Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
03.11.2021 13:06 - Рожденият ден на баща ми...
Автор: candysays Категория: Лични дневници   
Прочетен: 1757 Коментари: 4 Гласове:
9


Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg Постингът е бил сред най-популярни в Blog.bg
 
Днес моят баща щеше да навърши 70 години, ако бе жив... На 64 обаче напусна нашия свят... Аз доста приличам на него, въпреки че очите ми не са сини като неговите... Той не се грижеше добре за себе си, някъде по Пътя се бе пречупил, но не загуби присъствие на духа все пак, и не се плашеше от смъртта... Покрай него научих много неща (човек от всичко може да се учи), освен всичко онова, което наследих. И когато почина, разбрах как боли, когато си отиде родител, дори да не сте били близки... Разбрах и как е лесно да простиш, когато разбираш другия... Липсваше ми, когато бях дете... Нямах опора. Но ме подкани именно той да пиша (стихове), когато бях на 19 или 20 години... И ме обичаше много, разбрах по сълзите му, когато четеше мои неща... Не бе вярно, че не обича хората, разбрах, но бе много огорчен... Въпрос на чувствителност. Аз се старая просто да ги обичам, без да се огорчавам от човешките грешки... Споделял ми е, че е сънувал как лети или други светове из Вселената... Много обичаше звездите, астрономията. Спомняше си свои минали животи... ...Странно е как човек чака знак в съня си... Целият живот е странен, от определена перспектива. И е логично, но и някак особено, когато виждам черти, които съм виждала в баща си и сега синът ми проявява... Те са и една зодия. Дори например, детето ми веднъж каза, докато слушахме радио, че харесва повече мъжките гласове в песните, а точно това казваше и баща ми... Татко в известен смисъл се провали през живота си. Все пак не най-драстично, остави две деца и една стихосбирка след себе си... И вещи, дом... Бе единствен син и майка му бе допуснала някои грешки... Аз полагам много усилия, за да бъде друг нашият живот сега, боя се от (негативни) повторения... Татко почина броени дни преди да излезе от печат втората ми книга "Слънчогледите се прераждат в Слънца"... Не му бях дала да чете от нея предварително, пропуснах... Видях и как изведнъж стават излишни ключовете за дома тук, когато тръгнеш Нататък... И дрехите, и всичко... Пречупващо е, някак. Но трябва да сме силни, нали!... И аз се опитвам да бъда, и понякога съм... image Баща ми обичаше красивата музика, аз - също... imageimage

P.S. Моля се да е на Добро място Душата му...  







Тагове:   смърт,   живот,   Баща ми,   70 години,


Гласувай:
9



1. panazea - Поклон пред баща ти !
03.11.2021 15:21
Той живее чрез вас и във вас !
Не се натъжавай !
Тони
цитирай
2. katan - Мир на душата му, Криси!
03.11.2021 21:56
Пазя книгата му.
Бъди слънце!
цитирай
3. candysays - Благодаря ви за топлите думи!
04.11.2021 09:42
Прегръдка от мен!
цитирай
4. shtaparov - Бог да го прости и светла му памет- ...
06.11.2021 02:01
Бог да го прости и светла му памет- спомних си за моя баща,намерих много общо между твоята история и моята- поклон пяред паметта им! ...
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: candysays
Категория: Лични дневници
Прочетен: 4305584
Постинги: 786
Коментари: 9096
Гласове: 52635
Архив
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930
Блогрол
1. Книгата ми "ПЛАНЕТАТА ЗЕМЯ Е ТЪЖНО-СИНЯ", 2014 г.
2. ЕДИН ОТ НАС СПОДЕЛЯ - мой проект за интервюта с най-различни хора за същественото в човешкия Живот
3. Аз избрах Любовта
4. Втората ми книга - "СЛЪНЧОГЛЕДИТЕ СЕ ПРЕРАЖДАТ В СЛЪНЦА"
5. Love letter to God
6. Моите залези. От една сестра /по душа/ на Малкият принц...
7. Душата ми е поле от слънчогледи...
8. Малко поток на съзнанието... Моето съзнание.
9. Нещо смислено..
10. Най-важното!...
11. За Детето - с Любов и уважение. Друга моя фейсбук-страница...
12. Един сайт, който създаде един специален човек за мен - с мои творби
13. Моят профил във Фейсбук
14. За моята книга... Един от първите отзиви след отпечатването й.
15. Мое интервю за "Новата журналистика"
16. Най-добрият начин да живееш
17. МОЯТ ПИСАТЕЛСКИ БЛОГ
18. Още един мой блог... ЗА ДОБРИТЕ ДУМИ
19. Моят профил и моите текстове в сайта ГНЕЗДОТО
20. ТРЕТАТА МИ КНИГА - ЕДИН ОТ НАС СПОДЕЛЯ, изд. Либра Скорп, 2018 /с интервюта от едноименния ми проект/
21. "ЛЮБОВТА Е ПЪРВАТА СТЪПКА КЪМ БЕЗКРАЯ" - четвъртата ми книга
22. За и от мен - в сайта на издателство "Либра Скорп", гр. Бургас
23. "БОГ И САМОТНАТА ГАРА"
24. МОЯТ ЛЮБИМ ЧОВЕК
25. Моят профил във Фото-Форум
26. Идеята за МУЗЕЙ НА ДОБРОТО
27. ВЯРА В ЖИВОТА - още един мой проект/блог
28. Статия за мен в УИКИПЕДИЯ
29. СЪКРОВИЩА...