Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
12.06.2007 16:56 - (п)обърквам се...
Автор: candysays Категория: Лични дневници   
Прочетен: 2070 Коментари: 14 Гласове:
0

Последна промяна: 20.06.2007 16:21


Обърквам се и се побърквам понякога...

Надявам се (отново) да не полудея...

Нервно ми е.

Трябва просто да изляза. Може би. 

Надявам се да се почувствам по-добре...
Скоро.


П.С. Зная- всеки се чувства така понякога.
Може би трябва да спестявам подобни неща на блога си... Преди ги спестявах. Сега-нещо не ща... ;)

See you later...

("-See you later, 
 aligator.
  - In a while,
 crocodile."-

това е от един филм... Много хубав филм, който гледах преди години... Но който запомних.Заглавието му така й не разбрах. Но беше красив филм... тъжен... смислен... житейски... простичък. Беше от независимото американско кино...)

Nevermind.



Тагове:   обърквам,


Гласувай:
0



Следващ постинг
Предишен постинг

1. fenix - Изливай си мъката
12.06.2007 17:30
голяма работа блог не блог.... и споко , дет' се вика ;)
Слънцето винаги изгрява, а понякога дори е изгряло... Само трябва някой да ти го покаже :) Радвай се на дена... наслади му се :) излез... И няма да се побъркаш :) нито да сбъркаш :) Слънчев ден!
ПП - днес бях на планинаааааааа :)))))))))))))))))))
и съм много, много добре
цитирай
2. wildroses - ...
12.06.2007 18:40
Ще изгрее слънце.
;)))

Диалогът звучи забавно и приятно :)

цитирай
3. almostanonymos - Не зная защо...
12.06.2007 18:56
ми звучиш все по-човешки... Candysays???
цитирай
4. pill - candy,
12.06.2007 20:02
туй ще да е само ПМС :/
потрай малко :))
цитирай
5. innersmile - може би просто трябва да се разходиш ...
13.06.2007 00:38
може би просто трябва да се разходиш в квартала си,със слушалки в ушите,Мартин в душата и фотоапарат в ръката...твоята разходка по твоите места и след това вкъщи...in your room!какво по-прекасно :)
прегръщам те! :)
цитирай
6. synuvamzvezdi - :-)
13.06.2007 10:06
Хей, не се връзвай на глупостите на хората.
Те скоро ще осъзнаят, че се държат по детски злобно и арогантно, при все, че точно детското в теб ги дразни. Ти си ценен човек.
цитирай
7. candysays - ...Благодаря на всички ви за милите коментари! :*
13.06.2007 10:32
За разбирането и моралната подкрепа... :)

@ fenix- радвам се, че се чувстваш добре и си си отпочинала на планина- това е чудесно! :))) Бъди все така! Благодаря ти за всичко :-*

@ мила Розичке, зная... че ще изгрее... ама после пак ще залезе... ;) и така... до края на света... Илюзии нямам... Макар да съм идеалист по сърце и душа ;-)
А диалога... сигурно така ти е прозвучал, но на мен ми навява дълбока тъга... Сигурно защото зная точния контекст, защото съм гледала филма... А той не беше весел... Беше тъжен... и много човешки...
Поздрави и на теб, миличка :-** {}

@ almostanonymos, приятелко... :) Радвам се да те видя тук отново... радвам се, че все още навестяваш блога ми от време на време :) Много ме развесели с този коментар... Само се чудя да се смея ли или да плача.....
Винаги съм звучала така, струва ми се... Но може пък и да съм си го държала в себе си този глас- само вътрешен да е бил... Е, рано или късно всичко (истинско) излиза наяве...
:)* Много усмивки за теб и сърдечни поздрави....
цитирай
8. candysays - Продължавам... :)*
13.06.2007 10:39
@ скъпа pill, донякъде си права навярно... Но е по-скоро СМС в случая... ;(
Обичам те, да знаеш...
Винаги разбираш....
:-*

@ Весенце, и аз те прегръщам и ти благодаря от сърце за всичко! За обичта ти към мен... :)* {}
Но да ти кажа понякога не е толкова лесно... А и my room е още един повод за депресия... Но това е друга тема... Дълга история... Сигурно ще споделя и за това някой път в отделен пост... In my room... Но си я обичам, това е така... До болка...

