Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
11.04.2007 16:47 - Днес...
Автор: candysays Категория: Лични дневници   
Прочетен: 5106 Коментари: 18 Гласове:
0

Последна промяна: 12.04.2007 10:59


Днес мама има рожден ден. 
(може би трябваше да напиша "майка ми", но... по-мило някак (а и по-истинско...) е това вечно "мама".... :)
Днес тя става на 53 години. 
...Надявам се, желая й от все сърце, и се моля тя да бъде по-щастлива занапред... в оставащите й години живот на този свят (надявам се да не са малко...), по-щастлива отколкото е била досега през живота си... Не й е било лесно никога. Аз зная. Страдала е много, както и аз... Просто се надявам да има много поводи за радост занапред... Вместо поводи за тъга и болка... Надявам се, да има спокойни... старини. Да си полива все така цветята с любов, и да им говори... Но не само на тях. 
Надявам се... Ще се моля... Винаги. Все пак човек има само една майка... Каквото и да става. И странно- но чак когато порастнем, и изтече доста вода... чак тогава, понякога с голямо закъснение, си даваме сметка, че там някъде има някой, има една жена, която ни е носила цели девет месеца под сърцето си... Която ни е хранила чрез кръвта си. Която ни е кърмила, гушкала, люлеела и пеела (понякога), и се е грижила денонощно за нас, когато сме били безпомощни бебета, а и деца по-късно, и иска винаги да се грижи за нас... Дори и когато порастнем големи хора. Изградени личности. Тя винаги иска най-доброто за нас. И да сме щастливи. (освен здрави). Според нейните разбирания и представи. Понякога това ни пречи и ни наранява, когато нейните не съвпадат с нашите... представи и разбирания. Но желанието й е винаги така чисто и истинско. "Пътят към ада, е постлан с добри намерения"... Нали знаете?... Невинаги навярно, но често... Много често. 
Както и да е. Просто исках да споделя по този повод (рождения й ден) колко много я обичам (макар че сме ужасно различни... личности, характери и въобще... ;) И винаги ще я обичам, разбира се... И исках да поразсъждавам малко над това колко странно нещо е майката. Тя е нещо свято. Заради това че е майка просто. Разбира се, че има изключения... Но изключенията само потвърждават правилото, нали така беше?... :) И дори да се разминаваме с майките си, с нейните желания... знаем, че тя просто иска най-доброто за нас, нали?... Трябва да го помним винаги. И да й прощаваме (всичко).
И да я пазим от горчиви думи, и сълзи... Твърде болезнено е. Една майка, предполагам, винаги преживява дълбоко вътрешно всичко, което става с детето й. И особено й горчат горчивите думи, които  и когато си разменя с него....

Нека бъдем добри с майките си, доколкото можем. Винаги.

Мамо, обичам те. 

П.С. Тя, разбира се, няма да го прочете това в блога (защото е "старомодна" и не ползва особено Мрежата ;), но аз й го казах и сутринта... Купих й рози още снощи. Подарих й все дребни нещица (зле съм финансово напоследък...) Но от сърце. 
Тя знае, че я обичам.

:)




Гласувай:
0



Следващ постинг
Предишен постинг

1. zvezdichka - Майките са нещо
11.04.2007 16:58
специално... И думата майка е толкова голяма и съкровенна, въпреки различията между поколенията. Майчината любов винаги се стреми да дава на детето си. Иска само добри неща за него.
Да е жива и здрава майка ти Канди и бъди радост за душата й.
цитирай
2. candysays - Дано!...
11.04.2007 17:06
Zvezdichke, благодаря ти за коментара :)
Идвай пак :)*
цитирай
3. slavei - Честит Рожден Ден на МАМА!
11.04.2007 18:18
Пожелавам на твоето МАЙЧЕ, да бъде жива и здрава, много щастлива, всички трудни и тежки моменти, които е преживяла да останат завинаги в миналото, а бъдещето да и`донесе само и много красиви мигове!
Твоята майка само може да е щастлива и да се гордее с дъщеря като теб, Кенди!:)
Бъдете щастливи заедно!:)))
цитирай
4. timmyd - Тя да радва теб,
11.04.2007 19:19
ти да радваш нея- да сте винаги щастливи,
здрави и усмихнати.
цитирай
5. анонимен - ЧРД!
11.04.2007 20:51
Да е здрава! :-)

