Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
08.09.2007 20:01 - Върнах се! :))
Автор: candysays Категория: Лични дневници   
Прочетен: 4707 Коментари: 27 Гласове:
0

Последна промяна: 08.09.2007 20:29


Колко е хубаво отново у дома!...
Макар че и на морето бе много хубаво, разбира се... ;)

Имаше чудесни дни, слънчеви и топли- само за плаж...
И ги оползотворихме, заедно с още доста хора в Ахтопол.. ;) Но накрая доста захладня- и то трайно, та се прибрахме с един ден по-рано...

И открих (отново) няколко неща:
- колко по-студено е в София :( (особено в сравнение с някои други райони на страната...)
- колко обичам да съм си у дома, макар че обичам и да пътувам, разбира се, като всеки нормален човек ;)
- колко ми липсва блог.бг, когато известно време не присъствам тук по някакви причини... Чудя се дори защо, но е истина! Вече истински и трайно се привързах към този сайт и истински ми липсва, когато не го посещавам... А после- колко приятно ми е после да отворя отново познатите страници!... Не се шегувам- така е!...

...Имам и много нови снимки от морето- ще публикувам скоро някои от тях... Засега не мога да смогна с всичко- багажа чака да бъде разопакован и "разфасован" ;) Дрехите чакат да бъдат изпрани, дома чака да бъде отново "опитомен"... :)
А и за половин час в блога открих още толкова нови постове на хора, които харесвам тук и които държа да прочета...

Но- всичко с времето си, както казват мъдрите хора...
И на снимките, и на писането и на четенето ще им дойде времето... ;)
А сега много ми се спи вече... макар че дремнах по пътя... То май си казва думата вече и червеното винце дето си пийнах, за да се стопля в студения ми роден град... ;)

Та засега това е. Този пост бе само за да дам знак, че отново съм тук :) (на който го интересува, де...;)

П.С. Щях да забравя- снощи успяхме и да се сгодим с моя човек... На скалите при фара на Ахтопол, до разбиващите се вълни и безкрайната синева на морето. И по случая пихме... червено шампанско! Дори не знаех, че има такова... Не е лошо ;) Но от него как се ожаднява само.......

Поздрави с:






Гласувай:
0



Следващ постинг
Предишен постинг

1. lemonpie - Ми, айде, добре си ни дошла.
08.09.2007 20:11
Почти ни залипсва вече. Предполагам си събрала много идеи за постове, та ще чакаме да ни залееш с хрумванията си.

Поздрави,
цитирай
2. dqvol4e - Абе да ти кажа,
08.09.2007 20:20
това "на които го интересува,де..." си беше от значение.
цитирай
3. candysays - :-)))
08.09.2007 20:24
Lemonpie, мерси за посрещането и- добре заварила ;-))
Хм, да, имам някои нови хрумки -за постове и за какво ли не още... Не знам само дали вас ще залея с тях, или най-вече себе си... ;))) Дано не се удавя.. ;)

П.С. ...и ... надявам се това, че съм ви залипсвала вече, да не е майтап... :)

Поздрави и до скоро,
цитирай
4. candysays - @ d.
08.09.2007 20:26
знам. Затова и го написах ;)
цитирай
5. lemonpie - @ candysays
08.09.2007 20:30
P.S. Не е майтап. Чудех се тука какво да правя и хоп - ти се появи, за да си чета нещо и да си слушам музичка.
цитирай
6. candysays - :)))
08.09.2007 20:33
Радвам се!
:*
цитирай
7. анонимен - :)
08.09.2007 20:42
...добре дошла и от мен! :)) И честито за годежа...много се радвам за вас...Поздрави!
цитирай
8. tropla - :)
08.09.2007 21:37
Кенди, колко време те нямаше? :)
Добре дошла! :)
цитирай
9. goran - Добре дошла:-)
08.09.2007 21:56
Заредила си се с енергия и впечатления:-) - чакаме да разказваш:-) разбира се чак след като наваксаш със съня;-)