@ Мила сънуваща звезди приятелко (мисля, че вече мога да те нарека така :), явно си чела разни неща... за мен... Както и да е. По този повод вече спрях да се ядосвам... Ще мине и това... Дори ми се извиниха (да не повярваш!)
Колкото до детското в мен... Явно е останало у мене доста... Не зная. Наистина ми е трудно да преценя понякога...
Но ти благодаря много за хубавите думи!... Трогната съм... Радвам се, че си ме усетила като ценен човек... Много пъти съм го чувала това за себе си, така че едва ли грешиш... ;))

Поздрави на всички ви с най-добри чувства и пожелания!.... :-*
Прегръщам ви..............
цитирай
9. svetlan - не се вини за бурята в душата и зная ...
13.06.2007 11:13
не се вини за бурята в душата
и зная как боли
когато ти растат крилата
в такова мътно и тревожно време
зная как сърцето на човек е бреме
обаче виж
това е треската преди да полетиш
това е сухото око преди сълзата
да падне леко и да облекчи
и смях да озари лицето
в теб да се покаже пак детето
потърпи
ще мине вярвай ми
и слънцето което днес не свети
за тебе пак ще заблести
:-)
цитирай
10. candysays - :)))*
13.06.2007 11:16
Svetlane!... Как успяваш винаги така добре да (ме) разбереш?!... Явно сме сродни... души...
Прекрасни са нещата, които винаги ми пишеш... Благодаря ти! От сърце... от сърцето, дето е бреме...;)

П.С. Трогваш ме! Достигаш до съкровеното... :-*
цитирай
11. анонимен - Защо отново?!
13.06.2007 11:50
Защо отново?!
цитирай
12. candysays - Анонимен,
13.06.2007 11:51
просто е- защото е отново ;)
цитирай
13. cecka1504 - А аз се надявам след всичките тези ...
13.06.2007 11:59
А аз се надявам след всичките тези коментари вече да си се почувствала по-добре! Много усмивки от мен, дано прогонят нервното у теб. Ако вече не е прогонено... И най-малкото на блога си трябва да спестяваш подобни настроения. Тук е мястото за всичко ;)))
Поздрави!!!
цитирай
14. candysays - :) Благодаря ти, миличка!
13.06.2007 12:04
Да, тук е мястото за всичко! ;)
Май още си стои в мен "нервното", но нищо... така като ми е неспокойно мога пък да направя повече неща, нали така? Всяко зло за добро! :)))

Поздрави сърдечни и на теб! :-*
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: candysays
Категория: Лични дневници
Прочетен: 4302277
Постинги: 786
Коментари: 9096
Гласове: 52634
Архив
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930
Блогрол
1. Книгата ми "ПЛАНЕТАТА ЗЕМЯ Е ТЪЖНО-СИНЯ", 2014 г.
2. ЕДИН ОТ НАС СПОДЕЛЯ - мой проект за интервюта с най-различни хора за същественото в човешкия Живот
3. Аз избрах Любовта
4. Втората ми книга - "СЛЪНЧОГЛЕДИТЕ СЕ ПРЕРАЖДАТ В СЛЪНЦА"
5. Love letter to God
6. Моите залези. От една сестра /по душа/ на Малкият принц...
7. Душата ми е поле от слънчогледи...
8. Малко поток на съзнанието... Моето съзнание.
9. Нещо смислено..
10. Най-важното!...
11. За Детето - с Любов и уважение. Друга моя фейсбук-страница...
12. Един сайт, който създаде един специален човек за мен - с мои творби
13. Моят профил във Фейсбук
14. За моята книга... Един от първите отзиви след отпечатването й.
15. Мое интервю за "Новата журналистика"
16. Най-добрият начин да живееш
17. МОЯТ ПИСАТЕЛСКИ БЛОГ
18. Още един мой блог... ЗА ДОБРИТЕ ДУМИ
19. Моят профил и моите текстове в сайта ГНЕЗДОТО
20. ТРЕТАТА МИ КНИГА - ЕДИН ОТ НАС СПОДЕЛЯ, изд. Либра Скорп, 2018 /с интервюта от едноименния ми проект/
21. "ЛЮБОВТА Е ПЪРВАТА СТЪПКА КЪМ БЕЗКРАЯ" - четвъртата ми книга
22. За и от мен - в сайта на издателство "Либра Скорп", гр. Бургас
23. "БОГ И САМОТНАТА ГАРА"
24. МОЯТ ЛЮБИМ ЧОВЕК
25. Моят профил във Фото-Форум
26. Идеята за МУЗЕЙ НА ДОБРОТО
27. ВЯРА В ЖИВОТА - още един мой проект/блог
28. Статия за мен в УИКИПЕДИЯ
29. СЪКРОВИЩА...