Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
30.09.2021 10:44 - За безусловната любов, прошката и състраданието...
Автор: candysays Категория: Лични дневници   
Прочетен: 541 Коментари: 0 Гласове:
7

Последна промяна: 30.09.2021 10:45

Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg
 
"Когато след скалъпен процес Антъни е осъден на смърт, той се чувства гневен и съсипан заради начина, по който американската правосъдна система унищожава живота му. „Когато никой не вярва на нито една твоя дума, в крайна сметка ти спираш изобщо да говориш. Сутрин не казвах „Добро утро!“. Не казвах „Лека нощ!“. Не казвах „Как си?“. На никого. Ако пазачите искаха някаква информация от мен, пишех отговора си на лист хартия. Бях гневен! – разказва той. – Но на четвъртата година, един ден чух човек от съседната килия да плаче. Тогава изведнъж усетих, че любовта и състраданието, на които ме беше възпитала майка ми, се събудиха в мен. Попитах го какво се е случило. Той отговори, че току-що е научил, че майка му е починала. Казах му: „Погледни го по друг начин. Сега има някой на небето, който ще свидетелства за теб пред Бог.“ После му разказах един виц и той се разсмя. Внезапно гласът ми и чувството ми за хумор се завърнаха. В продължение на 26 години след тази нощ се опитвах да се фокусирам върху проблемите на другите и когато настъпеше краят на поредния ден, в който правех това, осъзнавах, че не бях мислил за своите проблеми.“ Така Хинтън успява да изпълни с любов и състрадание едно място, по принцип лишено от любов, открива радостта в едно от най-безрадостните кътчета на планетата. Докато е в крилото на смъртниците, става свидетел как 54 души излизат от килиите си и се запътват към камерата за екзекуции. Пет минути преди изпълнение на екзекуцията той карал останалите затворници да блъскат по решетките на килиите си. „В крилото на смъртниците срещнах хора, които очевидно не са имали безусловна любов, каквато аз бях получил от майка си. Не знаех дали изобщо имат близки хора навън, дали имат приятели в затвора. Но ние станахме едно семейство и затова, когато те вървяха към смъртта си, ние блъскахме по решетките – за да им кажем: „Ние сме с теб и ще те обичаме до самия край." По време на престоя си в затвора Хинтън става съветник и приятел не само на други затворници, но и на надзирателите, мнозина от които умоляват адвоката му да направи всичко по силите си, за да го измъкне. Върховният съд единодушно постановява освобождаването му и той най-накрая излиза от затвора като свободен човек. „Човек не осъзнава стойността на свободата, докато не му я отнемат – казва той. – Хората се крият от дъжда, а аз тичам навън, когато завали. Как може нещо, което пада от небето, да не е ценно? Толкова години ми е липсвал дъждът, че сега съм благодарен за всяка капка, която се стича по лицето ми. Копнея за това усещане.“

Целият текст можете да прочетете ето тук:

https://museumofthegood.blogspot.com/2020/06/blog-post_29.html





Тагове:   любов,   състрадание,   прошка,


Гласувай:
7



Следващ постинг
Предишен постинг

Няма коментари
Търсене

За този блог
Автор: candysays
Категория: Лични дневници
Прочетен: 4298136
Постинги: 786
Коментари: 9096
Гласове: 52630
Архив
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930
Блогрол
1. Книгата ми "ПЛАНЕТАТА ЗЕМЯ Е ТЪЖНО-СИНЯ", 2014 г.
2. ЕДИН ОТ НАС СПОДЕЛЯ - мой проект за интервюта с най-различни хора за същественото в човешкия Живот
3. Аз избрах Любовта
4. Втората ми книга - "СЛЪНЧОГЛЕДИТЕ СЕ ПРЕРАЖДАТ В СЛЪНЦА"
5. Love letter to God
6. Моите залези. От една сестра /по душа/ на Малкият принц...
7. Душата ми е поле от слънчогледи...
8. Малко поток на съзнанието... Моето съзнание.
9. Нещо смислено..
10. Най-важното!...
11. За Детето - с Любов и уважение. Друга моя фейсбук-страница...
12. Един сайт, който създаде един специален човек за мен - с мои творби
13. Моят профил във Фейсбук
14. За моята книга... Един от първите отзиви след отпечатването й.
15. Мое интервю за "Новата журналистика"
16. Най-добрият начин да живееш
17. МОЯТ ПИСАТЕЛСКИ БЛОГ
18. Още един мой блог... ЗА ДОБРИТЕ ДУМИ
19. Моят профил и моите текстове в сайта ГНЕЗДОТО
20. ТРЕТАТА МИ КНИГА - ЕДИН ОТ НАС СПОДЕЛЯ, изд. Либра Скорп, 2018 /с интервюта от едноименния ми проект/
21. "ЛЮБОВТА Е ПЪРВАТА СТЪПКА КЪМ БЕЗКРАЯ" - четвъртата ми книга
22. За и от мен - в сайта на издателство "Либра Скорп", гр. Бургас
23. "БОГ И САМОТНАТА ГАРА"
24. МОЯТ ЛЮБИМ ЧОВЕК
25. Моят профил във Фото-Форум
26. Идеята за МУЗЕЙ НА ДОБРОТО
27. ВЯРА В ЖИВОТА - още един мой проект/блог
28. Статия за мен в УИКИПЕДИЯ
29. СЪКРОВИЩА...