Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
01.11.2012 17:42 - (Пуб)лични дневници...
Автор: candysays Категория: Лични дневници   
Прочетен: 5230 Коментари: 10 Гласове:
15

Последна промяна: 01.11.2012 22:46

Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg
                                                                        На будните блогъри с най-добри чувства.

Честит празник на всички българи.
И най-вече на будните такива.
А много от блогърите са именно сред тях :)
Поне така мисля аз..

Помислих си го, разлиствайки и четейки третия и съвсем "топъл" брой на списанието на блога, което издава Владо.
Почувствах се чудесно, виждайки текста си, публикуван до други смислени творби и стойностни разсъждения. Добре подбрани и грамотно написани. Браво на редакторите - wonder, comfy, boristoorov56 - работата им не е лека, бъдете сигурни! Браво и на Владо, че не се отказва от изданието, въпреки множеството "против". Аз все пак съм "за". Има смисъл.

Обичам този сайт. Обичам блог.бг. Отдавна публикувам тук (6 години вече! - никак не са малко...) и чувствам много от блогърите като свои истински приятели. Дори и онези, с които не сме се срещали никога на живо, но пък сме общували по един прекрасен начин тук. Накратко - истински съм свързана с този виртуален "дом", в който си имам една своя собствена стая - посещавана ту от повече, ту от по-малко хора, но никога изоставяна. Стая, в която са събрани и се пазят мои думи, истински късчета от душата ми. Много нейни лични кътчета "осветих" тук, със своеобразни изповеди и словоизлияния, някои от които докоснаха душите на мнозина, за което съм истински щастлива.

Вярвам в споделянето.
И не съжалявам, че споделих толкова много от себе си, тук, с вас.
Както и че прочетох толкова много от вашите споделяния... Имаше смисъл.
И ще продължавам и в бъдеще.. Доколкото ми е възможно.

Радвам се, че в епохата на Водолея се роди интернет и общуването между хората мина на ново ниво, много по-мащабно и истинско отпреди.
Радвам се, че хората вече не пишат и водят само свои лични дневници, но и публични такива. (Личните стават публични, след като са публикувани.. и са достояние на някаква публик, по-малка или по-голяма..)
Хора, които са с будно съзнание и търсещ дух.
Хора, които не се страхуват да споделят частици от себе си и от душата си.
Хора, които имат нужда от творчество и себеизява и в сивия си делник.
Такива са блогърите.
Една част от всички хора...
По-будната част.
По-будните хора...
/Говоря по принцип и като цяло. Разбира се, винаги има и изключения, които, както е добре известно, само потвърждават правилото. :) /

А blog.bg им/ни дава любезно и напълно безплатно една чудесна (и добре поддържана, струва ми се) платформа за тази насъщна себеизява.

Този сайт наистина значи много за мен... Заема важно място в живота ми. Както и да звучи това. Даде ми много. Много повече, отколкото ми взе.. :)

Бъдете здрави и продължавайте да споделяте, творите и пишете мои мили приятели от блог.бг.
Честит празник, будни хора!
Бъдете щастливи в делник и празник! :)
Наистина се чувствам добре във вашата компания...

...И един музикален поздрав... Просто много харесвам тази песен.





Гласувай:
15



1. lion1234 - Честито и на теб, Кенди!
01.11.2012 21:17
Чудесно си го написала! Поздравления!
цитирай
2. candysays - :)
01.11.2012 22:38
Благодаря ти, Джош!
Да знаеш, много ме впечатли и твоя текст в списанието :) Чудесен е! И много верен.. поне според мен.
Поздрави!
цитирай
3. sparotok - !
01.11.2012 23:36
Честит празник Криси!

Изпълнението на Флойд е невероятно, едно от любимите ми е!
цитирай
4. candysays - Благодаря ти, Спароток!
02.11.2012 10:48
Този празник е и наш, наистина.. Поздрави и успех в делата ти!
цитирай
5. анонимен - Колко си прекрасно
02.11.2012 16:50
добронамерена! Споделям мението ти изцяло.
цитирай
6. sparotok - благодаря ти!
02.11.2012 20:19
candysays написа:
Този празник е и наш, наистина.. Поздрави и успех в делата ти!


Благодаря ти Криси!
цитирай
7. candysays - Благодаря ти за тези думи, parasol!
03.11.2012 20:10
Наистина съм добронамерена.. За добро е, вярвам.
Радвам се, че сме на едно мнение :)
Поздрави!
цитирай
8. candysays - За нищо,
03.11.2012 20:11
sparotok! Ценно е общуването с хора като теб. Още веднъж - успех!
цитирай
9. comfy - Кенди,
10.11.2012 12:19
благодаря ти за този топъл постинг!! Толкова е приятно да се четат такива... поне за мен!

Пожелавам ти Щастие!!! *

к.к.
цитирай
10. candysays - Радвам се на отзива ти, Комфи!
11.11.2012 16:59
До нови срещи... в човешката топлота. :)

И аз ти желая всичко най-добро!!! *

Кр.
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: candysays
Категория: Лични дневници
Прочетен: 4281976
Постинги: 786
Коментари: 9096
Гласове: 52603
Архив
Календар
«  Март, 2024  
ПВСЧПСН
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031
Блогрол
1. Книгата ми "ПЛАНЕТАТА ЗЕМЯ Е ТЪЖНО-СИНЯ", 2014 г.
2. ЕДИН ОТ НАС СПОДЕЛЯ - мой проект за интервюта с най-различни хора за същественото в човешкия Живот
3. Аз избрах Любовта
4. Втората ми книга - "СЛЪНЧОГЛЕДИТЕ СЕ ПРЕРАЖДАТ В СЛЪНЦА"
5. Love letter to God
6. Моите залези. От една сестра /по душа/ на Малкият принц...
7. Душата ми е поле от слънчогледи...
8. Малко поток на съзнанието... Моето съзнание.
9. Нещо смислено..
10. Най-важното!...
11. За Детето - с Любов и уважение. Друга моя фейсбук-страница...
12. Един сайт, който създаде един специален човек за мен - с мои творби
13. Моят профил във Фейсбук
14. За моята книга... Един от първите отзиви след отпечатването й.
15. Мое интервю за "Новата журналистика"
16. Най-добрият начин да живееш
17. МОЯТ ПИСАТЕЛСКИ БЛОГ
18. Още един мой блог... ЗА ДОБРИТЕ ДУМИ
19. Моят профил и моите текстове в сайта ГНЕЗДОТО
20. ТРЕТАТА МИ КНИГА - ЕДИН ОТ НАС СПОДЕЛЯ, изд. Либра Скорп, 2018 /с интервюта от едноименния ми проект/
21. "ЛЮБОВТА Е ПЪРВАТА СТЪПКА КЪМ БЕЗКРАЯ" - четвъртата ми книга
22. За и от мен - в сайта на издателство "Либра Скорп", гр. Бургас
23. "БОГ И САМОТНАТА ГАРА"
24. МОЯТ ЛЮБИМ ЧОВЕК
25. Моят профил във Фото-Форум
26. Идеята за МУЗЕЙ НА ДОБРОТО
27. ВЯРА В ЖИВОТА - още един мой проект/блог
28. Статия за мен в УИКИПЕДИЯ
29. СЪКРОВИЩА...