Приятен релакс днес, утре и усмихната нова седмица от понеделник;-)
цитирай
10. lilavka - ***
09.09.2007 00:47
Радвам се, че си се върнала, но още повече се радвам за това с “ твоят човек ” ... много щастие и още повече романтика ви желая от сърце … :))
цитирай
11. comfy - Честито!!
09.09.2007 01:05
Любов и вдъхновение, Кенди! !! :)
цитирай
12. temenuga - Добре ни дошла!
09.09.2007 04:42
Определно ми липсваше - с твоята разпръскваща сияйна доброта и готовност да се раздаваш, раздаваш, раздаваш...:)!
Честито - за едно от най-запомнящите се събития в жизнения път - ти си се сгодила на вълшебно място, пожелавам ти съвместният път с човека, с когото ви свързва истинно чувство, да продължи изтъкан от вълшебства - не само приказни, но и обикновени, ден след ден, година след година...Докато...пожелаете:)
цитирай
13. candysays - :-)))))))))))))))))))))
09.09.2007 11:26
Благодаря на всички ви от сърце! :*
Ех, като дете се радвам на тоя блог...... ;-)

@ madliin, благодаря ти много! Поздрави и от мен!
Прегръдка! {}

@ tropla, ами нямаше ме има-няма десетина дни ;)) Но за моя милост и това е много... :)*

@ драги Горан, както винаги си така мил! :)
Благодаря ти за пожеланията :)) Ще разказвам... И на теб хубава и ползотворна седмица! :-*

@ lilavka, и на теб ти благодаря от сърце! :))) Прекрасно е да можеш да се радваш на чуждите хубави мигове... Ценно е! И на теб ти желая много щастие!:-*

@ Скъпи ми Comfy, благодаря ти!!! Както винаги- добър орисник си... :)*

@ Скъпа Теменуга, благодаря ти за прекрасната оценка!.... Блога се беше превърнал в ад за мен по едно време, но слава Богу вече всичко си е отново постарому... И се раздавам, и ме радват много хора тук....
Благодаря ти от все сърце и за пожеланието!... Със сигурност ще го желаем много, много дълго.... :)
И на теб, на свой ред, искам да ти пожелая много любов и подобни красиви, романтични мигове по пътя ти, защото ги заслужаваш!...
Видях, че вече си има блог и твоята дъщеричка :))) Приятно ме изненада този факт! :) Да ти е жива и здрава, весела и игрива, и да ти носи много радост! :*

С обич,
цитирай
14. dadide - .
09.09.2007 12:40
Добре си си дошла :) доволно заредена с хубави емоции, които се надявам да споделиш с радост тук :)
Честито на вас!
цитирай
15. candysays - :)))
09.09.2007 13:36
Благодаря ти, dadide!
Надявам се, че ми предстоят още хубави емоции- и в София, имам планове разни... За издаването на моя книга и прочие... Та определено късмет ще ми трябва и занапред!

Всичко най-добро! И целувки... :-*
цитирай
16. temenuga - Благодаря ти за пожеланията!
09.09.2007 13:49
Вече сама на себе си вярвам доста повече, че ще се сбъднат:)
За дъщеричката - да, тя намери начин да се забавлява тук, и засега се справя доста успешно - поне намира начин за себеизява:) Нали всеки иска да бъде чут;)
Успех с издаването на книгата ти! И аз в момента имам под печат книга с мои интервюта и рецензии:) Т.е. може да се поздравим взаимно почти паралелно:)
цитирай
17. candysays - :)))
09.09.2007 13:52
Много бих се радвала! Дано, дано!...
Колкото до дъщеричката ти- да, самоизявата е важно и хубаво нещо :)))) И е хубаво да има свобода и поле за нея (както за радост има тук...), и е хубаво да бъде поощрявана, което не се съмнявам че правиш като майка...

Всичко добро и до скоро! :*
цитирай
18. cecka1504 - И от мен добре дошла! Хубаво е, че си ...
10.09.2007 07:49
И от мен добре дошла! Хубаво е, че си си починала, но още по-хубаво е, че вече си у дома.
Поздрави, усмивки и успехи!
цитирай
19. candysays - :)))
10.09.2007 10:56
Благодаря ти, Cecka!
Още по-хубаво е че съм у дома наистина... :)))
Днес ще ходим и на кино с моя приятел, че на морето не успяхме :)

