Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
04.06.2007 14:21 - Кучетата лаят, кервана си върви...
Автор: candysays Категория: Лични дневници   
Прочетен: 4986 Коментари: 39 Гласове:
0

Последна промяна: 20.06.2007 16:28


В случая аз съм "кервана"...
Но по принцип това е самия Живот.

Имам да казвам нещо днес, и ще го кажа веднъж завинаги в моя си блог. Къде другаде?

Чувствам се о м е р з е н о, и омърсено, от някои неща, които стават напоследък тук, в блога, но няма да си тръгна оттук заради това. Поне не все още. Не му е дошло времето...
До неотдавна тук наистина бе едно приятно място за виртуално общуване, и споделяне на творчество (от всякакъв вид) и съкровени мисли и емоции...
И намерих тук наистина прекрасни (като мен! :) хора, което наистина ми даде нещо... Беше красиво. 

Вече не е. :(

Нямам намерение да се оплаквам.
Просто ще назова някои имена, ще им тегля една майна и ще приключа от своя страна въпроса. Те да продължат после да си лаят ако искат, мен това не ме засяга. Ама никак.
Защото аз се чувствам чиста пред себе си и пред другите хора. А те вонят. Да, започнаха да вонят. И не знам за тях как се чувстват в кожите си, но аз щях да се гръмна на тяхно място. Но то затова трябва съвест, някаква способност да се видиш отстрани. А те не могат. Но това си е техен проблем, мен наистина не ме засяга по никакъв начин. Да се оправят сами. Само че не им завиждам, нито искам да съм на тяхно място, защото един ден ще им се върне. Всичко се връща. В този или в друг живот. И всяка мръсотия (която си казал/ направил). 
Аз отговарям за себе си. Всеки отговаря сам за себе си. 

Та "те", които визирам в момента се зоват тука:
- bolka,
- shiva,
- deliormana,
- bbbbb,
- mallvina
Има и още, но не ми се споменават повече.
Доскоро можех да се шегувам в техния тон... И много съжалявам за това. Защото мръсотията стигна и до мене накрая.
Не знам, може и да го изтрия тоя пост след време, за да не ми мърси блога, но заставам зад всяка дума, която казвам.

И бъдете спокойни, един ден ще си отида оттук. Всеки си отива, рано или късно. Но има значение, какво е направил междувременно. Защото всичко се връща.

И наистина са доста верни източните поговорки, така че може да ми вярвате, като ви казвам, че:
"Кучетата лаят, кервана си върви".
И каквото и да пишете за мен в мръсните си блогове, то няма да омърси мен, а вас.


П.С. Искам да кажа накрая, че ми е мъчно и заради всички останали скандали в блога, които се развихриха напоследък... 
- спора за "плагиатство", който започна  Sekirata срещу Esen;
- спора между Vedrin и Bluebird, в който се включиха още много хора (които обичам)- dakota, Wonder, Comfy и още, и още...
- скандала и обвинението в "педофилия", които се завихриха около блога на Turbo4- с активно участие от sexybecksi, bolka, bbbbb, deliormana, shiva, pti, lemonpie и много други (отново)...
 
***
Много тежки думи и обиди се изписаха. Аз ще остана настрана, бъдете сигурни в това. 
Но ми е кофти. Мъчно ми е за всичко това, което става в блога напоследък. Абсолютна словесна "война" с лагери и всичко останало. И за какво е всичко? Само си хабим всички нервите така. Никой нищо не може да реши (само) с думи. Да, ясно ми е, искате да заемете позиция всички (вкл. и аз), да си кажете мнението, но...
на мен ми е предостатъчно. Повече няма да коментирам по спорните и скандални теми и въпроси, които се повдигат. И без това и до мен стигна... мизерията. 

Вие мислете каквото си искате. Аз ще помълча за ваша (и моя) радост.


Накрая само ще кажа- все още харесвам повечето от вас. Дори и замесените по някакъв начин в скандалите, и взелите отношение и позиция.