Поздрави
цитирай
6. weasell - малко закъснях с поздрава,
12.04.2007 00:49
но да е жива,здрава,много,много щастлива и продължавай да я обичаш и да я радваш:)))))))
относно "мама"и"майка ми"-"мама" звучи наисина по-мило.Аз на мама никога не съм й казвала майко,просто не мога-мама и това си е:))))))))))
поздрави и ако все още празнувате-весело изкарване:)))))))
цитирай
7. candysays - Благодаря ви за прекрасните думи и пожелания!!! :-))*
12.04.2007 10:00
@ Slavei4e,
@ timmyd,
@ Ceni,
@ Zlika,
@ Weasell-
БЛАГОДАРЯ ВИ! :*
цитирай
8. candysays - P.S.
12.04.2007 10:01
@ Цени, вярвам ти напълно, ужасно е да растеш без родителска обич и подкрепа (и аз го зная по някакъв начин, заради баща ми... макар че си е жив и здрав...) Вярвам и че си се справила чудесно, и въпреки болката и трудностите си станала прекрасен човек, а това е най-важното! Сигурна съм, че ще чуеш подобни думи (каквито аз написах за мама) и за себе си някой ден! :))* От сърце ти желая здраве и късмет! Обич и щастливи мигове.............. :*
цитирай
9. ady - Да ти е жива и здрава
12.04.2007 10:23
и да те радва и ти нея:))
цитирай
10. candysays - :)))
12.04.2007 10:34
Благодаря ти, Ady... :)
цитирай
11. flavie - :))
12.04.2007 10:53
Голям жест от твоя страна е да и посветиш пост.Толкова е красива обичта между майка и дъщеря! И двете да сте много здрави , усмихнати и щастливи ! :)*
цитирай
12. candysays - Благодаря ти от сърце, flavie! :))*
12.04.2007 10:58
Всъщност аз и преди съм й посвещавала пост (още по-трогателен и от този ;), и без конкретен повод...) Можеш да го прочетеш тук, ако ти се чете:

http://candysays.blog.bg/viewpost.php?id=24856

Поздрави, усмивки и до скоро :-)))
цитирай
13. openeyes - Честит рожден ден на майка ти!
12.04.2007 11:26
Пожелавам ви да споделяте още много моного години любовта и доверието което имате помежду си.
А на нея - да открие своята муза
цитирай
14. candysays - Дано!... :)
12.04.2007 11:39
Благодаря ти за милото пожелание, openeyes :))*
Колкото до любовта и доверието помежду ни... трябва да призная, че те дълго време са липсвали, или не са били по правилния начин в живота ни, но сега, слава Богу, вече са много по-добри отношенията ни... Всъщност нерядко се случва така- отношенията между родители и деца да се подобряват с времето... Защото децата може би имат нужда да осъзнаят много неща... за да обикнат осъзнато и своите... хм...създатели :)

Поздрави, и лек ден! :*
цитирай
15. bamby13 - Da ti e wiva i zdrawa
12.04.2007 13:15
makar i na paterica!! samo hubawi neshta da wi se sluchwat . na was i na obichanite ot was!!
цитирай
16. candysays - Благодаря ти от сърце, скъпа Бамби!!! :)))
12.04.2007 13:32
Много целувки за теб :-*** {}
цитирай
17. pill - candy,
12.04.2007 15:16
поздрави и благопожелания и от мен със закъснения :)добре си е свършила работата, дано е здрава :)
цитирай
18. candysays - :)) Благодаря ти, pill :)
12.04.2007 15:22
Приемам поздрави и благопожелания винаги, няма значение от закъснението ;))
Дали тя, или Господ (или и двамата взети заедно ;) все някой наистина си е свършил добре работата ;)))* (ако те разбрах правилно какво имаш предвид ;)
Благодаря ти!

Поздрави и усмивки... от София.... :-))) :-*
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: candysays
Категория: Лични дневници
Прочетен: 4281537
Постинги: 786
Коментари: 9096
Гласове: 52603
Архив
Календар
«  Март, 2024  
ПВСЧПСН
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031
Блогрол
1. Книгата ми "ПЛАНЕТАТА ЗЕМЯ Е ТЪЖНО-СИНЯ", 2014 г.
2. ЕДИН ОТ НАС СПОДЕЛЯ - мой проект за интервюта с най-различни хора за същественото в човешкия Живот
3. Аз избрах Любовта
4. Втората ми книга - "СЛЪНЧОГЛЕДИТЕ СЕ ПРЕРАЖДАТ В СЛЪНЦА"
5. Love letter to God
6. Моите залези. От една сестра /по душа/ на Малкият принц...
7. Душата ми е поле от слънчогледи...
8. Малко поток на съзнанието... Моето съзнание.
9. Нещо смислено..
10. Най-важното!...
11. За Детето - с Любов и уважение. Друга моя фейсбук-страница...
12. Един сайт, който създаде един специален човек за мен - с мои творби
13. Моят профил във Фейсбук
14. За моята книга... Един от първите отзиви след отпечатването й.
15. Мое интервю за "Новата журналистика"
16. Най-добрият начин да живееш
17. МОЯТ ПИСАТЕЛСКИ БЛОГ
18. Още един мой блог... ЗА ДОБРИТЕ ДУМИ
19. Моят профил и моите текстове в сайта ГНЕЗДОТО
20. ТРЕТАТА МИ КНИГА - ЕДИН ОТ НАС СПОДЕЛЯ, изд. Либра Скорп, 2018 /с интервюта от едноименния ми проект/
21. "ЛЮБОВТА Е ПЪРВАТА СТЪПКА КЪМ БЕЗКРАЯ" - четвъртата ми книга
22. За и от мен - в сайта на издателство "Либра Скорп", гр. Бургас
23. "БОГ И САМОТНАТА ГАРА"
24. МОЯТ ЛЮБИМ ЧОВЕК
25. Моят профил във Фото-Форум
26. Идеята за МУЗЕЙ НА ДОБРОТО
27. ВЯРА В ЖИВОТА - още един мой проект/блог
28. Статия за мен в УИКИПЕДИЯ
29. СЪКРОВИЩА...