Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
12.06.2007 14:45 - Killing... time...
Автор: candysays Категория: Лични дневници   
Прочетен: 3149 Коментари: 22 Гласове:
0

Последна промяна: 20.06.2007 16:21


Понякога тревогата взима превес в мен...

Вътрешната тревога... Напрежението...

Притеснявам се отново за вечното "утре"...
Дали няма да остана скоро пак без работа.
Договора ми тук, където работя в момента, е временен, изтича след месец точно...
А после? Какво ще стане, се чудя...
Още нямам отговор дали ще ме оставят тук на работа, за още някое време... Или ще трябва да си търся нова...
Или ще остана пак без работа известно време?...
Тревожа се за това.

Умея да правя много неща. И то добре, мисля. 
Освен това се уча бързо... Всичко мога да науча. Почти...

Но ми е трудно с практическото приложение... На онова, което мога и знам... На знанията и уменията... ми...

Да, зная, само на 25 съм още... Но има хора, които изиграват картите си по-добре от други...

От коя категория ще бъда? Още не е окончателно решено.
Тревожа се...

Освен това нямам финансова стабилност и независимост. Като повечето хора...

Притеснено ми е...

Още нямам дете... А тогава?... Би ми било още по-притеснено сигурно.

Няма сигурност. 

(айде пак започнах с депресивните мисли... ;)

Какво да се прави... Такъв е живота. Борба... 
Всеки ден. Ден след ден... И няма нищо сигурно... под Слънцето... (това няма да се уморя да го повтарям)

Е, все ще се справя някак.... предполагам. С мъглявото "утре"...

----------
Но ако има нещо, което наистина ме притеснява то това е убиването на време...
Не искам да го правя... (повече)
Никога не съм искала...
Не- понякога.... Защото то е красиво понякога.
Но не и когато го "практикуваш" постоянно...

Убиване на време...

"Страх ме е... от себе си...
Когато нямам сили да летя..." (М.Воев)....



Тагове:   Time,


Гласувай:
0



Следващ постинг
Предишен постинг

1. cecka1504 - Все едно чета за себе си :) Само дето ...
12.06.2007 15:30
Все едно чета за себе си :) Само дето съм 14 години по-голяма. Имам същите тревоги...
Мога да кажа само - усмихни се и горе главата! Все пак животът е хубав!
Поздрави!
цитирай
2. candysays - :)*
12.06.2007 15:33
cecka, благодаря ти от сърце за подкрепата и разбирането, които си изразила към мен в коментара си :)
Да, зная, че Животът е хубав! Но... от време на време се появява едно "Но"...

Все пак най-важното е да сме живи и здрави! Така мисля аз... Предполагам ще се съгласиш с мен :-*
цитирай
3. petkutin - Ако ти кажа че седем години се блъ...
12.06.2007 15:48
Ако ти кажа че седем години се блъскам,за да нямам
шеф на главата си,имал сам моменти в които ми е идвало да тегля една майна на всичко,но си стисках зъбите и сега мога да кажа че нещата почнаха да се нареждат въпреки че "няма нищо сигурно под слънцето"
цитирай
4. cecka1504 - Съгласявам се, така е. В такива с...
12.06.2007 15:49
Съгласявам се, така е. В такива случаи обичам да цитирам нещо, срещнато в нета - "Нека да сме живи и здрави, но главно живи, защото много здрави се споминаха."
Да се усмихнем :) :-*:)
цитирай
5. candysays - :))*
12.06.2007 15:52
@ petkutin, радвам се за теб :) Важното е, че са се стабилизирали вече нещата при теб, и береш плодовете от усилията си... Какво по-хубаво от това?! ;) Пък дано и аз успея в бъдеще...

@ cecke, усмихвам ти се и аз :)* :-*
Но все пак... най-добре и да сме здрави! Че живот без здраве не е живот направо! Или е половин живот... мъка...

:-*
цитирай
6. zombayo - .
12.06.2007 17:27
Когато човек умре,никой не го пита колко е ял и пил и колко пари е изкарал :) Има и по-важни неща от това къде ще работя утре нали :)
цитирай
7. candysays - Zombayo... :)
13.06.2007 10:43
Така е... не мога да не се съглася...:))
Но все пак... трябва да си изкарва прехраната човек, нали?... Иначе... лошо. Най-малкото майка ми много се депресира като съм без работа... Че и аз.
Иначе моя приятел ме успокоява, и ми напомня... онова, което и аз зная... и което си ми написал и ти... в крайна сметка работата не е всичко... Но е много. Неизменна част от живота... Като семейството. (например). Трябва и за това да се мисли... За всичко.

