29.03.2007 12:20
:-*
цитирай
5. saltriver - :)
29.03.2007 13:59
Този сезон го пропуснах. Съвсем ми изкочи от главата за 26-ти, а уж си бях наумил да помня. Когато ми напомниха вече беше късно. Голяма част от групите, които свириха съм ги слушал и преди и не се съмнявам, че е станало готино шоу. А и прочетох по форумите как е минало.
Ако едно време Led Zeppelin и The Beattles бяха вдъхновители, сега към това число наистина може да се прибави сатълската сцена. Жалко наистина, че повечето от тези групи вече ги няма, но може би това е била цената , за да останат в историята. :)
цитирай
6. candysays - :))
29.03.2007 14:04
Да, така е, saltriver :) Благодаря ти за коментара, радвам се, че се отби :-)))

П.С. Другия път пък може да се засечем там, и да слушаме и гледаме заедно, кой знае... ;)*
цитирай
7. saltriver - :)
29.03.2007 14:49
:) Разбира се. Сиатъл найтовете не са за пропускане и се надявам следващия път да не забравя :)
цитирай
8. candysays - :)))
29.03.2007 14:55
Аз ще ти припомня, обещавам ;)))*
цитирай
9. saltriver - :)
29.03.2007 16:29
Ще чакам да ми напомниш. :P
Всъщност ако Пиф-а се съгласи да ни включи оше веднъж в сиатъл найта през ноември, може да празнуваме втория си рожден там. а какво по- хубаво да празнуваш рождения си ден там, където е възникнала идеята за групата. :)
цитирай
10. comfy - Хм...
29.03.2007 23:04
поздравявам те, Кенди, че си била там... а аз пък пътувах през девет планини в десета... ;)))*
цитирай
11. candysays - @ saltriver- непременно! :)))
30.03.2007 11:17
Дано да стане така! Би било прекрасно! Ще гледам и за да съм там, да отпразнуваме заедно рождения ден на групата ти :))) Тамън и ще се запознаем (ако не сме все още ;)*

Поздрави и приятен уикенд :-)
цитирай
12. candysays - @ Comfy, приятелю... :-)))))*
30.03.2007 11:19
Радвам се, че си успял да стигнеш толкооова далече! ;-)))* Явно си успял и да се върнеш обратно от "деветте планини в десетата"... Радвам се още повече за което ;)))))))
:-*
цитирай
13. candysays - @ forevercarrieon :)))
30.03.2007 11:23
Да, така е- не може всичко наведнъж, за жалост... ;)
Но пък не се тревожи- пак ще има, и тогава може и заедно да се организираме да идем, и ще си изкараме супер! Само да е живот и здраве... :)))
То и аз ги изпускам най-често тези Сиатъл- нощи :( Или разбирам късно, или нямам пари, или нещо друго... Това всъщност бе първото такова парти, на което успях да присъствам... :))))

П.С. Единствения извод, който мога да направя в случая е: "По-добре късно, отколкото никога" ;)))
(много обичам да цитирам народни мъдрости, не знам дали си забелязала ;))))))))*
цитирай
14. candysays - :))))
02.04.2007 11:36
Радвам се, че са ти харесали! :-))* И че си отделила време да ги разглеждаш.... ;)
Ще погледна и твоята (имаш предвид, че и ти си си направила профил там и си публикувала една снимка вече, нали?)

Поздрави и от мен! И успех :))))
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: candysays
Категория: Лични дневници
Прочетен: 4280969
Постинги: 786
Коментари: 9096
Гласове: 52603
Архив
Календар
«  Март, 2024  
ПВСЧПСН
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031
Блогрол
1. Книгата ми "ПЛАНЕТАТА ЗЕМЯ Е ТЪЖНО-СИНЯ", 2014 г.
2. ЕДИН ОТ НАС СПОДЕЛЯ - мой проект за интервюта с най-различни хора за същественото в човешкия Живот
3. Аз избрах Любовта
4. Втората ми книга - "СЛЪНЧОГЛЕДИТЕ СЕ ПРЕРАЖДАТ В СЛЪНЦА"
5. Love letter to God
6. Моите залези. От една сестра /по душа/ на Малкият принц...
7. Душата ми е поле от слънчогледи...
8. Малко поток на съзнанието... Моето съзнание.
9. Нещо смислено..
10. Най-важното!...
11. За Детето - с Любов и уважение. Друга моя фейсбук-страница...
12. Един сайт, който създаде един специален човек за мен - с мои творби
13. Моят профил във Фейсбук
14. За моята книга... Един от първите отзиви след отпечатването й.
15. Мое интервю за "Новата журналистика"
16. Най-добрият начин да живееш
17. МОЯТ ПИСАТЕЛСКИ БЛОГ
18. Още един мой блог... ЗА ДОБРИТЕ ДУМИ
19. Моят профил и моите текстове в сайта ГНЕЗДОТО
20. ТРЕТАТА МИ КНИГА - ЕДИН ОТ НАС СПОДЕЛЯ, изд. Либра Скорп, 2018 /с интервюта от едноименния ми проект/
21. "ЛЮБОВТА Е ПЪРВАТА СТЪПКА КЪМ БЕЗКРАЯ" - четвъртата ми книга
22. За и от мен - в сайта на издателство "Либра Скорп", гр. Бургас
23. "БОГ И САМОТНАТА ГАРА"
24. МОЯТ ЛЮБИМ ЧОВЕК
25. Моят профил във Фото-Форум
26. Идеята за МУЗЕЙ НА ДОБРОТО
27. ВЯРА В ЖИВОТА - още един мой проект/блог
28. Статия за мен в УИКИПЕДИЯ
29. СЪКРОВИЩА...