Гласувай:
0



1. zombayo - ...
04.06.2007 14:58
Усетих аз,че има нещо гнило в блог.бг и се ограничих до четенето на блогрола ми плюс двама трима човека,които би трябвало да са в него...
Не се ядосвай за глупостите - поствай си в собствения блог и се радвай на реакциите на хората.Така или иначе не можеш да промениш света (блог.бг е огледало на този свят).Аз бих казал "хората да го духат",но един по-мъдър човек е казал
Imagine all the people ...
цитирай
2. candysays - :))
04.06.2007 15:03
Zombayo, благодаря ти за този коментар, усмихнах се :)
Да, "има нещо гнило в Дания", написал е Шекспир... ;)

И, да...
"Imagine all the people sharing all the world...
You, you may say I'm a dreamer,
but I'm not the only one...."

Поздрави за теб, и още веднъж- благодаря ти! Така поне не се чувствам толкова сама вече... тук... :*
цитирай
3. depressed - Браво, Кенди
04.06.2007 15:06
закъсняла реакция, но все пак точна. Въобще не трябваше да се връзваш на когото и да било и на всякакви нападки. Вземеш ли отношение, вече си в играта и се цапаш.
Не обръщай внимание на мръсотията и тя няма да те достигне. Интригантите няма да се свършат нито в блога, нито в живота, а ти си живей както знаеш :)))
цитирай
4. candysays - Благодаря ти, Depressed :)))
04.06.2007 15:14
Наистина се зарадвах на коментара и думите ти :)* Зная, че няма да свършат, но ме боли ... да срещам подобни неща... Защото аз наистина съм чист човек- по сърце и душа (вече си представям какви още гнусотии са изписали по мой адрес в блоговете си, след този мой пост- отговор...)

Но разбира се- аз си живея, както аз си знам. И със сигурност не опетнявам нечие достойнство с думи или дела... За това отдавна още писах в онзи мой пост: "моят най-важен принцип", който и ти си чел...

Благодаря ти за подкрепата, приятелю :-*
цитирай
5. bamby13 - Канди, не винаги когато коментара ...
04.06.2007 15:22
Канди, не винаги когато коментара не е позитивен това означава че този който го е пуснал е лош човек. Инакомислието не е подсъдимо.Истина е че когато си пускаме коментари един на друг колко всичко е чудесно, приказно и прекрасно е приятно и това по някаъв начин ни "напомпва" Но освен снимките на кученца, котенца, залези и т.н. съществуват и такива грозни и зъбати деяния като кражба на интелектуална собсственост и злоупотреба с непълнолетни( кавичките дето си ги сложила на педофилия и плагиатсво, лично аз намирам за неуместни)и не е виновен този който е посочил че те съществуват, а този който го е извършил. Приемането им за нещо нормално е смущаващо.Не мисля и че някой някого гони. За всеки има ниша, всеки си има читателите, клакьорите и опонентите. Това е нормално.Същто като в живота-реалния.
Поздрави и слънчев ден
цитирай
6. pti - все пак не можеш да останеш настрани..
04.06.2007 15:23
този постинг, както и коментарите, които си направила съответно в гореспоменатите тематики говори, че имаш отношение..

Споменаването на името ми в 'постинга ти без вземане на страна' ме кара да ти спомена, че преди малко прочетох отношението ти към единия участник в 'скандалите'...

Дори да влизам в скандал, смятам че винаги се аргументирам и изразявам мнението си...

Не смятам, че мога да имам само положителни коментари(в см.възхвалителни), така че не виждам защо да не изразим отношението си ЧРЕЗ критика..

