Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
14.06.2008 21:43 - Завръщане към себе си..
Автор: candysays Категория: Лични дневници   
Прочетен: 1518 Коментари: 2 Гласове:
0

Последна промяна: 14.06.2008 22:38


Обичам, не- обожавам!, да се връщам към себе си..
Не зная дали всеки би разбрал какво имам предвид, но според мен не е трудно за разбиране, по-трудно е за обяснение.

Все пак ще опитам..

Понякога човек се чувства така сякаш е забравил себе си за известно време, сякаш е пренебрегнал същността си, направил е -дори съвсем несъзнателно- компромис със нея, улисан в лудостта на ежедневието, и на безмисленото търчане по еди-какви-си уж много важни задачи, а всъщност така незначителни, с оглед ценностите на Времето.. Поне аз се чувствам така понякога. Дискомфорт усещам в такива моменти.. И сякаш за известно време съм предала себе си, усещането си за свобода, принесла съм ги в жертва на нечии чужди разбирания за живота, на разбиранията, наложени от някой си, някога си, и превърнали се сякаш в единствено възможни за хората!.. За хората, които явно нямат собствено мнение (достатъчно силно!), или воля (за живот и за пълноценно себеосъществяване, или за нещо друго..), които не мислят сами.. И може би дори нямат ярка индивидуалност. Не само такива хора се подчиняват на "правилата" (измислените от човека, не онези извечните, святите, имам предвид..), на всеки се налага да им се подчинява- поне за известно време, или дори за цял живот. 

Ето това имам предвид, което е описала и dendri в нейния последен засега пост..

Но аз силно желая, така силно желая, да съм от онези хора, при които компромисът не е траял цял живот, а само в някакъв период, Така силно го желая, че вярвам, че ще бъда от тях! Вярвам, че притежавам нужната вътрешна енергия, необходимата силна воля и ярка себеосъзнатост и индивидуалност, че да успея да противостоя на онова, което не е за мен, и да се преборя за по-добро.. За живот, а не за безрадостно съществуване, пълно с нерви, борба за оцеляване, и поболяване, като резултат от всичко това в крайна сметка.

Вярвам, и усещам, че у мене някакво дълбоко заложено призвание, ако щете- мисия, които просто няма как да не осъществя, поне отчасти.. И мисля, че това ми усещане ме отличава, за добро или зло, от много от хората. Но това съм аз. И вярвам, че ще се преборя, че ще спечеля свободата си, че ще съумея винаги да отстоявам себе си... 
Това за някои може да е неразбиремо и лудост, но какво в крайна сметка е лудостта, ако не различие, и носене у себе си на някаква по-особена (и по-силна, понякога и свята) енергия..


Ще мине време.. Ще изтече, и тогава ще си проличи дали наистина онова, в което вярвам, се случва.. Но аз не се безпокоя от проверката на Времето- вече разбрах, че то е на моя страна, точно както и добрите сили.. 

Досега винаги се е сбъдвало онова, което желая от цялото си сърце, и с цялата си воля и устременост, независимо колко време е отнемало това сбъдване.. (налагало се е да чакам, и то много, но е прекрасно когато дочакаш!)

Това е моето упование и за бъдещето. 

Просто зная, че съм на прав път. 

Пък кое колко време ще отнеме- това вече е Божа работа, не моя..

Моя е само вярата, мои са усилията, моя е волята, мой е огъня в сърцето....................



...И в навечерието на July Morning, се сетих за любимата група на баща ми..

Ето една от любимите ми техни песни:

"Circle of hands"


"...Sacrifice.. The future has it"s price,
and today is only yesterday"s tomorrow......................."






Гласувай:
0



Следващ постинг
Предишен постинг

1. laurencia - .. .
15.06.2008 17:55
Успех ти желая! И мисля, си на правилния път, щом знаеш, че това е пътят. Интуицията, тихият глас на душата, никога не ни лъже. Защото душата на човек винаги знае кое е най-доброто за него. Необходимо е само да се вслушаме какво ни казва, за да направим правилния избор. Била съм в такива ситуации, и точно така се е получавало и при мен, затова смея да го твърдя. Останалото са лични качества и воля за успех, а ти несъмнено ги притежаваш. :)
цитирай
2. candysays - :)
16.06.2008 06:46
Сърдечно ти благодаря, Лауренциа, за топлите и насърчителни думи!

Успех и на теб! Поздрави! :*
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: candysays
Категория: Лични дневници
Прочетен: 4282013
Постинги: 786
Коментари: 9096
Гласове: 52603
Архив
Календар
«  Март, 2024  
ПВСЧПСН
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031
Блогрол
1. Книгата ми "ПЛАНЕТАТА ЗЕМЯ Е ТЪЖНО-СИНЯ", 2014 г.
2. ЕДИН ОТ НАС СПОДЕЛЯ - мой проект за интервюта с най-различни хора за същественото в човешкия Живот
3. Аз избрах Любовта
4. Втората ми книга - "СЛЪНЧОГЛЕДИТЕ СЕ ПРЕРАЖДАТ В СЛЪНЦА"
5. Love letter to God
6. Моите залези. От една сестра /по душа/ на Малкият принц...
7. Душата ми е поле от слънчогледи...
8. Малко поток на съзнанието... Моето съзнание.
9. Нещо смислено..
10. Най-важното!...
11. За Детето - с Любов и уважение. Друга моя фейсбук-страница...
12. Един сайт, който създаде един специален човек за мен - с мои творби
13. Моят профил във Фейсбук
14. За моята книга... Един от първите отзиви след отпечатването й.
15. Мое интервю за "Новата журналистика"
16. Най-добрият начин да живееш
17. МОЯТ ПИСАТЕЛСКИ БЛОГ
18. Още един мой блог... ЗА ДОБРИТЕ ДУМИ
19. Моят профил и моите текстове в сайта ГНЕЗДОТО
20. ТРЕТАТА МИ КНИГА - ЕДИН ОТ НАС СПОДЕЛЯ, изд. Либра Скорп, 2018 /с интервюта от едноименния ми проект/
21. "ЛЮБОВТА Е ПЪРВАТА СТЪПКА КЪМ БЕЗКРАЯ" - четвъртата ми книга
22. За и от мен - в сайта на издателство "Либра Скорп", гр. Бургас
23. "БОГ И САМОТНАТА ГАРА"
24. МОЯТ ЛЮБИМ ЧОВЕК
25. Моят профил във Фото-Форум
26. Идеята за МУЗЕЙ НА ДОБРОТО
27. ВЯРА В ЖИВОТА - още един мой проект/блог
28. Статия за мен в УИКИПЕДИЯ
29. СЪКРОВИЩА...