И на теб ти желая от сърце успехи, хубави моменти, и всичко най-добро! :*
цитирай
20. feminaslim2007 - Добре дошла отново!
11.09.2007 00:29
Радвам се, че пак си тук! Липсваше ми!
Прегръдки и цунки от мен! Поздрави и лека! :))))))))
цитирай
21. candysays - :)))
11.09.2007 00:30
Благодаря ти, мила!
И на теб лека нощ! :)))*
цитирай
22. bubafaceagain - Еееех!
11.09.2007 13:43
Яд ме е, че късно забелязах!Къде спах и аз та не видях, че се завърна...ама и аз не бях много активна напоследък...Браво на теб и твоя човек! :)
Поздрави!
цитирай
23. candysays - :)))*
11.09.2007 16:14
@ bubaface, благодаря ти за вниманието! :))
(да ти призная, и на мен ми е трудно да следя всичко ново, което ме интересува в блога.. ;)

Сърдечни поздрави и на теб! :*
цитирай
24. fenix - Хееей!
12.09.2007 21:44
Здравей, Крисиии!!! Еми, мен ме нямаше малко, малко е меко казано, но... проблеми, ежедневие, напрегнато беше в последно време...
Еми, първо - Супер за морето
Второ - Честитооо!!! С твоя човек да сте много, много щастливии!!! АМа много!
Не знам какво да кажа, но нека бъдеш по - щастлива от колкото си си мечтала, д пиеш още много червено шампанско и всякакви шампанизирани вина, защото всъщност не е важно виното, важно е с кого го споделяш и ... Абе за златната сватба драсни някое писмо ;))))))
цитирай
25. candysays - Феникс, миличка, благодаря ти!!! :))*
13.09.2007 22:39
Прекрасно пожелание, дано да бъде така!... :)
Колкото до златната сватба- непременно ще драсна, живот и здраве да е само... ;)

Целувки! :-*
цитирай
26. fenix - Усмивки, Кенди!!!
14.09.2007 02:34
:)))))))))))))))))))))))
Много усмивки, до скоро, пак ще се явя да чета писанията ти!!!!!!
Нали затова съм Феникс, да възкръсвам от пепелта ;)
цитирай
27. candysays - Така е, Феникс! Така е... :)*
14.09.2007 16:50
Много усмивки и на теб! Радвам се, че са ти интересни все така моите писания! :)))

:-*
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: candysays
Категория: Лични дневници
Прочетен: 4281544
Постинги: 786
Коментари: 9096
Гласове: 52603
Архив
Календар
«  Март, 2024  
ПВСЧПСН
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031
Блогрол
1. Книгата ми "ПЛАНЕТАТА ЗЕМЯ Е ТЪЖНО-СИНЯ", 2014 г.
2. ЕДИН ОТ НАС СПОДЕЛЯ - мой проект за интервюта с най-различни хора за същественото в човешкия Живот
3. Аз избрах Любовта
4. Втората ми книга - "СЛЪНЧОГЛЕДИТЕ СЕ ПРЕРАЖДАТ В СЛЪНЦА"
5. Love letter to God
6. Моите залези. От една сестра /по душа/ на Малкият принц...
7. Душата ми е поле от слънчогледи...
8. Малко поток на съзнанието... Моето съзнание.
9. Нещо смислено..
10. Най-важното!...
11. За Детето - с Любов и уважение. Друга моя фейсбук-страница...
12. Един сайт, който създаде един специален човек за мен - с мои творби
13. Моят профил във Фейсбук
14. За моята книга... Един от първите отзиви след отпечатването й.
15. Мое интервю за "Новата журналистика"
16. Най-добрият начин да живееш
17. МОЯТ ПИСАТЕЛСКИ БЛОГ
18. Още един мой блог... ЗА ДОБРИТЕ ДУМИ
19. Моят профил и моите текстове в сайта ГНЕЗДОТО
20. ТРЕТАТА МИ КНИГА - ЕДИН ОТ НАС СПОДЕЛЯ, изд. Либра Скорп, 2018 /с интервюта от едноименния ми проект/
21. "ЛЮБОВТА Е ПЪРВАТА СТЪПКА КЪМ БЕЗКРАЯ" - четвъртата ми книга
22. За и от мен - в сайта на издателство "Либра Скорп", гр. Бургас
23. "БОГ И САМОТНАТА ГАРА"
24. МОЯТ ЛЮБИМ ЧОВЕК
25. Моят профил във Фото-Форум
26. Идеята за МУЗЕЙ НА ДОБРОТО
27. ВЯРА В ЖИВОТА - още един мой проект/блог
28. Статия за мен в УИКИПЕДИЯ
29. СЪКРОВИЩА...