в края .. заявявам, че когато нещо ми хареса при теб, ще гласувам за теб, но не намирам твоето отношение, като 'стоене настрана'.. напротив - ТИ взе участие ;) нали? (при турбо)... това го казвам във връзка с цялата идея на този постинг!(керван и т.н.
цитирай
7. candysays - Така...
04.06.2007 15:31
1) към deliormana- щях да пусна коментара ти, ако не беше последното изречение, което беше тъпа и селска обида по мой адрес.
Ще ти отговоря обаче:
- имам "цедка" на коментарите отскоро, и то точно заради изброените ви пет блога, по простата причина, че докато ме няма наоколо (сиреч съм офлайн) можете да изпишете един куп простотии и гадости в блога ми, а не ми се допускат такива помии... Просто щото често пишете глупости.
- второ- не ми е направил блога Турбо, по простите две причини - не се познаваме с него,
и съм тук далеч преди него.
- и накрая- вие сте "черва", не аз.... И то пълни... със сещате се какво.
цитирай
8. анонимен - Candy,поправи ме ако греша,но ти наистина взимаш отношение и то по последната тема
04.06.2007 15:36
Няма как да отбегна поста ти по две причини,че споменавашимато ми и ,че смяташ за скандал едно нещо което не считам за скандал заза просто борба срещу нещо нередно!
Честно да си призная,бях спряла и коментари и гласуване и всичко,но не защото не исках да ме коментират анонимните злобарчета, а защото ми писна да разбирам , че натъжавам хората!
но не мога да не взимам отнощение когато еспоменато името ми!
И искам да подкрепя Пти напълно!!!
Ти сама го каза ,че ще стоиш на страна,но нито с този си коментар в турбоч,нито с този ти пост остана на страни!
Вчера няколко души които няма да спомена ми писаха лични!И ти можеше на лични да обясниш на хората които те интересуват!
Защото сега падаш на едно малко по ниско ниво!
цитирай
9. candysays - @ Bamby,
04.06.2007 15:37
огорчаваш ме с неразбирането си този път на това, което имам предвид. Нима не видя това:
"Накрая само ще кажа- все още харесвам повечето от вас. Дори и замесените по някакъв начин в скандалите, и взелите отношение и позиция."
Никъде не съм казала, че смятам някой за лош, само защото е пуснал непозитивен коментар! Но онези, които пускат гнусни коментари (и постинги!) смятам не за лоши хора, а за долни твари... Вече. Така както вие не толерирате някои хора, така и аз не толерирам (за разлика от теб явно) онова, което пишат bbbbb, bolka, deliormana и прочие... Ти видя ли какви гадости са писали за мен? Сигурно не си...

Освен това аз пък мисля, че е уместно да слагам кавички за недоказани неща. За мен те са в сферата на вероятностите (явно е че мненията ни се разминават по въпроса)

Нито съм казвала че инакомислието е подсъдимо. Та самата аз се считам за инакомислещ човек.
И никъде не съм казвала, че само за кученца, бебенца, птички и пчелички трябва да си говорим тук. Нима не си чела сериозни мои постове? Или трябва да ти ги напомням?...
Не мисля.

Но едно е сериозна тема, с болезнени въпроси, съвсем друго е- обидни и гнусни постинги, които наистина напомнят на "клоака"...

И накрая- желая ти и аз лек ден!
Но моя вече не е слънчев, макар че слънцето грее навън...
цитирай
10. candysays - @ pti,
04.06.2007 15:40
не ми се обсъжда повече, извини ме...
Уморена съм, а и имам работа да върша, иначе ще остана без работа, заплата и какво да ям.

Да, зная какво те е раздразнило в моите коментари- онова, което написах при Турбо. Аз просто изразих мнението- принципното мнение, което храня в себе си- че "неморална" любов няма... А нито аз, нито вие можем да бъдем сигурни какво изпитва той, че да го съдим така... Аз поне няма да го съдя. Но това не значи, и че съм на негова страна... Просто изразих мнение. Защото не го познавам, че да съдя каква и къде е истината.

А аз държа само на истината. Не на друго.
цитирай
11. candysays - @ sexybecksy,
04.06.2007 15:43
не ми се разпаря с лични или с каквото и да е вече. Написах този пост и толкоз.
Не, не заемам страната на Турбо4, просто изказах мнение. Не го съдя, нито го защитавам пред вас. Щом така сте го разтълкували- ОК, ще приема последствията.

Да, и аз паднах на ниско ниво с този пост, но да беше видяла какво ми бяха "посветили" в някои блогове, щеше да ме разбереш... предполагам.

Поздрави...
цитирай
12. pti - всеки има право на мнение.. така е
04.06.2007 15:47
просто според мен ти не остана настрана..

както и да е ..

това за любовта.. не винаги 'нареченото' любов е чиста любов, в случая има намесени морални норми, които засягат тинейджър..