Много поздрави и усмивка от мен :)* Все ще се справя някак... Просто трябва да действам, да опитвам...
цитирай
8. depressed - ясна е логиката
13.06.2007 17:53
човек се тревожи, когато има какво да губи. ти явно имаш много и се тревожиш да не го загубиш.
цитирай
9. candysays - Да,
13.06.2007 17:56
имам какво да губя...
(И то много!)
Мисля, че всеки има...

А може би не е така?
цитирай
10. diamant1965 - Сигурна съм,че ще се справиш candysays!
13.06.2007 18:33
Това са тревоги,които спохождат всеки жив човек,нормално е!Най-важното е да запазиш присъствие на духа ,независимо от ситуацията,да не се паникьосваш!Повярвай ми човек разполага с неподозирани запаси от сила/духовна/,стига само да не се предаде предварително от страх и паника. Така че-КУРАЖ!
цитирай
11. depressed - не е така :)
13.06.2007 18:38
някои хора няма какво да губят. аз почти нямам - 1-2 неща ми останах. нещата които имаш да губиш са котвите спиращи духа ти да полети.
цитирай
12. candysays - @ diamant1965, благодаря ти...
14.06.2007 09:45
от сърце за хубавите думи!
Да, зная, че е така, и ще се боря... Ще гледам да не ме обзема паниката, че е доста зловредно нещо ;)
А духовна сила имам... И усещам колко е неизчерпаема тя в нас...

Благодаря ти още веднъж. Приятен ден! :)*
цитирай
13. candysays - @ скъпи ми depressed,
14.06.2007 09:49
Прав си :) Това са "котвите спиращи духа ти да полети"... (Но и интересно как и защо- но той и закотвен успява да си лети от време на време ;)

И едно-две неща (които са ти останали) пак не е малко... Всичко има значение :)
Но явно си загубил много...
Преди и аз бях така... (знаеш, донякъде, споделяла съм тук),
но намерих всичко отново... Или "то" ме намери... Всичко почти, което бях загубила...
Нещата се възвръщат, както си отиват...
Идват и си отиват...
Вечен кръговрат...
Нима не знаеш?

:)
цитирай
14. ironman - Аз пък...
14.06.2007 10:36
винаги съм се кефил :) на това да съм необвързан в работен аспект. Не ме харесват мислите да пусна корени някъде и да се боря, да стискам зъби и т.н. и за какво? За да се издигам и да успявам, е за мен това не е цел в живота да съм работохолик, а пари могат да се изкарват и човек няма да умре и няма да му е по-зле ако живее както иска без да се притеснява, е аз не искам да съм постоянен сега някъде искам да съм в движение да сменям една след друга работи и то в различни държави и да печеля пари които тук са доста. Възможно е това, да не е леко като да ходиш всеки ден в един и същи офис и да се чудиш как да убиеш времето, но пък е доста по интересно и надъхващо, а човек има нужда от това да му се вдига адреналина. Може би и затова се крия сега, защото искам да не попадам в кръговрата на живота а искам да съм над системата, малко нереално звучи но ми е кефа да си мисля, че мога да постигна успех в желанията си.
Така че след много писаници бих те посъветвал да не ти пука толкоз много и да си отпусната и нещата се нареждат, не си ли забелязвала едни и същи неща които са ти се случвали и към които си подхождала по различен начин, че техния финал е доста еднакъв, така че....успей в непукистването... :)
цитирай
15. candysays - Ironman, разбирам те... :)
14.06.2007 10:39
Благодаря ти за коментара, и пожеланието! Ще успея все някак... Аз да не съм от вчера случайно... ;)))*
цитирай
16. ironman - Е да споделиш тайнта на успеха като...
14.06.2007 10:40
....го постигнеш в което съм сигурен.
Поздрави кенди...:)
цитирай
17. candysays - :))
14.06.2007 10:41
Непременно (ще я споделя)! ;)
цитирай
18. depressed - хм, Кенди
14.06.2007 12:08
не искам да давам мение за същината на духа защото се чувствам некомпетентен. знам само че това люшкане от едно състояние в друго все още не истината за душата.
в предния си коментар се изразих неправилно. духът си лети при всички случаи. котвите са на човека и те го спират да полети в/с духа.
при тебе забелязвам още от самото начало да мислиш и говориш за себе си като вече завършена и формирана. да мислиш така е огромна пречка пред развитието ти защото в духа няма граници и така също няма граници в твоето духовно развитие. каквото и да си постигнала, то е нищо в сравнение с цялото. дори не е капка в морето.
за да постигнеш някакво духовно израстване, трябва да се освободиш от всичко (не да го загубиш, а да не си зависима!), да нямаш никакви котви, които да те спират.
не се заяждам с тебе. само искам да насоча мислите ти в една определена посока :)
цитирай
19. candysays - Значи не си ме разбрал правилно...
14.06.2007 12:11
Няма нужда да ги насочваш натам, защото те вече са насочени... натам.