извини ме и ти, но не мога в този случай да кажа, че няма "неморална" любов.. просто не мога
цитирай
13. candysays - .... :(
04.06.2007 15:51
Пти, повярвай ми, разбирам те...
Просто ми стана мъчно от всички тези истории наоколо...
И добре, дори да не мога да кажа в случая, че "няма неморална любов", все още отстоявам принципа, че не може хората да съдят по този начин човек, когото не познават.
Ти сама писа някъде из блоговете, че се чувстваш омърсена, като посетиш (и по случайност) блога му, значи ме разбираш какво значи да се почувстваш омърсен... А щом така се чувстваш някъде, просто трябва да стоиш настрана, това е моето мнение...
Живота сам по себе си е по-голям съдник от всички нас. Както казах и другаде- времето ще покаже... къде е истината...
И който заслужава, вярвам един ден ще бъде щастлив. И ще бъде чист.
цитирай
14. shiva - Кенди,
04.06.2007 16:00
Кое в моите думи те е засегнало толкова много, че ми отделяш специално внимание?
Цитирала ли съм нещо неправилно?

Ето линк към коментарите ми за теб:
http://bolka.blog.bg/viewpost.php?id=76412

Просто си изказвам мнението, което още тогава ти казах. И е в кръга на шегата, личи си, нали?!

Извинявай, че така съм те засегнала, не ми е било цел... да те нагрубявам... просто се шегувахме. Както видя - казах че спирам и спрях!

Простичко: Извинявай.
Не си длъжна да го приемаш, щом не искаш.
Аз съм длъжна да го кажа, след като виждам че ти е коствало нерви!
цитирай
15. candysays - Shiva,
04.06.2007 16:02
благодаря ти. Приемам извинението ти.
:*
цитирай
16. анонимен - Кенди,слез на Земата
04.06.2007 16:03
Не теб са унизили по начина който унизиха други хора мен и Намо!
Тяхните постинги колко пъти са видяни?100-200?
Намо бие рекорда с 1500 прочита и 320 коментара, а аз го следвам със 750-800 и с към 30 коментара....и то от много хора!
А те сами си те коментират-както вече всички които анонимно го четем знаем!!Какво толкова.Не го взимай толкова навътре и няма да ти пука ...и да знам какво са писали за теб....то кой вече не знае!
Въпроса е как ще реагираш ти!?
цитирай
17. bamby13 - сладкишче
04.06.2007 16:12
аз се опитвам да чета и между редовете, не само в пряк текст. Което може да доведе до неразбирателств. Както при теб, защото ми се стори че такова несто се прокрадваше там-ако коментара не е положителен е кофтарнишки. Сорка за недоразумението. И модерацията не я разбирам, но щом я има и имаш право на избор, жащо да не си я използуваш.
А за каква вероятност говорим, когато той, Туробоч, сам си е разказал всичко, че и повтори, потретил. Дори се гордее с това. Канди, само за секунда се опитай да влезеш в кожата на майката ма възлюбената му, която ей така, между другото е майка и на неговото дете....сигурна съм, няма да ти е комфортно там
видях някои от писаните неща-бон тон малко го е отнямало...на твое място бих отговорила там
цитирай
18. candysays - @ sexybecksi,
04.06.2007 16:17
възможно е, не знаех, че и за вас е имало такива постинги...
Права си по принцип. Не можах аз обаче в случая да реагирам по друг начин.

Както и да е :)
цитирай
19. candysays - @ Бамби, миличка,
04.06.2007 16:21
недоразумения се случват, не ти се сърдя :)
Модерацията я имам отскоро, и трябва да ти кажа, че ми е от полза. И я имам, както вече обясних по-горе, само заради двама- трима души в блога, иначе нямаше да я "прилагам".

Колкото до Турбо, както и до споровете между Sekirata & Esen, и между Vedrin & Bluebird- просто не искам да взимам отношение, и ничия страна. Това е. Просто е. Не искам. И толкоз.
;)

Целувки от мене... :-*
цитирай
20. jenajena - :)))
04.06.2007 16:21
Нали знаеш как трябва да постъпи по-умния…
цитирай
21. candysays - @ Madliin, jenajena,
04.06.2007 16:23
Благодаря ви! Искрено ви благодаря за думите... Вече се чувствам по-добре... :)*

Ох, знам как трябва да постъпва по-умния, ама невинаги мога, за съжалениe....
:-*
цитирай
22. анонимен - Кенди,напротив!Знаеш,че и за мен е имало пост,но при мен нещата стоят мнооооого по-различно!
04.06.2007 16:36
Защото аз си бях виновна и все още съм виновна!В товаспор няма,но няма смисъл да се защитавам,защото осъзнавам,че имам вина!Но ти си писала коментар под поста който беше писан за мен,на който не се зарадвах радушно,но всеки има право на лично мнение все пак.
Но не вярвах, че ти ще паднеш толкова ниско, че да им пишеш и да намесваш и хора чиито блогове цениш и обичаш,защото така не сам се намесваш лино, но и ставаш център на внимание.
Според мен трябва да се научиш да четеш между редовете и да не обръщаш внимание!Обръщайки внимание ти ставаш ЦЕНТЪР на цялата т.н. ВЪХРУШКА и ще ти се завие свят.
Не одобрявам обидните думи и всичко покрай тях, но понякога хората не мислят какво говорят...и нека не забравяме,че тук не е РЕАЛНОТО ежедневие....но съществуват хора като ТУРБО(чийто девиз в аха.бг е "ЕКШЪН МАЙНА")...разочаровах се от него...наистина!!!
За мен истината се крие между редовете на Бамби и Пти, а ти както искаш можеш да прецениш.
Приятен ден от мен
цитирай
23. анонимен - И аз съм "кервана"
04.06.2007 16:41
и ме боли #### за изброените елементи :-D

Поздрави

P.S. Подготвям си WordPress-a...
цитирай
24. candysays - Sexybecksi, съжалявам...
04.06.2007 16:43
Наистина не помня това...
Колкото до Бамби и Пти- да, съгласна съм, те са достатъчно зрели и трезвомислещи, и може да им се има вяра, според мен. Поне аз ги харесвам.

Приятен ден и от мен...
цитирай
25. анонимен - И аз съм "кервана"
04.06.2007 16:44
и ме боли #### за изброените елементи :-D

Поздрави

P.S. Подготвям си WordPress-a...
цитирай
26. candysays - @Zlika, тъй, тъй :-D
04.06.2007 16:45
Няма начин иначе...
Впрочем "WordPress-a" ще рече страница в друго пространство в Интернет, нали? ;)

Поздрави и на теб... :P
цитирай
27. darkanion - много четох..
04.06.2007 17:02
наистина, отскоро съм тук.. И все повече ми става ясно, че има и хубави блогове, има и безсмислени (поне за мен). Има и хора, които само са си направили блог тука да се гаврят с другите, безсмислено да ги обиждат...
Наистина, в известно време проблема за "дразнителите" все повече се засилва. Аз така ги наричам. Те не си казват мнението за постинга на блогъра, а говорят за личността му. Наистина - от някои произведение може да се 'погледне" в "душата" на човека и същността му.. Но понякога.. Понякога "дразнителите" просто трябва да се спрат. няма смисъл да занимават другите със себе си. Да пращат безсмислени постинги. Ако не виждат някакъв смисъл в живота си и им се струва, че всяко тяхно действие е от без значение - то поне да идеха да досаждат на някой който го заслужава. То се разбира кои са "дразнители" - да се намерят едни други, да се скарат помежду си - тогава поне ще им е по-интересно, предполагам. Ще си имар "равностоен" противник, може да се състезават кой е на по-"високо" стъпало в безсмислието, в оригиналността, го кажете, на затапяване и т.н.

Което казвам е, че няма смисъл да си правят излишен труд за написването на постинги, които са напълно против някой блогър. Наистина ми се струва глупво..
Нскоро влезнах да видя това - http://bbbbb.blog.bg/viewpost.php?id=76506 . Ами мн оригинално от страна на ббббб - просто иска да покаже, че мн често някое произведение получава коментари, които си приличат до голяма степен и са твърде положителни. (вижте от 1 до 11 коментар). ббббб си казва просто мнението (отрицателното) за това "явление". Наистина така се получавам, но пък не мисля, че това нещо лошо (положителните коментари). Показва се с тях до каква степен хората са усетили "естетическата наслада" от творбата на блогъра.
Целта на това "описние" беше чисто и просто - намек, в който също като ббббб "дразнителите" могат да си правят постинги, в които да показват отрицателното си мение към нещо от "живота", но пък ми се струва тъпо да посвещават постинг на лошите си чувства и мение към даден блогър. Защото просто няма смисъл, пък и "омразата" не е истинска, а "измислена", до известна степен, имайки предвид, че, както казах по-рано - няма как да се опознае човек само от някой негов постинг. Или мнение (ако то е отрицателно) например.
цитирай
28. candysays - Така е, darkanion, така е...
04.06.2007 17:10
Ти обичаш да анализираш нещата, и мисля, че го правиш мъдро, с верен усет :))
цитирай
29. fenix - Хмм...
04.06.2007 17:23
Мани ги бре :)))) нека си лаят.... М***ата му... ;)
Ти си гледай твоите приоритети, въпреки че някои може би ги накърняват... Тогава става кофти, но не се ядосвай само... :)
цитирай
30. candysays - :))
04.06.2007 17:28
Ще се опитам, миличка, ще се опитам... :)
Ама, да си призная честно, днес по едно време, такива гадости прочетох за себе си в един блог (на bolka), че сърцето ми се разтуптя ужасно, и известно време не можех да дойда на себе си и да се успокоя... :( Егати, да взема да получа инфаркт заради някакви нещастници... Или най-малкото заради някакви простотии...
:(