И зная, че е така, както казваш. Не споря...

:)
цитирай
20. anially - Съгласна съм - красиво е понякога. . ...
15.06.2007 01:51
Съгласна съм - красиво е понякога... безбрежни мигове, в които времето сякаш се разтяга...

И аз не искам да убивам моето повече!
цитирай
21. darkanion - ами, какво да кажа..
17.06.2007 13:53
Аз знам, Кенди, че ще успееш да се справиш с намирането на нова работа (ако загубиш настоящата де). Ти си човек на изкуството, все ще се справиш в живота. Само трябва кураж и сили, малко амбициозност, но не и раборохолозъм( за който прочетох малко по-рано в един друг коментар) Защото наистина- работата смисъл на живот ли е? Не, според мен. Тя има за цел да помогне на човек да спечели пари, с които да си плаща данъци и т.н. Да, понякога тя помага на човек да се доразвива.. Но наистина човек не трябва да се отдава изцяло на работата си. (това не е упрек към теб, Кенди, само мои мисли относно работата)
цитирай
22. candysays - :))*
18.06.2007 10:00
@ anially, разбирам те миличка... Желая ти успех! Както и на себе си... :-*

@ darkanion, приятелю, прав си като цяло :) Зная, че не е упрек, ти обичаш да си разсъждаваш по
разни въпроси... :*

Всичко най-добро ви желая! :)*
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: candysays
Категория: Лични дневници
Прочетен: 4303618
Постинги: 786
Коментари: 9096
Гласове: 52634
Архив
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930
Блогрол
1. Книгата ми "ПЛАНЕТАТА ЗЕМЯ Е ТЪЖНО-СИНЯ", 2014 г.
2. ЕДИН ОТ НАС СПОДЕЛЯ - мой проект за интервюта с най-различни хора за същественото в човешкия Живот
3. Аз избрах Любовта
4. Втората ми книга - "СЛЪНЧОГЛЕДИТЕ СЕ ПРЕРАЖДАТ В СЛЪНЦА"
5. Love letter to God
6. Моите залези. От една сестра /по душа/ на Малкият принц...
7. Душата ми е поле от слънчогледи...
8. Малко поток на съзнанието... Моето съзнание.
9. Нещо смислено..
10. Най-важното!...
11. За Детето - с Любов и уважение. Друга моя фейсбук-страница...
12. Един сайт, който създаде един специален човек за мен - с мои творби
13. Моят профил във Фейсбук
14. За моята книга... Един от първите отзиви след отпечатването й.
15. Мое интервю за "Новата журналистика"
16. Най-добрият начин да живееш
17. МОЯТ ПИСАТЕЛСКИ БЛОГ
18. Още един мой блог... ЗА ДОБРИТЕ ДУМИ
19. Моят профил и моите текстове в сайта ГНЕЗДОТО
20. ТРЕТАТА МИ КНИГА - ЕДИН ОТ НАС СПОДЕЛЯ, изд. Либра Скорп, 2018 /с интервюта от едноименния ми проект/
21. "ЛЮБОВТА Е ПЪРВАТА СТЪПКА КЪМ БЕЗКРАЯ" - четвъртата ми книга
22. За и от мен - в сайта на издателство "Либра Скорп", гр. Бургас
23. "БОГ И САМОТНАТА ГАРА"
24. МОЯТ ЛЮБИМ ЧОВЕК
25. Моят профил във Фото-Форум
26. Идеята за МУЗЕЙ НА ДОБРОТО
27. ВЯРА В ЖИВОТА - още един мой проект/блог
28. Статия за мен в УИКИПЕДИЯ
29. СЪКРОВИЩА...