Но, вече съм по-добре, и ти благодаря за коментара и подкрепата :)*
цитирай
31. darkanion - :)
04.06.2007 18:04
благодря ти, Кенди, надявам се наистина да е така...
цитирай
32. fenix - ************
04.06.2007 19:53
Еми... попрочетох някои неща и направо не разбрах... нищо не разбрах... Кой си прави блогове за заяждане... Сигурно са ми остарели разбиранията ама конфронтациите са флупаво нещо... Няма значение. Рано или късно всеки си тръгва... От блогове, сайтове, от живота дори... И аз ще се изнеса...някой ден. Като феникс... Пак трябва от пепел да започна. Но не е забавно да се подиграваш и обиждаш. Наречи го както искаш. За мен си е въпрос на манталитет, възпитание и тн.
цитирай
33. pill - candy,
05.06.2007 00:23
съжалявам, че те избраха за жертва на малоумните си злобни игрички. Хората тук, както навсякъде, се радват на сеира - евтино се продадоха - ще мине и тяхното време. Само като се сетя за тия нещастни индивиди и змиите и гущерите, които бълват, ми се гади. Не разбирам каква необходимост задоволяват, човъркайки в гнусотия, но исках друго да ти кажа - игнорирай ги, не ги чети - със сигурност няма да прочетеш нищо интересно. Те за внимание се натискат, то е ясно - ако не го получат, ще си намерят друг, на чиито гръб да паразитничат. Сега с тоя пост добре ги нахрани. Неебавка му е майката. Освен това, помисли - ти си човек, който отстоява много ревностно убежденията си, същевременно толерантен с алтернативните гледни точки - не всеки може да се похвали с това, но ако обръщаш внимание на всички, които не са съгласни, не те разбират и те нападат, се обричаш да изпаднеш в отчаяние и несигурност. Не се опитвай и да ги разубедиш - мисията е невъзможна - градина, в която има много камъни, заслужава малко грижа.
Аз по едно време си потопих ръцете в калта, за което още съжалявам.
Ще ти дам един жокер, за да знаеш с кого си имаш работа - потребителят bolka е като совите, които не са това, което са ;) Да речем - една стара познайница. Помисли и ще се сетиш.
Поздрави :)
цитирай
34. lycki - -R-
05.06.2007 06:53
Интригите, мила се вихрят на всякъде където има комуникации между хората.Лошото при нас е, че вместо да се сплотяваме ние се групираме като глутниците за да водим войни едни със други. Когато се абстрахираш от всичко това, всичко ще бъде наред.
цитирай
35. candysays - @ fenix, миличка,
05.06.2007 09:55
абсолютно си права, така е... Аз мразя до мозъка на костите си подобни безсмислени конфронтации... И да, аз това имах предвид- че всеки един ден ще си отиде- не само от блога, но и от този живот...
Единствено не съм съвсем съгласна, че подобно гнусно поведение е въпрос на манталитет и възпитание (само)... Мисля, че най-вече е до душевна (не-) чистоплътност...
Това е...

Благодаря за коментара, подкрепата и всичко. Целувки... :-**
цитирай
36. candysays - @ Скъпа pill (обичам да се обръщам към теб така :),
05.06.2007 10:03
много ти благодаря, че си тук и ме разбираш (да, видях, и теб засегна тази мръсотия, и ми е кофти, че май от моя блог те забелязаха- bbbbb първо...)
Както и да е.
Абсолютно ще ги игнорирам, и въобще няма да ги чета, да им отварям блоговете и да им чета върховните простотии, дето могат и инфаркт да ми докарат (сериозно ми се беше разтупало сърцето вчера...). Въобще няма да се занимавам с тях... Знам че вследствие и те след време ще престанат да се занимават с мен, и ще се прехвърлят на някой друг (те вече го правят), но ми е кофти, че ще продължи порочната практика... Ще продължат да оплюват жестоко, да се гаврят и да нараняват хора, които въобще не го заслужават... За това ми е мъчно :(

Иначе- много ти благодаря и за оценката ти за мен... Приятно ми бе да прочета думите ти... :*

Не съжалявам, че написах този пост, защото той изразява гледната ми точка и позицията ми въобще спрямо скандалите и разправиите в блога напоследък... Пък дори и да съм ги "нахранила" с него, нека...

Само за bolka, не се сещам коя наша стара познайница може да бъде, миличка... Въобще не ми хрумва нищо по въпроса, въпреки жокера ти ;)* Пък и какво ли ме интересува коя е тая шибана bolka?... Да си мизерства в блога си, и това е...

Много, много силно те прегръщам и целувам... :-*
{}

цитирай
37. candysays - @ Lycki,
05.06.2007 10:06
благодаря ти и на теб за разбирането и подкрепата... Така е, права си... Аз се опитах да се абстрахирам и да стоя настрана, но не успях.
Но сега вече ще успея, и всичко ще бъде наред... :)*

Поздрави и всичко най-добро :-*
цитирай
38. fenix - За душевната нечистоплътност...
05.06.2007 16:26
Повече от права си... :-*
цитирай
39. candysays - :)
05.06.2007 16:28
Миличка, благодаря ти :-)
Скоро ще ми мине.... След като и днес написах два поста... ;)*

:-*
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: candysays
Категория: Лични дневници
Прочетен: 4297783
Постинги: 786
Коментари: 9096
Гласове: 52629
Архив
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930
Блогрол
1. Книгата ми "ПЛАНЕТАТА ЗЕМЯ Е ТЪЖНО-СИНЯ", 2014 г.
2. ЕДИН ОТ НАС СПОДЕЛЯ - мой проект за интервюта с най-различни хора за същественото в човешкия Живот
3. Аз избрах Любовта
4. Втората ми книга - "СЛЪНЧОГЛЕДИТЕ СЕ ПРЕРАЖДАТ В СЛЪНЦА"
5. Love letter to God
6. Моите залези. От една сестра /по душа/ на Малкият принц...
7. Душата ми е поле от слънчогледи...
8. Малко поток на съзнанието... Моето съзнание.
9. Нещо смислено..
10. Най-важното!...
11. За Детето - с Любов и уважение. Друга моя фейсбук-страница...
12. Един сайт, който създаде един специален човек за мен - с мои творби
13. Моят профил във Фейсбук
14. За моята книга... Един от първите отзиви след отпечатването й.
15. Мое интервю за "Новата журналистика"
16. Най-добрият начин да живееш
17. МОЯТ ПИСАТЕЛСКИ БЛОГ
18. Още един мой блог... ЗА ДОБРИТЕ ДУМИ
19. Моят профил и моите текстове в сайта ГНЕЗДОТО
20. ТРЕТАТА МИ КНИГА - ЕДИН ОТ НАС СПОДЕЛЯ, изд. Либра Скорп, 2018 /с интервюта от едноименния ми проект/
21. "ЛЮБОВТА Е ПЪРВАТА СТЪПКА КЪМ БЕЗКРАЯ" - четвъртата ми книга
22. За и от мен - в сайта на издателство "Либра Скорп", гр. Бургас
23. "БОГ И САМОТНАТА ГАРА"
24. МОЯТ ЛЮБИМ ЧОВЕК
25. Моят профил във Фото-Форум
26. Идеята за МУЗЕЙ НА ДОБРОТО
27. ВЯРА В ЖИВОТА - още един мой проект/блог
28. Статия за мен в УИКИПЕДИЯ
29. СЪКРОВИЩА...